Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Joel, jos luet tätä niin kerrotko meille sun lemppari sipsin ja dipin? Alkoi kiinnostaan 😃
Kyllä musta tuntuu, että lapset löytää netin ihmemaasta paljon pahempaakin kun meidän mouruamiset. Tietty ne on välillä aika pahoja.😏
Viinikamu kirjoitti:
Kyllä musta tuntuu, että lapset löytää netin ihmemaasta paljon pahempaakin kun meidän mouruamiset. Tietty ne on välillä aika pahoja.😏
*suu täynnä sipsiä* nyökyttelen
No just meinasin kanssa tulla sanomaan samaa. Meidän mouruamiset on aika kevyttä. Tämmöisistä jutuista ei lapset rikki mene. Ja yksi mielestäni tärkeä pointti on se, täällä ei ole ainakaan mun käsittääkseni ole ollut kiusaamista. Nykyään lasten ja nuorten keskuudessa somessa kiusaaminen voi olla todella rajua. Että jos tätä ketjua lukee joku lapsi/nuori, niin joo, silloin tällöin näkee täällä jonkun pikkutuhman kommentin, mutta muuten aivan asiallista ja toiset huomioivaa jutustelua ja mielipiteiden vaihtoa erilaisista aiheista.
Itse en ole missään vaiheessa sitoutunut mihinkään rock asialliseen keskusteluun. 😈
Kiusaaminen on paskaa ja sitä ei pitäsi kenenkään tehdä. Semmoista mä olen vastaan. Mä pyrin myös netissä olemaan "kiltti" enkä halua sanoa rumasti toisille ts. haukkua, ivata. Mutta jos täällä ei voi muuten puhua vapaasti ni on se kyllä kumma. Nyt mua alkoi oikein ärsyttämään toikin että täällä liputetaan kommentteja sillä perusteella että tätä voi lukea myös lapset. Kun täällä ei edes mitään niin törkeetä ole.
Koska se Tuska on? Löysittekö te jo tissimekot sinne?
Lempeä naukuja kirjoitti:
Kiusaaminen on paskaa ja sitä ei pitäsi kenenkään tehdä. Semmoista mä olen vastaan. Mä pyrin myös netissä olemaan "kiltti" enkä halua sanoa rumasti toisille ts. haukkua, ivata. Mutta jos täällä ei voi muuten puhua vapaasti ni on se kyllä kumma. Nyt mua alkoi oikein ärsyttämään toikin että täällä liputetaan kommentteja sillä perusteella että tätä voi lukea myös lapset. Kun täällä ei edes mitään niin törkeetä ole.
Koska se Tuska on? Löysittekö te jo tissimekot sinne?
Se on heinäkuun eka vkl. Ja mulla on jopa useampi mistä valita 😆
Kolmen viikon päästä mä oisin menossa Ruisrockiin katsomaan bc:a. Kunpa ei sataisi. Mä olen ollut kerran aikaisemmin Ruississa, joku yli 20 vuotta sitten, ja jos muistan oikein niin silloin siellä esiintyi Ultra Bra ja HIM, joista tykkäsin silloin tosi paljon. Ja aurinko paistoi koko päivän!
Punkku kirjoitti:
Itse en ole missään vaiheessa sitoutunut mihinkään rock asialliseen keskusteluun. 😈
Hmm, mäkään en muista nähneeni mitään sääntöpaprua, saati allekirjoittaneeni sellaista.🤔
Lemppari kirjoitti:
Kolmen viikon päästä mä oisin menossa Ruisrockiin katsomaan bc:a. Kunpa ei sataisi. Mä olen ollut kerran aikaisemmin Ruississa, joku yli 20 vuotta sitten, ja jos muistan oikein niin silloin siellä esiintyi Ultra Bra ja HIM, joista tykkäsin silloin tosi paljon. Ja aurinko paistoi koko päivän!
Oi, toivotaan että "Ruississa paistaa aina" pitäisi paikkansa tänäkin vuonna. Muakin kiinnosti se perjantai, mut toinen tapahtuma vei voiton kaveriporukan takia.😁
Ai niin Punkku, meinaatko mennä Lahteen kattoo Joelia kun niillä on siellä elokuussa klubikeikka??!
Tsiisös, nyt mäkin äsken näin instassa sen kuvan Joelista ruskeilla hiuksilla. Hitto se on kyllä komea mies.
T. Lemppis
Lemppari kirjoitti:
Ai niin Punkku, meinaatko mennä Lahteen kattoo Joelia kun niillä on siellä elokuussa klubikeikka??!
Minullahan ei ole siis millekään päivälle, viikonlopulle kesälle lippua yhteenkään bc keikoille. Tuskallekin on eri päivänä kuin mitä ne soittaa. Joulukuulle lippu on, mutta en tiedä menenkö. Todella paljon kiinnostaisi nähdä Joel irl, mutta c'est la vie.
Tissimekko on hankkimatta edelleen :D
Vierailija kirjoitti:
Tsiisös, nyt mäkin äsken näin instassa sen kuvan Joelista ruskeilla hiuksilla. Hitto se on kyllä komea mies.
T. Lemppis
Oliskohan se sama kuva 🤔 se oli siinä joku skitta kädessä ehkä. Kuva ylhäältä päin ja se istui siinä. Joo, sopi kyllä hyvin.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. LemppisOliskohan se sama kuva 🤔 se oli siinä joku skitta kädessä ehkä. Kuva ylhäältä päin ja se istui siinä. Joo, sopi kyllä hyvin.
Niin, se blondi fledahan oli kopsattu Archie Cruzilta (sarkasmi)
No mut toi Lahden keikka ois siinä mielessä "helppo" kun se ei ole mikään koko päivän tai peräti viikonlopun mittainen koitos. Mä itse koen festarit jotenkin työläinä, vaikka ne monen mielestä on parasta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No mut toi Lahden keikka ois siinä mielessä "helppo" kun se ei ole mikään koko päivän tai peräti viikonlopun mittainen koitos. Mä itse koen festarit jotenkin työläinä, vaikka ne monen mielestä on parasta ikinä.
Ostin jo teidän suostuttelulla joulukuun lipun ja nyt mun pitäisi lähteä lahteen 😂 eikö tämä nyt ala muistuttamaan sitä etsin kissojen ja koirien kanssa sitä sattumanvaraista ohimennen kohtaamista Joelin kanssa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tää?
https://www.instagram.com/p/Ce6giN-ItuA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Joo, juurikin toi. Vaikea sanoa mikä muuttuu tuossa tumma tukka vs blondi tukka, molemmat siis sopii hyvin, mutta toi tumma on todella todella jotain aivan muuta. 🔥
Me kasari-ysärillä kasvaneet ollaan oltu looney toonsien, myrkkylehden ja beavis and butt-headin ympäröiminä ja juotu kiljua, niin en nyt yhdestä palstasta olisi huolissaan.