Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pyydä ikinä mukaan kavereidensa juhliin

Vierailija
21.04.2015 |

Ollaan seurusteltu vuosi ja ollaan parikymppisiä molemmat. Mies on kyllä esitellyt minut kavereilleen näin ohimennen, jos jossain ollaan törmätty. Ikinä hän ei kuitenkaan pyydä minua mukaansa joihinkin kavereiden järjestämiin bileisiin tai illanistujaisiin. Siis sellaisiin, joissa on myös muita naisia (kavereiden tyttöystäviä, kavereita). Mitä tästä voi tulkita!? Rupesin tätä miettimään tässä ja itse kyllä kutsun häntä aina minun kavereiden illanistujaisiin, jos ei siis ole vain tyttöjenilta kyseessä. Esim. Uuden vuoden bileet... Hän oli sopinut jo menevänsä kaverin isoihin bileisiin eikä missään vaiheessa kysynyt minua mukaan. En usko, että häpeää minua mitenkään? Ja minusta hänen kaverinsa ihan pitävät minusta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on vähän erilainen kavereiden kanssa kuin sinun. Aluksi ajattelin että onpa epäilyttävää ja törkeää mutta sitten mietin itseäni: mun on tosi vaikea olla samassa tilassa poikaystävän ja kavereiden kanssa. En vaan osaa olla, en osaa selittää. Vähän sama sukulaisten kanssa. Kysy olisko tosta kyse, ja sitten sano myös ihan suoraan että sua ihmetyttää ja ehkä vähän nolottaakin kun muut tyttikset kysyi mikset ollut mukana.

Vierailija
22/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on hyvin erilaisia eri seurassa. Sun mies ei halua, että sinä tutustut hänen siihen puoleen, joka tulee esille kaveriporukassa. Tai ei halua kavereiden huomaavan, että hän osaa hempeilläkin. Eli on sun seurassa ihan erilainen kuin kavereiden kanssa. Eikä osaa yhdistää näitä rooleja, eikä siksi voi saattaa sinua ja kavereita yhteen, koska ei pysty vetämään kahta eri rooliaan yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:56"]Et ole hänen elämässään oikeasti etusijalla. Olet vain joku, jonka kanssa voi seurustella, harrastaa seksiä ja olla parisuhteessa, ettei tarvitsisi olla yksinkään. Olet joku 'ihan kiva' johon ei oikesti halua sitoutua ja ehkä odottaa jotain maata järisyttävämpää. Siksi hän haluaa pitää oman yksityiselämänsä erillään, jotta et liikaa soluttautuisi. Helppo jättää ja jatkaa kavereiden kanssa hengailua, kun kukaan omista kavereista ei ole kerennyt kanssasi ystävystyä tai lähentyä.
[/quote]

Tältä minusta tuntuu silloin tällöin, kun näitä juttuja tulee. Muuten ei kyllä. Hän ei varmaan halua minusta sitten niin kovin läheistä ystäviensä kanssa, vaikka muuten kyllä antaa olettaa muuta, puhuu tulevaisuudesta, puhuu yhteenmuutosta ilman minun "painostusta" jne. Voi myös olla, että käyttäytyy humalassa jotenkin oudosti kavereidensa kanssa (tätä en tietenkään ole päässyt koko iltaa seuraamaan).

Vierailija
24/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:20"]Samaa tekee mun poikaystävä. Ollaan jo kolmekymppisiä ja seurusteltu yli pari vuotta. Olen tentannut monta kertaa aiheesta, mutta hän ei näe siinä mitään ongelmaa.
[/quote]

Miksi ei näe ongelmaa? Hänestä ok jättää kumppani elämänsä ulkopuolelle? Ymmärrän illanvietot ihan vain miesten tai naisten kesken ja sinne kumppanin ei tarvitse ängetä mukaan - tuskin kukaan edes haluaisi! En minä ainakaan menisi miesporukan saunailtaan norkoilemaan sidu kädessä, kun miehet tekee omia juttujaan enkä toisinpäin halua miestäni kuuntelemaan kanalaumalta kuullostavan naisporukkani kotkotusta :D

Vierailija
25/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:33"]Jotkut ihmiset on hyvin erilaisia eri seurassa. Sun mies ei halua, että sinä tutustut hänen siihen puoleen, joka tulee esille kaveriporukassa. Tai ei halua kavereiden huomaavan, että hän osaa hempeilläkin. Eli on sun seurassa ihan erilainen kuin kavereiden kanssa. Eikä osaa yhdistää näitä rooleja, eikä siksi voi saattaa sinua ja kavereita yhteen, koska ei pysty vetämään kahta eri rooliaan yhtä aikaa.
[/quote]
Siis minulla on tällainen ystävä (lainaan itseäni). Hän on aivan erilainen minun kanssani ja mieheni kanssa. Ja kun me molemmat ollaan paikalla, niin hänen on silminnähden vaikeaa valita mitä rooliaan vetäisi. Olen tästä jutellut hänen kanssaan ja on myöntänyt tuon. Ja auta armias, kun joukkoon lisätään vielä isänsä, niin tämä mies ei enää pysty sanomaan mitään, ei oikein edes hymyilemään! Sitä on sydäntäsärkevää nähdä. Isän kanssa kun hän on vielä aivan eri ihminen kuin minun tai mieheni kanssa.

Vierailija
26/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häpee sua koska sä olet kännissä rasittava.

Vierailija
27/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:20"]Samaa tekee mun poikaystävä. Ollaan jo kolmekymppisiä ja seurusteltu yli pari vuotta. Olen tentannut monta kertaa aiheesta, mutta hän ei näe siinä mitään ongelmaa. [/quote] Miksi ei näe ongelmaa? Hänestä ok jättää kumppani elämänsä ulkopuolelle? Ymmärrän illanvietot ihan vain miesten tai naisten kesken ja sinne kumppanin ei tarvitse ängetä mukaan - tuskin kukaan edes haluaisi! En minä ainakaan menisi miesporukan saunailtaan norkoilemaan sidu kädessä, kun miehet tekee omia juttujaan enkä toisinpäin halua miestäni kuuntelemaan kanalaumalta kuullostavan naisporukkani kotkotusta :D

[/quote]

Jaa-a. Miehellä on kuulemma oikeus viettää omaa aikaa miespuolisten kavereidensa kanssa. No tämähän olisi tietenkin täysin ok ja ymmärrettävää, mutta monesti kuitenkin selviää, että samassa porukassa on ollut mukana muiden tyttöystäviä. Joskus, kun olen vihjaillut, että olisi kiva viettää esim. uuttavuotta samoissa porukoissa, niin sitä ollaan sitten vietetty kahdestaan. Kai oli vielä oikein perunut joihinkin kaavailtuihin bileisiin osallistumisensa tämän takia...

-18

Vierailija
28/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sen exiä, jotka on hauskaa seuraa. Mies21

Vierailija
29/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:59"]Siellä on sen exiä, jotka on hauskaa seuraa. Mies21
[/quote]

Sen tiedän ihan varmaksi, että niitä siellä ei ole. Yksi asuu 200 km päässä uuden miehensä luona ja pari muuta exää ovat sellaisia, jotka eivät noissa porukoissa liiku.

Vierailija
30/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama, minä ja lapset ollaan miehen työ aikaa ja vapaa-aika on ystävien kanssa. Eroa odotellessa...

Vierailija
31/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kaverit ei ole kutsuneet sua?

Vierailija
32/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole mikään känniääliö. Muutaman kerran olen ihan miestä hakenutkin noista bileistä ja pari kaverinsa tyttöystävää ovat tulleet ihmeissään kysymään miksi olen kuskina, miksen ole siellä bilettämässä... Mies sanoo, että haluaa olla kavereidensa kanssa ja on kuulemma niin tiivis porukka. Olen kyllä ihan sosiaalinen tapaus, joten kyllä varmasti tutustuisin paremmin näihin ihmisiin. Tuossa siis se vastaus varmaan tulikin osittain, mutta mitähän pahaa minun seurani voi aiheuttaa??? Sitä en käsitä ja mielestäni on normaalia, että pariskunnat tutustuvat toistensa kavereihin ja osallistuvat näihin tapahtumiin. Niin tekee ainakin kaikki minun tuntemat parit.

Vierailija
33/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:12"]Jos ne kaverit ei ole kutsuneet sua?
[/quote]

No, henk. koht. kutsua en ole saanut, mutta tiedän, ettei muutama muukaan tyttöystävä, mutta silti ovat aina mukana ja se on aina ollut ihan fine.

Vierailija
34/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaatisin kunnollisen selityksen. Kyllä minusta pitäisi ottaa kumppani mukaan, jos muillakin on! Eri asia jos ovat jätkien kans keskenään, mut jos muillakin on tyttöystävät mukana niin..

Vierailija
35/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ymmärrä, mies häpeää sinua? Kysy, jos ei tule hyvää selitystä niin mieti uudestaan kuinka vakavissaan hän on. Ei ole uskottava selitys jos muita tyttöystäviä kuitenkin on paikalla (joille seurasi selvästi olis kelvannut kun ihmettelivät miksi olet kuskina).

Vierailija
36/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:12"]Jos ne kaverit ei ole kutsuneet sua?
[/quote]

Jos ei nyt ihan juntteja kavereita ole, niin eiköhän edes se yksi kaverin tyttöystävä voi tulla siivellä kanssa, jos muidenkin muijat siellä on? Minusta on ainakin huippua tutustua kavereiden kumppaneihin ja aina ovat tervetulleita, vaikka ei henkilökohtaista kutsua tulekaan (esim. Ei ole fb-kavereissa tai ei muutenkaan tunne kunnolla).

Vierailija
37/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miksi itse jättäisit kumppanin kaveriporukan ulkopuolelle ja kutsumatta?

Et ole hänen mielestään hyvää seuraa? Outoa käytöstä mieheltä tuollainen joka tapauksessa.

Vierailija
38/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:19"]Juu en ymmärrä, mies häpeää sinua? Kysy, jos ei tule hyvää selitystä niin mieti uudestaan kuinka vakavissaan hän on. Ei ole uskottava selitys jos muita tyttöystäviä kuitenkin on paikalla (joille seurasi selvästi olis kelvannut kun ihmettelivät miksi olet kuskina).
[/quote]

Ei kuulemma häpeä ja en edes keksi mitä häpeäisi? Minulla on paljon ystäviä ja kavereita ja tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen. En ole mikään jatkuvasti äänessä oleva törkyturpa tai seinäruusu. Näytän mielestäni normaalilta ja miehen mukaan olen kaunis, seksikäs jne. Eikä yksikään hänen kavereistaan ole näyttänyt mitään inhon merkkejä minua kohtaan, vaan ovat olleet täysin asiallisia ja iloisia.

Vierailija
39/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:21"]Mieti, miksi itse jättäisit kumppanin kaveriporukan ulkopuolelle ja kutsumatta?

Et ole hänen mielestään hyvää seuraa? Outoa käytöstä mieheltä tuollainen joka tapauksessa.
[/quote]

No, mietin sitäkin, JOS en häntä kutsuisi. Häpeäisin häntä jostain syystä (minua hän ei kuulemma häpeä), häpeäisin kavereitani (hänen kavereissaan ei ole mitään hävettävää), minulla olisi hänen selän takana jotain salaisuuksia... :/ en kyllä voi vaan uskoa, että iskisi muita naisia tai olisi jotain meneillään! En vaan pysty, mitkään merkit ei viittaa siihen...

Vierailija
40/44 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua. Ei kai sitä nyt kukaan suoraan myönnä.