Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2241/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin ig storyssa saa kysyä siltä jotain, joko kävitte kysymässä?

Ehkä 😏

Vierailija
2242/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Kyllä ja toki se varmasti on osa sitä viehätysvoimaa, että sanoo avoimesti "mulla on joskus tosi hankalaa olla minä." Tietämättä mitään asioiden taustoista, niin itsensä kanssa eläminen on kuitenkin niin paljon helpompaa ollessa armollinen itselleen. Joskus pitää vain antaa anteeksi sille vanhalle minälleen ja kehittää omaa itseään sitten eri suuntaan. Tai suuntaan mihin haluaa kehittyä. Voi olla sinut itsensä kanssa ja ympäröivän maailman kabssa ja silti olla angsti bad ass. Maailmassa riittää kyllä syitä miksi vituttaa ja olla vihainen. Sun ei tarvi olla itse itsesi pahin vihollinen.

Tämä on kyllä niin totta. Hyviä ajatuksia sulla Punkku, ja osaat hyvin kirjoittaa niitä auki. Mulle kirjoittaminen on jotenkin työlästä, joudun aika paljon nähdä vaivaa että saan ajatuksiani tekstimuotoon.

Mä olin nuorena välillä aika paskamainen. On vaatinut aika paljon aikaa ja itsetutkiskelua ja juurikin mainitsemaasi armollisuutta että olen pystynyt jättämään menneitä asioita taakseni. En vieläkään pysty olemaan täysin sinut kaiken menneen kanssa. En varmaan koskaan tule olemaankaan, vaan se haava on aina. Mutta ei enää niin kipeä. Kylläpäs tuli diippiä!

Vastasiko Joel sulle Punkku, jos ehkä jotain kysyit? Mä en keksi mitään kysyttävää, muuta kuin liian henk.kohtaista, niin en siksi kysy mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olen aina ollut ihan näppärä sanoissani ja niillä leikkiminen on tullut aika helposti. Kiva kirjoittaa tänne joskus jotain muutakin kuin Joltsun kuolaamista ja winnerin kanssa perseilyä. :D

Mä veikkaan mutuiluna, että on hyvin yleistä naama punastellen muistella nuoruuden typeryyksiä. Itse ajattelen omien typeryyksien kirpaisemisen olevan jotain kasvukipuja, että muutosta johonkin vanhaan on tapahtunut. Sitähän sitä kuitenkin toivoo, että oppii virheistään? Kunhan niihin haavoihin ei jää vellomaan. Ne ei kuitenkaan määritä kenenkään loppuelämää ja todella moni ihminen on aika anteeksiantavainen.

Miettii vaikka mitä tahansa noloa tai paskamaista asiaa yli kymmenen vuoden takaa. Niistä valtaosa on varmasti jotain mitä itse on tehnyt jollekin/jossakin, eikä mitä naapuriluokan Jaska teki välitunnilla. Tarkoitan, että moni keskittyy niin paljon oman navan ympärille, ettei muista toisten noloja juttuja. Miksi siis itsekään niistä itseään rankaista loppuelämä. Se itselleen armollisuus on juurikin hyvä oppia varsinkin niinä hetkinä, kun tuntuu et muistot vyöryää yli. Uusien ajatusmallien opettelua.

Ei ainakaan vielä Joltsu ollut vastannut mitään siihen mitä kysyin. Ja ei, winner jos luet tätä, en kysynyt mitään tuutko kastaan sormia punkkuun -läppää 😁

Vierailija
2244/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan lukenut BCiin liittyvää fandom storieseja?

Vierailija
2245/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua :D anteeksi, mutta en todellakaan. Hyvä kun juuri ja juuri kykenen lukemaan tämän ketjun juttuja 💀

Vierailija
2246/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner ei ainakaa J voi olla, sillä winner käyttää pilkkua. Olen huomannut somen perusteella J:n kirjoittavan lauseet ilman pilkkua, eikä niillä kenelläkään ole aikaa tällaiseen. Eiköhän winner ole ihan normitrolli tai joku mode itse.

Veikkaan winnerin arvostavan normitrolli sanaa 😄 tosin voisin kuvitella sen haluavan olla joku extraspessutrolli. Noh, mut, se on kuka on.

Joko se mulle perustettu ihana ketju on poistunut? :/

Joo, valitettavasti mun kunnianosoitus sulle on poistettu.

Vierailija
2247/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Kiitos. Olen aina ollut ihan näppärä sanoissani ja niillä leikkiminen on tullut aika helposti. Kiva kirjoittaa tänne joskus jotain muutakin kuin Joltsun kuolaamista ja winnerin kanssa perseilyä. :D

Mä veikkaan mutuiluna, että on hyvin yleistä naama punastellen muistella nuoruuden typeryyksiä. Itse ajattelen omien typeryyksien kirpaisemisen olevan jotain kasvukipuja, että muutosta johonkin vanhaan on tapahtunut. Sitähän sitä kuitenkin toivoo, että oppii virheistään? Kunhan niihin haavoihin ei jää vellomaan. Ne ei kuitenkaan määritä kenenkään loppuelämää ja todella moni ihminen on aika anteeksiantavainen.

Miettii vaikka mitä tahansa noloa tai paskamaista asiaa yli kymmenen vuoden takaa. Niistä valtaosa on varmasti jotain mitä itse on tehnyt jollekin/jossakin, eikä mitä naapuriluokan Jaska teki välitunnilla. Tarkoitan, että moni keskittyy niin paljon oman navan ympärille, ettei muista toisten noloja juttuja. Miksi siis itsekään niistä itseään rankaista loppuelämä. Se itselleen armollisuus on juurikin hyvä oppia varsinkin niinä hetkinä, kun tuntuu et muistot vyöryää yli. Uusien ajatusmallien opettelua.

Ei ainakaan vielä Joltsu ollut vastannut mitään siihen mitä kysyin. Ja ei, winner jos luet tätä, en kysynyt mitään tuutko kastaan sormia punkkuun -läppää 😁

joku sentään on lukenut värssyt sillä ajatuksella millä ne on kirjoitettu :P

Jep. Mii smort.

Vierailija
2248/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei arvostanut -ehkä vauva.fi historian- hienointa ketjua ja poistivat sen :D

Vierailija
2249/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, missä semmoisia on?

T. Lemppari

Vierailija
2250/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, missä semmoisia on?

T. Lemppari

Kaikki ysärillä Regina ja sinäminä -lehtiä lukeneet voi vaan kuvitella millaista se faninovelli on. 😁

Ja joo, olen syntynyt kasikyt -luvulla.

Vierailija
2251/4019 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, missä semmoisia on?

T. Lemppari

Kaikki ysärillä Regina ja sinäminä -lehtiä lukeneet voi vaan kuvitella millaista se faninovelli on. 😁

Ja joo, olen syntynyt kasikyt -luvulla.

Uuu.. !

Mä oon sua vähän vanhempi.

-lemppari

Vierailija
2252/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Damiano David -kunnianosoitusketju merkillistä kyllä on VIELÄ olemassa... ei poistu... mikähän syy siinä on...?

Jaksaa, jaksaa! Tuo ei ole vielä ollenkaan creepya.

Vierailija
2253/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusketju tähän väliin. Kumpi on ärsyttävämpi:

Yläpeukku: Punkku

Alapeukku: winner

Vierailija
2254/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Damiano David -kunnianosoitusketju merkillistä kyllä on VIELÄ olemassa... ei poistu... mikähän syy siinä on...?

Jaksaa, jaksaa! Tuo ei ole vielä ollenkaan creepya.

Liputetaan asialliset rockit Damiano-ketjun kunniaksi!!!

Our flag means death. 🏴🏴🏴

Vierailija
2255/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heeeeiiiiii 😁 mitä tämä on!

Vierailija
2256/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän määritteleminen vaatisi ketjuun (tai koko Vauvaan) ilmeisesti kolmannenkin kirjoittajan :D

Vierailija
2257/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän määritteleminen vaatisi ketjuun (tai koko Vauvaan) ilmeisesti kolmannenkin kirjoittajan :D

Piruuttani vain pistin tuon, ei ole mitään ongelmaa kummankaan kanssa. Tuo vain sattui sopimaan tilanteeseen.

Vierailija
2258/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piruuttani vain pistin tuon, ei ole mitään ongelmaa kummankaan kanssa. Tuo vain sattui sopimaan tilanteeseen.

Tosi asiallisen ja rockahtavan peukutusketjun osasit keksiä Pahoin pelkään sen katoavan, kunhan justiina herää krapulastaan ja aloittaa taas liputtelun, koska, u know,😱😱😱, asiallinen rock, eikä mitään ärsyttelyä.

Meinasitko Justiinan juopottelevan? Mä veikkaan sen olevan juuri niitä ihmisiä, jotka puhuvat "Alkoa" sanasta ja juovat vain jotain hart-sportia. Kuten Justiina juhannuksesta voisi sanoa "Joku ongelma on jos alkoa pitää käyttää, minä juon vain terveysjuomia." Ei mitään vikaa olla juomatta, mutta you get the point.

Vierailija
2259/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock asiallinen punkku. Not. kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi asiallisen ja rockahtavan peukutusketjun osasit keksiä Pahoin pelkään sen katoavan, kunhan justiina herää krapulastaan ja aloittaa taas liputtelun, koska, u know,😱😱😱, asiallinen rock, eikä mitään ärsyttelyä.

Meinasitko Justiinan juopottelevan? Mä veikkaan sen olevan juuri niitä ihmisiä, jotka puhuvat "Alkoa" sanasta ja juovat vain jotain hart-sportia. Kuten Justiina juhannuksesta voisi sanoa "Joku ongelma on jos alkoa pitää käyttää, minä juon vain terveysjuomia." Ei mitään vikaa olla juomatta, mutta you get the point.

Epäilen Justiinalla olevan kaulin vain ja ainoastaan sen takia, että sen sisällä on Pekalta ja Pätkältä salattuna koverretussa piilossa hölskyvässä juomapullossa 98% pirtua.

https://www.funshop.fi/wp-content/uploads/2019/10/justiinataulu.jpg

ja sit tässä ketjussa kaikki muut kirjoittelijat ovat niitä pekkoja ja pätkiä, joita tulee ojentaa nuhteeseen ja asiallisen rockin kuunteluun ja niiden lapset kans.

Vierailija
2260/4019 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- ja sitten asiallinen rock -"äiti" lapsineen luukuttaa vain Cheekiä, muistetaan tämäkin asia ;D

Ketju on lukittu.