Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäkökulma täydelliseen kroppaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:00"]

Naisille tulee heti traumoja, kun mies kertoo jonkun toisen olevan hyvännäköinen. Mahtaa olla rankkaa.

PS. Minua ei yhtää häiritse kun hameväki kuolaa georgeclooneyiden ja bradpittien perään.

[/quote]

Enpä usko, ettei häiritse sinua, ethän olisi muuten kiinnittänyt huomiotasi asiaan. Ja kenellekkään traumoja tule tuollaisesta

Vierailija
22/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun silmään täydellinen mutta kaunis kroppa kyllä on.

Vierailija
24/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:12"]Todellinen taskuveenus https://www.flickr.com/photos/vasilikimillousi/8968940245/
[/quote]
Tää o aika upea kuva,noi jalat ja takamus on todella kauniit ja koko vartalonlinja ja mittasuhteet juuri hyvät! :)

Vierailija
25/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:50"]

Miksi miehen pitäisi näyttää hyvältä? Me miehet tuomme pöytään statusta ja rahaa

[/quote]

Missäköhän universumissa suomalaisella miehellä on statusta ja rahaa?

Suomalaiset miehet eivät pysty edes elättämään perheitään, vaan naiset tuovat puolet perheen elannosta, ja iso osa suomalaisista miehistä on työttömiä.

Vierailija
26/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuola valuu.

t. MIES

Vierailija
28/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin heteromiehenä mun täytyy kyllä sanoa, että nuo voimistelijat eivät ihmeemmin sytytä. Liian leveät hartiat suhteessa muuhun kroppaan, liian kapea vyötärö. Plussaa toki siitä että ovat huippukondiksessa, kuntoilu ja urheilu ovat kannatettavia juttuja naisillakin.

Millainen sitten olisi täydellinen naisvartalo mun mielestäni? Kliseinen vastaus, mutta esimerkiksi Alizée vuosimallia 2004 voisi olla aika lähellä:

Toki tuo hypnoottinen tapa liikkua vaikuttaa varmasti yhtä paljon kuin vartalon sinänsä upea muotokin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä