Mies ei pyydä ikinä mukaan kavereidensa juhliin
Ollaan seurusteltu vuosi ja ollaan parikymppisiä molemmat. Mies on kyllä esitellyt minut kavereilleen näin ohimennen, jos jossain ollaan törmätty. Ikinä hän ei kuitenkaan pyydä minua mukaansa joihinkin kavereiden järjestämiin bileisiin tai illanistujaisiin. Siis sellaisiin, joissa on myös muita naisia (kavereiden tyttöystäviä, kavereita). Mitä tästä voi tulkita!? Rupesin tätä miettimään tässä ja itse kyllä kutsun häntä aina minun kavereiden illanistujaisiin, jos ei siis ole vain tyttöjenilta kyseessä. Esim. Uuden vuoden bileet... Hän oli sopinut jo menevänsä kaverin isoihin bileisiin eikä missään vaiheessa kysynyt minua mukaan. En usko, että häpeää minua mitenkään? Ja minusta hänen kaverinsa ihan pitävät minusta.
Kommentit (44)
Et ole hänen elämässään oikeasti etusijalla. Olet vain joku, jonka kanssa voi seurustella, harrastaa seksiä ja olla parisuhteessa, ettei tarvitsisi olla yksinkään. Olet joku 'ihan kiva' johon ei oikesti halua sitoutua ja ehkä odottaa jotain maata järisyttävämpää. Siksi hän haluaa pitää oman yksityiselämänsä erillään, jotta et liikaa soluttautuisi. Helppo jättää ja jatkaa kavereiden kanssa hengailua, kun kukaan omista kavereista ei ole kerennyt kanssasi ystävystyä tai lähentyä.
Miettii jättämistäsi tai ei näe suhteella tulevaisuutta. En keksi muuta jos kerran ei ole kyse häpeästä. Tai sit on muuta vispilänkauppaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:30"]Häpeää sinua. Ei kai sitä nyt kukaan suoraan myönnä.
[/quote]
Mutta kannattaa kuitenkin seurustella ihmisen kanssa, jota häpeää.