Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Mä olen tässä sulatellut ajatusta, että velipoika kuoli pois lauantai-iltana koronatartunnan takia.
Siinä ei yhdet Justiinan poistelut missään tunnu.
Osanotto multakin. Mä menetin myös yhden läheisen vähän aikaa sitten. Yllättävästi elämä kuitenkin vie.
Itsellä ollut myös vähän samoja ajatuksia kuin Punkulla. Lomat lusittu ja nyt kun huomaa vain elävänsä viikonloppuja ja seuraavaa lomaa odotellen, on tullut kyllä mietteitä suunnanmuutoksesta itselläkin. Ja jotenkin tuo läheisen poismeno on tuonut sellaista "kerran täällä vain eletään" asennetta muutoinkin. No mut onneks kesä ja festarit jatkuu vielä hetken.
viinikamu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mä olen tässä sulatellut ajatusta, että velipoika kuoli pois lauantai-iltana koronatartunnan takia.
Siinä ei yhdet Justiinan poistelut missään tunnu.
Osanotto multakin. Mä menetin myös yhden läheisen vähän aikaa sitten. Yllättävästi elämä kuitenkin vie.
Itsellä ollut myös vähän samoja ajatuksia kuin Punkulla. Lomat lusittu ja nyt kun huomaa vain elävänsä viikonloppuja ja seuraavaa lomaa odotellen, on tullut kyllä mietteitä suunnanmuutoksesta itselläkin. Ja jotenkin tuo läheisen poismeno on tuonut sellaista "kerran täällä vain eletään" asennetta muutoinkin. No mut onneks kesä ja festarit jatkuu vielä hetken.
Juurikin läheisen kuolema saa ajattelemaan asioita eri perspektiivistä. Mun suuri elämäni rakkaus kuoli tuossa muutama vuosi sitten, jonka jälkeen elämä romahti hetkeksi todella isosti. Sitä kuitenkin yritti pitää sen jälkeen työn jotenkin niin rytminä elämässä. Nyt kun siitä on oikeasti päässyt elämässä eteenpäin (yli siitä ei pääse täysin koskaan) niin asioita on alkanut katsomassa isommassa mittakaavassa ja vähän vielä rohkeammin kuin ennen. Pitää muistaa elää täysillä, niin kauan kun täällä ollaan.
Lamppu ja perhonen? Kuuntelenpa Marilyn Mansonin biisin..
Lamppu?
Vierailija kirjoitti:
Lamppu?
Niin mitä että?
Vierailija kirjoitti:
Lamppu?
Winner kirjoitti jotain lampusta ja perhosista ja tuosta kyseisestä biisistä. En muista tarkalleen mitä Winner kirjoitti mutta tulin tuolta toisesta ketjusta hänen kirjoitustaan pohtimaan ja päätin että ehkä ymmärrän jotain kun kuuntelen tuon kappaleen. Olikohan se kappale Leave a scar. En tiedä. En ennättänyt kuunnella vielä. Ajattelin jättää iltaan.
Mutta tuosta nyt on kadonnut joku teksti välistä. Hankalaa keskustella.
Kiva kun kerroit. En ehkä kuuntelekaan. Taidan olla liian herkkis.
Winnerille voimia hautajaisiin kun niiden aika on.
Ja hei tyypit, vähän yli viikko vielä ja sitten mä pääsen taas festareille katsomaan Blind Channelia!! Niin kivaa!
Joko Punkku on ehtinyt kuunnella Autopsyn? Vai vieläkö elämä menee vuoristorataa?
Mitäs muille kuuluu?
Voimia Winnerille hautajaisiin. Olen lukenut menetyksiståsi täältä.
En ole Blind Channel ihmisiä, joten taidan tästä häippästå.
Siis oikeastiko täällä syyllistetään Mansonin uhreja?? Tuolla logiikalla kaikki maailman lauluntekstit pitäisi lukea dokumentaarisina. Nyt winner valoja päälle siihen lamppuun, vaikka se varmasti haastavaa onkin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko täällä syyllistetään Mansonin uhreja?? Tuolla logiikalla kaikki maailman lauluntekstit pitäisi lukea dokumentaarisina. Nyt winner valoja päälle siihen lamppuun, vaikka se varmasti haastavaa onkin.
Eihän täällä mitään, eikä ketään syyllistetä, paitsi - heh - winner mainitaan aina nimeltä, eikä mistään saa oikeasti keskustella, koska justiinat poistavat liian kirkkaasti heille valoa näyttävän lampun ;D
Mä nauran tälle justiina-logiikalle.
Ensin himoitaan ja kuolataan ja sitten VAIKKA toinen avoimesti kertoo olevansa paskiainen, niin perhosen pitää päästä bändäriksi, koska siitä saa jonkun sulan omaan hattuunsa tai IG-päivityksen. Ja rehellisesti tämän kertova tietysti sensuroidaan, koska justiinoiden täytyy pitää maailmansa hattaroina ja pilvilinnoina ja Damianoina.
Mansonin suhteen ei voi puhua yksittäisen biisin pahoista viboista herkkiksien järkyttäjänä, kun artistin koko tuotanto on täynnä viittauksia tiettyihin asioihin ja tiettyyn katsantokantaan vuosikymmenien ajan. Ei ainakaan minulla ole mitään epäilyksiä siitä, etteikö Manson ole tietyissä oloissa väkivaltainen narsisti. Oma järki kehottaisi pysymään sellaisista loitolla ja arvostamaan musiikillisesti tarpeeksi kaukaa, miten joku on noin avoin esim. narsismistaan tai vihantunteistaan.
Kaikkien haastattelujen perusteella Warner on sekä erittäin intellektuelli, että erittäin tietoinen omista huonoista puolistaan, joita lyriikkansa käsittelevät ja jotka putkahtavat päihteiden kautta ilmoille. "Uhreja" ei ole sen paremmin Mansonin naiset saati Manson. Kummallakaan ei ole täysin puhtaita jauhoja pussissa ja kumpikin on aluksi halunnut ihan samoja asioita suhteelta, vaikka lopputulos onkin jotain muuta.
Ihmiset tekevät huumepäissään AINA typeriä asioita, on ne julkkiksia tai taviksia. Ja valitettavasti kirkkaana loistavan artistin rock-elämä sisältää paljon siipeilijöitä, hyväksikäyttäjiä ja mömmöjen tarjoajia, niitä toisenlaisia perhosia, joiden varaan ei artistin kannata uraansa perustaa. BC muistaa toivottavasti myös tämän, että siihen 27 -klubiin ei oikeasti kannata kuulua.
Aivan uskomaton kommentti, ja yhä vain puolustelet Mansonia! Sinunko mielestä esim. metalliskenen lyriikat, ihan vaan vaikka HIM tai Rammstein esimerkkinä, jostain death metalista puhumattakaan, ovat totta ja todesta otettavia? Ei kai kukaan, KUKAAN, lue laululyriikoita kirjaimellisesti, paitsi ehkä joku autisti.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä mitään, eikä ketään syyllistetä, paitsi - heh - winner mainitaan aina nimeltä, eikä mistään saa oikeasti keskustella, koska justiinat poistavat liian kirkkaasti heille valoa näyttävän lampun ;D
Ensin himoitaan ja kuolataan ja sitten VAIKKA toinen avoimesti kertoo olevansa paskiainen, niin perhosen pitää päästä bändäriksi, koska siitä saa jonkun sulan omaan hattuunsa tai IG-päivityksen. Ja rehellisesti tämän kertova tietysti sensuroidaan, koska justiinoiden täytyy pitää maailmansa hattaroina ja pilvilinnoina ja Damianoina.
Mansonin suhteen ei voi puhua yksittäisen biisin pahoista viboista herkkiksien järkyttäjänä, kun artistin koko tuotanto on täynnä viittauksia tiettyihin asioihin ja tiettyyn katsantokantaan vuosikymmenien ajan. Ei ainakaan minulla ole mitään epäilyksiä siitä, etteikö Manson ole tietyissä oloissa väkivaltainen narsisti. Oma järki kehottaisi pysymään sellaisista loitolla ja arvostamaan musiikillisesti tarpeeksi kaukaa, miten joku on noin avoin esim. narsismistaan tai vihantunteistaan.
Kaikkien haastattelujen perusteella Warner on sekä erittäin intellektuelli, että erittäin tietoinen omista huonoista puolistaan, joita lyriikkansa käsittelevät ja jotka putkahtavat päihteiden kautta ilmoille. "Uhreja" ei ole sen paremmin Mansonin naiset saati Manson. Kummallakaan ei ole täysin puhtaita jauhoja pussissa ja kumpikin on aluksi halunnut ihan samoja asioita suhteelta, vaikka lopputulos onkin jotain muuta.
Ihmiset tekevät huumepäissään AINA typeriä asioita, on ne julkkiksia tai taviksia. Ja valitettavasti kirkkaana loistavan artistin rock-elämä sisältää paljon siipeilijöitä, hyväksikäyttäjiä ja mömmöjen tarjoajia, niitä toisenlaisia perhosia, joiden varaan ei artistin kannata uraansa perustaa. BC muistaa toivottavasti myös tämän, että siihen 27 -klubiin ei oikeasti kannata kuulua.
Aivan uskomaton kommentti, ja yhä vain puolustelet Mansonia! Sinunko mielestä esim. metalliskenen lyriikat, ihan vaan vaikka HIM tai Rammstein esimerkkinä, jostain death metalista puhumattakaan, ovat totta ja todesta otettavia? Ei kai kukaan, KUKAAN, lue laululyriikoita kirjaimellisesti, paitsi ehkä joku autisti.
TIRSK!
Näen kyllä tässä keskustelussa henkilön, joka tosiaan ottaa kaiken kirjaimellisesti ja nimittelee muita. Ja taitaa taas poistella sitä mukaa kun ei osaa vastailla.
Poistella? Mähän olen lainaillut sun viestejäsi. Mutta näköjään et kykene mihinkään muuhun keskusteluun kuin justiina sitä ja justiina tätä. En ole suuresti yllättynyt.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitten varmaan harmittaisi jotain huonokuuloista bändäriä tavata väkivaltainen idolinsa ja tulla pahoinpidellyksi koska bändäri luulee kuulevansa rakkaan artistin biisin sanoitukseksi "tule tänne beibi, mä tapaan sut..."
Vastauksesi ovat edelleen ihan puutaheinää. Oletko siis oikeasti kuvitellut, että esim. Ville Valo on tosissaan laulaessaan join me in death?
Totta kai lyriikat ovat merkityksellisiä, mutta ei niillä yleensä todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä. Taiteellinen vapaus, sanooko mitään? Eikä yksikään artisti väitä kirjoittavansa yks yhteen omasta elämästään.
Tätä ketjua alkaa olla tosi vaikeaa seurata, kun ei käy joka päivä. Ilmeisesti täältä sitten poistuu niin paljon viestejä.
winner kirjoitti:
Mansonin suhteen, josta minä edelleen kirjoitan, on vuosien varrelta laajalti dokumenttia huumeista ja väkivaltaisuudesta sekä bändiläisten että naisystävien joukossa. Ko. henkilö kirjoittelee joka levylleen varoituksia, että älä ala suhteeseen narsistisen sosiopaatin kanssa ja heiluu päihteissään lavalla veitsimikrofonin kanssa. Miten isolla pitää se TOTUUS omasta henkilöstä kertoa, että blondi tajuaa, että artisti on rehellinen ja kertoo itsestään ja taudinkuvastaan eikä vedä roolia? On se sitten rokkari tai räppääjä tai mikä vaan weirdo.
Eli edelleenkin ulkoistat vastuun uhrille. Uhrin pitäisi maagisesti tajuta, että juuri tämän herran kohdalla lyriikat ovatkin totta. Eikä tekijällä tietenkään ole mitään vastuuta toiminnastaan?? "Mää nyt oon vaan tämmönen, olisit kuunnellut ne biisit."
Todella, todella vastenmielinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mansonin suhteen, josta minä edelleen kirjoitan, on vuosien varrelta laajalti dokumenttia huumeista ja väkivaltaisuudesta sekä bändiläisten että naisystävien joukossa. Ko. henkilö kirjoittelee joka levylleen varoituksia, että älä ala suhteeseen narsistisen sosiopaatin kanssa ja heiluu päihteissään lavalla veitsimikrofonin kanssa. Miten isolla pitää se TOTUUS omasta henkilöstä kertoa, että blondi tajuaa, että artisti on rehellinen ja kertoo itsestään ja taudinkuvastaan eikä vedä roolia? On se sitten rokkari tai räppääjä tai mikä vaan weirdo.
Eli edelleenkin ulkoistat vastuun uhrille. Uhrin pitäisi maagisesti tajuta, että juuri tämän herran kohdalla lyriikat ovatkin totta. Eikä tekijällä tietenkään ole mitään vastuuta toiminnastaan?? "Mää nyt oon vaan tämmönen, olisit kuunnellut ne biisit."
Blondeille ei vaan mene perille, kertoo sen kuinka rautalangasta tahansa. Sä olet nyt päättänyt ketjussa uhrautua ja olla uhri, sanonpa mä mitä tahansa.
Olet niitä, jotka laittavat päänsä leijonan kitaan ja oletat, ettei leijona haukkaa päätäsi irti, koska interseksuaali feminismi, woke, metoo tai jotain tekee leijonastasi lemmikin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
"Todella, todella vastenmielinen ajattelutapa" sanoo henkilö, joka aiemmin päivällä kirjoitti lyriikoista kiinnostuneiden olevan autisteja ;D
Onko autisti sinulle haukkumasana? On fakta, että monet kirjolla olevat ymmärtävät asioita hyvin kirjaimellisesti.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Blondeille ei vaan mene perille, kertoo sen kuinka rautalangasta tahansa. Sä olet nyt päättänyt ketjussa uhrautua ja olla uhri, sanonpa mä mitä tahansa.
Olet niitä, jotka laittavat päänsä leijonan kitaan ja oletat, ettei leijona haukkaa päätäsi irti, koska interseksuaali feminismi, woke, metoo tai jotain tekee leijonastasi lemmikin.
Kivat naisvihatkin sieltä vielä sitten.
Ja takaisin Blind Channeliin. Illalla keikka Kuopiorockissa, kuka on menossa? 🤩 Karmeaa säätä luvattu, mutta eiköhän pyrot lämmitä tälläkin kertaa mukavasti.
Olisin niin halunnut Qstockiin, kun siellä olisi ollut Electric Callboykin samana päivänä BC:n kanssa...no ehkä sen näkemiseen livenä tulee uusia mahdollisuuksia. Siellä ollut ilmeisen hyvä meno ainakin somen perusteella molemmilla keikoilla.
Kuopiorockissa oon muinoin käynyt kahdestikin ja tosi hyvä mielikuva siitä festarista, mutta valitettavasti on sen verran kaukana (kuten tosin Oulukin), ettei tuu tänä(kään) vuonna mentyä. Hyvää keikkaa! :)
Voimia winner hautajaisiin! On varmasti kaikille ymmärrettävää, että olet vain toisissa niissä mukana. Veljesi. :)