Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, toivottiinko täällä tällä viikolla kylpykuvaa Joelilta? Huhhuh, mitä ig tarjoilee! 🔥
Todella kuuma kuva! 🔥 Piti hieman kurkkia uteliaisuudesta. Kyllähän me täällä sitä suihkuriehuntaa ihailtiin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, toivottiinko täällä tällä viikolla kylpykuvaa Joelilta? Huhhuh, mitä ig tarjoilee! 🔥
Oli siitä jotain puhetta 😏 *ottaa uuden lipaisun vaniljatuutista*
Niin varmasti olet siellä chillisti *en juokse katsomaan* ei me uskota :DDDDD
Kävin 😏🔥
Kaikki lähti, kun winner lähti?
No olihan se nyt helk*arin hyvä kuva. Viime yönä saatoin nähdä unta tuon teeman ympärillä hotellissa, niin sydän pysähtyi nähdessäni tuon kuvan 😏
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti
Kesä on kiireistä aikaa. Ihmisillä on monenmoista, joten jutut jatkuu kun on sen aika. :) täällä me ollaan sit taas kuuntelemassa, juttelemassa ja chillaamassa sit joskus.
Jep, viikonloppureissu sattui tähän sopivasti. 😁 Mut eiköhän kesän keikat kirvoita keskusteluja. Toivottavasti fiilistelette niitä sitten täällä oikein urakalla!
Oletteko nähneet sen haastiksen missä Joelilta kysytään seksikumppaneiden määrää? Se vastaa kiemurrellen et "kaksilukuinen summa....vielä" 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä alan oikeasti kallistua sille kannalle, että nää kaikki hupaisat tosifanit on yksi ja sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan oikeasti kallistua sille kannalle, että nää kaikki hupaisat tosifanit on yksi ja sama ihminen.
Mikä motiivi jollakin olisi kirjoittaa sata sivua vuoropuhelua yksinään? Nyt joku realiteetti tähän.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet sen haastiksen missä Joelilta kysytään seksikumppaneiden määrää? Se vastaa kiemurrellen et "kaksilukuinen summa....vielä" 😁
9min eteenpäin. Aika freudilainen lipsahdus Joelilta. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös Tiktokissa vastaan. Voi Zoul, Zoul..😁
Punkku kirjoitti:
Sunnuntait on niiin masentavan tylsiä päiviä 🤯
Mitä tekisit, jos saisit valita?
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Sunnuntait on niiin masentavan tylsiä päiviä 🤯
Mitä tekisit, jos saisit valita?
Seggs, sushi, suicide squad. (Not necessarily in that order) Repeat. Repeat. 😁
En tiedä mitä toi tarkoittaa, mutta kuulostaa hauskalta. Me tultiin juuri lasten kanssa mökiltä. Oli hyvät mökkisäät.
Punkku kirjoitti:
Joelin instaan on ilmaantunut niin loistavaa matskua. Kiva nähdä sen mielenkiintoja musiikin ulkopuolelta.
Niinpä. Se jotenkin inhimillistää sitä. Toki muukin matskua siellä mieluisaa.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9min eteenpäin. Aika freudilainen lipsahdus Joelilta. :DDD
Mun mielestä 69 on se paras kaksilukuinen... Mutta ai kauheeta, "äippä-justiina", lapset saattaa lukea palstaa!!!
Mutta mahtavaa, ettei eräällä ole muuta elämää kuin alapeukuttaa ja poistaa 07-23 :DDDDD
Vauva on mulle hermolepoa, mutta kuinka lienee Justiinan laita?
Tänäänkin taitaa olla rasituskäyrä punaisella, voi sentään :/
Niin varmasti olet siellä chillisti *en juokse katsomaan* ei me uskota :DDDDD