Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi kysymys varatun ihastuneen miehen käytöksestä

Vierailija
04.01.2022 |

Kerron jo heti alkuun, että en kuvittele että ihastus, pieninkään, kertoisi parisuhde- tai pettämishaaveista miehen puolelta!

Kysyn mielipiteitä vain ja ainoastaan, koska olen itse ihastunut.

Mies:

- jää kiinni tuijottamisesta ja kääntää katseen pois, välillä tuijottaa täysin estoitta hölmö hymy naamallaan
- tulee päivä päivältä tuttavallisemmaksi eli koskettaa kättä tai selkää
- keksii tikusta asiaa ja ottaa aktiivisemmin yhteyttä esim. viestillä
- vihjailee oman parisuhteensa ongelmista
- kertoo suoraan, että viihtyy seurassani ja olen hyvä tyyppi
- on valmis satsaamaan rahaa, maksanut esim. kahvit ja bussimatkan
- nauraa paljon huonoillekin jutuilleni
- joinakin päivinä on hieman pahantuulisempi, käyttäytyy etäisesti, mutta ei kuitenkaan ota etäisyyttä
- ei suoraan kehu ulkonäköäni (paitsi jos sanon, että onpas mulla hiukset miten sattuu tänään niin sanoo, että hyvin ne on tms.)
- kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan
- on kiinnostunut mielipiteestäni asioihin ja löytää helposti yhtäläisyyksiä välillämme

Suurin osa listassa viittaa ihan kaveripohjaan, mutta mikä on teidän mielestänne se vahvin merkki, että mukana on myös jotain tunteita?

Itse olen miettinyt, että tuo koskettaminen ja myös tietty matalahko, selvästi mulle varattu ääni kertoisi että olen kiinnostava.

Olen miestä hiukan nuorempi, ihan kivan näköinen nainen. Harrastuksen parissa tavataan kolme kertaa viikossa.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "meillä menee huonosti ja vaimo ei ymmärrä mua" on niin joka puolella toitotettu varoitus, ja silti siihen moni lankee.

Se on valetta, sillä saadaan nainen tuntemaan itsensä erityiseksi ja paremmaksi kuin se vaimo!

Ja vaimo taas ei ole miehen mielestä minkään arvoinen, koska hän kohtelee sitä kuin roskaa. 

Vierailija
82/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet nyt yrittää kaikkia. Pelimies. En usko, että tuosta miehestä saat kovinkaan pysyvää parisuhdetta. Pettäjä pettää aina uudelleen, siis AINA. Ja lapsista et eroa saa millään. Ne lapset ovat aina miehelle tärkeimpiä, niin kuin tietysti kuuluukin ollakin. Olet aina altavastaajana ja suhde pyörii lasten ehdoilla. Ex on kymmeniä vuosia riesanasi...

Jos kerran olet hyvännäköinen, niin miksi tyytyisit tuollaiseen perheelliseen ukkomieheen, joka vielä lähtökohtaisesti on epärehellinen? Varmasti parempiakin olisi tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "meillä menee huonosti ja vaimo ei ymmärrä mua" on niin joka puolella toitotettu varoitus, ja silti siihen moni lankee.

Se on valetta, sillä saadaan nainen tuntemaan itsensä erityiseksi ja paremmaksi kuin se vaimo!

Ja vaimo taas ei ole miehen mielestä minkään arvoinen, koska hän kohtelee sitä kuin roskaa. 

Mistä tiedät, että ei kohtelisi syyllisyydenpuuskissaan vaimoa kuin kuningatarta? Usein seksikin vain parempaa kun mies saa tuoretta "vastasyntynyttä" ihailua muualta ja kokee itsensä miehekkääksi. Valitettavasti! Parempi olisi kun pettäjä voisikin olla monogaminen. Mutta kun se ei mene niin. Pettäjä on pettäjä, koska on pettäjä joka ei ole luotettava.

Vierailija
84/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että ei kohtelisi syyllisyydenpuuskissaan vaimoa kuin kuningatarta? Usein seksikin vain parempaa kun mies saa tuoretta "vastasyntynyttä" ihailua muualta ja kokee itsensä miehekkääksi. Valitettavasti! Parempi olisi kun pettäjä voisikin olla monogaminen. Mutta kun se ei mene niin. Pettäjä on pettäjä, koska on pettäjä joka ei ole luotettava.

Ja pettäminen on myös aina pettäjän syy. Ei koskaan kolmannen osapuolen, vaikka olisikin kuinka nuori ja naiivi. Itse en jäisi suhteeseen, jossa en voisi luottaa mieheen. Suhteeseen, jossa mieheni pysyisi uskollisena ainoastaan siksi, ettei kukaan hänelle anna. 

Vierailija
85/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi kuninkaallinen olo, kun mies hakee egobuustia jostain nuoremmista. Ehkä miettiikin juuri heitä, kun panee vaimoaan. Miettikää nyt hetki minkälaisten ihmisten kanssa olette menneet naimisiin. Yök. 

Vierailija
86/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan"

On ihastunut. Haluaa jakaa elämää kanssasi. 

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Huumorintaju on täysin samanlainen ja elämänarvotkin monella tapaa.

Paitsi että hänellä on se vaimo ja "pettäjistä" en tykkää. :D

Ap

Tämä on varmaan se miesten ja naisten ero.

Tajusin itse juuri että olen kertonut kaiken ylläolevan eräälle miehelle ketä tapaan muutaman kerran viikossa työn vuoksi ja selitän hänelle aina ummet ja lammet kaikesta mitä elämässäni tapahtuu. Koskettele en kylläkään. Ei ole tullut mieleenkään että omasta elämästä kertominen voisi olla ihastuksen merkki? Minusta pikemmin se on jos kyselee toiselta, eli haluaa tietää ja kuulla miten toisella menee ja oppia toisesta paljon , niin se on ihastumisen merkki. Vai olenko hakoteillä

Riippuu vähän miten tuota tekee, ja olisko sun kumppani iloinen kun kerrot noita juttuja muille? 

Parisuhde on mulle sellainen tila jossa jaetaan ne yksityiset asiat. Ja kääntäen, yksityisten asioiden kupla tekee osaltaan parisuhteen. Jos samat jutut puhutaan kaikille ja niiden kavereillekin, en mä ainakaan kauaa siinä jaksaisi katsella...

Vierailija
87/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti myös jotain romanttisia elokuvia katsottu, kun ap esittää vihjeenä mm. "selvästi mulle varattu ääni". Siis tietty matalahko ääni. 

Vierailija
88/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten on syyllinen pettäjä mutta ei toinen nainenkaan syytön ole, paitsi jos ei ole tiennyt miehen olevan varattu. Vain siinä tapauksessa että mies on valehdellut suhdestatuksensa ja naiselle on jo muodostunut tunteita ennen kuin asia selviää, voi väittää että nainen on syytön. Mutta että joku on niin tyhmä että tieten tahtoen alkaa ruokkia tunteitaan varattua perheellistä miestä kohtaan. Itsehän en tuollaista häntäheikkiä pystyisi edes kunnioittamaan, mutta meitä on moneksi. Ap ja mies ansaitsevat toisensa jos tuosta jotain tulee (suurella todennäköisyydellä mies saa pesää ja ap sydänsurut ja ajan tuhlauksen).

Vierailija
89/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten on syyllinen pettäjä mutta ei toinen nainenkaan syytön ole, paitsi jos ei ole tiennyt miehen olevan varattu. Vain siinä tapauksessa että mies on valehdellut suhdestatuksensa ja naiselle on jo muodostunut tunteita ennen kuin asia selviää, voi väittää että nainen on syytön. Mutta että joku on niin tyhmä että tieten tahtoen alkaa ruokkia tunteitaan varattua perheellistä miestä kohtaan. Itsehän en tuollaista häntäheikkiä pystyisi edes kunnioittamaan, mutta meitä on moneksi. Ap ja mies ansaitsevat toisensa jos tuosta jotain tulee (suurella todennäköisyydellä mies saa pesää ja ap sydänsurut ja ajan tuhlauksen).

Kyllä oikeassa elämässä myös rakastutaan vaikka oltaisiin naimisissa. Se, miten sitten toimitaan, on ratkaisevaa. Itse tiedän jo pitkässä liitossa olleen parin, jotka ihastuivat ja rakastuivat toisiinsa, mutta ennen pettämistä kertoivat tilanteen puolisoilleen. Ero tuli entisistä pitkistä liitoista ja uusi syntyi. Sivistyneesti ja rohkeasti. Rakastuminen on inhimillistä.

Vierailija
90/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oikeassa elämässä myös rakastutaan vaikka oltaisiin naimisissa. Se, miten sitten toimitaan, on ratkaisevaa. Itse tiedän jo pitkässä liitossa olleen parin, jotka ihastuivat ja rakastuivat toisiinsa, mutta ennen pettämistä kertoivat tilanteen puolisoilleen. Ero tuli entisistä pitkistä liitoista ja uusi syntyi. Sivistyneesti ja rohkeasti. Rakastuminen on inhimillistä.

Itsekin tunnen tällaisen parin. Tuskin kukaan varattua huvikseen lähtee iskemään. Joskus se oikea vaan löytyy täysin epäsopivassa tilanteessa. Tunteita ei voi mitenkään määräillä. On helppo leikkiä moraalinvartijaa, kun itselleen ei ole mitään vastaavaa sattunut. 

Vierailija
91/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole silloin pettämistä, kun kerrotaan reilusti asioiden laita. Tähän vaan harvan rahkeet riittää.

Vierailija
92/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole pettämistä, jos asiasta etukäteen kerrotaan?

Vierailija
93/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sivullisetkin huomaavat lämpimät välinne, seuraavaksi asia kantautuu vaimon korviin. Sitten onkin luvassa draamaa.

Useimmiten "sivulliset" asettuvat petetyn puolelle. Ap pääsee syntipukiksi siihen pettäjän rinnalle.

Samalla ongelma ratkeaa itekseen ja mies onkin vapaa jatkamaan elämäänsä uuden naisen (ap) kanssa.

Vinkki ap:lle

Käytännössä se mies on edelleen naimisissa entisen perheensä kanssa myös. Jos siis lapsistaan huolehtii. Esim. lomat sovitaan exän kanssa. Nyxä sopeutuu, jos haluaa, että homma luistaa edes jotenkin.

Vierailija
94/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän ei ole silloin pettämistä, kun kerrotaan reilusti asioiden laita. Tähän vaan harvan rahkeet riittää.

Yleensä näissä se jätetty osapuoli pettyy ja hänen näkökulmastaan katsottuna häneltä on vampattu kumppani. 

Elämä ei kuitenkaan aina ole mustavalkoista. Aloittaja voi olla naiivi, mutta niin on osa kommentoijistakin, jotka uskovat, että on vain pahoja ja ei pahoja ihmisiä. Toisten suhteisiin puuttuminen on kaikkein typerintä, koska niistä loppupeleissä tietää vain asianosaiset itse ja joskus eivät hekään. Joillakin voi olla vaikka ero kesken. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän