Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2221/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

"Asiallisen rockin kuuntelijaäidit" -ketju olisi myös rautaa ;D

Mä annan nyt tähän virikkeitä, että ei tuu aika pitkäksi kun mä taas kohta häippäsen...

Kiva kun kävit. Mä perustelen timanttisia ketjuja sillä välin. Onneksi kohta alkaa itelläkin loma ja muutaman viikon roudtrip.

"Voiko punkin saada saada jos liikkuu metsässä mutta vain teillä?"

Hah haaa, aika timanttisen ketjun laitoit ;D

Punkin voi löytää mitä kummallisemmasta paikasta ;)

Vierailija
2222/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä Joonaksesta unta!!!!! Mutta (harmillisesti) se oli vaan ihan kiltti uni; näin sen siinä ohimennen kaupungilla enkä ees sanonut sille mitään, hymyilin vain ja sekin hymyili. Sen kerran kun mä nään siitä unta ni sitten se on ihan vaan tavallinen, kiltti uni. Mut sillä oli ihana hymy 😍.

T. Lempeä naukuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Joonas on laittanut ig:iin uuden kuvan 😍! Täytyy vissiin laittaa puhelimeen äänet päälle, eihän sitä tiiä jos se vaikka koittais mulle rimpautella 😅😍!

T. Lemppari again

Vierailija
2224/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner ei ainakaa J voi olla, sillä winner käyttää pilkkua. Olen huomannut somen perusteella J:n kirjoittavan lauseet ilman pilkkua, eikä niillä kenelläkään ole aikaa tällaiseen. Eiköhän winner ole ihan normitrolli tai joku mode itse.

Vierailija
2225/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä Joonaksesta unta!!!!! Mutta (harmillisesti) se oli vaan ihan kiltti uni; näin sen siinä ohimennen kaupungilla enkä ees sanonut sille mitään, hymyilin vain ja sekin hymyili. Sen kerran kun mä nään siitä unta ni sitten se on ihan vaan tavallinen, kiltti uni. Mut sillä oli ihana hymy 😍.

T. Lempeä naukuja

Eikö olekin ärsyttävää nähdä unta jostain ihanasta tyypistä, mutta aivot ei anna mennä pidemmälle. Itse pääsen sellaiselle "seisotaan lähekkäin. Ei kosketa, mutta huulet melkein koskettaa toisiaan asteelle" ja sit alankin näkemään unta jostain fu*king lumiaurasta.

Vierailija
2226/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, Joonas on laittanut ig:iin uuden kuvan 😍! Täytyy vissiin laittaa puhelimeen äänet päälle, eihän sitä tiiä jos se vaikka koittais mulle rimpautella 😅😍!

T. Lemppari again

Siellä on myös kylpyteema menossa :D arvostan. Hyvä kuva, aivan loistava!

Vierailija
2227/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winner ei ainakaa J voi olla, sillä winner käyttää pilkkua. Olen huomannut somen perusteella J:n kirjoittavan lauseet ilman pilkkua, eikä niillä kenelläkään ole aikaa tällaiseen. Eiköhän winner ole ihan normitrolli tai joku mode itse.

Veikkaan winnerin arvostavan normitrolli sanaa 😄 tosin voisin kuvitella sen haluavan olla joku extraspessutrolli. Noh, mut, se on kuka on.

Vierailija
2228/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

Eikö olekin ärsyttävää nähdä unta jostain ihanasta tyypistä, mutta aivot ei anna mennä pidemmälle. Itse pääsen sellaiselle "seisotaan lähekkäin. Ei kosketa, mutta huulet melkein koskettaa toisiaan asteelle" ja sit alankin näkemään unta jostain fu*king lumiaurasta.

Haha, lumiaurasta 😂! No mut on kyllä niin ärsyttävää!

Vierailija
2229/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

No mut mieti just se sellainen tunne ennen sitä vaatteet päältä repivää intohimoa. Ja buuum:

Vierailija
2230/4019 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistui taas vanhempia viestejä joku tyyliin kymmenen 😁 miten joku oikeasti jaksaa nähdä vaivaa!

Vierailija
2231/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä näitä viestien poistattamisia yhtään! Miten kukaan jaksaa vaivautua..

Joku jaksoi myös alapeukun antamisen verran pahastua mun Joonas-unelmoinnista 😍. Peace vaan ja kivaa kesäpäivää itse kullekin 😘!

Vierailija
2232/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari kirjoitti:

No en kyllä ymmärrä näitä viestien poistattamisia yhtään! Miten kukaan jaksaa vaivautua..

Joku jaksoi myös alapeukun antamisen verran pahastua mun Joonas-unelmoinnista 😍. Peace vaan ja kivaa kesäpäivää itse kullekin 😘!

Joo. On todella hämmentävää miten joku jaksaa tulla lukemaan tätä ketjua ja poistattaa viestejä. Lukee, lapeukuttaa ja poistattaa, mutta ei koskaan kommentoi mitään. Jos kommentoi niin kritiikkiä sisällöstä mikä sekin on ihan paskaa, sillä official on jännän hiljainen. Menkööt sinne rock keskustelemaan asiallisesti. Mä en yhtään ihmettele winnerin halua ärsyttää täällä ihmisiä.

Vierailija
2233/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

No mut mieti just se sellainen tunne ennen sitä vaatteet päältä repivää intohimoa. Ja buuum:

No avaisitko miten esimerkiksi Simpsonsien piirretyt kuuluvat tämän otsikossa lukevan bändin musiikkiin? Siksi oma alapeukku asiaan. Official on hiljainen, niin siksi käyn täällä lukemassa aiheesta. Sitä ei vain täällä koskaan ole. 

Vierailija
2234/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

No avaisitko miten esimerkiksi Simpsonsien piirretyt kuuluvat tämän otsikossa lukevan bändin musiikkiin? Siksi oma alapeukku asiaan. Official on hiljainen, niin siksi käyn täällä lukemassa aiheesta. Sitä ei vain täällä koskaan ole. 

Tässä keskustelussa voi jutella muustakin kuin pelkästä musiikista. Täällä on puhuttu musiikista, keikoista, festareista, bändin jäsenistä, aidasta ja aidan seipäästä.

Jos se ei sovi, niin voittehan te harmistujat

a) avata täällä keskustelua siihen suuntaan mikä itseänne kiinnostaa

b) mennä sinne Official-ketjuun.

Miksi tulla tänne kitisemään että "väärin keskusteltu, minua ei miellytä"??!! Täällä on porukkaa höpöttelemässä milloin mistäkin, ja toisinaan juttu rönsyilee hyvinkin moninaislle poluille. Sitä kutsutaan keskusteluksi. Meitä yhdistää (mm.) kiinnostus BC:iin.

Vierailija
2235/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Joelin uusi video tiktokissa vastaan (jännä et niitä tulee vastaan seuraamattakin. Heh.)

Siinä oli jotain et "I hate myself" ja jäin lukemaan sitä kommenttikenttää. Ymmärrettävästi siellä on paljon "olet täydellinen" viestejä ja muita vastaavia ylistyskommentteja.

En tiedä syitä miksi tuo julkaisu ja tiktok nyt on tiktok. Trendit siellä on outoja. Et voi olla joku heitto vaan.

Tuli itselleni silti mieleen, että toisen ihmisen sisäistä dialogia ei voi kukaan ulkopuolinen muuttaa. Toki toinen ihminen voi kannustaa puhumaan kauniimmin itselleen ja löytämään syitä miksi puhuisi itselleen kauniimmin. Itse löysin avun siinä kun luin huvikseni kuinka ajatukset kulkee aivoissa. Miten muuttamalla ajatustapaa muuttuu aivoissa eri "käytäviä" jolloin se toksinen ajatuskäytävä pikkuhiljaa kuihtuu. Siihen kuinka torpata toksinen sisäinen puhe on paljon hyviä keinoja. Mutta siis, ulkopuolelta tuleva kehuminen tuntuu varmasti kaikista hyvältä, mutta itse sen sisäisen puheen voi vain muuttaa

Tällainen ajatus :D

Vierailija
2236/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lempeä naukuja

Ei kiitos ole minulla tarvetta avata tuota. I'm good.

Vierailija
2237/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siihen oman sisäisen puheen muuttamiseen täytyy varmasti ihan tietoisesti opetella. Ei se varmaan ulkoapäin muutu.

Joelilla välillä on ollut ig:ssakin joitain synkempiä tekstejä. Tiktokissa en ite oo, enkä siis oo tota ko. tiktokkiakaan nähnyt, että en tiedä mimmonen se on.

Musta on välillä hauska lukea ig:ssa bc:n jäsenille kirjoitettuja kommentteja. Ne on niin ihania: "kuolen", "melkee tapoit mut", "en saa happee". Jotenkin niin liikuttavia! Enkä todellakaan tarkoita tätä minään mollaamisena, musta on ihanaa kun nuoret fanittaa niin täysillä 😍.

Vierailija
2238/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja toki se varmasti on osa sitä viehätysvoimaa, että sanoo avoimesti "mulla on joskus tosi hankalaa olla minä." Tietämättä mitään asioiden taustoista, niin itsensä kanssa eläminen on kuitenkin niin paljon helpompaa ollessa armollinen itselleen. Joskus pitää vain antaa anteeksi sille vanhalle minälleen ja kehittää omaa itseään sitten eri suuntaan. Tai suuntaan mihin haluaa kehittyä. Voi olla sinut itsensä kanssa ja ympäröivän maailman kabssa ja silti olla angsti bad ass. Maailmassa riittää kyllä syitä miksi vituttaa ja olla vihainen. Sun ei tarvi olla itse itsesi pahin vihollinen.

Vierailija
2239/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkku

Don't fix me

Let me bleed out, leave me open

No, don't fix me

Maybe I was born to be broken

Ja miten ne lyriikat nyt menikään. Täällä sitä vaan jaetaan neuvoja. :DDD

Vierailija
2240/4019 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin ig storyssa saa kysyä siltä jotain, joko kävitte kysymässä?

Ketju on lukittu.