Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2281/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olisikin jostain nuorten hölmöilystä kyse, niin voisi jotenkin ymmärtää...

Mistä tiedät minkä ikäinen olen? Tai millainen olen ihmisenä? Joo, olen sanonut syntyneeni kasikyt -luvulla. Ja okei, kasarikakarat on yli kolkyt, ettei mitään varhaisnuoria olla. En silti muutenkaan pidä ajattelusta, et tietyn ikäinen pitäisi olla "jonkinlainen." Moni meistä ei niin nuorista saattaa hyvinkin olla free spirited. Tulee välitön angsti tuollaisesta paskakommentista.

Vierailija
2282/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Taas lähti viestejä melkein kymmenen 😂

Nää poistelija-justiinat voisi maallikoillekin kertoa, miten ne viestit saa poistettua ja millä perusteilla? Ei sillä, että tekisi mieli poistella yhtään kenenkään viestejä, mutta ihan juttelun vuoksi voitaisiin sekin käydä tässä läpi.

Olen yksi liputtajista ja painan lippua jos sisältö on spamm tai sisältää asiatonta k-18 materiaalia. Se kuuluu osana hyvään kulttuuriin puuttua asiattomuuksiin. Tämä teidän pikku ketjunne näkyy jatkuvalla syötöllä uusissa, joten väkisinkin tulee vastaan.

Muista justiina laittaa itsellesi paljon yläpeukkuja, se kuuluu "hyvään kulttuuriin", se on sääntöjen mukaista eikä ole spamm ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olisikin jostain nuorten hölmöilystä kyse, niin voisi jotenkin ymmärtää...

Mistä tiedät minkä ikäinen olen? Tai millainen olen ihmisenä? Joo, olen sanonut syntyneeni kasikyt -luvulla. Ja okei, kasarikakarat on yli kolkyt, ettei mitään varhaisnuoria olla. En silti muutenkaan pidä ajattelusta, et tietyn ikäinen pitäisi olla "jonkinlainen." Moni meistä ei niin nuorista saattaa hyvinkin olla free spirited. Tulee välitön angsti tuollaisesta paskakommentista.

Ehkä niistä sun "free spirited" mummokalsarikommenteistakin voi tulla jollekin huono fiilis. Just saying.

Vierailija
2284/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Nää poistelija-justiinat voisi maallikoillekin kertoa, miten ne viestit saa poistettua ja millä perusteilla? Ei sillä, että tekisi mieli poistella yhtään kenenkään viestejä, mutta ihan juttelun vuoksi voitaisiin sekin käydä tässä läpi.

Olen yksi liputtajista ja painan lippua jos sisältö on spamm tai sisältää asiatonta k-18 materiaalia. Se kuuluu osana hyvään kulttuuriin puuttua asiattomuuksiin. Tämä teidän pikku ketjunne näkyy jatkuvalla syötöllä uusissa, joten väkisinkin tulee vastaan.

Eli siis haluat määrittää, mikä SINUA ärsyttää etusivulla ja rajoittaa toisten juttelua keskustelupalstalla, ilmeisesti jopa ilman työsuhdetta Sanoma Oy:hyn. Tämä harvinaisen selvä :D

Kaltaistesi ihmisten takia haluan liputusoikeuden täältä pois. Yhden ihmisen diktatuuri, joka muodostuu "hyvän kulttuurin" nimissä tehtävän puhdistuksen nimissä. KUKAAN ei ole sinulle antanut siihen oikeutta. Liputus on olemassa ihan muita asioita varten kuin SINUN mielivaltasi takia.

Uskallatko jättää liputtamatta?

Täällä VAUVA.FI sivustolla on olemassa keskusteluun säännöt mihin nojataan. Jätän tämän ketjun jatkossa aukaisematta. Kiitos ja hyvää jatkoa.

Et malta kuitenkaan, mutta tervetuloa keskustelemaan asiallisesti ja kiihkottomasti sensuurista, mielivallasta ja yksilönoikeuksien rajoittamisesta YKSITTÄISEN HENKILÖN LIPUTUSMAHDOLLISUUDEN ansiosta heti kun se sinulle taas sopii ja aikaa jää kaikkien muiden sinua etusivulla ärsyttävien keskustelunaiheiden sensuroinnilta ;D

Perusteluja sinulla mihinkään "hyvään kulttuuriin" ja "asialliseen rockiin" ei ole, käytät vaan surutta liputusmahdollisuutta sensurointiin, johonkin sääntöön vedoten ja modebotti antaa sun tehdä sen.

Surullista :/

uusi keskustelu perustettu tämän tiimoilta ;DDD

Vierailija
2285/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niistä sun "free spirited" mummokalsarikommenteistakin voi tulla jollekin huono fiilis. Just saying.

Ei ainakaan minulle. Naiset ovat ennenkin (turhaan) heitelleet winnerille rintsikoita ja pikkuhousujaan, joten yhdet mummokalsarit siinä paljoa vaikuta.

Vierailija
2286/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan saa tulla. Miettisin kuitenkin asiaa itse, jos mulle tulis jonkun random tyypin lauseesta ihan random keskustelufoorumilla huono fiilis ja kun kommenttina on "Justiinoilla on mummokalsarit" En kuitenkaan kohdentanut tuota yhteenkään tiettyyn ihmiseen, vaan johonkin "kasvottomaan anoon" kuka rakastaa poistattaa viestejä täältä. Itsekin syyllistyit kommentoimalla suoraan meitä ja vihjailemalla meidän olevan lapsellisia aikuisia. Miten itse olet oikeutettu siihen, mutta yrität minua syyllistää?

Vierailija
2287/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Damiano David -kunnianosoitusketju merkillistä kyllä on VIELÄ olemassa... ei poistu... mikähän syy siinä on...?

Jaksaa, jaksaa! Tuo ei ole vielä ollenkaan creepya.

Luojan kiitos Damiano-ketju ei näy niin usein etusivulla, että tämän ketjun Social Justiina Warriorille tulisi mieleenkään käydä sieltä mitään k-18-matskua tai lapsille sopimatonta sensuroimassa ;DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
2288/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi kommentti kertoo enemmän susta. Just saying.

Vierailija
2289/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Eli siis haluat määrittää, mikä SINUA ärsyttää etusivulla ja rajoittaa toisten juttelua keskustelupalstalla, ilmeisesti jopa ilman työsuhdetta Sanoma Oy:hyn. Tämä harvinaisen selvä :D

Kaltaistesi ihmisten takia haluan liputusoikeuden täältä pois. Yhden ihmisen diktatuuri, joka muodostuu "hyvän kulttuurin" nimissä tehtävän puhdistuksen nimissä. KUKAAN ei ole sinulle antanut siihen oikeutta. Liputus on olemassa ihan muita asioita varten kuin SINUN mielivaltasi takia.

Täällä VAUVA.FI sivustolla on olemassa keskusteluun säännöt mihin nojataan. Jätän tämän ketjun jatkossa aukaisematta. Kiitos ja hyvää jatkoa.

Et malta kuitenkaan, mutta tervetuloa keskustelemaan asiallisesti ja kiihkottomasti sensuurista, mielivallasta ja yksilönoikeuksien rajoittamisesta YKSITTÄISEN HENKILÖN LIPUTUSMAHDOLLISUUDEN ansiosta heti kun se sinulle taas sopii ja aikaa jää kaikkien muiden sinua etusivulla ärsyttävien keskustelunaiheiden sensuroinnilta ;D

Perusteluja sinulla mihinkään "hyvään kulttuuriin" ja "asialliseen rockiin" ei ole, käytät vaan surutta liputusmahdollisuutta sensurointiin, johonkin sääntöön vedoten ja modebotti antaa sun tehdä sen.

Linkitä se

ei ollut mitään asiatonta ketjussa, mutta ei saanut taaskaan olla tuntiakaan keskustelua aiheesta. Niin "asiallisten" kanssa jutellaan "asiallisesti" ;DDDD

Harmin paikka näille poistajille on tietysti se, että KAIKKI MITÄ NETTIIN KIRJOITETAAN EI SIELTÄ KOSKAAN POISTU. Pitää vaan tietää mistä hakee, niin löytää tämänkin keskustelun sensuroimattoman version. Mutta mitäpä sitä Justiinalle neuvomaan, kun selkeästi ei tätä asiaa tiedä ;DDD

Mutta kunhan lapset 😂

Vierailija
2290/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Linkitä se

ei ollut mitään asiatonta ketjussa, mutta ei saanut taaskaan olla tuntiakaan keskustelua aiheesta. Niin "asiallisten" kanssa jutellaan "asiallisesti" ;DDDD

Harmin paikka näille poistajille on tietysti se, että KAIKKI MITÄ NETTIIN KIRJOITETAAN EI SIELTÄ KOSKAAN POISTU. Pitää vaan tietää mistä hakee, niin löytää tämänkin keskustelun sensuroimattoman version. Mutta mitäpä sitä Justiinalle neuvomaan, kun selkeästi ei tätä asiaa tiedä ;DDD

Tuon linkitä se kommentin liputusta kokeilin itse ja se poistui 😁 piti testaa et miten se toimii. Spammia näköjään oli se kommentti. Älä pelkää winskunen, ei ole minusta tulossa pikkujustiinaa.

Vierailija
2291/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Poistajilla oli poistetussa ketjussa mainittuna poistoihinsa mm. tämmöisiä, erittäin erittäin erittäin perusteltuja syitä:

- keskustelu näkyy etusivulla

(ja poistaa jonkun huomiohakuisen keskustelun näkyvistä... kateuttako?)

- jonkun capslockit napsahtaa päälle

(AI MISTÄ SYYSTÄ?)

- joku koki tulleensa keskustelussa rajatuksi

(rajatuksi mihin tai miksi, tämä ei koskaan selvinnyt)

- keskustelua saattavat lukea lapset

(ja ilmeisesti myös lapset ja lapsenmieliset liputtavat näitä ketjuja, koska keskusteluvalmiuksia ei vaan näköjään ole, niin kun liputusvalta on ja "säännöt" niin kiukuissaan poistelevat, kun eivät muutakaan osaa)

- mummokalsarit mainittu mielenpahoittajana

(sivustolla, jossa h-kaari kokonaan kirjoitettuna on kiellettyjen sanojen listalla, niin mitäpä muutakaan voi olettaa)

- winnerin ketjut lukematta paskaa

(ja tyyppi SIITÄ HUOLIMATTA tuli varta vasten ketjuun lukemaan ketjua sen sijaan, että lukisi laadukkaampaa ;D

En kestä 😁 ihan teinistä saakka mun yksi isoita peloistani oli kasvaa tuollaiseksi aikuiseksi. Olen niin kiitollinen itselleni siitä tiestä mitä olen kulkenut ja että minusta kasvoi tällainen aikuinen kuin mitä olen. Huhhuh, mitä jengiä.

Vierailija
2292/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punk kirjoitti:

Linkitä se

Tuon linkitä se kommentin liputusta kokeilin itse ja se poistui 😁 piti testaa et miten se toimii. Spammia näköjään oli se kommentti. Älä pelkää winskunen, ei ole minusta tulossa pikkujustiinaa.

Homman ideahan on se, että vaikka on valta olla moderaattoriliputtaja, niin ei "asiallinen" ihminen näitä juttuja täältä poista tai lähde ketjusta karkuun heti kun kyseenalaiset tekonsa tuodaan julki. Asiallinena itseään markkinoiva ihminen ottaa vastuun jutuistaan, vaikka jäisikin keskustelussa toiseksi, eikä luiki karkuun.

Se on Sanoman homma vastata sivujensa sisällöstä joko siihen palkatulla modella tai bottimodella, ei meidän kirjoittajien tai lukijoiden ilmiannoilla (jonka tarkoitus on säästää Sanomalta rahaa, kun kodin pikku h*tlerit pääsevät liputtelemaan sydäm... anteeksi eihän heillä sydäntä ole, vaan "hyvän kulttuurin" nimissä.

Ihan totta, olet oikeassa. Täältä lähtee niin kummallisia kommentteja, et veikkaan jonkun robotin vain poistavan kaiken automaattisesti mitkä tulee liputetuksi. Ihan hullua.

Täällä tuntuu käyvän jengiä vain lyömässä kaulimella ja luikkii karkuun. Joku itsetunnon buustaus se on oltava, että käy antamassa moraalisaarnan ilman et lukee vastinetta asiaan.

Vierailija
2293/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mennään jo keskustelussa no 2 ja varmaan iltaan mennessä 25 jos viitsin aina uuden avata ;D

https://www.vauva.fi/keskustelu/4695820/uusi-kuuma-keskustelunaihe-osa-2

tämä ketju rauhoittui kun laitoin lapset toiseen ketjuun ;D

Vierailija
2294/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistetusta keskustelu no. 1:stä....

"Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen juurikin sitä mieltä että olet ihan kiva ja asiallinen. Tiedän toisiakin jotka hankaloittavat viesteillään toisen normipäivää.

winner kirjoitti:

En mä osaa kauheaa syyllisyydentuntoakaan tästä kirjoittelustani ottaa. Esim. palstan moderaattorille tämä olisi ihan normipäivää viestitulvasta määritellä saako täällä sanoa jotain vai ei ja pitäisikö hänen sitten olla pahoilla mielin minulle, jos pidän hänet työllistettynä, kun joku liputtaa ja yrittää poistaa viestini tai ketjuni, ihan vaan siksi koska häneltä menee hermo - vai antaa tilanteen mennä omalla painollaan ilman perusteettomia poistoja, joita minä en kuitenkaan tee tai liputa tai edes yläpeukuta?"

Kuulostanko asiattomalta? Täytyykö poistaa? Hmmmm....🤔

Vierailija
2295/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, Justiina-hyvä, tuo edellinen on edelleen luettavissa internetissä, vaikka ketju on näennäisesti Vauvasta poistettu... Turhaa työtä teet ja itsesi ennenaikaiseen hautaan murehdit kaikilla poistoillasi.

Vierailija
2296/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ai kamalaa, tämähän menee ihan kohta TAAS uudelle sivulle!

Riittääköhän Sanoman serverillä palstatilaa? Jos ne siksi poistelevat?

Vierailija
2297/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää vaan niin hyvä!

Vierailija
2298/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, joudut riehumaan täällä tovin ilman minua. Pakko mennä kuntoilemaan et on sit pylly ja boobsit kunnossa, jos sattuu zouliin joskus törmäämään. Mut ainiin, sehän ei katsellut näin vanhoja. Haen siis vaan sipsejä. :D

Vierailija
2299/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Noniin, joudut riehumaan täällä tovin ilman minua. Pakko mennä kuntoilemaan et on sit pylly ja boobsit kunnossa, jos sattuu zouliin joskus törmäämään. Mut ainiin, sehän ei katsellut näin vanhoja. Haen siis vaan sipsejä. :D

Mulla oli aikeena vaan jumittaa sohvalla, mutta tää on kyllä hyvä kannustin ottaa tähän väliin tanssitreeni xD Toki sen jälkeen suunnitteilla Netflix ja chill Benin ja Jerryn kaa...

Vierailija
2300/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kohta kuulkaas mennään taas yöksi töihin. Päivän hyvät naurut on Justiinalta saanutkin ;D

Ketju on lukittu.