Olen päättänyt ottaa ensimmäisen koronarokotteen.
En halua menettää työpaikkaani sillä lainaa on liikaa ja liian pienet lapset.
Päädyin siis pitkällisen harkinnan jälkeen että otan rokotteen ja turvaan työpaikkani tulevaisuudessa.
Ilman rokotepakkoa en olisi koskaan ottanut muutoin rokotetta.
Kommentit (152)
Rokotepakkoa ei ole. Hyvä, että ajattelet omaa terveyttäsi ja lapsiasi. Etukäteen ei voi kukaan itsestään tietää, onko alttius saada vakava koronan muoto ja joutua sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä et saa passia vihreksi, pitää olla kaksi leimaa
Sen vuoksi varasinkin ajan heti alkuviikolle. Siihen lain voimaan tuloon menee kuitenkin hetki ja sitten on vielä kuukauden siirtymäaika
Täysin ymmärrettävää. Sinulla on vastuu lasten elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Rokotepakkoa ei ole. Hyvä, että ajattelet omaa terveyttäsi ja lapsiasi. Etukäteen ei voi kukaan itsestään tietää, onko alttius saada vakava koronan muoto ja joutua sairaalaan.
Onhan se laki hyväksytty ja tulee voimaan viipymättä. Työpaikallamme johto ilmoitti suoraan että kaikki rokottamattomat estyvät tekemästä työtä koska korvaavaa työtä ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on pakottamista jos uhataan elinkeinon tai työpaikan menetyksellä. Älä viitsi olla yksinkertainen.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se laki hyväksytty ja tulee voimaan viipymättä. Työpaikallamme johto ilmoitti suoraan että kaikki rokottamattomat estyvät tekemästä työtä koska korvaavaa työtä ei ole tarjolla.
Ei tuo tarkoita, että sinun olisi pakko ottaa rokotus.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tarkoita, että sinun olisi pakko ottaa rokotus.
On se jos meinaan elättää perheeni sairaanhoitajan työllä
Jos kuolet Koronaan niin saat lopputilin. Kannatti ottaa se rokote, parantaa mahdollisuuksia elää vanhaksi.
Tämä on vastenmielistä kiristämistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Minä otin omani jo aiemmin, kieltämättä työ vaikutti siihen. Enemmän kyllä mietin, etten tahdo itse sairastua ja jättää muita pulaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
Miten aiot käydä töissä jos kuolet jättämällä rokotteen ottamatta? Elämänkoulussa ei opetettu edes pilkkusääntöjä. 🤣
Eli otat siis rokotteen ainoastaan yhteiskunnallisesta painostuksesta ja elinkeinon menettämisen uhalla. Et siksi, että korona olisi sinulle minkäänlainen uhka. Muillehan sinun rokotteesi ei tuo mitään suojaa joten siihenkään ei voi vedota.
Tällä ei ole siis tieteen kanssa mitään tekemistä, rokotepainostus on täysin poliittinen asia. Sitten juuri ne rokotepakkoja vaativat kehuvat uskovansa niin kovasti "tieteeseen". 🤨
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Ei niitä uhreja sinne tuodakaan.
Kyllä. Otan rokotteen ainoastaan siksi etten halua menettää työpaikkaani. Olen yh äiti ja lapseni ovat vielä pieniä ja lainaa on liikaa jäädä tyhjän päälle.
Ilman tulevaa pakkoa olisin jättänyt rokotteen ottamatta.
Eikö hoiva-alalla ole influenssarokotteetkin pakollisia? En oikein ymmärrä miksi tämä koronarokote on niin iso peikko.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä uhreja sinne tuodakaan.
Eikös heillä pitänyt olla pahoja neurologisia oireita? Näin ainakin on väitetty.
Työskentelen akuutilla neuron osastolla johon he tulisivat jos sellaisia tulisi. Yleensäkin neurolle tulee potilaiksi kaikki haasteelliset ja epäselvät tapaukset.
https://yle.fi/uutiset/3-9383326
Aikalailla samoin mennyt aiemminkin , lue nyt ihmeessä nuhanekin tässäkin kertoo.
Yhdellä et saa passia vihreksi, pitää olla kaksi leimaa