Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v miettii; olipas minulla erikoinen ilta

Vierailija
27.03.2015 |

Aika haikeassa mielessä vielä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo päässyt yli?

Vierailija
2/14 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vienyt sen selvemmän kotiis. Ei tollasia känniläisiä kannata kotiin raahata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä... kuule, älä käy baareissa enää, ei ole sun juttu. Tulee vaan paha mieli. Ja rahatkin menee.

Vierailija
4/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä teit?

Vierailija
5/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin viinipullon anukseeni.
-Mies29v-

Vierailija
6/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se säilyy.

Vierailija
7/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis kävin viidessä eri baarissa ja olin lähes koko ajan yksin ja aika masentunut. Sitten lopulta viereeni tuli istumaan nainen, joka vaikutti sympaattiselta ja kiinnostuneelta, joskin myös aika humalaiselta. Juttelin hänen kanssaan kaikkea maan ja taivaan väliltä ja sitten hänen kaverinsa tuli paikalle. Hän oli myös mukava ja lähes flirttaileva ja meillä oli selvästi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tämä nainen häpesi kaveriaan, joka teki monia seksuaalisia ja rivoja eleitä. Kävin sitten tämän 'rohkean' kaverin kanssa tanssimassa hänen mielikseen ja tulin myös koskettaneeksi häntä tanssin aikana. Hänen tanssinsa oli hyvin seksuaalista; hän kiehnäsi itseään minua vasten ja lopulta johdatteli suudelmaan. Menin sitten takaisin istumaan ja pian sen jälkeen minulla oli mukava duetto kivalta vaikuttavan kolmannen naisen kanssa (karaoke). Tunsin velvollisuudentunnetta aiemmin mainittuja naisia kohtaan ja menin takaisin istumaan heidän viereensä. Lähes heti sen jälkeen humalaisempi nainen sai käskyn lähteä pois humalaisuuden takia ja en kerennyt suuremmin jutella kummankaan kanssa. Selvähkö nainen näytti selvästi tympääntyneeltä ja oli ehkä vihainen kaverilleen, joka mahdollisesti pilasi hänenkin iltansa, koska hänen oli sitten pakko lähteä saattamaan ja sitä seuraava hetki oli aika kireä ja hämmentävä. Ulkona sekava ja humalainen nainen tarttui minuun ja tuntui ehdottavan, että veisin hänet omaan kotiini, johon sitten kainosti ja ujosti suostuin. Toinen nainen näytti edelleen selvästi ärsyyntyneeltä ja lähti melko pian kävelemään omaan suuntaansa. Kerkesin vielä kysyä häneltä jonkun pärjäämiseen liittyvän kysymyksen. Siinä tilanteessa en todellakaan osannut arvioida, ketä minun pitäisi huomioida tai kuunnella ja alunperin ajatuksena oli saattaa heidät johonkin yhteiseen kohteen ja jatkaa tutustumista sillä tavalla rauhallisesti.

Saatoin tarrautuneen naisen sitten käsikynkässä omaan asuntooni ja varoitin siellä kuitenkin olevan sotkuista hyvissä ajoin etukäteen, jonka hän sanoi olevan OK ja pahoittelin asiaa vielä sisälle päästessä ja rupesin heti järjestelemään pahimpia sotkuja, vaikka likaista sisällä ei ollut; vain tavarat sekaisin. Nainen näki oikeudekseen mennä jääkaapille ilman lupaa ja valitteli juomavalikoimaa sekä kävi sohvalle istumaan, ennen kuin hän ensi meni rämppäämään tietokonettani, jonka olin kuitenkin ehtinyt kytkeä pois päältä. Yritin pitää keskustelua yllä ja puhuin hänelle holhoavalla ja selkeällä äänellä, vaikka hän ei siltikään meinannut aina ymmärtää, vaan toisti samoja kysymyksiä monta kertaa. Kävimme katsomassa hamsteria ja se oli herkkä ja mukava hetki. Nainen ei uskaltanut koskea hamsteria eikä hamsteri tulla esiin puumökistä, jonne piiloutui naista. (jatkuu)

Vierailija
8/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kehitä joku ihan uusi hahmo. Tämä ei toimi. Alkuperäinen Mies29 oli hyvä, tämä ei.

Vierailija
9/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee :(

Vierailija
10/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa nainen sanoi haluavansa kuunnella musiikkia, hänen musiikkimakunsa oli hyvin erilainen kuin minun, mutta lopulta se pyyntö jäi pois. Istuimme sitten pitkään sohvalla vierekkäin ja yritin jollakin tavalla edistää tilannetta edes johonkin suuntaan selittämällä, että laitoin juuri petivaatteet valmiiksi ja vihjasin kai, että sohvallakin voi nukkua jos haluaa. Koska minun oli vaikea lukea naisen elekieltä, kysyin häneltä onko hänen vaikea olla tai että ahdistaako jokin ja hän sanoi asioiden olevan OK. Hän kuitenkin piikitteli minua, kun sanoin hänen olevan todella väsyneen näköinen ja kysyi jotakin sellaista, että olenko sellainen mies, joka yrittää kaataa naisen sänkyyn tms. Hänen oli myös vaikeaa ymmärtää sitä, että en halua antaa tietokonettani kylmiltään vieraan käyttöön.

Melko nopeasti sitten selitin mahdollisimman yksinkertaisesti, että hän tuli luokseni ja ajattelin hänen saattavan jäädä yöksi ja että hän voisi nukkua luonani tai vaihtoehtoisesti hommaamme hänelle jonkun kyydin kotiin. Nainen sanoikin minun olevan hirveän analyyttinen ja "varma" ja sanoi, että häntä pelottaa myös; oli vaikea sanoa mikä tarkalleen pelotti, mutta ilmeisesti ainakin asunnon sotkuisuus vaikutti asioihin ja vähän aikaa piti myös vääntää siitä, teinkö oikein kantaessani huolta hänestä ja sanoin itse ihan tiukasti sen olevan oikein, jota hän vielä naureskellen epäili. Ennen kuin hän sanoi noin, kerkesin vielä pitää kättäni hänen hartioillaan ja myös silitin hetken hänen hiuksiaan holhoavasti. Ennen noita sanoja hän taisi kuitenkin sulavasti siirtää käteni pois, vaikka jalkamme koskettivat yhä tai ainakin melkein. Keskustelun jatkuva ongelmaistuminen sai minut miettimään, minkälainen ratkaisu palvelisi häntä sitten parhaiten ja kyselin häneltä kavereista, taksista, rahoista ja muusta. Nainen kävi vessassa virtsalla eikä pessyt käsiään ja alkoi sen jälkeen laittaa kenkiä jalkaan. Siinä vaiheessa merkit olivatkin sitten aika selvät, vaikka nainen ei sekavuuttaan perustellut toimiaan mitenkään. Jouduin sitten pitkään tenttaamaan häneltä, mitä hän oikein aikoo tehdä ja se jatkui vielä ulkona. Hän väitti, etteivät hänen rahansa ihan riittäisi taksiin ja puhelintakaan hän ei oikein osannut käyttää omien sanojensa mukaan. Sanelin hänelle sitten sellaiset ohjeet, että käydään nostamassa hänelle rahaa minun kortiltani ja saatan hänet taksiin, koska maksukorttiakaan hänellä ei kuulemma ollut. Koska hän ei osannut käyttää kännykkäänsä siinä tilassa, en voinut laittaa yhteystietojani hänelle ja niinpä en varmaan näe rahojani enää koskaan. Tärkeintä minulle oli kuitenkin siinä tilanteessa varmistaa naisen turvallinen kotiinpaluu, koska hän joko teeskenteli todella lahjakkaasti tai sitten ei olisi varmasti selvinnyt kotiin kunnolla, kun ei puhelintakaan osannut oikein käyttää. Loppumatkasta hän valitteli kylmää ja puristi paljasta kättäni hansikkaan läpi. 'Varastin' itselleni hitusen hellyyttä silittämällä hänen sormiaan vienosti käsineen ohuen kankaan läpi ennen kuin matka loppui. Sanoin että oli hauska tutustua häneen ja harmittelin sitä, ettei hän voinut jäädä. Hän vastasi ainakin ensimmäiseen asiaan samoilla sanoilla ja suuteli kasvojani vielä kerran, mikä olikin hellin hetki yökerhossa tapahtuneen jälkeen. Matkalla kerkesimme jutella myös vähän harrastuksista.

Että siinäpä oli sitten koko tarina. Juuri nyt en tunne mitään suurempia tunteita, mutta se johtuu ehkä osin siitä, että tapahtuman käsitteleminen tulee viemään aikaa ja varmaankin minulle tulee jonkinlaisia itsesyytöksen tunteita ja muita vaikeita olotiloja tapahtuneen johdosta, vaikka muut eivät asiaa välttämättä huomenna muista. Sen verran tunteellinen ja ristiriitaisia tunteita herättävä asia tuo nyt kuitenkin oli, että pelkään käsittelyn vievän aikaa, koska ihan suoranaisesti positiivinen se ei ollut ja pahimmassa tapauksessa annoin jopa itsestäni ihan väärän kuvan mielenkiintoiselle ihmiselle, mutta sille nyt ei voi mitään ja pystyn jo tältä istumalta perustelemaan käyttäytymiseni, vaikka hirveää glamouria siitä ei välttämättä saa. Lähinnä nyt kuitenkin tuntuu siltä, että tekisi mieli itkeä, mutta kun se ei nyt taida olla tullakseen, yritän mennä nukkumaan.

-Mies 29v-

Vierailija
11/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule minuun t. Nyrkki Kyllikki.

Vierailija
12/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pannu kakkareikään

Vierailija
13/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia vastauksia olen saanut tähän ihmisiltä, jotka eivät selvästikään ymmärrä tai halua ymmärtää miten herkkä ja intiimi hetki tuo minulle oli ja miten traagisesti se sitten lopulta eteni, vaikka yritin parhaani. Siinä oli kyllä ainakin minun sisäisessä maailmassani hienoja unelma-aineksia ja viitteitä sellaisista asioista, joita tarvitsisin elämään, vaikka lähtökohdat eivät olleet hirveän romanttiset. Tuntui hyvältä puhua holhoavasti ja laitoin sänkyäkin yövierasta varten niin, että vaihdoin häntä varten uuden tyynyliinan yms. ja itselleni mytyn siihen viereen muista liinavaatteista, mutta turhaan sen sitten tein. Myös se lyhyt hamsterin tutkailu oli herkkä hetki ja sillä hetkellä minulla taisi käydä mielessä lipsauttaa joku hellä kohteliaisuus ja niitä olisi sitten seurannut lisää. Sikäli kun itseäni tunnen, olisin varmaan liikuttunut voimakkaasti ja ehkä itkenytin hiljaa, jos tilanne olisi mennyt sille tasolle, että olisin uskaltanut tehdä itseäni haavoittuvaisemmaksi ja antanut itselleni mahdollisuuden osoittaa hellyyttä, mutta naisen epäkohteliaasta käytöksestäkin huolimatta pidin sitten asiakaspalveluasenteen päällä ja työnsin omat tarpeeni syrjään, vaikka oli paljonkin syytä olettaa, että saisin osakseni muutakin kuin arvostelua, vaikka toki siinä oli se naisen humalaisuus varjostamassa, jonka nainen itse kielsi ja lopulta sanoin itsekin, etten tunne häntä ja en tiedä minkälaista käytöstä häneltä pitäisi odottaa, vaikka hän kyseli sellaisia asioita kuten "missä ollaan?" ja suuntavaisto tuntui olevan heikkoa.

Harvoinhan tällaista tapahtuu, mutta en kyllä nyt enää uskalla päästää ketään asuntooni tuolla tavalla tuon kokemuksen jälkeen, vaan saatan vain muuhun kohteeseen ja ehdotan yhteystietojen vaihtoa. Olo alkaa tuntua enemmän hyväksikäytetyltä. Toivottavasti tunne ei pahene tästä, vaan asia hälvenisi mielestä parissa päivässä.

-Mies 29v-

Vierailija
14/14 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs naikkosen nimi oli? Oma ei tullut kotiin yöksi