Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi merkkilaukku tms materia on monelle naiselle tärkeää?

Vierailija
06.04.2015 |

En ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:36"]

Yritän arvailla. Se tuo tietynlaista vallan tunnetta. Minä saan mitä haluan. Turvallisuuden tunne liittyy myös konservatiiviseen brändien kannattamiseen. Valtaa, hallintaa, turvallisuutta, itsetuntoa?

[/quote]

Kyllä. Kapitalismi tuo naisen vapauden... Tai moni nainen luulee niin.

[/quote] Tai eivät tiedä mitä vapaudellaan tekevät, markkinavoimilla on silloin mahdollisuus "täyttää tyhjiö".

Vierailija
2/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän arvailla. Se tuo tietynlaista vallan tunnetta. Minä saan mitä haluan. Turvallisuuden tunne liittyy myös konservatiiviseen brändien kannattamiseen. Valtaa, hallintaa, turvallisuutta, itsetuntoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään. Eikä tilanne taida enää ratkaisevasti muuttua, kun viides kymppi on jo startannut.

Vierailija
4/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä viestitään omaa statusta muille naisille. Tämä on se ainoa syy. Itsepetoksissaan selittelevät jotain estetiikasta ja laadusta yms, mutta kummallisesti rumakin laukku oikeaa brändiä muuttuu haluttavaksi.

Vierailija
5/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin monelle miehelle tietynmerkkinen elektroniikka tai tietynlaiset autot.

Vierailija
6/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin kai. Mut uskoisin, et itse olen vapaampi kun en välitä tuollaisista. Tavallaan mullahan on valtaa kun noilla ei ole mitään vaikutusta muhun. Ei mitään väliä onko oma tai jonkun muun laukku chanelin vai anttilan alesta. Enemmän arvostan koulutusta sivistystä ja ahkeruutta ihmisissä ja ennen kaikkea lämmintä sydäntä.

Vierailija
7/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:38"]

Varmaan sama kuin monelle miehelle tietynmerkkinen elektroniikka tai tietynlaiset autot.

[/quote]

...mitä muuten en myöskään ymmärrä. t.3

Vierailija
8/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:38"]

[/quote]

...mitä muuten en myöskään ymmärrä. t.3

[/quote]

No mä ymmärrän paremmin jos kyse on jostain harrastuksesta, jossa tehdään käsillä ja suunnitellaan ja käytetään aivoja. Mut jos autot on vaan esittelytarkoituksessa pihalla, niin on turhamaista. Samoin laukkujakin voi tuunailla ja tehdä jotain luovaa niillä, niin se on eri asia kun vaan ottaa niistä kuvia instaan. Ap

Vierailija
9/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu patriarkaalisen yhteiskuntamme rakenteista ja siitä, että vaikka olemme tasa-arvon suhteen saavuttaneet jo paljon, vielä on paljon saavutettavaa ja vieläkin naiset asetetaan kilpailemaan toisiaan vastaan (hajoita ja hallitse taktiikka) miesten ylläpitäessä hyvävelikerhojaan.

Naisena eteneminen ja itsensä toteuttaminen on vieläkin melko vaikeaa ja työelämässä lasikatot sun muut, joten itsensä toteuttaminen oman arvon nostaminen keskitetään omaan ulkonäkön ja merkkituotteisiin. Kilpaillaan muiden naisten kanssa "Kenellä kallein ja hienoin merkkilaukku". Siinä kun naiset killapilevat merkkilaukkujensa kanssa, miehet nauravat koko matkan pankkiin ja vetävät taas uuden Juhan pörssiyhtön halitukseenn.

Vierailija
10/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:39"]

[/quote]

Niin kai. Mut uskoisin, et itse olen vapaampi kun en välitä tuollaisista. Tavallaan mullahan on valtaa kun noilla ei ole mitään vaikutusta muhun. Ei mitään väliä onko oma tai jonkun muun laukku chanelin vai anttilan alesta. Enemmän arvostan koulutusta sivistystä ja ahkeruutta ihmisissä ja ennen kaikkea lämmintä sydäntä.

[/quote]

No ei tuo laukku käsivarrella saa sitä sivistystä tipahtamaan kadulle. Enkä ymmärrä miksi se laukun kantaja tai laukun ihailija ei voisi arvostaa enemmän noita mainitsemiasi arvoja kuin sitä laukkua. Oikeasti, eihän kukaan ihminen koko maailmassa ajattele laukun olevan tärkeämpi kuin ihmisen henkiset ominaisuudet.

Vierailija
11/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä. Kapitalismi tuo naisen vapauden... Tai moni nainen luulee niin.

Vierailija
12/12 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut merkkilaukkua enkä tunne yhtäkään naista joka sellaisen omistaisi tai haluaisi omistaa. En kyllä tunnistaisi vaikka tulisikin vastaan. Taitaa olla todella pienen marginaaliryhmän juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi