Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta myös mun puolesta! BC:n pojilla taisi olla hauskaa karaokelaitteen kanssa 😄
Missä tän näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta myös mun puolesta! BC:n pojilla taisi olla hauskaa karaokelaitteen kanssa 😄
Missä tän näkee?
Oli IG-stooreissa. Oma lemppari oli Aleksin "Porsaita äidin"
Vierailija kirjoitti:
Tuokin viestini poistettiin jo kertaalleen, onneksi otin sen copy pastella talteen.
Onneksi tosiaan, on niin olennaista sisältöä ketjuun!
Minulle alkaa taas myös riittämään. Lähdin juurikin tästä samasta syystä official ketjusta ja nyt lähden täältä. Ihmettelen silti miksi tämä ketju piti tulla tuhoamaan tuolla ihme piikittelyllä ja nalkuttamisella, kun siellä olisi se asiallisen rockin blind channel official ketjukin. Kummallisesti se ei nyt enää kelvannut.
Kiitos kaikille, keiden kanssa olen täällä jutellut! Hyvää kesää ja keikkoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin viestini poistettiin jo kertaalleen, onneksi otin sen copy pastella talteen.
Onneksi tosiaan, on niin olennaista sisältöä ketjuun!
Ja taas poistatit vastauksia tähän. Ihme diktaattori uhoaa ja vit*uilee ihmisille, mutta poistattaa kaikki vastaukset omiin viesteihin. Kuka tänne enää haluaakaan jäädä.
Vastasin viestiisi sitä kompaten, mutta sekin viesti ehdittiin poistaa. Ihmettelen myös miksi täällä joku anonyymi voi määrätä keskustelua ja poistattaa kaikkia viestejä. Ymmärtääkseni näitä blind channel ketjuja halutaan ajaa alas. Ihmettelen silti motiivia miksi?
-vanha vakkari
Myös mun viesti "vois laittaa sanomaan palautetta" poistettiin" 😂 ilmeisesti sekin on kiellettyä.
Punkku, nyt se reppu alas selästä ja pois sieltä ovensuusta, sillä et sä kuitenkaan lähde minnekään :DDDD
-Vanha vakkari
Vierailija kirjoitti:
Punkku, nyt se reppu alas selästä ja pois sieltä ovensuusta, sillä et sä kuitenkaan lähde minnekään :DDDD
-Vanha vakkari
FINE! Voin hetken istua eteisessä ja harkita asiaa 🤔
Iiik! Säikähdin niin vit*sti Zoulin ig storiesia, et melkein kännykkä tipahti 💀 killer worm. Serpent. Snake.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas poistui sivullinen viestejä 😂
Se on ihan jo normi. Jännä vaan kun täällä on kourallinen nimimerkillä allekirjoittavia jutellut keskenään pääasiassa viimeiset sata sivua, mutta joku kokee silti tehtäväkseen kytätö ja poistattaa viestejä täältä ihan mieluvaltaisesti.
Kyseessä ei ole sääntöjen vastaisia viestejä edes, joten turha vedota mihinkään sääntöihin. Joten kyseessä on jonkun pikkusieluista ilkivaltaa. Ihan kuin olisi jossain yläasteella.
-vanha vakkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan jo normi. Jännä vaan kun täällä on kourallinen nimimerkillä allekirjoittavia jutellut keskenään pääasiassa viimeiset sata sivua, mutta joku kokee silti tehtäväkseen kytätö ja poistattaa viestejä täältä ihan mieluvaltaisesti.
Kyseessä ei ole sääntöjen vastaisia viestejä edes, joten turha vedota mihinkään sääntöihin. Joten kyseessä on jonkun pikkusieluista ilkivaltaa. Ihan kuin olisi jossain yläasteella.
-vanha vakkari
Niinhän se on. Joku ottaa itseensä meidän juttuja, mikä on tosi outoa. Sekä toi puskista huutelu mikä meidän välisistä keskusteluista on tärkeää ja mikä ei, on todella ylimielistä kiusaamista. Vähän itseasiassa käy sääliksi!
Itse lakkasin käyttämästä nimimerkkiä jo hetki sitten. En jaksa.
Kieltämättä täällä on ollut viime aikoina taas aika ikävä tunnelma noiden poistatusten ja "sääntöjen" takia. :/ Kesällä luulisi itse kullakin olevan muutakin tekemistä kuin liputtaa viestejä keskusteluista, joihin ei muutoin edes osallistu..
Mut hei, levy ensi viikolla ja itse odottelen jo kovasti lauantain keikkaa. Rock on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vanha vakkari
Niinhän se on. Joku ottaa itseensä meidän juttuja, mikä on tosi outoa. Sekä toi puskista huutelu mikä meidän välisistä keskusteluista on tärkeää ja mikä ei, on todella ylimielistä kiusaamista. Vähän itseasiassa käy sääliksi!
Itse lakkasin käyttämästä nimimerkkiä jo hetki sitten. En jaksa.
Onhan se vähän rasittavaa lukea keskustelua ja yrittää muodostaa jotain kokonaiskuvaa, kun viestejä viuhuu pois.
Kuten moni on sanonut, on olemassa jo se blind-channel-appreciation-official ketju, josta me lähdettiin juurikin sen vuoksi et me voidaan puhua muustakin. Täytyykö nyt perustaa tuonnepäin blind channel ketju :D
-vanha vakkari
Viinikamu kirjoitti:
Kieltämättä täällä on ollut viime aikoina taas aika ikävä tunnelma noiden poistatusten ja "sääntöjen" takia. :/ Kesällä luulisi itse kullakin olevan muutakin tekemistä kuin liputtaa viestejä keskusteluista, joihin ei muutoin edes osallistu..
Mut hei, levy ensi viikolla ja itse odottelen jo kovasti lauantain keikkaa. Rock on!
Mielenkiinnolla kyllä odotan levyä. Toivottavasti täällä ei poistu ne kommentit mitä siitä levystä kukakin on mieltä.
Ja kyllä, samoilla linjoilla. Todella on ihmeellistä miksi joku jaksaa nähdä vaivaa tämän ketjun vuoksi. Käy alapeukku raivoamassa täällä ja poistattaa viestejä eikä osallistu keskusteluun kuin ylimielisesti vit*uilemalla.
-vanha vakkari
Eiköhän häiriköt löytäisi myös tuonne päin ja tänne päin ja pois päin ja minne vaan päin -ketjutkin ennen pitkää.🤣
Pidä hauskaa stadissa Punkku! Mä oon hoodeilla huomisesta alkaen. 😁
Viinikamu kirjoitti:
Eiköhän häiriköt löytäisi myös tuonne päin ja tänne päin ja pois päin ja minne vaan päin -ketjutkin ennen pitkää.🤣
Pidä hauskaa stadissa Punkku! Mä oon hoodeilla huomisesta alkaen. 😁
Totta :D Tosin tuossa "Poispäin blind channel" nimessä on jotain sopivaa uhmaa mistä pidän.
Kiitos samoin vinkkukamuseni!
Perustakaa ketju kaikesta muusta paitsi Blind Channelista, josko se sais olla rauhassa.
(toki joku liputtais sitten varmaan kaikki ne viestit, missä bändiä sanallakaan sivutaan)
"Kaikkea muuta paitsi blind channelliä- blind channel ketju"
Oliskohan tuo sit tosiaan se seuraava
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Mielenkiinnolla kyllä odotan levyä. Toivottavasti täällä ei poistu ne kommentit mitä siitä levystä kukakin on mieltä.
Ja kyllä, samoilla linjoilla. Todella on ihmeellistä miksi joku jaksaa nähdä vaivaa tämän ketjun vuoksi. Käy alapeukku raivoamassa täällä ja poistattaa viestejä eikä osallistu keskusteluun kuin ylimielisesti vit*uilemalla.
-vanha vakkari
Epävakaille, kuten sääntöhullulle ja ketjujen poistoliputtajahullulle ei oikeastaan voi mitään, koska heidän päässään ei kaikki ole kotona.
Mikä tahansa viesti tai ketjun avaus Vauvaan on heidän mielessään verinen loukkaus. Mitä asiallisempi teksti, sitä suurempaan raivoon nämä yltyvät.
Ainoa toimiva näitä vastaan olisi koko liputusoikeuden poisto sivustolta, että semmoista palautetta vaan Sanomalle https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Nyt ollaan tilanteessa, jossa koko sivusto sensuroidaan, ei niinkään Sanoman, vaan parin epävakaan liputtavan lukijan toimesta.
Kiitos, taidan tässä päiväkahvin lomassa laittaa parit palautteet sinne menemään.
-vanha vakkari