Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2301/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on winner yötyöläisiä. Toivottavasti et törmää yössä justiinoihin ainoastaan meihi bändäreihin. 😏

Vierailija
2302/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Ai on winner yötyöläisiä. Toivottavasti et törmää yössä justiinoihin ainoastaan meihi bändäreihin. 😏

Joo, ensi yönä taas saa taluttaa jonkun liikaa BC:tä jammailleen tekarinsa ja toisen boobsinsa jonnekin pudottaneen mummokalsarisen hellävaroen taksiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Joo, ensi yönä taas saa taluttaa jonkun liikaa BC:tä jammailleen tekarinsa ja toisen boobsinsa jonnekin pudottaneen mummokalsarisen hellävaroen taksiinsa.

Kuulostaa niin siltä miten mulle vois käydä Tuskassa. Toivottavasti oot sielläkin sitten auttelemassa ja puputossut jalassa!

Vierailija
2304/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin treenit tehty. Ja ennen kuin joku ehtii taas luettelemaan mitä kaikkea "Joelin lemppari" asioita mä matkin, niin ostin sitten taffel original sipsejä ja taco dippiä. Kertokaa nyt että kuinka taas kopioin sen lemppariasioita. :D

Vierailija
2305/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olisikin jostain nuorten hölmöilystä kyse, niin voisi jotenkin ymmärtää...

Mistä tiedät minkä ikäinen olen? Tai millainen olen ihmisenä? Joo, olen sanonut syntyneeni kasikyt -luvulla. Ja okei, kasarikakarat on yli kolkyt, ettei mitään varhaisnuoria olla. En silti muutenkaan pidä ajattelusta, et tietyn ikäinen pitäisi olla "jonkinlainen." Moni meistä ei niin nuorista saattaa hyvinkin olla free spirited. Tulee välitön angsti tuollaisesta paskakommentista.

Punkku allekirjoitan niin tän. En edes jaksa yrittää ymmärtää miten vieläkin jotkut ihmiset ajattelee, että kun täyttää tietyn verran vuosia, pitäisi yhtäkkiä alkaa käyttäytymään tietyllä tavalla.

Ja anteeks, mitä täällä taas muutenkin tapahtuu...

Täällä on tapahtunut mystisiä asioita ja käynyt takakireitä ihmisiä. :D so much fun!

Vierailija
2306/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Minä kieltäydyn systemaattisesti uskomasta mitään mitä winner sanoo olevansa :D pidän liikaa mun foliohatustani.

Vierailija
2307/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Minä kieltäydyn systemaattisesti uskomasta mitään mitä winner sanoo olevansa :D pidän liikaa mun foliohatustani.

No hei, mainitsihan se jo olevansa samaan aikaan BC:n kanssa töissä. 😁

Vierailija
2308/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Noniin treenit tehty. Ja ennen kuin joku ehtii taas luettelemaan mitä kaikkea "Joelin lemppari" asioita mä matkin, niin ostin sitten taffel original sipsejä ja taco dippiä. Kertokaa nyt että kuinka taas kopioin sen lemppariasioita. :D

Toi on hyvä combo! Mä ottaisin vaan nykyään sweet chili dipin kun tuli yhessä vaiheessa aina ostettua tacoa bileisiin sipsien kylkiäiseksi.😅

Vierailija
2309/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Miten mä tuommoisen missasin??

Vierailija
2310/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Toi on hyvä combo! Mä ottaisin vaan nykyään sweet chili dipin kun tuli yhessä vaiheessa aina ostettua tacoa bileisiin sipsien kylkiäiseksi.😅

Se taffelin karamellisoitu sipuli on niiiin hyvä sipsi myös, mutta toi orkkis on vaan niin hyvä kombo ton tacon kanssa.

Vierailija
2311/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Grrr... nää on aina tenttaamassa ja yhdistelemässä asioita... ei teille saa mitään kertoa... (rouskuttaa sipsejä)

Tykkäät vaan härnätä meitä kaiken maailman vihjeillä :D

Vierailija
2312/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, taas uusi sivu! Olisko sivu 130 tänään realistinen tavoite?

(kun Justiina poistelee kuitenkin yön aikaan, niin ollaan sitten aamulla 123 sivulla)

Vierailija
2313/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Se taffelin karamellisoitu sipuli on niiiin hyvä sipsi myös, mutta toi orkkis on vaan niin hyvä kombo ton tacon kanssa.

tää menee kuulkaas nyt niin paljon ulos Justiinan comfort zonelta, että pelkään ketjun puolesta...

Hui, pitää äkkiä juosta peilin eteen ja lausua kolme kertaa "bloody channel, bloody channel, bloody channel" ja toivoa ettei Justiina ilmesty paikalle. Eiku, hetkinen 🤔

Vierailija
2314/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

viinikamu kirjoitti:

Grrr... nää on aina tenttaamassa ja yhdistelemässä asioita... ei teille saa mitään kertoa... (rouskuttaa sipsejä)

Tykkäät vaan härnätä meitä kaiken maailman vihjeillä :D

rouskis rouskis 🍷 hörpsis

Härnääjä

Vierailija
2315/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

oliskohan nää stylet Tuskaan?

https://www.bunnyslippers.com/shop/Monty-Python-Killer-Rabbit-Slippers…

Eikä! Just tuollaiset mun mielikuvissa ne puputossut on, mistä olet puhunut!

Vierailija
2316/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

HAH!!!

Nobody expects Spanish Inquisition... when I have my bunny slippers on!!!

Vierailija
2317/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä, mutta puputossut jaloissa.

Siitä näette ensi yön unta ;D

Nyt moi!

Vierailija
2318/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Jep, paitsi mun mielikuvissa pörröisemmät ja pinkit 😆

Vierailija
2319/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Mut siis aikunKAMALA, mehän ollaan nyt taas etusivulla ja "asiallisen rock kulttuurin puolesta poistaja" ottaa taas pultit 😱 😂😂🏴🏴🏴

Voi kun ne jaksais olla kauemmin täällä ja kertoa kantaansa. Mua oikeasti kiinnostaa, että miksi pitää olla niin kireä, nalkuttaa, laatia sääntöjä, elää niiden mukaan non stop kuin kirkossa ja kieltää kaikki. Ja miksi pitäisi tietyn ikäisenä olla jonkinlainen? Kun tulee nelkyt niin pitäisikö silloin leikata kananpersetukka, vaihtaa converset crocseihin ja siirtyä ostamaan tunikoita prismasta?

Jep!! Mun mielestä ehkä "paras" perustelu on ollut se että lapsetkin voi lukea tätä, ei tsiisus.

Vierailija
2320/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Siis tämä, mutta puputossut jaloissa.

Siitä näette ensi yön unta ;D

Nyt moi!

Moimoi, have fun!

Ketju on lukittu.