Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan persikoita

Vierailija
21.04.2015 |

Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:41"]Miehet voisi laittaa vaimot rautakauppaan listan kanssa ja sitten tulla tänne naureskelemaan miten tuli ihan väärää hiomapaperia tai ruuveissa väärät kannat.
[/quote]
Mut voitte laittaa koska vaan :p

Vierailija
122/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"] Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa. [/quote] Jos lohduttaa, niin minäkin olisin varmaan tuonut. Tai sitten soittanut soijaosastolta ja kysynyt, että haluatko sen soijan rouheena vai palana :D [/quote] Samoin minä, ei olisi soijakastike tullut mieleenkään.

[/quote]

Tämä on selkeästi iästä kiinni. Me 40+ ei edes tajuta mitä on soijarouhe:D. Kikkoman soijalitkupurkki ois ostoskorissa.
[/quote]

Jaa, olen kuusikymppinen ja tuo soijakastike on ainoa soijatuote jota en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:22"]Voi, voi, kun ne miehet on niin hassuja mussukoita. Ei ne mitään oikein osaa, mutta on se vaan söpöä kun ne yrittää
[/quote] Sulla ei taida olla ketään joka tois sulle muroja ja silti joku on kussu niihin.
[/quote]

Onko sinulla pahojakin ongelmia?

Vierailija
124/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on samanlainen. Mutta kerran nuorena pyysin mangososetta kakkuun ja oikein tarkasti kerroin mistä löytyy, mutta toikin yli 4 kiloa ylihintaisia, kivikovia ja eraakoja mangoja.

Vierailija
125/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jestas mitä hiekkapilluja täällä kommentoi. Ihan hyväntahtoinen ja hauska ketju tämä on, ja ap:n mies suloinen. Nyt vähän nutturaa löysemmälle naikkoset!

Vierailija
126/150 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla tänään menkat

Vierailija
127/150 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:23"]

Pyysin tuomaan selleriä ja salotti-sipuleita. Sain Persiljaa ja valkosipuleita. (Oho aattelin että selleri oli joku yrtti, ai hitsi salotti-sipulit olikin niitä pieniä.) Kaurapuuron sijaan tuonut kauramuroja (No eiks ne oo melkein sama asia ?) ja joskus kermaviilin sijasta ruokakermaa (Oisit sanonu viiliä ! ) Onhan näitä... :)

[/quote]

Nyyh! Sitten sun maailmasi kaatui? Sulla on 5 erityislasta ja kädet ja jalat kipsissä? Kauppaan et pääse, mutta av-palstalla on aikaa makoilla?
[/quote]

Sinulta ilmeisesti jäi iltalääkkeet ottamatta ? :D Kipinkapin nukkumaan, että jaksat huomenna taas av-palstalla viihdyttää... Mikähän tässä ketjussa on kun luulin, että kerrotaan hauskoja ruokakauppa "mokia". Wanha kunnon av
tv. 117

Vierailija
128/150 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"] Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa. [/quote] Jos lohduttaa, niin minäkin olisin varmaan tuonut. Tai sitten soittanut soijaosastolta ja kysynyt, että haluatko sen soijan rouheena vai palana :D [/quote] Samoin minä, ei olisi soijakastike tullut mieleenkään.

[/quote]

Tämä on selkeästi iästä kiinni. Me 40+ ei edes tajuta mitä on soijarouhe:D. Kikkoman soijalitkupurkki ois ostoskorissa.

[/quote]

Me 40+? Mä olen 50, ja jos mua pyydettäis tuomaan soijaa niin tosiaan toisin soijaa enkä soijakastiketta? Ehkä kyse on kuitenkin jostain muusta kuin iästä - vaikka jostain yleistietämyksestä?

Vierailija
129/150 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:57"]

Mun miehen kauppareissut on aina katastrofeja. :D Mies unohtaa puolet ostoksista, kun ryntää läpi kaupan. Vihannekset on homeessa, hedelmiä ei edes tunne, aina tulee väärää tavaraa, vaikka listaan kuinka tarkasti kirjottaisin... "Mutku en nähnyt sitä hyllyssä." Kirjotan ostokset listaan siihen järjestykseen missä ne on kaupassa, jotta voisi vaan kävellä yhden kerran hyllyjen ohi ja poimia siinä ostokset kärryyn, niin mies siitä huolimatta ryntäilee sinne tänne (ainakin kun ollaan yhdessä kaupassa).

Nykyään, jos mies on menossa kauppaan, niin pyydän tuomaan vain niitä helpoimpia/ei tärkeitä juttuja (eikä liian montaa tuotetta kerralla). Teen itse sitten enimmät ostokset ja saan täsmälleen mitä haluan, ja mies voi sanoa, että kävi kaupassa. :D

[/quote]

Oot kuitenkin tyytyväinen oloosi lapsen tasolla olevan vajakin kanssa? Saat tietysti itse tuntea itses fiksuksi.

Vierailija
130/150 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:23"]

Kaurapuuron sijaan tuonut kauramuroja (No eiks ne oo melkein sama asia ?)

[/quote]

Myydäänkö valmista kaurapuuroa? Riisipuuroa oon nähnyt kyllä.

Vierailija
131/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samaan tyyliin. Ei vaan onnaa.

Vierailija
132/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ap on tässä itkenyt?

Vierailija
133/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin ap:n parisuhdetta. Mies tuo kaikkea mahdollista että vaimo olisi tyytyväinen. Vaimo halveksii ja haukkuu miehensä AV:lla kun ei osannut täsmänä tuoda juuri oikeaa tuotetta.

Muista näyttää tämä keskustelu miehellesi.

Vierailija
134/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh näitä vastauksia, jollain/joillain taas iltalääkkeet ottamatta.

Olepa ap onnellinen, että miehesi ajattelevaisesti toi kaikkea mitä löysi persikkaosastolta - meille olis todennäköisesti tullut banaaneja, purkkiananasta tai pakastemansikoita, tai ihan mitä tahansa muuta satunnaista. But not likely peaches. :)

Vierailija
135/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D

Vierailija
136/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväntahtosestihan ap kirjottaa? :D Chillatkaa vähän

Vierailija
137/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinenhän minä olen, huvittunut vain myös (onhan tuo tavallaan suloista). Kyllähän tuo mies tuo mitä pyydetään, joskus sitten triplaten, jos ei ole varma jostain. En sitten tiedä miksi kaupasta ei voi soittaa ja varmistaa mitä piti ostaa, jos ei ole varma. Mutta pikkuvikahan sekin on.  Ap.

Vierailija
138/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aloitus, jossa EI itketty eikä pilkattu miestä, oltiinpa salaa vähän ylpeitä noin hyvästä ja ajattelevaisesta miehestä. Asiallista! Hävetkää, kiukkukommentoijat.

Vierailija
139/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä vastauksia taas :D eihän ap mitään pilkkaa tai hauku tai valita. Totesi vain että huvittavaa. Ja mun mielestä tosi suloista! Varmaan moni mies jättäisi kokonaan ostamatta jos ei tietäisi mitä pitää tuoda, apn mies pelasi varman päälle ;)

Vierailija
140/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:36"]

Mitäköhän ap on tässä itkenyt?

[/quote]

Olisiko nyt mennyt elämä pilalle kun joku on viitsinyt  mennä kauppaan ja tuonut prinsessalle liikaa ruokaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi