Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

virpojat

Vierailija
28.03.2015 |

Muistakaahan kaikki mammat ja papat sanoa niille pikkuisille kultamussukoille, jos menevät isommalla porukalla virpomaan, että turha odottaa että kaikki esim. neljästä virpojasta saavat karkkia jos antavat vain yhden säälittävän vitsan. Olen sitä mieltä, että jokaisen on annettava vitsa, jos virpomaan tulee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Ei vitsaa, ei karkkia. ;)

Vierailija
2/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan vain yhden vitsan, kun en tee niillä mitään. Karkit annan silti jokaiselle. Siitä tulee itsellekin hyvä mieli, kun lapset ilahtuvat. :) Viime vuonna kävi ovella 30 lasta, meneeköhän ennätys rikki tänä vuonna..?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse katson, jos tulee noita isoja porukoita, jotka antaa yhden vitsan, tai jotka laittaa pelkästään kaksi sulkaa per oksa, niin saavat yhden pienen karkin, ne jotka virpoo "oikein" saa pussukan, jossa pieni suklaapatukka, tikkari, ja muutama pieni karkki. Lapsia käy joku 50 joka vuonna, niin voin sanoa, että puolet virpoo "oikein" ja loput "väärin"

Vierailija
4/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä teet niillä kaikilla vitsoilla, mitä hamuat? Kamalaa kaupankäyntiä aikuiselta ihmiseltä "kaikkien on annettava erittäin hienot vitsat minulle, että annan palkinnoksi kaikille suklaamunan. Jos vitsat on rumia, niin en halua suklaamunaa antaa, ja jos en saa neljää vitsaa, en myöskään anna neljää suklaamunaa"

Ihan oikeasti. Pääsiäinen on vain kerran vuodessa, ja käykö kenenkään ovella niin monta pientä lasta virpomassa, että talous menee siitä kuralle kokonaan? Mielenterveydestä puhumattakaan..

Pikkasen höllentämistä tähän peliin taas. Maailmassa on aika hiton paljon pahempiakin juttuja kuin pienet pääsiäisnoidat itsetekemineen virpomisvitsoineen, on ne miten surkeita tahansa..

Vierailija
5/5 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää vaan ne kakaranne muualla kerjäämässä munaa kun mun oven takana niin ei tarvitse sanoa kovaa sanaa.