Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko 'tiukkis' kun mua ei naurattanut tämä pila?

Vierailija
24.04.2015 |

Ensimmäisenä mainittakoon että meillä on 6kk ikäinen poika.
Siskoni oli hoitamassa lastamme, koska mieheni on työmatkalla ulkomailla ja minulla oli ystävien kanssa sovittu tapaaminen. Tämä tapahtui siis keskiviikkona.
Palatessani kotiin astuin eteisessä johonkin epäilyttävän pehmeään, ja vilkaistessani alas näin että siinä oli lapsi! Kaiken päälle oma lapseni, ja tajusin astuneeni hänen päälleen. Meinasin pyörtyä kauhusta, en pystynyt edes ääntä päästämään enkä koskemaan lapseen, niin helvetin pahalta se tuntui. Jonkin ajan kuluttua ( en tiedä kauanko siinä oikein seisoin) siskoni pelmahtaa esiin ja nauraa että heheh sehän on nukke.
Jostain kumman syystä asia ei mua naurattanut, nyt olen siskoni mielestä huumorintajuton tiukkis, jolle ei voi edes "viattomia" jekkuja tehdä. :|

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajua on hyvä olla, mutta kyllä itselläni loppuisi myös huumori jos jekku leikittelisi uhalla joka kohdistuu lapsiini. Ei olisi muakaan naurattanut. Siskollasi ei ole lapsia?

Vierailija
2/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas ryypätä vähemmä, että erottaa kotiin tulessa nuken ja vauvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kännissä sä olit, jos astuit nuken päälle ja luulit sen olevan lapsi?

Vierailija
4/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sinä tiukkis, yritä opetella nauramaan.

Vierailija
5/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei ollu yhtään hauska pila, meni hyvän maun yli. Ja en ees oo mikään tiukkis.

Vierailija
6/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskojen läppien spesiaali-ihminen, luultavasti vihaisitte mua, jos tälläisestä pöyristytte :D Mahtava sun siskos, just tollasista ihmisistä tykkään, ei ole mikään pingottaja tiukkapipo.

Vierailija
7/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani ei ole lapsia, ja itse en ollut nauttinut yhtään alkoholia illan aikana.
Eteinen oli hiukan hämärä, ja totta kai kun säikähdin niin en tajunnut että se on nukke. Sellainen iso, lapseni kokoinen nukke kyseessä.
Ap

Vierailija
8/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sä sekoitat nuken ja sun lapsen?! Mä olen monta kertaa kotona astunut lelujen päälle enkä koskaan luullut omaksi lapseksi nukkeja. 

Vierailija
9/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kännissä täytyy olla, ettei erota nukkea omasta lapsestaan???

Vierailija
10/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:46"]Miten kännissä täytyy olla, ettei erota nukkea omasta lapsestaan???
[/quote]

En ollut juonut alkoholia yhtään. Herran jestas jos sitä kotiin tullessa (hämärässä) eteisessä astuu lapsen kokoisen ja (vähän) näköisen nuken päälle niin kai sitä säikähtää. Kauhistuessani en uskaltanut katsoa/koskea nukkeen, koska luulin tappaneeni oman lapseni!
Ap

Vierailija
11/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei nyt oikein mee läpi...

Vierailija
12/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:44"]

Siskollani ei ole lapsia, ja itse en ollut nauttinut yhtään alkoholia illan aikana. Eteinen oli hiukan hämärä, ja totta kai kun säikähdin niin en tajunnut että se on nukke. Sellainen iso, lapseni kokoinen nukke kyseessä. Ap

[/quote]

Hei, kirjoitat "jonkin ajan kuluttua...." etkä edes muista kauanko seisoit siinä? Kuka jäis vain pällistelmään, jos luulis että olis astunut oman lapsen päälle. 

Vierailija
13/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta.

Vierailija
14/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:46"]Miten kännissä täytyy olla, ettei erota nukkea omasta lapsestaan??? [/quote] En ollut juonut alkoholia yhtään. Herran jestas jos sitä kotiin tullessa (hämärässä) eteisessä astuu lapsen kokoisen ja (vähän) näköisen nuken päälle niin kai sitä säikähtää. Kauhistuessani en uskaltanut katsoa/koskea nukkeen, koska luulin tappaneeni oman lapseni! Ap

[/quote]

:D :D  :D

Vierailija
15/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:44"]

Siskollani ei ole lapsia, ja itse en ollut nauttinut yhtään alkoholia illan aikana. Eteinen oli hiukan hämärä, ja totta kai kun säikähdin niin en tajunnut että se on nukke. Sellainen iso, lapseni kokoinen nukke kyseessä. Ap

[/quote]

Hei, kirjoitat "jonkin ajan kuluttua...." etkä edes muista kauanko seisoit siinä? Kuka jäis vain pällistelmään, jos luulis että olis astunut oman lapsen päälle. 

[/quote]

Näemmä minä jään kauhistuneena seisomaan kun luulen tappaneeni oman lapsen.
Ap

Vierailija
16/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:50"]Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta.
[/quote]

No oletko astunut vauvan mahan päältä, kun tiedät että eriltä tuntuu?
Ap

Vierailija
17/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku nainen kertonu täällä kuinka oli menkat alkanu suihkussa, kun oli ollut miehen kanssa siellä ja oli ruvennu sen veren kanssa leikkimään sotkien sitä naamaansa ja leikkii että on kuolemassa. Meikäläinen rakastaa tollasta huumoria :D

Kaikki muut tietenkin pöyristyy ja on niin ihmeissään, eihän tollanen oo normaalii ja pälä pälä. Siskos on samanlainen sairaiden läppien ystävä, mikäli tämä nyt ei oo provo, mitä vahvasti epäilen.

Vierailija
18/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:50"]Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta.
[/quote]
oletko astunut oikean vauvan ja nuken päälle kun erotat miltä tuntuvat?
NukkeVauvalla on voinut olla ulkovaatteet päällä, jolloin tunnistaminen on vielä vaikeampaa.

Vierailija
19/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:50"]Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta. [/quote] No oletko astunut vauvan mahan päältä, kun tiedät että eriltä tuntuu? Ap

[/quote]

Sä varmaan olet.Mut eipä sitä tarvi päälle astua. Ihan kädetkin on meillä ihmisillä olemassa ja niillä voi tunnustella.

Vierailija
20/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:50"]Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta. [/quote] No oletko astunut vauvan mahan päältä, kun tiedät että eriltä tuntuu? Ap

[/quote]

Sä varmaan olet.Mut eipä sitä tarvi päälle astua. Ihan kädetkin on meillä ihmisillä olemassa ja niillä voi tunnustella.
[/quote]

Kyllä mä nuken ja vauvan erotan toisistaan normiolosuhteissa, mutta jos sellainen
A)makaa hämärän eteisen lattialla
B)sillä on lapseni vaatteet päällä
C)astun sen päälle
Ja d) luulen tappaneeni lapseni, niin ei, siinä tilanteessa en erota nukkea ja vauvaa toisistaan.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä