Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat luulevat olevansa automaattisesti hyväkroppaisia

Vierailija
22.04.2015 |

Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym. 

Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa. 

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:28"]

Ei se silti ole läskiä!

[/quote]

Selluliitti on läskiä.

Vierailija
42/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en luule, vaan tiedän olevani hyväkroppainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]

Laiha, jolla ei ole mitään muotoja, ei ole mielestäni kaunis. Kaunein kroppa on treenattu, ei kuitenkaan liiaksi. Ja laihat läskit vasta kamalia onkin.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään laihaa läskiä. Nahka ei läskiksi muutu vaikka te kroppanne pullistelemalla pilanneet niin uskottelisitte itsellenne.

[/quote]

Termi laiha läski tarkoittaa ihmistä, joka vaatteet päällä tekee hoikan, jopa laihan vaikutelman. Ilman vaatteita kuitenkin paljastuu löysää kudosta, selluliittiä takamuksessa ja reisissä. Veltto, täysin lihakseton olemus tuottaa yllätyksen. 

Miespuolisen ystäväni -- joka on varsinainen häntäheikki ja kunnostautunut yhden yön jutuissa -- tästä juttelin. Joskus on kuulemma siinä vaiheessa lerpahtanut, kun daami on vähentänyt vaatteita seksisessioon valmistautuessa. 

ap

[/quote]

Entäs minä sitten, ei mulla mikään roiku, nahka on ihan tiiviisti paikoillaan vaikka lihakset ei pahemmin erotu. En ole treenannut koskaan enkä aiokaan. Läskiä ei ole missään.

Vierailija
44/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:27"]

Mua niin kyllästyttää nää keskustelut... Toinen tykkää äidistä, toinen äidin tyttärestä. Niin se vaan menee. Kaikki ei pidä tietyn näköistä vartaloa kauniina. Eikö riitä jos on itse tyytyväinen? Mä olen itse tyytyväinen vartalooni, samoin mieheni, mulle se riittäö. Joku sanoo minua läskiksi, joku laihaläskiksi ja jonkun toisen mielestä mulla on seksikäs kroppa... entäs sitten?

[/quote]

Aloituksessa ei ollut mitään "tykkäämnisestä". Jokainen tykätköön juuri, mistä tykkää. Kyse oli harhaluuloista, joita luodaan pelkän painon perusteella. 

Jee, olen hyvännäköinen missitasoinen tyttö/nainen, kun BMI on alle 20. Ei nähdä ollenkaan luuston rakennetta, lihasten muotoa ja rasvan oikeata sijoittumista. Sillä missilläkin on nimittäin rasvaa siinä 20 prosenttia kehostaan. 

Kun sitä ei ilmiselvästi ole! Mutta jokainen autuaaksi onnellaan. En minä ole katsonut asiakseni kenenkään illuusioita rikkoa. Pitäkööt fantasiansa! 

ap

Vierailija
45/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.

Vierailija
46/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:28"]

Ei se silti ole läskiä!

[/quote]

Selluliitti on läskiä.

[/quote]

Alapeukuttajat voi lukea jos oma google ei toimi.

Selluliitti on ihon epätasaisuutena näkyvä, aineenvaihdunnan hidastuksen seurauksena oleva rasvakertymä joka on tavallisempi naisilla kuin miehillä

Vai onko rasvakertymälle joku muu kansanomainen nimi kun läski?

Vierailija
47/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olen hoikka ja suht. hyväkroppainen, vaikka tosin jenkkakahvoja haluan pienemmiksi ja persettä kiinteämmäksi. Olenkin vähentänyt herkkujen syönnin minimiin ja lenkkeilen & treenaan 3-4krt vko. Ei olisi pahitteeksi sullekkaan. :) onhan tälläinen kroppa paljon miellyttävämpi kuin sellainen jossa läskit roikkuu joka puolella.

Vierailija
48/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikaa rakastamaan kroppaanne sellaisena kuin se on.

Vierailija
49/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]

Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.

[/quote]

Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. 

Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. 

Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. 

ap

Vierailija
50/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten läskeille itsekeksimänsä synonyymi on muodokas :)

Vierailija
51/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, jolla ei ole mitään muotoja, ei ole mielestäni kaunis. Kaunein kroppa on treenattu, ei kuitenkaan liiaksi. Ja laihat läskit vasta kamalia onkin.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään laihaa läskiä. Nahka ei läskiksi muutu vaikka te kroppanne pullistelemalla pilanneet niin uskottelisitte itsellenne.

[/quote]

Termi laiha läski tarkoittaa ihmistä, joka vaatteet päällä tekee hoikan, jopa laihan vaikutelman. Ilman vaatteita kuitenkin paljastuu löysää kudosta, selluliittiä takamuksessa ja reisissä. Veltto, täysin lihakseton olemus tuottaa yllätyksen. 

Miespuolisen ystäväni -- joka on varsinainen häntäheikki ja kunnostautunut yhden yön jutuissa -- tästä juttelin. Joskus on kuulemma siinä vaiheessa lerpahtanut, kun daami on vähentänyt vaatteita seksisessioon valmistautuessa. 

ap

[/quote]

Juuri näin. Kamalin vartalo. Nämä tyypit ei harrasta minkäänlaista liikuntaa, kun ei tarvi eikä halua tehdä mitään kun ovat laihoja. Mutta voivat olla esim. laihoja, mutta sitten on hirvee pallomaha joka erottuu. Ja kuntohan näillä on huono suurimmalla osalla. 

Vierailija
52/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:26"]

Tässä kuvassa naisella pullonkaulahartiat

http://www.flatteryguide.com/wp-content/uploads/2012/08/Narrow-and-or-Sloping-Shoulders-.jpg

[/quote]

Kiitos linkityksestä!

Pidin itsestään selvänä, että käsiten tunnetaan. Siksi käytin sitä aloituksessa. Ja kuten voitte kuvasta todeta, tällä hartioiden mallilla ei ole mitään tekemistä painon kanssa. 

Ihan laihana se ehkä jopa vain korostuu. Lihavana hartioihinkin tulee rasvaa niitä kohottamaan. 

Vierailija
53/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:27"]

Mua niin kyllästyttää nää keskustelut... Toinen tykkää äidistä, toinen äidin tyttärestä. Niin se vaan menee. Kaikki ei pidä tietyn näköistä vartaloa kauniina. Eikö riitä jos on itse tyytyväinen? Mä olen itse tyytyväinen vartalooni, samoin mieheni, mulle se riittäö. Joku sanoo minua läskiksi, joku laihaläskiksi ja jonkun toisen mielestä mulla on seksikäs kroppa... entäs sitten?

[/quote]

Aloituksessa ei ollut mitään "tykkäämnisestä". Jokainen tykätköön juuri, mistä tykkää. Kyse oli harhaluuloista, joita luodaan pelkän painon perusteella. 

Jee, olen hyvännäköinen missitasoinen tyttö/nainen, kun BMI on alle 20. Ei nähdä ollenkaan luuston rakennetta, lihasten muotoa ja rasvan oikeata sijoittumista. Sillä missilläkin on nimittäin rasvaa siinä 20 prosenttia kehostaan. 

Kun sitä ei ilmiselvästi ole! Mutta jokainen autuaaksi onnellaan. En minä ole katsonut asiakseni kenenkään illuusioita rikkoa. Pitäkööt fantasiansa! 

ap
[/quote]
No mitä se haittaa jos pitävät itseään hyvän näköisinä? Eikös se ole vaan hyvä asia jos ihminen on tyytyväinen ulkonäköönsä. Ehkä heidän kauneusihanne vain eroaa omastasi.

Vierailija
54/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"] Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa. [/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit. [/quote] Seksiseuraksi joku ehkä kyllä, mutta tuskin kenenkään ihanne elämänkumppani on mikään 120kg valas. [/quote] Ai jaa, pitää sanoa miehelle, että ottaa eron! t: 150kg [/quote] Ei tarvitse loukkaantua. Miehesi ja mahd perheesi tulevaisuuden kannalta kuitenkin varmasti parempi olisi terve ja hyvinvoiva puoliso/äiti. Vanhimmiten kuitenkin lihavuus aiheuttaa suurta huolta myös läheisille kaikkine terveysvaivoineen.

[/quote] Vanhemmiten tuppaa väkisinkin laihtumaan, niin tämän suvun kaikki suuret naiset, jotka muuten by the way ovat eläneet n. 95 vuotiaiksi. Todellakaan en loukkaantunut, tiedän että perheeni rakastaa mua yli kaiken. Ja terve ja hyvinvoiva tässä muuten ollaan, mutta kilpirauhanen vaivaa.

[/quote]

Niin joo, varmasti et edes olisi lihava ilman tuota kilpirauhasvaivaa. Turha sitä edes laihduttaakaan kun vanhemmiten sitä kuitenkin laihtuu automaattisesti. Voi tuota itsepetoksen määrää.

[/quote] Hienoa, että tiedät kaiken elämästäni.

Vierailija
55/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]

Samaten läskeille itsekeksimänsä synonyymi on muodokas :)

[/quote]

No riippuu kuinka läski on. Minusta tälläinen läski on muodokas.. https://s-media-cache-ak0.

Vierailija
56/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan.

Mies 38v

Vierailija
57/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]Samaten läskeille itsekeksimänsä synonyymi on muodokas :)
[/quote]

Muoto se pallokin on. :D

Vierailija
58/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] No ei pidä kyllä paikkaansa. Heti tulee mieleen joku ohutjalkainen rakoperse, joka voi näyttää todellakin karseammalta kuin lihava.

Vierailija
59/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen. 

Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen. 

Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin. 

ap

[/quote]

Moni näkee sinunkin vartalosi eri tavoin kuin sinä itse.

Vierailija
60/129 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Entäs minä sitten, ei mulla mikään roiku, nahka on ihan tiiviisti paikoillaan vaikka lihakset ei pahemmin erotu. En ole treenannut koskaan enkä aiokaan. Läskiä ei ole missään.

[/quote]

No sitten olet vain laiha... ??? Outo kysymys. Miten nämä käsitteet nyt ovat niin epäselviä. Laiha on rasvaton (vrt keskitysleir) ja laiha läski tekee laihan vaikutelman vaatteet päällä, koska on yleensä hyvin kapearakenteinen ja lihakset puuttuvat. 

Kunnon laihaläskin rasvaprosentti kuitenkin voi hyvinkin olla 30. 

ap

Mutta odotapas iän kertymistä. Jos et yhtään liiku, niin asia ei ole kohta noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän