Hoikat luulevat olevansa automaattisesti hyväkroppaisia
Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym.
Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:05"]Mutta missä ovat nämä hoikat rumakroppaiset naiset? Ei niitä ainakaan uimahalleissa näy. Mulla itselläni on 30kg ylipainoa, ja jopa mua lihavimmilla naisilla on kauniimmat kropat kuin mulla! Mulla roikkuu ihan kaikki paikat, pahin roikkuja on alavatsa. Ja uimahalleissa siis mun mielestä kaikilla hoikilla/normaalikroppaisilla on kauniit vartalot.
[/quote]Olet rehellinen itsellesi ja toisille ihmisille, hyvä tyyppi!
Silti hoikka kroppa on aina kauniimpi kuin lihava kroppa :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:45"]
Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!
t. Mies kans +30vee
[/quote]
Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D
[/quote]
Kyllä multa ihan munat kuule löytyy, semmoset vaan, jokka ei tahdo toimia jos läskin kaa niitäpitäis käyttää!!!
Mut luuviulun kaa ilomielin, voi vähän vaihdella mielenkiintoisiin asentoihinkin, eikä vaan pelätä litistyvänsä panssarivaunun alle :)
Ootte te naiset näköjään heti kateellisia toisillenne, jos joku on hoikka ja itse pullanmussuttajamamma :)
[/quote]Aika lapsellinen mielipide,sorry.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]
Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!
t. Mies kans +30vee
[/quote]
Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D
[/quote]
Kyllä multa ihan munat kuule löytyy, semmoset vaan, jokka ei tahdo toimia jos läskin kaa niitäpitäis käyttää!!!
Mut luuviulun kaa ilomielin, voi vähän vaihdella mielenkiintoisiin asentoihinkin, eikä vaan pelätä litistyvänsä panssarivaunun alle :)
Ootte te naiset näköjään heti kateellisia toisillenne, jos joku on hoikka ja itse pullanmussuttajamamma :)
[/quote]
Aika lapsellinen "sorry" ja pilkutkin päin vittua. Mikään ei ärsytä niin paljon kun ihmiset jotka käyttää tota "diipadaa, sorry sitä ja tätä".
Pelkkä pituuden ja painon suhde ei vielä tee hyväkroppaista. Muita vaikuttavia tekijöitä on niin paljon ihan luustosta ja lihasmuodosta alkaen. Ylä- ja alakropan on hyvä olla jossakin suhteessa toisiinsa, ettei kumpikaan painotu liikaa. Vyötärö on hyvä olla olemassa. On paljon lievästi ylipainoisia naisia, joilla on sopusuhtainen kroppa. Sirot ranteet ja nilkat, selvästi erottuva kaula ja kaunismuotoiset pohkeet tarvitaan myös. Kaikki hoikat eivät ole hyväkroppaisia (varsinkaan ns. laihaläskit), mutta aika moni on.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:45"]Silti hoikka kroppa on aina kauniimpi kuin lihava kroppa :)
[/quote]Minusta siihen vaikuttaa ennenkaikkea kokonaisuus. Jos on mukavan oloinen ja sellaset ihan siistit vaatteet ,niin pullukkakin on kaunis.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"] Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa. [/quote] Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. ap [/quote] Ja kuka sä olet sanomaan, ettei ne ole hyväkroppaisia? Ei ole mitään objektiivista tiettyä kroppamallia, joka olisi "kaunisvartaloinen" vaan kenellä tahansa voi olla kaunis vartalo, koska kauneus on subjektiivista. [/quote] Niin varmaan ja lehmät lentää... totta helvetissä on objektiivisia kriteereitä kauneudelle. Ihan tieteellisestikin tutkittu tämä. Löytyy paljonkin aineistoa varsinki enkuksi. Googlaile, hyvä ihminen, niin viisastut. [/quote] Tämä on muuten hyvä pointti! Minusta on hauskaa että tämä tutkimuksissa todettu kauneus on aika kaukana tästä nykymuodista. Tosin tutkimuksetkin osoittavat että pieniä kulttuuriin sidonnaisia erojakin löytyy.
[/quote]
Joo.. muoti- ja mallimaailmaa pyörittävät lähinnä homoseksuaaliset miehet. Siksi mallit ovat kuin nuoria poikia kropaltaan.
Normaalia heteromiestä ja naistakin miellyttää kurvikkaampi olemus. Eli kai ihanteena kuta kuinkin Marilyn esim.. Myöskään useimmat eivät innostu 185-senttisistä naisista, vaan hillitympi pituus on valttia.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:45"] Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä! t. Mies kans +30vee [/quote] Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D [/quote] Kyllä multa ihan munat kuule löytyy, semmoset vaan, jokka ei tahdo toimia jos läskin kaa niitäpitäis käyttää!!! Mut luuviulun kaa ilomielin, voi vähän vaihdella mielenkiintoisiin asentoihinkin, eikä vaan pelätä litistyvänsä panssarivaunun alle :) Ootte te naiset näköjään heti kateellisia toisillenne, jos joku on hoikka ja itse pullanmussuttajamamma :) [/quote]Aika lapsellinen mielipide,sorry.
[/quote]
Älä hermoile, joku nainen siellä provoilee. Ei kukaan kolmikymppinen mies tule tänne tuollaista suoltamaan.
Varma tieto!
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]
t. Mies kans +30vee
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika lapsellinen "sorry" ja pilkutkin päin vittua. Mikään ei ärsytä niin paljon kun ihmiset jotka käyttää tota "diipadaa, sorry sitä ja tätä".
[/quote]Älä nyt suutu, halusin vaan puolustaa pullukoita.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]
t. Mies kans +30vee
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Älä nyt suutu, halusin vaan puolustaa pullukoita.
[/quote]
Miksi pullukoita pitäisi puolustella? "Hyvä hyvä lihokaa lisää ja kuolkaa lihavuuteenne!"
Olen hoikka ja tiedän kyllä etten mitään missivartaloa omista, paljon olisi parannettavaa jos jaksaisi liikkua enemmän. Mutta rumemmalta tämä kroppa näyttäisi jos siihen vielä läskiä lisäisi. :D
Antaa ihmisten olla tyytyväisiä itseensä sellaisenaan kuin on, toinen tykkää laihasta ja toinen tykkää pullukasta ja kaikkea silyä väliltäkin löytyy. Henk.koht. minua, entistä koulukiusattua rupesi inhottamaan tämä koko keskustelu. Luustonmalli ja autoimmuunisairaudet on myös tekijöitä jotka vaikuttaa ulkonäköön eikä niille mitään mahda, mua on aina haukuttu riu'uksi ja rumaksi luurangoksi, käsketty syömään ja juuri näiden rehevämpien toimesta, ihan tietämättä sitä faktaa että en tälle ulkonäölleni mitään mahda, olen sairas mutta syön normaalisti joskus jopa normaalia enemmän. Olen vähän alkanut saamaan lihasta rumaan lättäperseeseeni ja siinäkin oli kovempi työ minulla takana kuin muilla ihmisillä ja eiköhän taas tule joku idioottimamma puhumaan mulle syömisestä, sietäisitte hävetä aikuiset ihmiset! Kaikki on arvokkaita sellaisena kun ovat ja muiden ulkonäön ei pitäisi noin paljoa kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"] Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa. [/quote] Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. ap [/quote] Ja kuka sä olet sanomaan, ettei ne ole hyväkroppaisia? Ei ole mitään objektiivista tiettyä kroppamallia, joka olisi "kaunisvartaloinen" vaan kenellä tahansa voi olla kaunis vartalo, koska kauneus on subjektiivista. [/quote] Niin varmaan ja lehmät lentää... totta helvetissä on objektiivisia kriteereitä kauneudelle. Ihan tieteellisestikin tutkittu tämä. Löytyy paljonkin aineistoa varsinki enkuksi. Googlaile, hyvä ihminen, niin viisastut. [/quote] Tämä on muuten hyvä pointti! Minusta on hauskaa että tämä tutkimuksissa todettu kauneus on aika kaukana tästä nykymuodista. Tosin tutkimuksetkin osoittavat että pieniä kulttuuriin sidonnaisia erojakin löytyy.
[/quote]
Joo.. muoti- ja mallimaailmaa pyörittävät lähinnä homoseksuaaliset miehet. Siksi mallit ovat kuin nuoria poikia kropaltaan.
Normaalia heteromiestä ja naistakin miellyttää kurvikkaampi olemus. Eli kai ihanteena kuta kuinkin Marilyn esim.. Myöskään useimmat eivät innostu 185-senttisistä naisista, vaan hillitympi pituus on valttia.
ap
[/quote]
"Hillitympi" pituus? Nitä kukaan pituudelleen voi?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:45"] Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä! t. Mies kans +30vee [/quote] Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D [/quote] Kyllä multa ihan munat kuule löytyy, semmoset vaan, jokka ei tahdo toimia jos läskin kaa niitäpitäis käyttää!!! Mut luuviulun kaa ilomielin, voi vähän vaihdella mielenkiintoisiin asentoihinkin, eikä vaan pelätä litistyvänsä panssarivaunun alle :) Ootte te naiset näköjään heti kateellisia toisillenne, jos joku on hoikka ja itse pullanmussuttajamamma :) [/quote]Aika lapsellinen mielipide,sorry.
[/quote]
Älä hermoile, joku nainen siellä provoilee. Ei kukaan kolmikymppinen mies tule tänne tuollaista suoltamaan.
Varma tieto!
ap
[/quote]
Ok. On se näköjään kova paikka jos +30vee mies tykkää ennemmin laihasta ku muodokkaasta pullanmussuttajamammasta :)
t: mies +30vee (varma tieto)
Jos liikutaan lievän lihavuuden ja hoikkuuden ihannoin välillä, niin mulle kasvot on tärkeämmät kuin kroppa. Jos naama on kuin petolinnun perse, niin sitä ei hoikkuus paranna. Lihava voi aina laihduttaa, ruma ei voi persenaamalleen mitään paitsi kirurgin avulla. Sama koskee naisia ja miehiä.
Ääri-ilmiöinä lihavuus ja laihuus ovat molemmat yhtä karmeita.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:39"]Jos liikutaan lievän lihavuuden ja hoikkuuden ihannoin välillä, niin mulle kasvot on tärkeämmät kuin kroppa. Jos naama on kuin petolinnun perse, niin sitä ei hoikkuus paranna. Lihava voi aina laihduttaa, ruma ei voi persenaamalleen mitään paitsi kirurgin avulla. Sama koskee naisia ja miehiä.
Ääri-ilmiöinä lihavuus ja laihuus ovat molemmat yhtä karmeita.
[/quote]
Itse taas miehenä kiinnitän ensin huomiota hoikkaan kroppaan, sillä saa paljon anteeksi vaikka ei olisi kovin kaunis, mutta jos on kaunis ja lihava, niin ei ne michelinmakkarat paljon houkuta. :)
t: mies +30vee
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:53"]
Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym.
Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa.
[/quote]
Super-Marjo on tästä paras esimerkki! karmee kroppa
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:24"]
Mutta enemmän on niitä lylleröitä, jotka luulee olevansa ihan yes. Muodot on pelkkää ihraa ja nuorillakin iho sellaista venynyttä mummokurttua. Liian tiukkoihin vaatteisiin ahdettuna sitten esitellään muotoja...Surullisimpia on melkein ne pikkuisen laihduttaneet, mutta edelleen varsin punkerot, jotka tosiaankin luulee, että fitness-ua ois taattu, jos itseä sattuis kiinnostaan. Lylleröstä saa harvoi gasellia. Esimerkiksi kokoluokan "Kiinteistökuningatar Kaisa" nainen ei ole kropaltaan hyvännäköinen. Siro on siro ja raskas on raskas.
[/quote] Kaisahan on oikein kaunis, naisellinen nainen!