Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2481/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Joelilla sydänsuruja, kun sillä on Instagramin stories "we heart our own feelings by thinking we mean more to people than we really do"?

Vierailija
2482/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Joelilla sydänsuruja, kun sillä on Instagramin stories "we heart our own feelings by thinking we mean more to people than we really do"?

Ja toisinpäin myös. We hurt other by making them feel they mean more to us than they really do.

Juu kyllä, molemmilta puolilta kokemusta. Yli nelikymppisenä ensimmäinen ei enää paljon tunnu missään ja jälkimmäistä pyrkii itse välttämään. Oho, ei tää vanheneminen niin paha asia näemmä ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiin mitähän tuo nyt sit tuolla tarkoittanut. Love yourself before you love anyone else. True love doesn't make you questioning 🤷🏼 olet vastuussa omista tunteistasi.

Vierailija
2484/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt neutralisoin kieleni vastedes, ettei vaan tule läähätysvaikutelmaa. Ei enää Joelia kuolaavia kommentteja. Kun kerran se niin pistää silmään :D

Vierailija
2485/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku aloittaa uuden sivun, ole hyvä winner.

Ja hop, näin. Unohdin nimimerkin äsken.

Vierailija
2486/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko winner lopettaa ton spämmin? Poistuu pian koko ketju.

Vierailija
2487/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa työiltaa, justiina.

Olet ketjun MVP.

Vierailija
2488/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Mä nyt neutralisoin kieleni vastedes, ettei vaan tule läähätysvaikutelmaa. Ei enää Joelia kuolaavia kommentteja. Kun kerran se niin pistää silmään :D

No ei tämä ole yhtään kivaa jos sä alat suuta siivoamaan. Miksi sä piittaat tuosta jos haluat sakoa jotain niin sanot.

Vierailija
2489/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko winner lopettaa ton spämmin? Poistuu pian koko ketju.

Tuon viestien poistelun määrä mitä täältä lähtee, ymmärrän täysin winnerin halun härnätä. Me ollaan käyty täällä muutaman henkilön kesken viimeiset sata sivua hyviä keskusteluja. Sekä vähemmän hyviä, mutta hauskoja juttuja, joista on todella paljon poistettu. Sivusta on hyvä huudella, ymmärrän, mutta täällä toi viestien poistelu on täysin mielivaltaista. Edelleen on se official myös olemassa :)

Vierailija
2490/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

No ei tämä ole yhtään kivaa jos sä alat suuta siivoamaan. Miksi sä piittaat tuosta jos haluat sakoa jotain niin sanot.

Niin no, en halua samanlaista mielikuvaa itsestäni, että olen kuin Damianon kuolaajat. Ei mun ajatukset ja mielikuvat ole Zoulista silti muuttuneet.

Vierailija
2491/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'll suffer in silence 😏

Vierailija
2492/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästä vähän erikoisen vaikutelman saa. Kuolaamista ei itse tiedosteta, ja loukkaannutaan, jos siitä mainitsee (ilmeisesti se on epäcoolia ja epärockenrollia?). Hengaillaan rasittavan trollin kanssa, joka "ymmärrettävästi vähän vaan tekee kiusaa" (ettekö te seuraa tätä palstaa ollenkaan, miten sekoboltsia meininkiä sillä on??).

Vierailija
2493/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi poistuu palstalta kaikki sinulle annetut vastaukset. 

Vierailija
2494/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi puhelin ehdotti mulle näin laadukasta kamaa. Jos haluatte viihdyttää itseänne, niin menkää lukemaan tämän kommenttikenttää:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3c851896-a3fb-4c33-b0a9-f63481…

Winner go nuts! Pliiiis :D

Vierailija
2495/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Kirjoitin eilen kaksi aloitusta siitä, että Niko selitti jossain haastattelussa amerikkalaisten fanien olevan vanhempia, heidän ikäisiään. PARIKYMPPISIÄ. Tota noin vaan, eikö Hokka täytä 29v. ja Niko pariko vuotta nuorempi. Parikymppisiä ? Itse olen 29v. ja todellakin kolmekymppinen, en kaksikymppinen. Miksi tällaisestä ei saa jutella täällä? Ei se kelakortin ikä muutu, vaikka kuinka olisi omasta mielestään kid,young whatever :D

En tiedä minkä kieliseen haastatteluun tässä viitattiin, mutta englanniksi Cambridgen sanakirjan mukaan: A person's twenties are the period in which they are aged between 20 and 29.

Vierailija
2496/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olivia4 kirjoitti:

Kirjoitin eilen kaksi aloitusta siitä, että Niko selitti jossain haastattelussa amerikkalaisten fanien olevan vanhempia, heidän ikäisiään. PARIKYMPPISIÄ. Tota noin vaan, eikö Hokka täytä 29v. ja Niko pariko vuotta nuorempi. Parikymppisiä ? Itse olen 29v. ja todellakin kolmekymppinen, en kaksikymppinen. Miksi tällaisestä ei saa jutella täällä? Ei se kelakortin ikä muutu, vaikka kuinka olisi omasta mielestään kid,young whatever :D

En tiedä minkä kieliseen haastatteluun tässä viitattiin, mutta englanniksi Cambridgen sanakirjan mukaan: A person's twenties are the period in which they are aged between 20 and 29.

Okei. En tiedä myöskään mihin tuolla viitattiin, mutta kuten sanoit, twenties on ihan eri asia kuin kaksikymppinen. Jos ne on englanniksi haastattelun tehneet ja puhuneet tosiaan twenties, niin ei sitä voi suomentaa "pojat sanoi et ne on kaksikymppisiä"

Vierailija
2497/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tästä vähän erikoisen vaikutelman saa. Kuolaamista ei itse tiedosteta, ja loukkaannutaan, jos siitä mainitsee (ilmeisesti se on epäcoolia ja epärockenrollia?). Hengaillaan rasittavan trollin kanssa, joka "ymmärrettävästi vähän vaan tekee kiusaa" (ettekö te seuraa tätä palstaa ollenkaan, miten sekoboltsia meininkiä sillä on??).

Kyllähän tästä vähän erikoisen vaikutelman saa, että poistatat jokaisen vastauksen tähän viestiisi. Meneekö vastaukset tunteisiin ja loukkaannut? Onko se epäcoolia ja epärockkenrollia? Hengailet täällä poistelemassa rasittavien trollien viestejä?

Usko tai älä, en ehdi päivystää tässä ketjussa. Etkä sinä ole trolli, korkeintaan hitusen ärsyttävä tuossa ylenpalttisessa cooliuden tavoittelussasi.

Vierailija
2498/4019 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut jännästi täältä poistuu muiden viestit ja sun jää jäljelle. Just saying 😄

Vierailija
2499/4019 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTuben Joonas being Joonas -videot pelastivat juhannukseni.

Vierailija
2500/4019 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YouTuben Joonas being Joonas -videot pelastivat juhannukseni.

Oioi, kiitos vinkistä, täytyypä käydä katsomassa kunhan tässä ehtis!

Hyvää juhannusta kaikille! (paitsi viestien poistattajille, teille toivotan paikallisia räntäsadekuuroja 😜)

Ketju on lukittu.