Hoikat luulevat olevansa automaattisesti hyväkroppaisia
Totuus on kuitenkin, että monet hoikat ovat kaukana hyvävartaloisesta. Voi olla lyhyen lännät jalat, litteä persus, kaljapullohartiat, paksut nilkat ja käsivarret, olemattomat rinnat ym.
Vaikka paino alkaa vitosella, se ei tarkoita mitään missivartaloa useimmilla. Että tiedoksi vain teille, jotka jaksatte hehkuttaa kroppaanne varsinkin meidän lihavien seurassa.
Kommentit (129)
Miksi kenenkään vartalosta pitäisi ylipäätään keskustella? Tai siis miten nuo keskustelut käydään? Moi Maija sulla on kyllä lättäperse ja lyhyet jalat. Joo ja sullahan Kirsti on tuota läskiä mahassa ja perseessä.
What.....
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"] Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa. [/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit. [/quote] Seksiseuraksi joku ehkä kyllä, mutta tuskin kenenkään ihanne elämänkumppani on mikään 120kg valas.
[/quote] Ai jaa, pitää sanoa miehelle, että ottaa eron! t: 150kg
[/quote]
Tuskin miehesi ainakaan pahastuu jos tuosta laihdut.
Tärkein kysymys? MIKÄ on kaljapullohartia? Linkki tai tarkka kuvaus please?:D
Minä olen49kg ja 161cm pitkä. Hartiani ovat olemattomat ja samoin vyötäröni menee miltei linjassa lantion kanssa. Treenaamalla saanut peppuun muotoa ja rinnat olleet aina kohtuullisen kokoiset. Nilkat on paksut ja pohkeet. Saappaita ei tahdo löytyä.
Silti olen mielestäni kauniimpi kuin synnytyksen jälkeen 70kg painoisena.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"] Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa. [/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit. [/quote] Seksiseuraksi joku ehkä kyllä, mutta tuskin kenenkään ihanne elämänkumppani on mikään 120kg valas. [/quote] Ai jaa, pitää sanoa miehelle, että ottaa eron! t: 150kg [/quote] Ei tarvitse loukkaantua. Miehesi ja mahd perheesi tulevaisuuden kannalta kuitenkin varmasti parempi olisi terve ja hyvinvoiva puoliso/äiti. Vanhimmiten kuitenkin lihavuus aiheuttaa suurta huolta myös läheisille kaikkine terveysvaivoineen.
[/quote] Vanhemmiten tuppaa väkisinkin laihtumaan, niin tämän suvun kaikki suuret naiset, jotka muuten by the way ovat eläneet n. 95 vuotiaiksi. Todellakaan en loukkaantunut, tiedän että perheeni rakastaa mua yli kaiken. Ja terve ja hyvinvoiva tässä muuten ollaan, mutta kilpirauhanen vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:16"]
[/quote] Mieti pullon muotoa.... Ehkä se selviää.
En mä luule, MUTTA tällä vartalotyypillä (äärimmäinen omenavartalo mut rinnat silti todella pienet) olisin lihavana vielä paljon nykyistäkin rumempi! Tän kropan saaminen millään keinoin kauniiksi taas vaatisi sellaista ajallista ja rahallista panostusta, että köyhänä tukiverkottomana yksinhuoltajana ei mitään mahdollisuutta eikä musta nyt mitään kaunotarta tulisi, vaikka ottaisinkin silikonit ja asuisin salilla. Yritän siis kartella peilejä ja näin kevään tullen ja vaatteiden vähentyessä valitettavasti häpeissäni myös julkisia paikkoja ja ajatella ettei se ulkonäkö ole niin tärkeää vaan henkinen kauneus ja että yritän olla hyvä ja ystävällinen ihminen, mut tässä yhteiskunnassa on kyllä aika vaikeaa vakuuttavasti uskotella itselleen moista. :(
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:15"]
Miksi kenenkään vartalosta pitäisi ylipäätään keskustella? Tai siis miten nuo keskustelut käydään? Moi Maija sulla on kyllä lättäperse ja lyhyet jalat. Joo ja sullahan Kirsti on tuota läskiä mahassa ja perseessä.
What.....
[/quote]
Mieluummin myönteiseen sävyyn tyyliin sulla on upeat sääret tai kaunis vyötärö. Siis jos jotain tarvii mainita.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"] Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa. [/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit. [/quote] Seksiseuraksi joku ehkä kyllä, mutta tuskin kenenkään ihanne elämänkumppani on mikään 120kg valas. [/quote] Ai jaa, pitää sanoa miehelle, että ottaa eron! t: 150kg [/quote] Tuskin miehesi ainakaan pahastuu jos tuosta laihdut.
[/quote] Tuskinpa, mutta tiedän että hoikkakaan en saisi olla. Inhoaa laihoja naisia.
[/quote]
Ismo Laitela
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:05"] Mutta missä ovat nämä hoikat rumakroppaiset naiset? Ei niitä ainakaan uimahalleissa näy. Mulla itselläni on 30kg ylipainoa, ja jopa mua lihavimmilla naisilla on kauniimmat kropat kuin mulla! Mulla roikkuu ihan kaikki paikat, pahin roikkuja on alavatsa. Ja uimahalleissa siis mun mielestä kaikilla hoikilla/normaalikroppaisilla on kauniit vartalot. [/quote] Turun Caribia ainakin täynnä rumakroppaisia hoikkia, tervetuloa katsomaan! [/quote] Hah! Monta kertaa olen ollut ja koskaan en ole nähnyt! -14
[/quote] Kauneus on katsojan silmissä.
[/quote]
Ehkä niin, mutta mun mielestä pieni selluliitti naisessa ei haittaa, tai lättäperse. Kasvot ovat ihmisessä ne tärkeimmät, jos ulkonäöstä puhutaan. Ainut mikä mun mieles rumentaa ihmistä (siis normaalipainoista), ovat luomet, jos niitä on todella paljon. Mutta ei sillekään oikein mitään voi.
Sama se miltä kroppa näyttää kunhan sillä voi tehdä asioita joista tykkää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]
Laiha, jolla ei ole mitään muotoja, ei ole mielestäni kaunis. Kaunein kroppa on treenattu, ei kuitenkaan liiaksi. Ja laihat läskit vasta kamalia onkin.
[/quote]
Ei ole olemassa mitään laihaa läskiä. Nahka ei läskiksi muutu vaikka te kroppanne pullistelemalla pilanneet niin uskottelisitte itsellenne.
[/quote]
Termi laiha läski tarkoittaa ihmistä, joka vaatteet päällä tekee hoikan, jopa laihan vaikutelman. Ilman vaatteita kuitenkin paljastuu löysää kudosta, selluliittiä takamuksessa ja reisissä. Veltto, täysin lihakseton olemus tuottaa yllätyksen.
Miespuolisen ystäväni -- joka on varsinainen häntäheikki ja kunnostautunut yhden yön jutuissa -- tästä juttelin. Joskus on kuulemma siinä vaiheessa lerpahtanut, kun daami on vähentänyt vaatteita seksisessioon valmistautuessa.
ap
No taatusti en luule. Vai olenko edes hoikka, kun BMI n. 20? Olen varsin tietoinen persjalkaisuudestani, väärän mallisesta perseestäni, pienehköistä tisseistäni, kiintetystarpeesta... jne. No kroppani on tällainen, olen tyytyväinen, etten ole lihonut muodottomaksi, kuntoni on suhteellisen hyvä ja olen muutenkin perusterve. Jos tunnet pahoinvointia lyhyet jalkani nähdessäsi, en ota siitä vastuuta. Katso muualle.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:19"]
[/quote]
Ismo Laitela
[/quote] Ei ole Ismokaan pahemmasta päästä.
Tässä kuvassa naisella pullonkaulahartiat
http://www.flatteryguide.com/wp-content/uploads/2012/08/Narrow-and-or-Sloping-Shoulders-.jpg
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:04"] [quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:57"] Joo ja läskit elää kohteliaiden ihmisten kehuilla siitä miten pyöreys tälle sopii ja uskoo, että jostain vielä löytyy mies joka tykkää että kädet uppoaa 20cm halatessa. [/quote] Sellaisia miehiä on paljonkin kun hakee XXXL-kokoisia naisia seksiseuraksi. Yllättyisit. [/quote] Seksiseuraksi joku ehkä kyllä, mutta tuskin kenenkään ihanne elämänkumppani on mikään 120kg valas. [/quote] Ai jaa, pitää sanoa miehelle, että ottaa eron! t: 150kg [/quote] Ei tarvitse loukkaantua. Miehesi ja mahd perheesi tulevaisuuden kannalta kuitenkin varmasti parempi olisi terve ja hyvinvoiva puoliso/äiti. Vanhimmiten kuitenkin lihavuus aiheuttaa suurta huolta myös läheisille kaikkine terveysvaivoineen.
[/quote] Vanhemmiten tuppaa väkisinkin laihtumaan, niin tämän suvun kaikki suuret naiset, jotka muuten by the way ovat eläneet n. 95 vuotiaiksi. Todellakaan en loukkaantunut, tiedän että perheeni rakastaa mua yli kaiken. Ja terve ja hyvinvoiva tässä muuten ollaan, mutta kilpirauhanen vaivaa.
[/quote]
Niin joo, varmasti et edes olisi lihava ilman tuota kilpirauhasvaivaa. Turha sitä edes laihduttaakaan kun vanhemmiten sitä kuitenkin laihtuu automaattisesti. Voi tuota itsepetoksen määrää.
Mua niin kyllästyttää nää keskustelut... Toinen tykkää äidistä, toinen äidin tyttärestä. Niin se vaan menee. Kaikki ei pidä tietyn näköistä vartaloa kauniina. Eikö riitä jos on itse tyytyväinen? Mä olen itse tyytyväinen vartalooni, samoin mieheni, mulle se riittäö. Joku sanoo minua läskiksi, joku laihaläskiksi ja jonkun toisen mielestä mulla on seksikäs kroppa... entäs sitten?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]
Laiha, jolla ei ole mitään muotoja, ei ole mielestäni kaunis. Kaunein kroppa on treenattu, ei kuitenkaan liiaksi. Ja laihat läskit vasta kamalia onkin.
[/quote]
Ei ole olemassa mitään laihaa läskiä. Nahka ei läskiksi muutu vaikka te kroppanne pullistelemalla pilanneet niin uskottelisitte itsellenne.
[/quote]
Termi laiha läski tarkoittaa ihmistä, joka vaatteet päällä tekee hoikan, jopa laihan vaikutelman. Ilman vaatteita kuitenkin paljastuu löysää kudosta, selluliittiä takamuksessa ja reisissä. Veltto, täysin lihakseton olemus tuottaa yllätyksen.
Miespuolisen ystäväni -- joka on varsinainen häntäheikki ja kunnostautunut yhden yön jutuissa -- tästä juttelin. Joskus on kuulemma siinä vaiheessa lerpahtanut, kun daami on vähentänyt vaatteita seksisessioon valmistautuessa.
ap
[/quote]
Ei se silti ole läskiä!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:05"] Mutta missä ovat nämä hoikat rumakroppaiset naiset? Ei niitä ainakaan uimahalleissa näy. Mulla itselläni on 30kg ylipainoa, ja jopa mua lihavimmilla naisilla on kauniimmat kropat kuin mulla! Mulla roikkuu ihan kaikki paikat, pahin roikkuja on alavatsa. Ja uimahalleissa siis mun mielestä kaikilla hoikilla/normaalikroppaisilla on kauniit vartalot. [/quote] Turun Caribia ainakin täynnä rumakroppaisia hoikkia, tervetuloa katsomaan! [/quote] Hah! Monta kertaa olen ollut ja koskaan en ole nähnyt! -14
[/quote] Kauneus on katsojan silmissä.