Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2521/4019 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu miettinyt miksi Bad Idea musiikkivideolla aika alussa on lyhyt pätkä missä Joelilta puuttuu se ruusu siitä takista? Pakkohan tällä on olla jokin syvällinen merkitys, eikö niin? Ei vaan aukea minulle, vaikka kelaan videota edes takaisin. Parastahan olisi, jos selitys löytyisi esim. kun katsot aiemmat videot A, B ja C ja yhdistät niistä asiat X, Y ja Z. Eikö kaikki rakasta treasure hunt-tyyppisiä tehtäviä?

Vierailija
2522/4019 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu miettinyt miksi Bad Idea musiikkivideolla aika alussa on lyhyt pätkä missä Joelilta puuttuu se ruusu siitä takista? Pakkohan tällä on olla jokin syvällinen merkitys, eikö niin? Ei vaan aukea minulle, vaikka kelaan videota edes takaisin. Parastahan olisi, jos selitys löytyisi esim. kun katsot aiemmat videot A, B ja C ja yhdistät niistä asiat X, Y ja Z. Eikö kaikki rakasta treasure hunt-tyyppisiä tehtäviä?

Ehkä sillä haluttiin korostaa sitä, että kyseessä ei ole fäshön äksessöri, vaan (kuihtuva?) ruusu rinnassa kuvastaa Joelin sydäntä.

Tai sitten oli vahingossa jäänyt pois. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4019 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa etten ollut kiinnittänyt asiaan huomiota aiemmin. Joko se tosiaan on vahinko, mikä olis noloa ottaen huomioon kuin paljon siitä on lähikuvia otettu videoon. Tai sit se on joku I'm almost dead inside -symboli.

Toi aarrejahti olis cool :D

Vierailija
2524/4019 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan niinku kertoon, et tää viesti poistetaan kohta.

Vierailija
2525/4019 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kyllä taas miten hyvä bc on livenä. Mahtava keikka Tuskassa! Olin niin iloinen kun soittivat snaken ja vanhemmista wolfpackin ja enemy for me:n. Onneks ainakin yksi keikka vielä kesällä tiedossa.😍

Vierailija
2526/4019 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Yllätyin kyllä taas miten hyvä bc on livenä. Mahtava keikka Tuskassa! Olin niin iloinen kun soittivat snaken ja vanhemmista wolfpackin ja enemy for me:n. Onneks ainakin yksi keikka vielä kesällä tiedossa.😍

Kaikki lempparit enkä ollut kuulemassa 😭

Vierailija
2527/4019 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Mihin keikalle sä oot vielä menossa?

Pitäkää sormet ristissä että pääsen ylihuomenna sinne Ruisrockiin eikä tule mitään viimehetken esteitä; sairastumisia tjsp....!!!

Ruisrockin lisäksi mulla on vielä toinen festari tälle kesälle missä näen BC:n 😍.

Vierailija
2528/4019 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tunti ja alkaa kesän paras yö 😍😍

Vierailija
2529/4019 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari kirjoitti:

Viinikamu kirjoitti:

Mihin keikalle sä oot vielä menossa?

Pitäkää sormet ristissä että pääsen ylihuomenna sinne Ruisrockiin eikä tule mitään viimehetken esteitä; sairastumisia tjsp....!!!

Ruisrockin lisäksi mulla on vielä toinen festari tälle kesälle missä näen BC:n 😍.

Knotfest olis ainakin vielä tiedossa. 😊 Siellä sitten pääsee kuulemaan uusia biisejäkin varmaan livenä. En oo tosin vielä ehtinyt levyä kuunnella...😅

Pidä kivaa ruississa! Tosta keikasta tulee varmaan kova.🤩

Vierailija
2530/4019 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyarvio huomenna kunhan ehtii kuunnella rauhassa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6129ce54-2424-4b1b-a552-0a95aa…

Justiina vois lukea tämän, ettei suotta sensuroi bändiketjuja olemattomien lapsiensa kuvitellun mielenrauhan takia. Ihan samat asiat veetuttaa BC.tä somessa, mihin on tässäkin ketjussa törmätty. Ja jos ei tämä ole sitä sinnepäin Blind Channel, niin mikä sitten: "Puhetta kaksikolla riittää. Niko ja Joel puhuvat kumpikin paljon niin musiikista kuin vähän kaikesta."

Vierailija
2531/4019 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank you for the pain. Siis itken liikutuksesta äärettömän harvoin, mutta nyt se tapahtui, kun ekaa kertaa kuulin ne haastispätkät kyseisen biisin lopussa. Luoja miten hieno juttu ja miten ylpeä voi olla tästä bändistä Kiitos BC!

Vierailija
2532/4019 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku muuta elämää. Niinku esim. Damiano-ketjun ylläpito???

Vierailija
2533/4019 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, that guy is like a broken record.

Vierailija
2534/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä Justiinalle tänään kuuluu?

Vierailija
2535/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facepalmia!

Vierailija
2536/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facepalmia!

Mahtavaa, kun "asiallisen rockin" ystävämme Justiina on tukehtunut pullaansa nähtyään levynkannen, kun yhdessä taaperoidensa kanssa ovat levyä luukuttaneet tauotta perjantaista saakka ;P

Vierailija
2537/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy siis ulkona ja sinkkulohkaisujen lisäksi lopuissakin biiseissä on tarpeeksi koukkuja, niin että tämä on ihan odottamisen ja kuuntelemisen arvoinen levy. Tuotanto on kohdillaan, samoin miksaus, raskasta tarvittaessa ja kuulasta kun sitä tarvitaan. Kansitaidekin on sopivan makaaberi.

Aiemmin kuulemattomista biiseistä eniten minulle kolahti mustan huumorin Autopsy, yksi parhaista Korn-pastisseista ikinä... 🤘 "I need to open up!" ;D Samoin Glory for the Greedy. Opinions ja Alive or Only Burning ovat ok. National Heroes pitäisi loogisesti olla levyn aloitusbiisi, eikä ainakaan youtubessa sitä ole, vaan vasta kipale #7... Lieneekö keikkojen aloitusbiisi kumminkin? YT:stä tuli BC-kanavalta levy kuunneltua, koska siellä on videotkin mukana.

Vierailija
2538/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi taivas mikä keikka eilen 🖤💯🤘!!

Aivan mielettömän mahtava, ei sanat riitä kertomaan miten hienoa oli. Päästiin aika eteen, ja se tunnelma siellä, ja lavashow ja ah-niin-mahtavan upeat ja taitavat bc:n pojat 🥰😍🤩🖤💯. Mä olen vieläkin aivan fiiliksissä. Tämän voimalla mä jaksan vaikka mitä.

Vierailija
2539/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta levyä palaan kommentoimaan myöhemmin... 😊

Vierailija
2540/4019 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Levy siis ulkona ja sinkkulohkaisujen lisäksi lopuissakin biiseissä on tarpeeksi koukkuja, niin että tämä on ihan odottamisen ja kuuntelemisen arvoinen levy. Tuotanto on kohdillaan, samoin miksaus, raskasta tarvittaessa ja kuulasta kun sitä tarvitaan. Kansitaidekin on sopivan makaaberi.

Aiemmin kuulemattomista biiseistä eniten minulle kolahti mustan huumorin Autopsy, yksi parhaista Korn-pastisseista ikinä... 🤘 "I need to open up!" ;D Samoin Glory for the Greedy. Opinions ja Alive or Only Burning ovat ok. National Heroes pitäisi loogisesti olla levyn aloitusbiisi, eikä ainakaan youtubessa sitä ole, vaan vasta kipale #7... Lieneekö keikkojen aloitusbiisi kumminkin? YT:stä tuli BC-kanavalta levy kuunneltua, koska siellä on videotkin mukana.

Hyvää analyysia. Samaa mieltä levyn parhaimmistosta. Täytyy sanoa kyllä että edelleenkin Dont fix me jättää mut kylmäksi. En käsitä miksei GFG tai AOOB julkaistu sinkkuna, mutta ehkä DFM katsottiin sopivaksi yleisönhuudatusbiisiksi kesän festareilla. Mutta kokonaisuutena ilman muuta paras albumi tähän astisista.

Ketju on lukittu.