Hoikat luulevat olevansa automaattisesti hyväkroppaisia
Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym.
Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:45"]
Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!
t. Mies kans +30vee
[/quote]
Voi olla, että harva haluaa olla sinun kanssassi "sillai". Eli huoli vain niin lihava kuin laiha, jos joskus vielä pääset neitsyydestäsi.
[/quote]
Heh, heti alkoi henkilökohtaisuudet viuhua ilmassa, kun tuli ilmi, että joku ei vaan näe ylipainoista naista seksuaalisesti haluttavana. Jotenkin kuvaavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:59"]
Kyl mää kuule valitsen paljon mieluummin sen luuviulua ku sitä pehmeää läskiä, sori vaan, tuskin ees pystysin paneen läskiä!
t. Mies kans +30vee
[/quote]
Voi olla, että harva haluaa olla sinun kanssassi "sillai". Eli huoli vain niin lihava kuin laiha, jos joskus vielä pääset neitsyydestäsi.
[/quote]
Heh, heti alkoi henkilökohtaisuudet viuhua ilmassa, kun tuli ilmi, että joku ei vaan näe ylipainoista naista seksuaalisesti haluttavana. Jotenkin kuvaavaa.
[/quote]
juu, niin minäkin sen tulkitsin :)
t: mies +30vee joka pitää laihaa huomattavasti parempana kun lihavaa ;)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]
Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.
[/quote]
Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen.
Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen.
Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin.
ap
[/quote]
Ja kuka sä olet sanomaan, ettei ne ole hyväkroppaisia? Ei ole mitään objektiivista tiettyä kroppamallia, joka olisi "kaunisvartaloinen" vaan kenellä tahansa voi olla kaunis vartalo, koska kauneus on subjektiivista.
[/quote]
Niin varmaan ja lehmät lentää... totta helvetissä on objektiivisia kriteereitä kauneudelle. Ihan tieteellisestikin tutkittu tämä. Löytyy paljonkin aineistoa varsinki enkuksi. Googlaile, hyvä ihminen, niin viisastut.
Näin naisena en yleensä kiinnitä huomiota muihin naisiin. Kuitenkin yksi päivä kaupan kassajonossa edessäni pönötti valtavareisinen ja suuritakapuolinen nainen trikoissa. Ajattelin, että melkoinen näky. Työkaverini sitten tunsikin tämän naisen ja sanoi tämän olevan himolenkkeilijä sekä salilla punnertaja. Näky ei oikeasti ollut kaunis. En minä ainakaan erota, onko kellä läskiä vai lihasta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:05"]
Näin naisena en yleensä kiinnitä huomiota muihin naisiin. Kuitenkin yksi päivä kaupan kassajonossa edessäni pönötti valtavareisinen ja suuritakapuolinen nainen trikoissa. Ajattelin, että melkoinen näky. Työkaverini sitten tunsikin tämän naisen ja sanoi tämän olevan himolenkkeilijä sekä salilla punnertaja. Näky ei oikeasti ollut kaunis. En minä ainakaan erota, onko kellä läskiä vai lihasta.
[/quote]
Yksi helppo muistisääntö: Lihas ei hylly kuin hyytelö. Luulisi, että olisi helppoa erottaa läskin ja lihaksen ero varsinkin trikoissa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"]
Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa.
[/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit.
[/quote]
Internet kieltämättä antaa tällaisen harhan, kun asianharrastajat kokoontuvat ja yksikin kovempi ääni nousee taustahälystä selkeämmin esiin. Oikeasti näitä on häviävän pieni määrä.
[/quote] Yllättävän paljon esim. Iskuri.netissä.
No mulla nyt ainakin on hyvä kroppa vaikka todella hoikka olenkin. Olen vasta nämä pari vuotta oppinut arvostamaan vartaloani ja olen siihen nykyään todella tyytyväinen. Nuorempana sain kuulla niin paljon paskaa ettei mitään rajaa. :)
Useimmiten taitaa hoikat juuri luulla olevansa huonokroppaisia kun sitä koko elämä toitotetaan että laihat ja pitkän on rumia ja lihavat muodikkaita ja hot ja lyhyet söpöjä. Mallikoulu - ohjelmaakin kun katsoo on monet tytöt siinä sanoneet eläneensä vähän seinäruusun ja hävenneensä pituutta ja laihuutta ennenkuin nyt vasta ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]
Mutta hoikat näyttävät kropaltaan automaattisesti paremmilta kuin reippaasti ylipainoinen, vaikka olisi kuinka lättäpersettä ja ankanjalkaa.
[/quote]
Jokainen on kauniimpi (ainakin siinä mielessä, että on terveen näköinen) hoikkana kuin lihavana. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jokainen olisi hoikkana kaunisvartaloinen.
Näin tuntuvat jotkut hoikat tuttavani ajattelevan. Siksi nostin asian esiin. Mutta kuten sanottu, hyvä kai se vain on, että on itseensä tyytyväinen.
Ei se ole minulta pois. En vain jaksaisi kuunnella, kun näen asian aivan eri tavoin.
ap
[/quote]
Ja kuka sä olet sanomaan, ettei ne ole hyväkroppaisia? Ei ole mitään objektiivista tiettyä kroppamallia, joka olisi "kaunisvartaloinen" vaan kenellä tahansa voi olla kaunis vartalo, koska kauneus on subjektiivista.
[/quote]
Niin varmaan ja lehmät lentää... totta helvetissä on objektiivisia kriteereitä kauneudelle. Ihan tieteellisestikin tutkittu tämä. Löytyy paljonkin aineistoa varsinki enkuksi. Googlaile, hyvä ihminen, niin viisastut.
[/quote]
Tämä on muuten hyvä pointti! Minusta on hauskaa että tämä tutkimuksissa todettu kauneus on aika kaukana tästä nykymuodista. Tosin tutkimuksetkin osoittavat että pieniä kulttuuriin sidonnaisia erojakin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"]
Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa.
[/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit.
[/quote]
Internet kieltämättä antaa tällaisen harhan, kun asianharrastajat kokoontuvat ja yksikin kovempi ääni nousee taustahälystä selkeämmin esiin. Oikeasti näitä on häviävän pieni määrä.
[/quote]
Tuossahan juuri puhuttiin asianharrastajien kokoontumisesta. Miksi luulet, että niitä kokoontuu juuri esimerkiksi Iskuri.netissä?
Tämä aloitus on nyt vähän ristiriidassa sen kanssa, että vähän väliä täällä palstalla on aloituksia että "Laiha kaveri valittaa vartalostaan, ärsyttää".. Niin pitääkö hoikan ihmisen nyt pitää ne mölyt mahassa vai saako hoikkakin olla tyytymätön vartaloonsa?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:42"]
Laiha, treenaamaton tyyppi voi näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta ei kovin kaksiselta alasti. Miehiä yleensä kiinnostaa, että voi pitää kiinni jostain, on rintaa ja persettä ja pehmeä, ei luut törrötä joka paikasta. Luuviulua ei tee mieli panna, sori vaan.
Mies 38v
[/quote]
Mä olen ''luuviulu'' ja kyllä mun kulta jyskyttää minkä kerkiää.
[/quote] Aatella todella! Muakin jyskytetään minkä ehtii ja painan sen 150kg.
[/quote]
Älä nyt mulle suutu, vastasin vaan tuolle haukkujalle!
[/quote] Mua ei suuttumaan saa, olen lihava ja leppoisa, sananmukaisesti =)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:08"]
No mulla nyt ainakin on hyvä kroppa vaikka todella hoikka olenkin. Olen vasta nämä pari vuotta oppinut arvostamaan vartaloani ja olen siihen nykyään todella tyytyväinen. Nuorempana sain kuulla niin paljon paskaa ettei mitään rajaa. :)
[/quote]
Oi ihanaa!!! Tavataanko, oot nainen mun makuuni :)
t: mies +30vee joka tykkää todella hoikasta
Mielummin laiha lättäjalka kuin lihava lättäjalka :)
ensimmäisellä on sentään jonkin verran itsehillintää ettei syö itseään porsaaksi.
Ja LAIHAN on helpompi parantaa ulkonäköään kuin LIHAVAN.
Kyllä lihavat on vaan rumia ja laiskoja, itsekuri puuttuu ja eletään mukavuudenhaluista elämää "kun tykkään ruasta", joopa joo, tykkäätte vaan ahmia liikaa paskaa että paskamaha kasvaa.
"pehmeys" ei ole seksikästä jos sitä on se +10kg liikaa.
Ja itse liikun 95% matkoistani pyörällä/kävellen ja harrastan liikuntaa, vaikka useinkin se tuntuu paskalta niin harrastan sitä silti, koska tiedän että se on lopulta hyväksi ja en haluaisi elää kehossa joka turpoaa ja läskistyy laiskuuttaan.
-Mies-
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:07"]
[/quote]
[/quote]
Tuossahan juuri puhuttiin asianharrastajien kokoontumisesta. Miksi luulet, että niitä kokoontuu juuri esimerkiksi Iskuri.netissä?
[/quote] En osaa sanoa, kun en ole muihin foorumeihin tutustunut.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote] Satanen vetoa, että saat pakit =)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
Taidat olla hieman liian vanha mulle :)
Mutta enemmän on niitä lylleröitä, jotka luulee olevansa ihan yes. Muodot on pelkkää ihraa ja nuorillakin iho sellaista venynyttä mummokurttua. Liian tiukkoihin vaatteisiin ahdettuna sitten esitellään muotoja...Surullisimpia on melkein ne pikkuisen laihduttaneet, mutta edelleen varsin punkerot, jotka tosiaankin luulee, että fitness-ua ois taattu, jos itseä sattuis kiinnostaan. Lylleröstä saa harvoi gasellia. Esimerkiksi kokoluokan "Kiinteistökuningatar Kaisa" nainen ei ole kropaltaan hyvännäköinen. Siro on siro ja raskas on raskas.
Tottahan tuo on. Laihaläskejä, laihaläskejä kaikkialla. Onneksi fitness-buumi on tällä hetkellä kovassa suosiossa. Laihaläskit pääsevät jo ihan tyydyttävään vartaloon vain muutaman kuukauden treenaamisella.
t. Mies kans +30vee
[/quote]
Ja muistuttaisin, että täällä ei keskustella kenenkään henkilökohtaisista mieltymyksistä. Aloituksen voi lukea uudestaan, jos on muistihäiriöitä.
ap
[/quote]
Miksi sitten on keskusteltu mieltymyksistä, mutta kyllä laiha on yleensä aika hyväkroppainen!