Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi kysymys varatun ihastuneen miehen käytöksestä

Vierailija
04.01.2022 |

Kerron jo heti alkuun, että en kuvittele että ihastus, pieninkään, kertoisi parisuhde- tai pettämishaaveista miehen puolelta!

Kysyn mielipiteitä vain ja ainoastaan, koska olen itse ihastunut.

Mies:

- jää kiinni tuijottamisesta ja kääntää katseen pois, välillä tuijottaa täysin estoitta hölmö hymy naamallaan
- tulee päivä päivältä tuttavallisemmaksi eli koskettaa kättä tai selkää
- keksii tikusta asiaa ja ottaa aktiivisemmin yhteyttä esim. viestillä
- vihjailee oman parisuhteensa ongelmista
- kertoo suoraan, että viihtyy seurassani ja olen hyvä tyyppi
- on valmis satsaamaan rahaa, maksanut esim. kahvit ja bussimatkan
- nauraa paljon huonoillekin jutuilleni
- joinakin päivinä on hieman pahantuulisempi, käyttäytyy etäisesti, mutta ei kuitenkaan ota etäisyyttä
- ei suoraan kehu ulkonäköäni (paitsi jos sanon, että onpas mulla hiukset miten sattuu tänään niin sanoo, että hyvin ne on tms.)
- kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan
- on kiinnostunut mielipiteestäni asioihin ja löytää helposti yhtäläisyyksiä välillämme

Suurin osa listassa viittaa ihan kaveripohjaan, mutta mikä on teidän mielestänne se vahvin merkki, että mukana on myös jotain tunteita?

Itse olen miettinyt, että tuo koskettaminen ja myös tietty matalahko, selvästi mulle varattu ääni kertoisi että olen kiinnostava.

Olen miestä hiukan nuorempi, ihan kivan näköinen nainen. Harrastuksen parissa tavataan kolme kertaa viikossa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi oikeasti tietää miten heidän avioliitossa menee. Kaikki voi olla ihan hyvin eikä mies koskaan ikinä aio jättää vaimoaan, mutta on häntäheikki ja tykkää pitää peliä muiden naisten kanssa. Ei välttämättä edes etene sänkyyn asti heidän kanssaan, mutta saa kiksejä siitä, että joku kiinnostuu hänestä. Jotkut tällaiset häntäheikki miehet osaavat pelata sitä peliä niin ettei se ole ilmeistä eikä nainen osaa aavistaa minkälaisesta miehestä on loppujen lopuksi kyse. Mies voi myös olla vihainen vaimolleen jostain syystä ja "kostaa" lepertelemällä kivalle nuorelle tytölle. Syitä voi olla monia ihan viattomista asioista parisuhteen valtapeliin asti. Kun lapsiakin on kuvioissa niin pysy erossa tästä miehestä. Olet aikuinen ihminen ja pystyt kyllä ohjailemaan omia tunteitasi. Lapset menevät aikuisten edelle näissä asioissa piste.

Tässä juuri erään tuttavan avioliitto meni karille kun toinen varattu mies alkoi tekemään tuttavuutta selkeästi agendanaan vain iskeä joku uusi nainen, vaikka olikin jo itse naimisissa. Tämä tuttava haksahti mieheen, vaikka oli itsekin naimisissa. Avioero ja nyt tuttava on masentunut ja ahdistunut eikä hyvin mene uuden miehen kanssa. Mies ei olekaan sellainen mitä esitti olevansa.

Tämä. Viehättävät naiset eivät välillä voi edes uskoa, minkälaisia pelejä miehet pelaavat.

Kuule ihan kaikki pelit on nähty. Vaikea luottaa yhteenkään mieheen ja yksin jatkan. Lapsen teen myös yksin, jos haluan. 

Vierailija
62/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ajatuksia aidosti herättävä kommentti tuli, en ole juuri ajatellut miehen lapsia enkä myöskään tuota ikäkriisin mahdollisuutta.

Mutta sen olen jo ihan tämän otannan perusteella huomannut, että eipä näytä se luottamussuhde olevan häävi monessakaan perheessä.

Tuo ikäkriisi on mielestäni mahdollinen, kun mies on kolmekymppinen...mutta hyvä kaveri hän kuitenkin on ollut mulle koko ajan, ei mitenkään lipevä.

Ehkä pääsen ihastuksestani tai sitten en, mutta TÄNNE en kyllä uskalla palata!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala myötähäpeä iski aloituksen luettuani.

Mua taas ällötti tuo käpälöinti. Vaikuttaa limaiselta mieheltä. 

Vierailija
64/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama ajatuksia aidosti herättävä kommentti tuli, en ole juuri ajatellut miehen lapsia enkä myöskään tuota ikäkriisin mahdollisuutta.

Mutta sen olen jo ihan tämän otannan perusteella huomannut, että eipä näytä se luottamussuhde olevan häävi monessakaan perheessä.

Tuo ikäkriisi on mielestäni mahdollinen, kun mies on kolmekymppinen...mutta hyvä kaveri hän kuitenkin on ollut mulle koko ajan, ei mitenkään lipevä.

Ap

Älä välitä. Monet täällä luulee, että parisuhde on sitä kun laitetaan pallo jalkaan. Lisäksi täällä pyörii myös yksinäiset miehet, jotka eivät ole saaneet huomiota koskaan keltään ja siksi ovat katkeria. 

Vierailija
65/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo useasti sanonut, että olen ihastunut...

Jos mies olisi vapaa, olisin jo laittanut oman homman pyörimään. Ei olisi ongelma ollenkaan, olisi varmasti jo mun mies. :)

Se itse kysymys tosiaan jäi pois pahoittelut.

Mutta antaa olla! En ole kiinnostunut olemaan toinen nainen, mutta jos mies olisi ihastunut, saattaisin näyttää hiukan vihreää valoa.

Ja sitten hän saisi itse järjestää elämänsä siten, että suhteella olisi mahdollisuus.

Toivon tietysti ihastuvani johonkin toiseen ja "ongelma" olisi sillä selvä. Ei ehkä kannata olla aina niin vahvasti tuomitsemassa toisten tunteita ja tekemisiä, kun ikinä ei voi tietää missä mennään ja mitä vastaan tulee...

Ap

Voipi olla, että ei olisikaan sun mies. Ehkä katselisi myös muita, etkä olisikaan se sopiva vaihtoehto.

Nämä varattujen ihastumiset yleensä kohdistuu siihen joka osoittaa itse ihastumistaan ja oma parisuhde tekee tilanteesta kevyttä leikkiä. Sitä peliä pelataan niiden kanssa, jotka lähistöllä luontevasti ovat. Erikseen on kuppilassa iskijät. Ikäkriiseilevät perheenisät flirttailee töissä ja harrastuksissa usein "omaa tasoaan alempana" olevien kanssakin, kun ei ole pelkoa että tarvisi suvulle esitellä. Miehen ihastuminen on usein kovin erilaista kuin naisilla, eikä siihen kuulu "tuo on minun" ajattelu.

Hyvin sanottu.

Olen töissä alalla jossa on näitä supliikkimiehiä. Niin paljon olen oppinut miehistä, he tykkäävät leikkiä juuri kokemattomilla nuorilla naisilla, joilla on ehkä vähän huono itsetunto.

Osaavat pelata hyvin, perheellisillä miehillä on kokemusta, niin viettelystä kuin tunteista. Nauttivat siitä huomiosta mitä saavat nuorelta naiselta, mutta eivät ole vakavissaan.

Ap, se on leikkiä, peliä, jossa sä oot vain nappula. Tai vielä pahempi, olet henkisissä ongelmissa potevan miehen kuviteltu pelastusrengas. Kummassakin tapauksessa se oot sinä jota käytetään hyväksi.

Sulla on elämä edessä, älä suostu olemaan jonkun toisen elämän huono siirto.

Vierailija
66/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa ihmetyttää että kuka oikein ihastuu epärehelliseen, valehtelevaan pettäjään. Jos joku varattu mies alkaisi vikittelemään niin tulisi vaan täysi yökötys miestä kohtaan, hyi hitto. Kertoo niin paljon ihmisestä.

Meillä töissä oli tälläinen "pariskunta" jotka töissä kuhertelivat keskenään vaikka mies oli varattu. Katselin inhoten sitä touhua. Päivällä mies vikitteli työkaveria ja illalla meni kotiinsa vaimon ja kahden lapsen luo. Kaikki kunnioitus katosi myös meni sen naispuolisen työkaverin kohdalla koska tiesi että mies varattu.

Jos kotona menee niin huonosti että pitää alkaa pettämään niin miksi ihmeessä ei voi vain erota. Antakaa sille puolisolle mahdollisuus löytää rehellinen kumppani ja aito rakkaus ja itse voi sinkkuna jatkaa sekoiluja.

Juu, varatuille ei saa enää kukaan puhua. Sillein aika typerää, jos jonkun kanssa oikeasti olisi puhuttavaa. Olisi vaikka sama harrastus. Entäs sitten ei heterosuhteet. Miten työkaveri voi pitää huolta toisen työkaverin moraalista, jos ei täysin tiedä pitääkö samasta sukupuolesta. 

Vierailija
67/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja rakastuin toiseen. Eli kyllä sekin on mahdollista. 

Vierailija
68/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä ihmisiä jotka "ei tule ajatelleeksi miehen lapsia". Siis ihminen joka on pommi joka tulee räjäyttämään lapsen elämän niin että se ei ikinä enää palaa entiselleen ei edes ajattele asiaa.

Vierailija
69/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä ihmisiä jotka "ei tule ajatelleeksi miehen lapsia". Siis ihminen joka on pommi joka tulee räjäyttämään lapsen elämän niin että se ei ikinä enää palaa entiselleen ei edes ajattele asiaa.

Ehkä on ollut hyvin suojattu elämä, ei osaa ajatella että joku muu voisi kärsiä omista teoista. Ja myös "viaton" nuori joka on otettu saamastaan huomiosta. Ymmärrettävää muttei hyväksyttävää.

Ja kuvottavaa käytöstä mieheltä, käyttää hyväkseen ap:n ymmärtämättömyyttä.

Vierailija
70/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset miehet kuolaa nuoria "instabeibejä" kun vaimo nukkuu. Ja kun sellainen osoittaa ihastuksen merkkejä, on se kivaa ja jännää leikkiä tylsän arjen keskellä.

Vierailija
71/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla melko kokematon miesten kanssa?

Vierailija
72/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti,

Kuinka säälittävä ja epätoivoinen pitää kolmekymppisen naisen olla jos kyselee tälläistä?

Tapaat harrastuksessa varattua isi-miestä ja nyt pohdit että joskos se jättäisi vaimon sun takia?

Tota, tälleen myös kolmekymppisen sinkun elämänkokemuksella sanoisin että jos tyyppi on jotain vailla niin sitä itseään. Onhan se kiva käydä jonkun höppänän kanssa juttelemassa joka tekee itseään tykö.

Älä nyt ainakaan laita loppuelämääsi tämän tyypin varaan.

Vierailija
73/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti,

Kuinka säälittävä ja epätoivoinen pitää kolmekymppisen naisen olla jos kyselee tälläistä?

Tapaat harrastuksessa varattua isi-miestä ja nyt pohdit että joskos se jättäisi vaimon sun takia?

Tota, tälleen myös kolmekymppisen sinkun elämänkokemuksella sanoisin että jos tyyppi on jotain vailla niin sitä itseään. Onhan se kiva käydä jonkun höppänän kanssa juttelemassa joka tekee itseään tykö.

......mietin juuri kanssa että joko ap on

A) täysin kokematon miesten kanssa

B) oikeasti höppänä

C) todella epätoivoinen

Vierailija
74/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen, ota itseäsi niskasta kiinni ja siirry seuraavaan.

Vierailija
75/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tervetuloa ap todellisuuteen. Elät ruusunpunaisessa kuplassasi johon ei kuulu traumatisoituvia lapsia tai katkeria eroriitoja ja ihmisiä jotka kohtelee sua ja miestä perheenrikkojina. Tätä elämäsi tulee olemaan seuraavat vuodet myös irl vaikka haluat laittaa päätä pensaaseen.

Vierailija
76/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä tuhlaat niin aikaasi tollaseen. Unohda koko juttu, äläkä varsinkaan ole sen mahdollistaja.

Vierailija
77/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "meillä menee huonosti ja vaimo ei ymmärrä mua" on niin joka puolella toitotettu varoitus, ja silti siihen moni lankee.

Se on valetta, sillä saadaan nainen tuntemaan itsensä erityiseksi ja paremmaksi kuin se vaimo!

Vierailija
78/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huvittavin ja lapsellisin kohta oli ap:n listassa, että tyyppi satsaa rahallisesti, kun on maksanut bussimatkan ja kahvinkin tarjonnut. Nyt on tulkinta paisuttanut.

Vierailija
79/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti,

......mietin juuri kanssa että joko ap on

A) täysin kokematon miesten kanssa

B) oikeasti höppänä

C) todella epätoivoinen

Niinpä. Juuri sopiva saalis perheelliselle pelimiehelle.

Vierailija
80/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan"

On ihastunut. Haluaa jakaa elämää kanssasi. 

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Huumorintaju on täysin samanlainen ja elämänarvotkin monella tapaa.

Paitsi että hänellä on se vaimo ja "pettäjistä" en tykkää. :D

Ap

Mikä helkatin "pettäjistä"? Ja vielä typerä nauruhymiö perään, eli et ole ollenkaan varma tykkäätkö vai etkö tykkää "pettäjistä".

Pettäjä on pettäjä, vaikka se olisikin vasta henkisellä tasolla ja teillähän on menty jo fyysiseenkin puoleen. Toki on parisuhteita, joissa tuollainen koskettelu, haaveilu, viestittely, ym. ns. viaton lähestyminen ei ole pettämistä (sovittu suhteen alkaessa), mutta minulle jo tuollainen merkitsisi jonkintasoista pettämistä. 

Se, että mies on pahantuulinen välillä, mielestäni tarkoittaa sitä että kotona on käyty keskustelua - ehkä vaimo huomannut jotain - ja mies kamppailee himojensa kanssa, kun ei välttämättä haluaisi mennä liian pitkälle. Mutta toisaalta taas kun kotona kaikki ei ole ok - syystä tai toisesta - niin yrittää perustella itselleen miksi ei voisi vähän hairahtua polulta, kuitenkin syyllisyyden tunnon pistäen mielen matalaksi. 

Olet ilmeisesti antanut jo signaalia ihastumisesta ja mieshän käyttää tätä nyt hyväkseen ja flirttailee niin paljon kuin sielu sietää, koska se antaa hyvää oloa ja kokee itsensä vielä haluttavaksi ja kiinnostavaksi. Jos kerta siellä kotona vaimo ei huomiota anna sillälailla kuin mies toivoisi, niin hän hakee tätä sinulta ap. Eli tyypillinen parisuhde ja perheaika siellä miehellä, kun on ne kuuluisat ruuhkavuodet menossa ja silloin pariskunnan välinen suhde on ehkä hieman erkaantunut ja "tauolla". Olettaisin että yleisemmin juuri miehet hakevat tätä hyväksyntää tuollaisina aikoina, kun parisuhde on kiireen ja väsymyksen takia väljähtynyt, eikä tunne itseään enää mieheksi, vaan isäksi ja aviopuolisoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan