Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat luulevat olevansa automaattisesti hyväkroppaisia

Vierailija
22.04.2015 |

Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym. 

Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!

t. Mies kans +30vee

Vierailija
62/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se nyt vähintään vittumaista ja epäreilua jos jollakin on "huonon" kropan lisäksi, tai sen vuoksi, vielä helvetin hyvä itsetunto! :) oh no...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]

Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan.

Mies 38v

[/quote]

Mä olen ''luuviulu'' ja kyllä mun kulta jyskyttää minkä kerkiää.

Vierailija
64/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan.

Mies 38v
[/quote]

"Miehiä yleensä" tarkoittaa sinua ja sinun muutamaa kaveriasi. Miehiä yleensä oikeasti kiinnostavat todella erilaiset naiset ja vartalot. Toinen tykkää pyöreästä ja pehmeästä, toiset pienestä ja sirosta (sinun termeilläsi luuviulusta). Toiset imevät mieluummin roikkuvaa utaretta, toiset sitä hyttysenpistoa. Ei ole mitään ultimaattista "tästä kaikki miehet pitävät"-naista.

Vierailija
65/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:45"]

Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!

t. Mies kans +30vee

[/quote] Joko me tästä opimme sen tytär-äiti-jutun ja voimme vaieta =) ?

Vierailija
66/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]

Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.

[/quote]

Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. 

Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. 

Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. 

ap

[/quote]

Moni näkee sinunkin vartalosi eri tavoin kuin sinä itse.

[/quote]

Varmasti! Mitä siitä? 

Emme keskustele täällä minun vartalostani vaan hoikista, jotka mieltävät automaattisesti olevansa supermalleja. 

ap

Vierailija
67/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mies kans +30vee

[/quote]

Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D

Vierailija
68/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:46"]

Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan.

Mies 38v

[/quote]

[/quote] Aatella todella! Muakin jyskytetään minkä ehtii ja painan sen 150kg.

Vierailija
69/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]

Laiha, jolla ei ole mitään muotoja, ei ole mielestäni kaunis. Kaunein kroppa on treenattu, ei kuitenkaan liiaksi. Ja laihat läskit vasta kamalia onkin.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään laihaa läskiä. Nahka ei läskiksi muutu vaikka te kroppanne pullistelemalla pilanneet niin uskottelisitte itsellenne.

[/quote]

Termi laiha läski tarkoittaa ihmistä, joka vaatteet päällä tekee hoikan, jopa laihan vaikutelman. Ilman vaatteita kuitenkin paljastuu löysää kudosta, selluliittiä takamuksessa ja reisissä. Veltto, täysin lihakseton olemus tuottaa yllätyksen. 

Miespuolisen ystäväni -- joka on varsinainen häntäheikki ja kunnostautunut yhden yön jutuissa -- tästä juttelin. Joskus on kuulemma siinä vaiheessa lerpahtanut, kun daami on vähentänyt vaatteita seksisessioon valmistautuessa. 

ap

[/quote]

Entäs minä sitten, ei mulla mikään roiku, nahka on ihan tiiviisti paikoillaan vaikka lihakset ei pahemmin erotu. En ole treenannut koskaan enkä aiokaan. Läskiä ei ole missään.

[/quote]

No sitten olet vain laiha... ??? Outo kysymys. Miten nämä käsitteet nyt ovat niin epäselviä. Laiha on rasvaton (vrt keskitysleir) ja laiha läski tekee laihan vaikutelman vaatteet päällä, koska on yleensä hyvin kapearakenteinen ja lihakset puuttuvat. 

Kunnon laihaläskin rasvaprosentti kuitenkin voi hyvinkin olla 30. 

ap

Mutta odotapas iän kertymistä. Jos et yhtään liiku, niin asia ei ole kohta noin. 

[/quote]

Tottakai mä liikun, 10-20 kilometrin lenkkejä monta kertaa viikossa. Se pullistelu vaan ei innosta.

Vierailija
70/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"]

Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa.

[/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit.

[/quote]

Internet kieltämättä antaa tällaisen harhan, kun asianharrastajat kokoontuvat ja yksikin kovempi ääni nousee taustahälystä selkeämmin esiin. Oikeasti näitä on häviävän pieni määrä.

Vierailija
71/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:46"]

Mies 38v

[/quote]

[/quote] Aatella todella! Muakin jyskytetään minkä ehtii ja painan sen 150kg.

[/quote]

Älä nyt mulle suutu, vastasin vaan tuolle haukkujalle!

Vierailija
72/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan. Mies 38v [/quote] "Miehiä yleensä" tarkoittaa sinua ja sinun muutamaa kaveriasi. Miehiä yleensä oikeasti kiinnostavat todella erilaiset naiset ja vartalot. Toinen tykkää pyöreästä ja pehmeästä, toiset pienestä ja sirosta (sinun termeilläsi luuviulusta). Toiset imevät mieluummin roikkuvaa utaretta, toiset sitä hyttysenpistoa. Ei ole mitään ultimaattista "tästä kaikki miehet pitävät"-naista.

[/quote]

Siro on mielestäni eri kuin luuviulu. Siro on pienikokoinen nainen, pieniluinen. Luuviulu on sellainen, jolla kylkiluut törröttää, jalat on luisevat luuta ja nahkaa kun ei ole edes lihaksia. Perse on luinen ja lättänä, ei mitään muotoa.

Mies 38v

Vierailija
73/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten läskeille itsekeksimänsä synonyymi on muodokas :)

[/quote]

Tai kurvikas. Itse asiassa ylipainoiset käyttävät kumpaakin sanoja niin paljon, että niitä ei enää voi normaalipainoiset, todellisesti muodokkaat ja kurvikkaat naiset käyttää, kun suurimmalle osalle porukalle tulee mieleen ihan jotain muuta kuin sanoilla oikeasti tarkoitetaan.

Vierailija
74/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan. Mies 38v [/quote] "Miehiä yleensä" tarkoittaa sinua ja sinun muutamaa kaveriasi. Miehiä yleensä oikeasti kiinnostavat todella erilaiset naiset ja vartalot. Toinen tykkää pyöreästä ja pehmeästä, toiset pienestä ja sirosta (sinun termeilläsi luuviulusta). Toiset imevät mieluummin roikkuvaa utaretta, toiset sitä hyttysenpistoa. Ei ole mitään ultimaattista "tästä kaikki miehet pitävät"-naista.

[/quote]

Siro on mielestäni eri kuin luuviulu. Siro on pienikokoinen nainen, pieniluinen. Luuviulu on sellainen, jolla kylkiluut törröttää, jalat on luisevat luuta ja nahkaa kun ei ole edes lihaksia. Perse on luinen ja lättänä, ei mitään muotoa.

Mies 38v
[/quote]

No ihan sama mikä on siro ja mikä luuviulu, kun pointti oli että molemmat näistä ovat jonkun miehen ihannenainen.

Vierailija
75/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.

[/quote]

Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. 

Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. 

Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. 

ap

[/quote]

Ja kuka sä olet sanomaan, ettei ne ole hyväkroppaisia? Ei ole mitään objektiivista tiettyä kroppamallia, joka olisi "kaunisvartaloinen" vaan kenellä tahansa voi olla kaunis vartalo, koska kauneus on subjektiivista.

Vierailija
76/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:53"]Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym. 

Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa. 
[/quote]
Kyllä ne aina läskin voittaa .

Vierailija
77/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mies kans +30vee

[/quote]

Näkee tästä, että joku luuvielu nainen tämän kirjoitti. Tällä ei ole aivotkaan enää toiminnassa, kun vaihtoehtona on vain luuviulu ja läski. Siltä väliltä puuttuu kaikki vaihtoehdot =D Ootte te luuviulunaiset hassuja! =D

[/quote]

Kyllä multa ihan munat kuule löytyy, semmoset vaan, jokka ei tahdo toimia jos läskin kaa niitäpitäis käyttää!!!

Mut luuviulun kaa ilomielin, voi vähän vaihdella mielenkiintoisiin asentoihinkin, eikä vaan pelätä litistyvänsä panssarivaunun alle :)

Ootte te naiset näköjään heti kateellisia toisillenne, jos joku on hoikka ja itse pullanmussuttajamamma :)

Vierailija
78/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:44"]

[/quote]

ap

[/quote]

Moni näkee sinunkin vartalosi eri tavoin kuin sinä itse.

[/quote]

Varmasti! Mitä siitä? 

Emme keskustele täällä minun vartalostani vaan hoikista, jotka mieltävät automaattisesti olevansa supermalleja. 

ap

[/quote]

Sitä siitä että sinäkin luulet itse olevasi jotain mille muut nauravat selkäsi takana.

Vierailija
79/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mies kans +30vee

[/quote]

Voi olla, että harva haluaa olla sinun kanssassi "sillai". Eli huoli vain niin lihava kuin laiha, jos joskus vielä pääset neitsyydestäsi. 

Ja muistuttaisin, että täällä ei keskustella kenenkään henkilökohtaisista mieltymyksistä. Aloituksen voi lukea uudestaan, jos on muistihäiriöitä. 

ap

Vierailija
80/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide on kuin persereikä. Se on jokaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän