Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi kysymys varatun ihastuneen miehen käytöksestä

Vierailija
04.01.2022 |

Kerron jo heti alkuun, että en kuvittele että ihastus, pieninkään, kertoisi parisuhde- tai pettämishaaveista miehen puolelta!

Kysyn mielipiteitä vain ja ainoastaan, koska olen itse ihastunut.

Mies:

- jää kiinni tuijottamisesta ja kääntää katseen pois, välillä tuijottaa täysin estoitta hölmö hymy naamallaan
- tulee päivä päivältä tuttavallisemmaksi eli koskettaa kättä tai selkää
- keksii tikusta asiaa ja ottaa aktiivisemmin yhteyttä esim. viestillä
- vihjailee oman parisuhteensa ongelmista
- kertoo suoraan, että viihtyy seurassani ja olen hyvä tyyppi
- on valmis satsaamaan rahaa, maksanut esim. kahvit ja bussimatkan
- nauraa paljon huonoillekin jutuilleni
- joinakin päivinä on hieman pahantuulisempi, käyttäytyy etäisesti, mutta ei kuitenkaan ota etäisyyttä
- ei suoraan kehu ulkonäköäni (paitsi jos sanon, että onpas mulla hiukset miten sattuu tänään niin sanoo, että hyvin ne on tms.)
- kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan
- on kiinnostunut mielipiteestäni asioihin ja löytää helposti yhtäläisyyksiä välillämme

Suurin osa listassa viittaa ihan kaveripohjaan, mutta mikä on teidän mielestänne se vahvin merkki, että mukana on myös jotain tunteita?

Itse olen miettinyt, että tuo koskettaminen ja myös tietty matalahko, selvästi mulle varattu ääni kertoisi että olen kiinnostava.

Olen miestä hiukan nuorempi, ihan kivan näköinen nainen. Harrastuksen parissa tavataan kolme kertaa viikossa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kertoo paljon omasta elämästään ja kokemuksistaan, omista ajatuksistaan"

On ihastunut. Haluaa jakaa elämää kanssasi. 

Vierailija
2/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Huumorintaju on täysin samanlainen ja elämänarvotkin monella tapaa.

Paitsi että hänellä on se vaimo ja "pettäjistä" en tykkää. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toki työstään puhuu jotain joskus myös. Ap

Vierailija
4/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta parisuhteessa ongelmia -kohdasta tuli mieleen, kun menneinä vuosina tapasin ystävän pitkästä aikaa ja poikkesimme lähikuppilaan yksille ja juttelemaan rauhassa (=ilman puolisoita ja lapsia). Niin eikös siihen pöytään väkisin änkeä joku miehen kuvatus selittämään ja seuraa tarjoamaan. Kertoi jo alkajaisiksi, ettei vaimo ymmärrä häntä. Totesimme pariinkin kertaan, ettemme ymmärrä mekään, eikä kaivata seuraansa.

Ap voisi miettiä tykönään, onko miehellä vaimon ohella myös lapsia.

Minulle ei kyllä parisuhdeongelmainen kelpaisi edes tilapäiseksi seuraksi. Perheelliselle "yrittäjälle" sanoisin jo suoraan mielipiteeni.

Vierailija
5/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
6/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista ei kuitenkaan viittaa muuhun kuin seksinhimoon.

Vierailija
7/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko terapeutti vai miten ”hoidat” miehen ongelmat kotona?

Vierailija
8/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelin. Tiedän miehestä ainakin, vanhempien ja sisarusten nimet, paikat joissa mies on reissannut, asunut, millainen oli lapsena, mitä harrastanut, millainen oli nuorena, entisistä parisuhteista jotakin, musiikkimausta, kavereiden nimistä ja vapaa-ajan tekemisistä, tulevaisuuden haaveista...

Ei näe ongelmana myöskään kertoa, jos iloinen, väsynyt tai v*ttuuntunut jostakin.

Ap

Mikä naurun asia tämä nyt on? Vedä ne rajat ja pyydä häntä kunnioittamaan sinun henkilökohtaista tilaa, viittaan noihin kosketuksiin.

Ja oletko koskaan kuullut henkistäpettämisestä? Mies tuskin on kertonut puolisolleen mitä hänellä on menossa harrastuksessaan? Eli hän salailee asioita.

Vierailija
9/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertooko nykyisestä elämästään? Vaimostaan ja perhe-elämästään?

Vierailija
10/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei kuitenkaan viittaa muuhun kuin seksinhimoon.

Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Mies saa jotain sellaista aloittajalta mitä hän ei saa omassa suhteessaan. Hän on jo pettänyt omaa kumppaniaan ja joka viesti, kosketus, jne. on askel lähemmäs sitä lopullista petosta. Huomio hivelee nuoren tytön egoa ja nyt pitäisi ottaa sitä todellista vastuuta ja viheltää tuo peli poikki ennen kuin satuttaa itseään.

Vierailija
11/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haikailee aikaa ennen sitoutumistaan omaan rouvaansa ja lapsiinsa. Sitä treffailutunnetta. Että olisi jonkun mielestä kiinnostava ja puoleensavetävä. Että tuntisi, että se toinen odottaa perhoset vatsassa mun näkemistä ja haluaisi koskeakin, vaikka ihan vaan käteen. Vaihdettaiaiin merkitseviä katseita. "Meillä" olisi meneillään jotain, mistä "muut" ei tajua, huomaa eikä tiedä.

Tuollaisia tuntemuksia sillä miehellä voi tiedostamattaan olla,eikä raasu ole huomannut, että sinä itse asiassa et ole se aktiivinen osapuoli (koskettaja, keskustelunaloittaja, tuijottaja) vaan todennäköisesti aidosti kuvittelee, että olet vähintään yhtä "mukana" kuin hänkin.

En halua kuulostaa kyyniseltä, mutta luulen ensisijaisen tavoitteen miehellä olevan oman mielihyvänsä ja endorfiiniensa maksimointi, sinä vain satuit sopivaksi välineeksi siihen. Jos se et olisi sinä, se olisi voinut olla joku muu. Että sikäli et välttämättä ole mikään kovin spesiaali hänen silmissään.

Vierailija
12/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan mielestä ei ole kiinnostunut, osan mielestä on, osan mielestä haluaa vain p*llua.

Miehellä on kaksi lasta, puhuu heistäkin kyllä.

Mutta jos luitte aloituksen huolella, kerroin olevani ihastunut. Olen sinkku.

Miehen käytös tässä mietityttää, että katsonko sitä ihastuksessani ja keksin juttuja päästäni. Ei ole oikeastaan minun ongelmani, miten hänen liittonsa etenee tai vaikka päättyy.

Olen kuunnellut ja ollut hänelle hyvä kaveri harrastuksessa (jossa on siis muitakin paikalla).

Ap

Vierailija
13/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo huonoihin kotioloihin viittaamiset meinaa, että mies haluaa vierasta pesää. Aika monet valehtelee nykysuhteen tilasta manipuloidakseen. Voi olla että suhteessa on kaikki ihan hyvin.

Vierailija
14/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoo, on tullut selväksi että vaimon kanssa eivät oikein vietä aikaa yhdessä. Ap

Vierailija
15/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies ja hänen perheensä rauhaan. Mies jättää tahallaan kertomatta vaimostaan, koska haluaa sivusuhteen. Harvoin miehet kuitenkaan haluavat vaimostaan erota. Voi jopa rakastaa vaimoaan, mutta haluaa pitää välillä hauskaa muiden Naisten kanssa.

Vierailija
16/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on varmaan se miesten ja naisten ero.

Tajusin itse juuri että olen kertonut kaiken ylläolevan eräälle miehelle ketä tapaan muutaman kerran viikossa työn vuoksi ja selitän hänelle aina ummet ja lammet kaikesta mitä elämässäni tapahtuu. Koskettele en kylläkään. Ei ole tullut mieleenkään että omasta elämästä kertominen voisi olla ihastuksen merkki? Minusta pikemmin se on jos kyselee toiselta, eli haluaa tietää ja kuulla miten toisella menee ja oppia toisesta paljon , niin se on ihastumisen merkki. Vai olenko hakoteillä

Vierailija
17/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten lapsellinen aloitus :D 

Ahaa, no voit hyvin poistua ja kommentoida muuta keskustelua, täältä löytyy varmasti paljon mielenkiintoisempaa ja kypsempää luettavaakin. :) Hei hei!

Vierailija
18/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kertoo, on tullut selväksi että vaimon kanssa eivät oikein vietä aikaa yhdessä. Ap

Voi hyvä tavaton mikä pelle koko ukko. Ottaisi vaimon kanssa yhteisen harrastuksen, ja panostaisi vaimon kanssa käsien silittelyyn...kyllä lapsiperhe arjessa töiden, kodin, lapsien ja koko homman pyörittämiseen menee tuhottomasti aikaa ja energiaa, saati että ukko käy 3 krt vkossa haaveilemassa jossain harrastuksessa olevansa sinkku...todellinen perheen ja vaimon tuki!

Vierailija
19/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä naurun asia tämä nyt on? Vedä ne rajat ja pyydä häntä kunnioittamaan sinun henkilökohtaista tilaa, viittaan noihin kosketuksiin.

Ja oletko koskaan kuullut henkistäpettämisestä? Mies tuskin on kertonut puolisolleen mitä hänellä on menossa harrastuksessaan? Eli hän salailee asioita.

Tuli mieleen myös, että sun kannattaa seurata myös miten hän käyttäytyy muiden naisten seurassa. Koska omassa harrastuksessani on mies, joka tekee yhtä naista kohtaan varmaan kaikkia noita listaamisiasi asioita. Mutta hän tekee kaikkia niitä myös minulle. Hän on ensimmäisestä kerrasta lähtien katsellut minua selkeästi himoiten, on tehnyt tikusta asiaa, koskettelee, antaa erityistä huomiota, puhuu erilaisella äänellä, kilvoittelee kaverinsa kanssa seurastani. Ainoa ero ehkä minun ja tämän toisen naisen välillä on se, että hän on rennompi tämän seurassa mutta selkeästi jännittää omaa seuraani.

Ja naimisissa on myös lapsien kera. Minä en mitenkään lietso tätä käytöstä vaan päin vastoin pidän etäisyyttä.

Vierailija
20/94 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan mielestä ei ole kiinnostunut, osan mielestä on, osan mielestä haluaa vain p*llua.

Miehellä on kaksi lasta, puhuu heistäkin kyllä.

Mutta jos luitte aloituksen huolella, kerroin olevani ihastunut. Olen sinkku.

Miehen käytös tässä mietityttää, että katsonko sitä ihastuksessani ja keksin juttuja päästäni. Ei ole oikeastaan minun ongelmani, miten hänen liittonsa etenee tai vaikka päättyy.

Olen kuunnellut ja ollut hänelle hyvä kaveri harrastuksessa (jossa on siis muitakin paikalla).

Ap

Kun tilanteesta aloituksia laadit, varmaan ajattelet suhdetta yhtenä vaihtoehtona.

Ajattele samalla niitä kahta lasta. Mitä isin suhde heille aiheuttaisi? Salasuhde paljastuisi. Jos päätyisitte oikein yhteen asumaan, olisitko aulis äitipuoli joka toinen viikko?

Etkö pidä itseäsi niin arvokkaana, että ansaitsisit ihan ikioman miehen, jolla ei ole jo valmista perhettä?

Tuo mieshän ei ole yksiavioinen, kuten varmaan olet jo huomannutkin. Luuletko, että riittäisit hänelle siinä vaiheessa, kun "arki" (jota mies ei näytä jaksavan) astuisi teidänkin suhteeseenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä