Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2461/4019 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanilla-kermainen? Onko se rivon vastakohta?

Sellainen ällömakea. Paljon siirappisia kuvailuja ja vähän ylitse meneviä adjektiiveja. Tiekkö vähän kuin lukisit sellaista kioskirakkausromaania.

Onneksi itse et koskaan kuolaa ketään :DDD

Vierailija
2462/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koirat läähätä? Viime näkemän mä en ole koira 🤷🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien ketjujen neutraalina seuraajana pistin merkille tuon jännän ristiriidan puheissasi. Ei sen kummempaa.

Vierailija
2464/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eilen kaksi aloitusta siitä, että Niko selitti jossain haastattelussa amerikkalaisten fanien olevan vanhempia, heidän ikäisiään. PARIKYMPPISIÄ. Tota noin vaan, eikö Hokka täytä 29v. ja Niko pariko vuotta nuorempi. Parikymppisiä ? Itse olen 29v. ja todellakin kolmekymppinen, en kaksikymppinen. Miksi tällaisestä ei saa jutella täällä? Ei se kelakortin ikä muutu, vaikka kuinka olisi omasta mielestään kid,young whatever :D

Vierailija
2465/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Kirjoitin eilen kaksi aloitusta siitä, että Niko selitti jossain haastattelussa amerikkalaisten fanien olevan vanhempia, heidän ikäisiään. PARIKYMPPISIÄ. Tota noin vaan, eikö Hokka täytä 29v. ja Niko pariko vuotta nuorempi. Parikymppisiä ? Itse olen 29v. ja todellakin kolmekymppinen, en kaksikymppinen. Miksi tällaisestä ei saa jutella täällä? Ei se kelakortin ikä muutu, vaikka kuinka olisi omasta mielestään kid,young whatever :D

Nämä aloitukset poistettiin...edelleenkään se todellinen ikä ei muutu. Fanit on alle murkkuikäisiä ja he eivät ole parikymppisiä

Vierailija
2466/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu jostain syystä jatkuvalla syötöllä paljon viestejä 🤷🏼 vaikea tietää miksi. Ihan neutraalejakin, missä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
2467/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Jep :D siksi me vitsaillaankin täällä siitä, et me ollaan jo ihan waxwork ikäloppuja. Ollaan kuitenkin jo kolkyt, kolkytjotain tai nelkytjotain...en ole varma minkä ikäisiä jengi tässä bc olohuone keskusteluketjussa on. Winner kutsuu meitä mummoiksi.

Vierailija
2468/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

olivia4 kirjoitti:

Jep :D siksi me vitsaillaankin täällä siitä, et me ollaan jo ihan waxwork ikäloppuja. Ollaan kuitenkin jo kolkyt, kolkytjotain tai nelkytjotain...en ole varma minkä ikäisiä jengi tässä bc olohuone keskusteluketjussa on. Winner kutsuu meitä mummoiksi.[/quote 

Tuoko se nuorien fanien lauma sen, että olisi heidän mielestään jotenkin ns. sopivampaa olla itsekin nuorempi? Kolmekymppiset miehet alle alle murkut fanit. Onhan siinä vähän outo fiilis. Sinänsä pidän itsekin joistakin heidän kappaleistaan ja Joel on ihan kivan näköinen. Mähän nyt en toki ole heidän ikäluokkaansa, kun olen 29v. ja vielä äiti :D Niillä on jotenkin noussut suosio päähän tai ovat muuttuneet. En mä tiedä? vai onko juurikin Joel muuttunu, kun hän on se ulkonäöltään näyttävin. Jotain on kuitenkin muuttunut, enkä tunne enää semmoista symppis kannustus fiilistä. Se on ikävää, mutta ei toki vaikuta mun tai heidän elämäänsä se enempää.

Vierailija
2469/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

olivia4 kirjoitti:

Jep :D siksi me vitsaillaankin täällä siitä, et me ollaan jo ihan waxwork ikäloppuja. Ollaan kuitenkin jo kolkyt, kolkytjotain tai nelkytjotain...en ole varma minkä ikäisiä jengi tässä bc olohuone keskusteluketjussa on. Winner kutsuu meitä mummoiksi.[/quote 

Tuoko se nuorien fanien lauma sen, että olisi heidän mielestään jotenkin ns. sopivampaa olla itsekin nuorempi? Kolmekymppiset miehet alle alle murkut fanit. Onhan siinä vähän outo fiilis. Sinänsä pidän itsekin joistakin heidän kappaleistaan ja Joel on ihan kivan näköinen. Mähän nyt en toki ole heidän ikäluokkaansa, kun olen 29v. ja vielä äiti :D Niillä on jotenkin noussut suosio päähän tai ovat muuttuneet. En mä tiedä? vai onko juurikin Joel muuttunu, kun hän on se ulkonäöltään näyttävin. Jotain on kuitenkin muuttunut, enkä tunne enää semmoista symppis kannustus fiilistä. Se on ikävää, mutta ei toki vaikuta mun tai heidän elämäänsä se enempää.

Toki bändi aina kehittyy, mikä kuuluu osana minkä tahansa taiteenlajin kehitykseen yksilönä tai osana jotain kollektiiviä. Jo pelkästään turvallisuussyistä heidän on pakkokin muuttaa käytöstään siitä sata tyyppiä Oulussa versus wackenin päälavalle.

Etkä enää voi tietää kuka suhun haluaa tutustua milläkin motiivilla, joudut muuttaan kotia, kun sua seurataan sekä sut tunnistetaan joka puolella. Jos nämä asiat ei vaikuta pääkoppaan, niin ihmettelen. Itse näen sen niin, että on inhimillistä käydä suosion eri vaiheita läpi päänupissaan.

Heidän esikuvat ovat toimineet äänitorvina monille ikäryhmille, vaikka esim. NIN. Ja moni meistä oli teinejä kun numetal tuli ja koki vaikka sit sen Linkin Parkin tai Kornin tuovan helpotusta tuskaan. En mä tuossa näe sinänsä mitään outoa. Itse olin aika hukassa teininä ja Marilyn Mansonin, Nin ja Nirvanan musiikki pelasti mut monelta hetkeltä etten olisi enää täällä. Tekeekö joku musiikkia ajatuksella se on tietylle ikäyhmälle vai tietylle kohderyhmälle? Siihen toiseen mahtuu moni ikään katsomatta. Ensi viikon Tuska on varmasti täynnä samanlaisia erilaisia nuoria ja vaareja samoilla festeillä.

Joelin käytös kommenttiin en osaa sanoa, en tunne häntä millään tavalla. Mielikuva hänestä on edelleen samanlainen, enkä tarkoita et se olisi all pink red roses 😂

Vierailija
2470/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä et itse koen kaikkien taiteilijoiden, artistien, näyttelijöiden jne. tekevän sitä mitä tekee tyydyttääkseen omia tarpeitaan, ilmaista jotain itsestään ja tunteistaan, ei pysty elämämään ilman sitä mitä tekee. Halu reflektoida maailmaa ja kuinka sen näkee/kokee. Happi loppuu, jos se vietäisiin minulta. Ei siksi että paljonko kilahtaa kassaan tai piirrellä mind mappeja ikähaarukoista markkinoinnin brändäyspaltsussa. Toki nää on tärkeitä, mut ei se syy miksi tehdä mitä tekee.

Vierailija
2471/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Lisäyksenä et itse koen kaikkien taiteilijoiden, artistien, näyttelijöiden jne. tekevän sitä mitä tekee tyydyttääkseen omia tarpeitaan, ilmaista jotain itsestään ja tunteistaan, ei pysty elämämään ilman sitä mitä tekee. Halu reflektoida maailmaa ja kuinka sen näkee/kokee. Happi loppuu, jos se vietäisiin minulta. Ei siksi että paljonko kilahtaa kassaan tai piirrellä mind mappeja ikähaarukoista markkinoinnin brändäysp§§§§§§a§§§ltsussa. Toki nää on tärkeitä, mut 

Olet varmasti hyvin pitkälti oikeassa tuossa mentaalisessa profiloinnissa. Olen itsekin luova ihminen ja monesti voin olla jonkun mielestä outo. Lisäksi tuo äkkisuosio järisyttävällä tavalla...eihän sitä muut ymmärrä kuin he itse ja jokainen on oma subjektiivinen yksilö ja kelaa asiat omalla laillaan. Oli tyhmää vetää tuo käyttäytymisen muutos tähän. Tottakai ihminen käyttää monenlaisia defenssejä ja on pakkokin. Lähinnä nyt minua huvitti ja ensisijaisesti kirjoitinkin tuosta heidän parikymppisyydestään.

Vierailija
2472/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lisäyksenä et itse koen kaikkien taiteilijoiden, artistien, näyttelijöiden jne. tekevän sitä mitä tekee tyydyttääkseen omia tarpeitaan, ilmaista jotain itsestään ja tunteistaan, ei pysty elämämään ilman sitä mitä tekee. Halu reflektoida maailmaa ja kuinka sen näkee/kokee. Happi loppuu, jos se vietäisiin minulta. Ei siksi että paljonko kilahtaa kassaan tai piirrellä mind mappeja ikähaarukoista markkinoinnin brändäysp§§§§§§a§§§ltsussa. Toki nää on tärkeitä, mut 

Olet varmasti hyvin pitkälti oikeassa tuossa mentaalisessa profiloinnissa. Olen itsekin luova ihminen ja monesti voin olla jonkun mielestä outo. Lisäksi tuo äkkisuosio järisyttävällä tavalla...eihän sitä muut ymmärrä kuin he itse ja jokainen on oma subjektiivinen yksilö ja kelaa asiat omalla laillaan. Oli tyhmää vetää tuo käyttäytymisen muutos tähän. Tottakai ihminen käyttää monenlaisia defenssejä ja on pakkokin. Lähinnä nyt minua huvitti ja ensisijaisesti kirjoitinkin tuosta heidän parikymppisyydestään.

No on se vähän huvittavaa näin melkein nelikymppisen näkökulmasta. Mut toisaalta. Itse aion niin kauan kun mua vaan luullaan kolmekymppiseksi vastata iäkseni jotain 30-35 väliltä :D multa kysytään edelleen alkossa paperit ja kukaan ei ikinä usko mun ikää, kun sen sanon. Enkä tunne olevani yhtään yli kolkyt, et kyll mä ymmärrän sen tunteen kun oma numeraalinen ikä ei tunnu omalta.

Vierailija
2473/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Lisäyksenä et itse koen kaikkien taiteilijoiden, artistien, näyttelijöiden jne. tekevän sitä mitä tekee tyydyttääkseen omia tarpeitaan, ilmaista jotain itsestään ja tunteistaan, ei pysty elämämään ilman sitä mitä tekee. Halu reflektoida maailmaa ja kuinka sen näkee/kokee. Happi loppuu, jos se vietäisiin minulta. Ei siksi että paljonko kilahtaa kassaan tai piirrellä mind mappeja ikähaarukoista markkinoinnin brändäyspaltsussa. Toki nää on tärkeitä, mut ei se syy miksi tehdä mitä tekee.

Joskus kuitenkin on tehtävä muuta kuin sitä, mitä sydän haluaisi ja mitä ilman ei voisi elää. On vaan pakko. Esiintymisjännitys on omalla kohdallani järkyttävää ja psykoterapiakaan ei sitä pystynyt poistamaan.  Olen surullinen. En ole tässä vertaamassa itseäni keneenkään. Minunlaisiani on kolmetoista tusinassa.ja toisten menestys ei ole millään lailla minulta pois. Minun ongelmat on minun päässä. Totta hemmetissa olen iloinen näiden kavereiden menestyksestä ja siitä, että saavuttavat unelmaansa. Toivon todella sitä. Lahjakkuudesta se ei jää kiinni.

Vierailija
2474/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Tarkoitin vain, että miksi pitää sanoa itsensä olevan lähes 10v. nuorempi kuin on. Mieleltään voi olla nuori. Näyttää voi nuorelta, mutta sanoa olevansa jotain muuta kuin on, sitä en oikein käsitä.

Kiitos asiallisista vastauksista. Kaikkea hyvää jätkille maailmanvalloitukseen.

Vierailija
2475/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia4 kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Tarkoitin vain, että miksi pitää sanoa itsensä olevan lähes 10v. nuorempi kuin on. Mieleltään voi olla nuori. Näyttää voi nuorelta, mutta sanoa olevansa jotain muuta kuin on, sitä en oikein käsitä.

Kiitos asiallisista vastauksista. Kaikkea hyvää jätkille maailmanvalloitukseen.

Miksi pitäisi yleensäkin keskittyä niin paljon ikään? Sanoo joku olevansa minkä ikäinen tahansa, mitä väliä iällä on. Jotenkin tuon bc yhteydessä tuntuu sillä iällä olevan tosi iso merkitys, koska se nousee tapetille niin usein.

Vierailija
2476/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni sanoo itseään parikymppiseksi niin kauan kuin ikä alkaa kakkosella.

Vierailija
2477/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on 20-22v. Joku 28v.-29.v ei kyllä ole enää parikymppinen. Olen kakskytjotain voi sanoa, mutta parikymppinen on kyllä jotain muuta.

Jos on 38v. Niin voiko sanoa et on kolmekymppinen?

Vierailija
2478/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin sanoisi 9v. Että on vauvaikää vielä. Tai 19v että on kymmenissä vielä. :DDDDDD

Vierailija
2479/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Parikymppinen on 20-22v. Joku 28v.-29.v ei kyllä ole enää parikymppinen. Olen kakskytjotain voi sanoa, mutta parikymppinen on kyllä jotain muuta.

Jos on 38v. Niin voiko sanoa et on kolmekymppinen?[/quote 

Tätä mä tarkoitin ja haluaisin ymmärtää syyn siis järkevän ja asiallisen syyn. Olen itse 29v eli kolmekymppinen ja mun lapset on 2v ja 4v. Ne ei ole vauvoja tai esim. 10 vuotiaita. 

Kiitos asiallisista keskusteluista edelleen. Painun nyt laittamaan esiteineille ruokaa (anteeksi, en voinut itselleni mitään)

Mukavaa juhannusta kaikille ! 

Vierailija
2480/4019 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, kiitos hyvästä keskustelusta. Taidan minäkin jatkaa vapaapäiväni viettämistä 😃

Ketju on lukittu.