Uusi tutkimus paljastaa: Autosi vakoilee sinua – ja jakaa tietosi eteenpäin
Tutkijoiden testeissä sata prosenttia testatuista autoista lähetti..
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/8d1f61ba-517e-4794-a0d5-69da7e…
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mun vanha auto ei taatusti lähetä yhtään mitään.
Lähettää parittelukutsuja samalle sukupuolelle
Vierailija kirjoitti:
Sulla onkin oikea auto...
Ei vakoile. Autojeni vuosimallit ovat 1970, 1983 ja 1985.
Mun mielestä on aivan kamalaa et autoista on tullut pelkkiä näyttöjä sisältäviä hirvityksiä. Haluan sähköauton jossa ei ole kuin nopeusmittari ja ihan perusvivut ja säätimet
Ei kai tuo niin yllättävää ole, kun tuota samaa tekee melkein kaikki elektroniikka joka on yhteydessä internettiin.
Vierailija kirjoitti:
Se lähetetään romuttamolle
Suomessa valmistettu Saab99 vm.1982 on mulle lojaali.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aivan kamalaa et autoista on tullut pelkkiä näyttöjä sisältäviä hirvityksiä. Haluan sähköauton jossa ei ole kuin nopeusmittari ja ihan perusvivut ja säätimet
Niin haluaisi moni muukin.
Ei ole Android autoa, eikä AdBlue tankkia. On se vaan mukavaa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tällä palstalla 99% muullakin, lisäksi kaikki käyttävät vain käteistä rahaa ja katsovat televisiota kuvaputkitv:stä
Mitä siitä jos joku muu tietää missä autoni on? Kaikki tietää jotka sen näkee ja aivan sama jos joku jossain maapallon toisella puolella nyt tietää et mun auto on omassa pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valmistettu Saab99 vm.1982 on mulle lojaali.
Olet kyllä ollut ise Saabillesikin jos tuollainen vielä liikkuu päivittäisessä ajossa. Hatunnoston paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkään et saa puhua ajonaikana mutta näppäile noita ruutuja🤪
Kaikki nykyautojen valmistajat tietää nyt suomiakkojen keskipainon, koska sähköpenkeissä on vaaka. Suomen maine on lopullisesti mennyttä.
Juu volvo s60 vuodelta 2001 on varsinainen salainen agentti.
Mä olisin voinut kertoa tämän ihan ilman kallista tutkimustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tällä palstalla 99% muullakin, lisäksi kaikki käyttävät vain käteistä rahaa ja katsovat televisiota kuvaputkitv:stä
Et ole kuullut autoharrastuksesta.
Autoakin nyt pelätään? Nukutte puhelin sängyn vierellä ja naintinne menee ties minne ja kuorsauksen.
Itse rupesin saamaan uniapnealItemainoksiakin puolison kuorsauksen takia.
Auto ei vakoile. Ei ole missään netissä eikä sisällä kameroita. 14v auton hyviä puolia...
Puhelin taas? No aivan taatusti vakoilee.