Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuettu loma kalajoella, kokemuksia ?

Vierailija
23.04.2015 |

Saimme kesäkuuksi tuetun loman kalajoelle, ja kiinnostaisi kokemukset kyseisestä paikasta :-) oliko esim. Kylpylän vapaa käyttö, entä sen jukuparkin ? Minkälainen perhehuone siellä oli ? Entä ohjelma ?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:36"]Me oltiin viime kesänä tuetulla lomalla. Minä kirjoitin hyvin tarkasti perheemme tilanteen, jokaista yksityiskohtaa myöten. Meillä mies opiskeli, kaksi lasta, toinen allerginen ja huusi kaikki yöt. Olin todella väsynyt, koska lapsella ei ollut vielä selvillä, mitkä allergisoivat. Lisäksi talous oli todella tiukilla. Myimme auton ja kaiken mitä irti lähti, jotta mies saisi opiskeltua loppuun. Sossusta emme ole koskaan hakeneet euroakaan, joten kaikki eivät ole sossun asiakkaita. Näillä ja muutamilla muilla yksityiskohdilla saimme loman.
Täytyy kyllä sanoa, että loma oli ihana ja olen ikuisesti kiitollinen, että silloin sinne pääsimme. Olin aivan uupumispisteessä. Nyt talous on kohdillaan, niin lomailen kyllä mielummin jossain muualla omalla rahalla, ei
Ne huoneet mitään viiden tähden hotelleja olleet ja ruokakin ok.
Lisäksi, kun katsoin kyseisen lomakylän sivuilta, niin lomaa ei korvattu kuin 100€, joten sillä rahalla (300€, 5pvä) lomailen muualla.
Siinä tilanteessa, se loma oli parasta, mitä olisi voinut toivoa.

Muistakaa perustella todella hyvin! Se on kaiken a ja o!
[/quote]

Missä te olitte?

Vierailija
42/42 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuetut lomat ovat kaikkien haettavissa(omavastuu osuua maksetaan itse noin 150e/5vrk) valinta tapahtuu kunkin lomajärjestön toimesta(useita) ja kokouksessa päätetään kenelle loma myönnetään,valintakriteereitä ovat mm.tulotaso,velat,lapsiluku,asumismuoto,sairaudet,löytyykö muuta lomamahdollisuutta(mökki,lomaosake tms)

hakemus on syytä täyttää mahdollisimman hyvin ja kertoa kainostelematta perheen tilanteesta ja loman tarpeesta,lomat myönnetään neljän vuoden välein,ja etusijalla ennen lomalle pääsemättömät perheet ja henkilöt

hyvää ja virkistävää lomaa kalajoella:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla