Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa heti aamusta miehen jatkuvaa puhetulvaa vaan haluan herätä rauhassa, mies suuttuu tästä

Vierailija
04.01.2022 |

Minulle herääminen ottaa aikansa, enkä jaksa heti aamusta jatkuvaa kälätystä ja kysymyksiä. Asioita joista ehtisi aivan hyvin jutella kun olen kunnolla herännyt. Molemmat siis etätöissä ja tästä syystä suunnilleen 24/7 kotona yhdessä. Kuulostan varmaan itsekkäältä, joo, mutta ärsyynnyn kun en saa olla kahta minuuttia rauhassa. "Pitäisikö se sun auto muuten pesettää tällä viikolla, mikä sen eilisen leffan näyttelijän nimi oli kun en muista, lisäätkö ostoslistaan juuston ja oliivit"

Lisäksi pyytää tuomaan sitä sun tätä, kun hänellä on läppäri sylissä ja on niin hankala nousta hakemaan. Vettä, kahvia, annatko kynän ja paperia, nenäliinoja ym. Itse haluaisin rauhassa ja hiljaisuudessa heräillä viltin alla kahvini kanssa. Kun otan aiheen puheeksi, hänestä kuoriutuu draamaprinsessa. "Ei sitten puhuta mitään v*ttu koko päivänä, kyllä sä kavereides kanssa juttelet muttet mun" Ja joo, soittelen melko usein kavereille ja perheelle MUTTA sitten kun olen kunnolla herännyt.

Kun olisin valmis juttelemaan, kulkee mykkänä nokka pystyssä tai kääntää tahallaan selkänsä. Miten tehdä tämä asia selväksi niin että se menee perille? Lähtee kohta järki.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti suhteellisen nuoria? 

Vierailija
2/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu miehen viereen. Ota katsekontakti. Sano suoraan : Olet rakas, mutta minä tarvitsen aamulla tunnin omaa aikaa heräämiseen. Sen jälkeen voidaan keskustella, mutta ennen sitä ei mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mun mies on tuollainen. Olemme olleet 20 vuotta naimisissa ja hän kyllä ymmärtää, kun hänelle asiasta sanoo. Kannattaa sanoa sopuisana hetkenä vaikka illalla ja selittää, että tarvitset omaa rauhaa heräämisen jälkeen x keston.

Vierailija
4/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni länsimaalainen "mies". Kuulostaa aivan surkimukselta.

Vierailija
5/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ymmärtää jo katseesta milloin mulle ei kannata puhua tai on aika siirtyä muualle🤣 Muutama piti koeajaa ennen kuin löytyi se joka näki vaivan tutustua minuun ja miten minun kanssa pitää olla ja toimia. Sama toki myös toisin päin.

T aamu- ja iltauniset

Vierailija
6/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää itse tuntia aiemmin.

Vierailija
7/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat yksin sieltä Porvoosta muualle asumaan.

Vierailija
8/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä "kälättävä draamaprinsessa". Kylläpä kuulosta neitimäiseltä.

Vierailija
9/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7v tietää että aamulla toivon omaa rauhaa sen puolisen tuntia ennenku kannattaa tulla kyselemään mitään ihmeellisiä, itse on samanlainen. Aamupalan laitan ja sit juon kahvini rauhassa. Outoa ettei aikuinen mies tajua eikä opi tuollaista asiaa.

Vierailija
10/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ilmeisesti suhteellisen nuoria? 

Minä 28, mies 33

Ap

Vierailija
11/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä upeita suhteita.

Vierailija
12/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Aamuisin en jaksa vastaanottaa mitään, mitä ei voi hoitaa myöhemminkin. Onneksi läheiseni ovat ymmärtäneet tämän.

Vierailija
13/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan miehiä keskenämme.🤐

Vierailija
14/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
15/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli tuollainen ja minä olisin halunnut olla aamuisin vaan ihan hiljaa, kantaa vielä vähän aikaa unta mukana ja pohtia rauhassa päivän suuntaa.

Onneksi eksä oli myös aamu- uninen, joten yleensä sain olla aamut rauhassa. Lapsetkin opetin siihen, ettei huudeta vaan tullaan vaikka hipaisemaan kädestä jos halusi jotain.

Eksä taas esitti heti aamusta jotain tarmonpesää, vaikka lähinnä sen tekeminen jäi siihen mölyämiseen ja suuriin suunnitelmiin.

Nykyinen ymmärtää aamuhetken tärkeyden. Vaikka hänkin haluaa puhua, hän ymmärtää etten minä vastaa. Hän höpöttää lempeällä puheäänellä eikä ala draamailla vaikka en vastaisi mitään.

Vierailija
16/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan vaihdossa omaani, se ei ole puhunut vuosikymmeniin mitään. Saat olla rauhassa.

Vierailija
17/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin meidän suhteessa tuo aamukälättäjä. Herään aamuvirkkuna miestä aikaisemmin ja olen muutenkin "heti hereillä" olevaa ihmistyyppiä. Meillä auttoi ihan se, että mies kertoi kokevansa puhetulvani heti aamusta vaikeana ja pyysi tilaa heräillä rauhassa. En ollut edes itse tajunnut kuinka ärsyttävää käytökseni voisi olla.

Jos miehesi ei ole valmis ottamaan asiallista palautetta aiheesta vastaan, on vaikea sanoa mikä auttaisi. Pystyttekö keskustelemaan muista asioista?

Vierailija
18/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä "kälättävä draamaprinsessa". Kylläpä kuulosta neitimäiseltä.

Mitä jos lopetettaisiin ihmisten solvaaminen naissukupuoleen viittaamalla? Selvästikään draamailu ei ole yksin miesten tai naisten ominaisuus, eikä sitä kuulu silloin neitimäiseksi nimittää. Naisten ylläpitämä naisviha alkaa kyllästyttää.

Vierailija
19/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu miehen viereen. Ota katsekontakti. Sano suoraan : Olet rakas, mutta minä tarvitsen aamulla tunnin omaa aikaa heräämiseen. Sen jälkeen voidaan keskustella, mutta ennen sitä ei mistään.

Usko tai älä, mutta tuostakin vedetään herne nenään ja intetään ja vängätään.

Olen seurustellut yhden hölöttäjän kanssa ja vaikka en itsekään ole mikään tuppisuu niin se jatkuva puhetulva oli jotain todella uuvuttavaa. Parasta olisi jos papupadat pariutuisivat keskenään, tosin silloin riideltäisiin varmaan siitä kumpi saa suunvuoron.

Vierailija
20/106 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon näitä ketjuja samalla teemalla ja sanoituksella.

Olisiko kyseessä yksi ja sama nainen jolla aina lähtee järki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi