Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko 'tiukkis' kun mua ei naurattanut tämä pila?

Vierailija
24.04.2015 |

Ensimmäisenä mainittakoon että meillä on 6kk ikäinen poika.
Siskoni oli hoitamassa lastamme, koska mieheni on työmatkalla ulkomailla ja minulla oli ystävien kanssa sovittu tapaaminen. Tämä tapahtui siis keskiviikkona.
Palatessani kotiin astuin eteisessä johonkin epäilyttävän pehmeään, ja vilkaistessani alas näin että siinä oli lapsi! Kaiken päälle oma lapseni, ja tajusin astuneeni hänen päälleen. Meinasin pyörtyä kauhusta, en pystynyt edes ääntä päästämään enkä koskemaan lapseen, niin helvetin pahalta se tuntui. Jonkin ajan kuluttua ( en tiedä kauanko siinä oikein seisoin) siskoni pelmahtaa esiin ja nauraa että heheh sehän on nukke.
Jostain kumman syystä asia ei mua naurattanut, nyt olen siskoni mielestä huumorintajuton tiukkis, jolle ei voi edes "viattomia" jekkuja tehdä. :|

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka humalassa sinä tulit kotiin, jos et hoksannut katsoa, mitä lattialla on ?

Vierailija
22/22 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:54"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:50"]Tää on joku pervo. Kyllähän lapsi ja nukke jo tuntuvat monella tapaa aivan erilaisilta. [/quote] No oletko astunut vauvan mahan päältä, kun tiedät että eriltä tuntuu? Ap [/quote] Sä varmaan olet.Mut eipä sitä tarvi päälle astua. Ihan kädetkin on meillä ihmisillä olemassa ja niillä voi tunnustella. [/quote] Kyllä mä nuken ja vauvan erotan toisistaan normiolosuhteissa, mutta jos sellainen A)makaa hämärän eteisen lattialla B)sillä on lapseni vaatteet päällä C)astun sen päälle Ja d) luulen tappaneeni lapseni, niin ei, siinä tilanteessa en erota nukkea ja vauvaa toisistaan. Ap

[/quote]

No tuossa tapauksessa sä olet suorastaan vaarallinen omalla lapsellesi, jos sulla ei ole mitään toimintakykyä silloin kun sitä tarvitaan. Tuo oli hyvä demonstraatio siitä miten toimit kun hätä tulee. Kannattaa tehdä jotain asialle. Ihan hysteerinen olet. Luulet tappavasi lapsen, josta ei kuulu inahdustakaan (?!?!) sillä että astut yhden kerran sen päältä etkä tee asialle mitään? En halua uskoa, että tällaisia vanhempia on olemassa. 

Ei jatkoon tämä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan