Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi kysymys varatun ihastuneen miehen käytöksestä

Vierailija
04.01.2022 |

Kerron jo heti alkuun, että en kuvittele että ihastus, pieninkään, kertoisi parisuhde- tai pettämishaaveista miehen puolelta!

Kysyn mielipiteitä vain ja ainoastaan, koska olen itse ihastunut.

Mies:

- jää kiinni tuijottamisesta ja kääntää katseen pois, välillä tuijottaa täysin estoitta hölmö hymy naamallaan
- tulee päivä päivältä tuttavallisemmaksi eli koskettaa kättä tai selkää
- keksii tikusta asiaa ja ottaa aktiivisemmin yhteyttä esim. viestillä
- vihjailee oman parisuhteensa ongelmista
- kertoo suoraan, että viihtyy seurassani ja olen hyvä tyyppi
- on valmis satsaamaan rahaa, maksanut esim. kahvit ja bussimatkan
- nauraa paljon huonoillekin jutuilleni
- joinakin päivinä on hieman pahantuulisempi, käyttäytyy etäisesti, mutta ei kuitenkaan ota etäisyyttä
- ei suoraan kehu ulkonäköäni (paitsi jos sanon, että onpas mulla hiukset miten sattuu tänään niin sanoo, että hyvin ne on tms.)
- kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan
- on kiinnostunut mielipiteestäni asioihin ja löytää helposti yhtäläisyyksiä välillämme

Suurin osa listassa viittaa ihan kaveripohjaan, mutta mikä on teidän mielestänne se vahvin merkki, että mukana on myös jotain tunteita?

Itse olen miettinyt, että tuo koskettaminen ja myös tietty matalahko, selvästi mulle varattu ääni kertoisi että olen kiinnostava.

Olen miestä hiukan nuorempi, ihan kivan näköinen nainen. Harrastuksen parissa tavataan kolme kertaa viikossa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan"

On ihastunut. Haluaa jakaa elämää kanssasi. 

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Huumorintaju on täysin samanlainen ja elämänarvotkin monella tapaa.

Paitsi että hänellä on se vaimo ja "pettäjistä" en tykkää. :D

Ap

Tämä on varmaan se miesten ja naisten ero.

Tajusin itse juuri että olen kertonut kaiken ylläolevan eräälle miehelle ketä tapaan muutaman kerran viikossa työn vuoksi ja selitän hänelle aina ummet ja lammet kaikesta mitä elämässäni tapahtuu. Koskettele en kylläkään. Ei ole tullut mieleenkään että omasta elämästä kertominen voisi olla ihastuksen merkki? Minusta pikemmin se on jos kyselee toiselta, eli haluaa tietää ja kuulla miten toisella menee ja oppia toisesta paljon , niin se on ihastumisen merkki. Vai olenko hakoteillä

Eli jos mies kyselee apn elämästä ja muistaa asioita mitä ap kertonut ja vaikuttaa kiinnostuneelta ap:n elämästä, sitä pitäisin ihastumisen merkkinä. En niinkään omasta elämästä jakamista koska sehän voi olla vain persoonan piirre?

Vierailija
22/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt yhteen miehen kanssa, hän tulee toimimaan samalla tavalla kuin nytkin tekee.

Jos haluat lojaalin kumppanin, se ei ole tämä mies.

Jos haluat vain huvitella, siihen taitaa olla pikapuoliin tilaisuus tämän miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Ap

Kertooko nykyisestä elämästään? Vaimostaan ja perhe-elämästään?

Kertoo, on tullut selväksi että vaimon kanssa eivät oikein vietä aikaa yhdessä. Ap

Sinulla on vain miehen sana asiasta. Sitten kun kuulet myös sen toisen osapuolen näkemyksen parisuhteen tilasta, voit olla varma. Miksi naiset aina uskovat sinisilmäisesti kaiken , mitä varattu mies sepittää ?

Vierailija
24/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tajusin itse juuri että olen kertonut kaiken ylläolevan eräälle miehelle ketä tapaan muutaman kerran viikossa työn vuoksi ja selitän hänelle aina ummet ja lammet kaikesta mitä elämässäni tapahtuu. Koskettele en kylläkään. Ei ole tullut mieleenkään että omasta elämästä kertominen voisi olla ihastuksen merkki? Minusta pikemmin se on jos kyselee toiselta, eli haluaa tietää ja kuulla miten toisella menee ja oppia toisesta paljon , niin se on ihastumisen merkki. Vai olenko hakoteillä

No olisin voinut tietysti kertoa, että on kiinnostunut myös minun asioistani. Tottakai!

Mutta en ole ehkä valmis kertomaan ihan kaikkea, kerron vähitellen elämästäni. Ap

Vierailija
25/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin.

Vierailija
26/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoo, on tullut selväksi että vaimon kanssa eivät oikein vietä aikaa yhdessä. Ap

Totuus voi kuitenkin olla ihan päin vastoin.

Vierailija
27/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta itsesi nolaaminen.

Vierailija
28/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeastaan selkein ihastumisen ja kiinnostuksen merkki on se perinteinen : ihminen ottaa kontaktia , henkistä ja fyysistä. Asia on helppo testata lopettamalla oma aloitteellisuus hetkeksi niin toinen on kyllä yhteydessä , jos on kiinnostunut.

Vierailija
29/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tasakymmenet lähellä? Tyypillistä, lipevää keski-iän kriisiä potevan miehen egopaisutusleikkiä. Näitä on kipeän paljon.

Kyllä, on varmasti ihastunut. Ei, ei ole jättämässä perhettään eikä todennäköisesti rakastumassa, jos keskittyy pelaamaan reaktioita eikä rakentamaan tulevaa .

Vierailija
30/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se kysymys oli? Nyt näyttää siltä että haluat kommentteja, mielellään sellaisia joilla pääsee haukkumaan miestä.

Vierailija
31/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulla on vain miehen sana asiasta. Sitten kun kuulet myös sen toisen osapuolen näkemyksen parisuhteen tilasta, voit olla varma. Miksi naiset aina uskovat sinisilmäisesti kaiken , mitä varattu mies sepittää ?

Mikäs tässä nyt on näin vaikeaa ymmärtää...en ole sanonut, etteikö miehessä olisi myös vikaa. Varmasti on. Kaikissa meissä on!

Aloituksessa mietin vain, että onko tuo käytös edelleen normaalin rajoissa kavereiden kesken vai onko ihastunut mahdollisesti myös minuun (kuten minä häneen).

Ei näitä asioita voi oikein puhua kenenkään kanssa, vaikka toki muutkin ovat huomanneet lämpimät välimme.

Tämä on keskustelupalsta! Kysyin kysymyksen, johon saan ihan outoja vastauksia (esim. jätä mies rauhaan).

Ap

Vierailija
32/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Ovatko ihastumisen merkkejä?

Vierailija
33/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelit kysymyksen "mikä on vahvin merkki että on tunteita"

Et "onko merkkejä että tunteita olisi...

Miksi näin?

Vierailija
34/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin tuosta listasta voi päätellä suurella varmuudella sen, että sen laatija on ihastunut "kohteeseen". Sisällöstä sen verran, että noita nyt voi löytyä jokaisen ystävällisesti ja kohteliaasti käyttäytyvän miehen toiminnasta.

Vierailija
35/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota se mies haluaa. Hivelee kummasti, kun saa sitä monelta naiselta yhtä aikaa.

Vierailija
36/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikäs tässä nyt on näin vaikeaa ymmärtää...en ole sanonut, etteikö miehessä olisi myös vikaa. Varmasti on. Kaikissa meissä on!

Aloituksessa mietin vain, että onko tuo käytös edelleen normaalin rajoissa kavereiden kesken vai onko ihastunut mahdollisesti myös minuun (kuten minä häneen).

Ei näitä asioita voi oikein puhua kenenkään kanssa, vaikka toki muutkin ovat huomanneet lämpimät välimme.

Tämä on keskustelupalsta! Kysyin kysymyksen, johon saan ihan outoja vastauksia (esim. jätä mies rauhaan).

Ap

Et sinä voi määritellä millaisia vastauksia saat. Haluat vastauksia että mies on puhdassydämisesti ja pyyteettömästi ihastunut sinuun ja että sillä on jotain merkitystä. Ei ole merkitystä.

Vierailija
37/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä naurun asia tämä nyt on? Vedä ne rajat ja pyydä häntä kunnioittamaan sinun henkilökohtaista tilaa, viittaan noihin kosketuksiin.

Ja oletko koskaan kuullut henkistäpettämisestä? Mies tuskin on kertonut puolisolleen mitä hänellä on menossa harrastuksessaan? Eli hän salailee asioita.

Tuli mieleen myös, että sun kannattaa seurata myös miten hän käyttäytyy muiden naisten seurassa. Koska omassa harrastuksessani on mies, joka tekee yhtä naista kohtaan varmaan kaikkia noita listaamisiasi asioita. Mutta hän tekee kaikkia niitä myös minulle. Hän on ensimmäisestä kerrasta lähtien katsellut minua selkeästi himoiten, on tehnyt tikusta asiaa, koskettelee, antaa erityistä huomiota, puhuu erilaisella äänellä, kilvoittelee kaverinsa kanssa seurastani. Ainoa ero ehkä minun ja tämän toisen naisen välillä on se, että hän on rennompi tämän seurassa mutta selkeästi jännittää omaa seuraani.

Ja naimisissa on myös lapsien kera. Minä en mitenkään lietso tätä käytöstä vaan päin vastoin pidän etäisyyttä.

Hommaan liittyy myös seuraavanlainen kuvio, jota en ole varma, onko se toinen sinkkunainen huomannut (olemme siis ainoat sinkkunaiset isommassa porukassa, molemmat ihan kivannäköisiä): tämä tyyppi tuli harrastukseen mukaan erään kaverinsa kautta. Hän kilpailee tämän kaverin kanssa aivan kaikesta. Kaveri (itse sinkku) on myös ollut kiinnostunut sekä minusta että tästä toisesta naisesta, pitää meistä molemmista. En osaisi edes sanoa, että kummasta enemmän. Tämä toinen nainen on tuttavallisempi, minä ehkä mysteerisempi. Mutta uskon, että tämä naimisissa oleva mies hakee meidän huomiota sen vuoksi, että huomasi kaverinsa pitävän meistä erityisesti, ja on tottunut kilpailemaan tämän kanssa kaikesta. Tämä toinen nainen ei ollut paikalla silloin, kun naimisissa oleva tyyppi tuli kuvioihin ensimmäisen kerran, mutta silloin hänen kaverinsa juuri jututti itseäni ja naimisissa oleva mies huomasi hyvin selkeästi, että kiinnostusta on välillämme. 

Muutoinkin kyllä siinä harrastusporukassa useat miehet hakevat huomiota meiltä molemmilta, ketkä enemmän ja ketkä vähemmän. Itse en välitä vieraiden miesten lääppimisestä, mutta onhan se muuten ihan imartelevaa. Tämä toinen nainen kuitenkin on sen verran itsekeskeinen, että on tuskin edes havainnut koko kuviota ja kuvittelee kaikkien miesten liehittelevän yksin häntä.

Vierailija
38/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI pettäjät valehtelevat.

Eikö teitä yhtään mietitytä se että jos pystyy vaimolle valehdella, miksei valehtelisi myös salarakkaalle?

Ne käyttää teutä vain hyväksi.

Lähipiirissä on ollut näitä pettämisestä alkaneita suhteita, ja se on oikeasti vuosien prosessi "saada" se mies irti edellisestä perheestä. Siis sillä tavalla että pystyisi sitoutumaan kuten se uusi "rakas" haluaisi.

Kun se mies haluaa vain huvia, ja sitten joutuukin yhtäkkiä pattitilanteeseen kun "huvi" haluaakin enemmän.

Yksi mies joutui terapiaan kun ei halunnut omalle vaimolle ja lapsille pahaa ja oli sitoutunut jo uuteenkin naiseen. Kukaan ei ole onnellinen, kaikkia ahdistaa jo ainakin neljättä vuotta.

Ja VAIN siksi että oli kiva pelleillä kodin ulkopuolella.

Vierailija
39/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei kuitenkaan viittaa muuhun kuin seksinhimoon.

Näinkin voi olla. Mutta itse käyttäydyn kyllä ihastuneena melkein noin. Toki vähän ujommin. Enkä koskettele ketään, koska ei ole sopivaa. 

Vierailija
40/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sivullisetkin huomaavat lämpimät välinne, seuraavaksi asia kantautuu vaimon korviin. Sitten onkin luvassa draamaa.

Useimmiten "sivulliset" asettuvat petetyn puolelle. Ap pääsee syntipukiksi siihen pettäjän rinnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä