Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2261/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

--- ja sitten asiallinen rock -"äiti" lapsineen luukuttaa vain Cheekiä, muistetaan tämäkin asia ;D

Ollaanko me se tämän paikan tarkkisluokka? 🤔

Vierailija
2262/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Toivottavasti BC:n kaverit lukevat tätä ketjua ja ottavat onkeensa, mitä kansa oikeasti haluaa :D

POIS "violent pop" ja uudeksi linjaukseksi "rock asiallinen"

"Näytetään mitä vit*u on rock asiallinen käytös"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

--- ja sitten asiallinen rock -"äiti" lapsineen luukuttaa vain Cheekiä, muistetaan tämäkin asia ;D

Normaalia vilkkaampi keskustelu toisiaan tuntemattomien henkilöiden välillä eri asioista häiritsee asiallisen rockin kuuntelua tai jonkun oman ketjunsa ympärillä jankkaavan narsistin floodaamista ja muiden alasliputusta. Näin mä asian olen ymmärtänyt.

Nousis varmaan tän ketjun suosio nopeasti, jos jengi sais kuulla niiden käyvän täällä 😄

Vierailija
2264/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutusketju tähän väliin. Kumpi on ärsyttävämpi:

Yläpeukku: Punkku

Alapeukku: winner

1-1 ei käy, haluan enemmän ääniä! Nyt klikkailua, kiitos!

Vierailija
2265/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Toivottavasti BC:n kaverit lukevat tätä ketjua ja ottavat onkeensa, mitä kansa oikeasti haluaa :D

POIS "violent pop" ja uudeksi linjaukseksi "rock asiallinen"

"Näytetään mitä vit*u on rock asiallinen käytös"

"kato siinä me niinku istuttiin keikan jälkeen niinku takahuoneessa vähän niinku sinnepäin fiilareissa ja vilkuiltiin käytöstapaohjeistusta Vauva-palstalta ja sit niinku tajuttiin, että mehän ollaan niinku liian niinku tiätsä niinku et niinku ollaanksme niinku jotenkin sillai täs kovasti rundatessa tiätsä niinku ollanks me niinku menty jotenkin niinku asiasta sillai niinku pois. Siit tuli niinku tiätsä meiän uuven piisin aihe, niinku kaikki oli, että niinku noihan justiinat on niinku ihan sit oikeessa, että rock on oltava niinku asiallista ja sit tää meidän uusi biisi Don't Fix Me on täyttä ASIAA!!!"

Vierailija
2266/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes äänestänyt ;D Luotan yleisön makuun, kuten aina. Näkyy vaan olevan aika tyhjä stage meillä täällä. Onkohan Vauva kohta konkassa ilman kirjoittelijoita...

Vierailija
2267/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lähti viestejä melkein kymmenen 😂

Vierailija
2268/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edes äänestänyt ;D Luotan yleisön makuun, kuten aina. Näkyy vaan olevan aika tyhjä stage meillä täällä. Onkohan Vauva kohta konkassa ilman kirjoittelijoita...

Molemmat olette ärsyttäviä ruokkien vain toinen toistenne ärsyttävyyttä täällä. Kävin vielä ensimmäisillä sivuilla keskustelemassa, mutta nyt tämä on ihan kummallista. Ymmärrättekö itsekään toistenne puheita? Tuntuu että ette.

Vierailija
2269/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Normaalia vilkkaampi keskustelu toisiaan tuntemattomien henkilöiden välillä eri asioista häiritsee asiallisen rockin kuuntelua tai jonkun oman ketjunsa ympärillä jankkaavan narsistin floodaamista ja muiden alasliputusta. Näin mä asian olen ymmärtänyt.

Nousis varmaan tän ketjun suosio nopeasti, jos jengi sais kuulla niiden käyvän täällä 😄

Damiano käy Damiano-ketjussa trollaamassa ihan varmasti ;D

Tuon logiikan perusteella Joel tai muu käy trollaamassa täällä tai official ketjussa.

Vierailija
2270/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olette ärsyttäviä ruokkien vain toinen toistenne ärsyttävyyttä täällä. Kävin vielä ensimmäisillä sivuilla keskustelemassa, mutta nyt tämä on ihan kummallista. Ymmärrättekö itsekään toistenne puheita? Tuntuu että ette.

En ymmärrä mistään mitään. Iha daiju.

Vierailija
2271/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä Joonaksesta unta!!!!! Mutta (harmillisesti) se oli vaan ihan kiltti uni; näin sen siinä ohimennen kaupungilla enkä ees sanonut sille mitään, hymyilin vain ja sekin hymyili. Sen kerran kun mä nään siitä unta ni sitten se on ihan vaan tavallinen, kiltti uni. Mut sillä oli ihana hymy 😍.

T. Lempeä naukuja

Eikö olekin ärsyttävää nähdä unta jostain ihanasta tyypistä, mutta aivot ei anna mennä pidemmälle. Itse pääsen sellaiselle "seisotaan lähekkäin. Ei kosketa, mutta huulet melkein koskettaa toisiaan asteelle" ja sit alankin näkemään unta jostain fu*king lumiaurasta.

Haha, lumiaurasta 😂! No mut on kyllä niin ärsyttävää!

No mut mieti just se sellainen tunne ennen sitä vaatteet päältä repivää intohimoa. Ja buuum:

No avaisitko miten esimerkiksi Simpsonsien piirretyt kuuluvat tämän otsikossa lukevan bändin musiikkiin? Siksi oma alapeukku asiaan. Official on hiljainen, niin siksi käyn täällä lukemassa aiheesta. Sitä ei vain täällä koskaan ole. 

Rautalanka OFFICIAL:

1. uni ihanasta BC-henkilöstä Joonaksesta

2. kesken unen mennäänkin ihan toiseen aiheeseen = lumiaura

3. Homer Simpson markkinoi "Mr Plow":ia (plow on lumiaura englanniksi)

4. Nämä asiat liittyvät kuin liittyvätkin toisiinsa

5. winner selvittää asian ASIALLISESTI

6. tämä viesti poistetaan

Vierailija
2272/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Nää poistelija-justiinat voisi maallikoillekin kertoa, miten ne viestit saa poistettua ja millä perusteilla? Ei sillä, että tekisi mieli poistella yhtään kenenkään viestejä, mutta ihan juttelun vuoksi voitaisiin sekin käydä tässä läpi.

Olen yksi liputtajista ja painan lippua jos sisältö on spamm tai sisältää asiatonta k-18 materiaalia. Se kuuluu osana hyvään kulttuuriin puuttua asiattomuuksiin. Tämä teidän pikku ketjunne näkyy jatkuvalla syötöllä uusissa, joten väkisinkin tulee vastaan.

Vierailija
2273/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua mitä siellä tapahtuu. Ketju kutistuu silmissä. Ja meillä oikeasti oli hyvää keskustelua bändistä ja sen vierestä.

Oon siis se alkuperäisen ketjun perustanut, heitin sen official-liitteenkin otsikkoon ihan läpällä. Ei mua todellakaan haitannut, että puhuttiin muustakin kuin itse bändistä. Semmoinenhan se yhtye vähän itsekin on, tuskin ottaa kaikkea niin vakavasti.

No, jos siellä nyt jatkaa ne ryppyotsaisimmat fanit ja me täällä. Kiva että täällä on tuttujakin jo.

"Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin."

Jos keskustelu on tällä hetkellä ärsyttävää, niin sitten pitää kirjoitella enemmän sinne official-ketjuun ihan sitä bändiasiaa. Kyllä sinne täältä sitten osataan mennä juttelemaan asiallisesti.

Tätä lukee myös lapset, se pitää muistaa.

Vierailija
2274/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä Joonaksesta unta!!!!! Mutta (harmillisesti) se oli vaan ihan kiltti uni; näin sen siinä ohimennen kaupungilla enkä ees sanonut sille mitään, hymyilin vain ja sekin hymyili. Sen kerran kun mä nään siitä unta ni sitten se on ihan vaan tavallinen, kiltti uni. Mut sillä oli ihana hymy 😍.

T. Lempeä naukuja

Eikö olekin ärsyttävää nähdä unta jostain ihanasta tyypistä, mutta aivot ei anna mennä pidemmälle. Itse pääsen sellaiselle "seisotaan lähekkäin. Ei kosketa, mutta huulet melkein koskettaa toisiaan asteelle" ja sit alankin näkemään unta jostain fu*king lumiaurasta.

No mut mieti just se sellainen tunne ennen sitä vaatteet päältä repivää intohimoa. Ja buuum:

No avaisitko miten esimerkiksi Simpsonsien piirretyt kuuluvat tämän otsikossa lukevan bändin musiikkiin? Siksi oma alapeukku asiaan. Official on hiljainen, niin siksi käyn täällä lukemassa aiheesta. Sitä ei vain täällä koskaan ole. 

Rautalanka OFFICIAL:

Kiitos! Mun oli vaikeuksia ymmärtää, että kuinka tuota ei voinut ymmärtää :D

Vierailija
2275/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Nää poistelija-justiinat voisi maallikoillekin kertoa, miten ne viestit saa poistettua ja millä perusteilla? Ei sillä, että tekisi mieli poistella yhtään kenenkään viestejä, mutta ihan juttelun vuoksi voitaisiin sekin käydä tässä läpi.

Olen yksi liputtajista ja painan lippua jos sisältö on spamm tai sisältää asiatonta k-18 materiaalia. Se kuuluu osana hyvään kulttuuriin puuttua asiattomuuksiin. Tämä teidän pikku ketjunne näkyy jatkuvalla syötöllä uusissa, joten väkisinkin tulee vastaan.

Mut avata ei oo pakko. Sen kun klikkaa auki jonkun muun ketjun.

Vierailija
2276/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

Rautalanka OFFICIAL:

Kiitos! Mun oli vaikeuksia ymmärtää, että kuinka tuota ei voinut ymmärtää :D

Kielitaidottomuus ja populaarikulttuurin ymmärtämättömyys aiheuttaa ongelmia "hyvän kulttuurin" ymmärtäjissä :D

Vierailija
2277/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Eli siis haluat määrittää, mikä SINUA ärsyttää etusivulla ja rajoittaa toisten juttelua keskustelupalstalla, ilmeisesti jopa ilman työsuhdetta Sanoma Oy:hyn. Tämä harvinaisen selvä :D

Kaltaistesi ihmisten takia haluan liputusoikeuden täältä pois. Yhden ihmisen diktatuuri, joka muodostuu "hyvän kulttuurin" nimissä tehtävän puhdistuksen nimissä. KUKAAN ei ole sinulle antanut siihen oikeutta. Liputus on olemassa ihan muita asioita varten kuin SINUN mielivaltasi takia.

Uskallatko jättää liputtamatta?

Täällä VAUVA.FI sivustolla on olemassa keskusteluun säännöt mihin nojataan. Jätän tämän ketjun jatkossa aukaisematta. Kiitos ja hyvää jatkoa.

Vierailija
2278/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nousee aina niskakarvat nähtyäni tämän ketjun uusissa. En silti ymmärrä miksi pitäisi hiljentää tätä tai tuomita ymmärtämättömyyttään. Nuorilla on aina omat juttunsa.

Vierailija
2279/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olisikin jostain nuorten hölmöilystä kyse, niin voisi jotenkin ymmärtää...

Vierailija
2280/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nousee aina niskakarvat nähtyäni tämän ketjun uusissa. En silti ymmärrä miksi pitäisi hiljentää tätä tai tuomita ymmärtämättömyyttään. Nuorilla on aina omat juttunsa.

Kiitos tuosta rehellisyydestä ja ettet tuomitse, vaikka ei ymmärrä.

Ketju on lukittu.