Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää odota että mieheni tekisi minut onnelliseksi

Vierailija
22.04.2015 |

Keskityn vain olemaan itse enemmän sellainen ihminen kuin haluan. T ällölättäpylly

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että oma mieheni joku kaunis päivää hyväksyy saman periaatteen.

Vierailija
2/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Miksi täytyy väkisin olla onnettomassa suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu sinua voikaan tehdä onnelliseksi. Se on vain ja ainoastaan sinun itsesi käsissä. 

Vierailija
4/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:06"]Toivon todella, että oma mieheni joku kaunis päivää hyväksyy saman periaatteen.
[/quote] mitä tarkoitat?

Eikä suhde niin kamalan onneton edes ole, heti kun olen itse myönteisempi enkä kerjää huomiota. Ap

Vierailija
5/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen pitäisi kasvattaa voimavaroja, ei syödä niitä. Kenenkään onnellisuus ei kuitenkaan saisi olla toisesta ihmisestä riippuvainen.

Vierailija
7/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi tehtävä on, saada sinut onnelliseksi??!!!:D :D

Vierailija
8/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:05"]

Keskityn vain olemaan itse enemmän sellainen ihminen kuin haluan. T ällölättäpylly

[/quote]

Hienoa, mulla samaa!! Siis sama oivallus, alkaen tämä päivä! Päätin siis tänään alkaa selvittää mitkä on omia tarpeitani, ja jo se oivallus avasi mulle sen, ettei ole muiden tehtävä varsinaisesti täyttää niitä. Is it in the air?

Vierailija
9/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika jännä! Mikä olet horoskoopissa? Ap

Vierailija
10/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:06"]

Vali vali. Miksi täytyy väkisin olla onnettomassa suhteessa?

[/quote]

Suhde voi olla ihan hyvä ja silti tuntua tuolta. Aloittaja on oivaltanut jotain hyvin tärkeää. 

Ja 2:lle: miehesi hyväksyntää et kai asialle tarvitse?

Vierailija
11/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:26"]

Oho, aika jännä! Mikä olet horoskoopissa? Ap

[/quote]

Ai mä vai, eli 9? Oon neitsyt. Nouseva jousimies.

Vierailija
12/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei siinä mitään yhteistä, enpä tiedä miksi kysyin :D

Olen kyllä ollut tosi nolo, jatkuvasti käyttänyt miehen huomiota ja ollut ihan paiseessa kun en ole sitä saanut..

ap

Vierailija
13/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei sua kukaan muu voi tehdä onnelliseksi kuin sinä itse. Hyvä kun oivalsit sen.

Vierailija
14/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:19"]

Parisuhteen pitäisi kasvattaa voimavaroja, ei syödä niitä. Kenenkään onnellisuus ei kuitenkaan saisi olla toisesta ihmisestä riippuvainen.

[/quote]

Tämä lause oli mulle aivan toivoton, kun en ymmärtänyt, etten edes tiedä, mitkä on mun omia tarpeitani. Minut on kasvatettu niin, että minulle ei hyväksytty oikeastaan mitään tarpeitani, vaan äitini kuvitteli, että mulle riittää se mitä hän minulle antaa (hyväksyy). Ja hän ei hyväksynyt mulle minää, persoonaa. Hän on tietenkin oman kasvatuksensa vanki.

9

Vierailija
15/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Samalla lopetin kokonaan epätoivoisen yrityksen suhteen parantamiseksi. Ap

Vierailija
16/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, eikö tää olekaan joku mun/meidän juttu, että minä (nainen) koen jääväni vailla miehen huomiota? Tääkö onkin joku perinaisellinen valituksen aihe? 

Meilläkin siis periaatteessa kaikki kunnossa, mutta voi kun kerrankin kuulisin mieheni sanovan edes jotain nättiä tai että rakastaa mua.... Tätä vatvon itsekseni mielessäni tai itkien miehelleni säännöllisin väliajoin, mutta kun ei niin ei. Mies välittää (näin olen ymmärtänyt), mutta ei vaan osaa näyttää sitä niin kuin minä haluaisin. Tuntuu, että kapsahdan kohta ensimmäisen kaksilahkeisen kaulaan, joka katsoo ihanasti silmiin ja sanoo kauniiksi :/

Vierailija
17/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:30"]

Sitten ei siinä mitään yhteistä, enpä tiedä miksi kysyin :D Olen kyllä ollut tosi nolo, jatkuvasti käyttänyt miehen huomiota ja ollut ihan paiseessa kun en ole sitä saanut.. ap

[/quote]

Okei :D Mutta mä oon muuten just miettinyt kaikenlaisia "höpö"juttujakin, ennen kuin päädyin tähän timanttioivallukseen, joten ehkä sait multa telepaattisen pyynnön kysyä, hehe :DD 

Mutta ehkä ajatus on sellainen sign o' the times, eli moni voi päätyä samaan olivatpa he keitä tahansa. Ajatus tai aika vaan on kypsä tällaisille oivalluksille. En tiiä :) 

9

Vierailija
18/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu voi tehdä sinut onnelliseksi paitsi sinä itse. Toinen ihminen voi kylläkin tehdä sinut hyvin onnettomaksi 

Vierailija
19/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:34"]

Niinpä! Samalla lopetin kokonaan epätoivoisen yrityksen suhteen parantamiseksi. Ap

[/quote]

Ne sanoo, että pimeintä on juuri ennen auringonnousua.

9

Vierailija
20/84 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava oivallus ap:ltä! Myös minä haluan lakata odottamasta suhteelta yhtään mitään. En enää odota edes omien tunteitteni heräämistä, enkä syyllistä itseäni siitä, etten ehkä rakasta. Minkäs minä sille voin eikä syyllistyminen ainakaan tilannetta helpota. (P.S. Meniköhän off topic..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan