Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mä nyt kostun tästä treenatusta perseestä??

Vierailija
21.04.2015 |

On nyt tehty koko talvi kyykkyjä ja kaikenmaailman persjuttuja + hiihdot + juoksut+ vesujuoksut yms. paino on tippunut ja keho ja eritoten perse näyttää hyvältä. mut mitä iloa kun neljän keisarinleikkauksen jälkeen maha roikkuu kuolleena edelleen arpisena. ja se siis oikeesti roikkuu :( onko se jotain kuollutta kudosta?? roikkuu siis levynä, tiedätte mitä tarkoitan. eli treenillä en saanut sitä röllykkää pois, onko leikkaus sitten ainoa vaihtoehto, tekeekö julkinen noita ollekaan? en mä nyt bikineitä edelleenkään pääse käyttämään :( :( ellei olisi joku superlitistävä ja korkea malli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva sinun pyllystä

Vierailija
2/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mitäs läksit...!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä, oliko IS, oli just juttu naisesta, joka oli laihduttanut 70 kg. Eikös hänelle tehty vatsanahan poistoleikkaus? Ja jostain toisestakin sellaisesta laihduttajasta olen lukenut, joka kävi leikkauksessa. Sinun kannattaa varmaan käydä lääkärissä juttelemassa asiasta. Olet saavuttanut jo paljon. Nyt vaan vielä eroon vatsan alueen ylimääräisestä ihosta.

Vierailija
4/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirunkilla, se sipaisee mahalevyn pois.

Vaikka ei sua kukaan enää etupuolelta kattele.

Vierailija
5/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on muuten totta että äiti-ihmisiä ei kukaan katsele, paitsi toiset äiti-ihmiset kateellisena!

Vierailija
6/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:11"]

se on muuten totta että äiti-ihmisiä ei kukaan katsele, paitsi toiset äiti-ihmiset kateellisena!

[/quote]

Hirveimmännäköinen mölli jonka olen livenä nähnyt oli lapseton vela.  Sellainen noin 50 kg ylipainoinen kitkerä ämmä, joten...kyllä se on geeneistä ja persoonasta kiinni, ei lapsista tai lapsettomuudesta.

Vierailija
7/8 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai entä minä, jolla on butterface (but her face...). Miestä ei tule, lapsia ei tule.

Vierailija
8/8 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset