taidan kulkea farkuissa koko kesän
Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.
Vaalejs ei ole minulle ongelma, läpikuultavat verisuonet ja muu rumuus on.
Ihan vituttaa kesän ajattelukin.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"]Minulla ei ole tigh gapia, olen ylipainoinen ja jaloissa on paitsi arpia myös mustelmia silloin tällöin. Kalvakatkin ne on. Mutta en todellakaan välitä mitä muut jaloistani ajattelee, jalkani saavat nauttia auringosta siinä missä jonkun kauniimman koivet saa.
Ja muuten, en ole kaunis kasvoiltanikaan. MITEN minä edes kehtaisin liikkua missään jos tuhlaisia aikaa tuollaiseen murehtimiseen?
[/quote]
En valinnut syntymistä perfektionistiksi.
[/quote]
Et ole syntynyt perfektionistiksi, se on opittua ja voi liittyä johonkin mt-ongelmaankin. Siitä on mahdollista oppia pois. Etkä sinä täällä ulisemalla saa pois ongelmaa, joka ilmeisesti on suurimmaksi osaksi sinun omassa päässäsi. Ei kukaan katso sinun jalkojasi niin läheltä tai niin intensiivisesti, että huomaisivat jotkut katkenneet pienet hiussuonet. Kyllä tuolla ulkona liikkuu kaikenlaista tallaajaa, sinä vain valitset nähdä niitä joiden avulla voit ruoskia itseäsi vähän lisää.
[/quote]
MINÄ katson. M I N Ä. MINULLE asia on ongelma.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:52"]Ap kiskaisi herneen keuhkoihinsa asti...
[/quote]
En voi käsittää, miten aikuiset ihmiset eivät vain t a j u a, että läheskään kaikki viestit täällä eivät ole minun kirjoittamiani. Sitten sankoin joukoin aletaan ulista minulle jonkun toisen kirjoituksista ja pian koko ketju täyttyy siitä, että saan kuulla asiasta, josta en ole edes kirjoittanut. AIKUISILTA ihmisiltä. uskomattoman naiivia porukkaa?
Tämä ketju tuli tarpeeseen, kiitos siitä! Juuri eilen sain kauhean paniikkikohtauksen, kun en kehtaa pukea mitään kesävaatteita, mutta nyt tuntuu jo paljon paremmalta.
- Kaksikymppinen jolla ulkonäkö-pakkoneuroosi
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:38"]Tämä ketju tuli tarpeeseen, kiitos siitä! Juuri eilen sain kauhean paniikkikohtauksen, kun en kehtaa pukea mitään kesävaatteita, mutta nyt tuntuu jo paljon paremmalta.
- Kaksikymppinen jolla ulkonäkö-pakkoneuroosi
[/quote]
Edes joku tajuaa. Tosiaan perfektionismini ja neuroosimi liittyy ulkonäköön kokonaisuudessaan. Tiedän, että moni asia minussa on täysin normaali. Silti olen niin kriittinen, ettei tosikaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:52"]Ap kiskaisi herneen keuhkoihinsa asti...
[/quote]
En voi käsittää, miten aikuiset ihmiset eivät vain t a j u a, että läheskään kaikki viestit täällä eivät ole minun kirjoittamiani. Sitten sankoin joukoin aletaan ulista minulle jonkun toisen kirjoituksista ja pian koko ketju täyttyy siitä, että saan kuulla asiasta, josta en ole edes kirjoittanut. AIKUISILTA ihmisiltä. uskomattoman naiivia porukkaa?
[/quote]
Mitäs jos keuhkoamisen sijaan allekirjottaisit viestisi lyhenteellä "Ap"?
Sukkahousut tai leggingsit saa shortsienkin alle. Jos on yli 30 deniä niin aika pitkiä mustia karvoja ja säteileviä verisuonia saa olla, että näkyy läpi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:59"]Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone?
[/quote]
Älä sheivaa! Problem solved. Itse en yleensä jaksa ja silti käytän shortseja. Ihan sama jos jotain mielensäpahoittajaa häiritsee, minusta se olisi lähinnä hauskaa, jos näin kävisi. En ole kyllä ikinä mitään kommentteja saanut, ei ihmisiä yleensä jaksa muiden säärikarvat kiinnostaa kun kaikki energia menee omien karvojen ja muiden "virheiden" murehtimiseen. :D
[/quote]
Noin minäkin haluaisin suhtautua. Ehkä sillä on jotai tekemistä asian kanssa, että olin joskus ehkä 13v mökillä isoäidin kanssa pesemässä mattoja ja silloin oli sänkeä havaittavissa, kun ei joka päivä päässyt sheivaamaan ja tämä isoäiti alkoi huomautella asiasta - "Kyllä minäkin jo tuon ikäisenä karvani poistatin mm tulella. Näin tehtiin ja sileää tuli". Tämä kolahti ja pahasti, sen jälkeen en mökillä lyhyissä housuissa ollut enkä kyllä paljon muuallakaan. - tuo sama ja 20v nyt
Ap, käytä sellaisia ohuita vähän slimmejä puuvillahousuja, chinot vai mikä hitto niiden nimi nyt on.
Mä käytän joka kesä lyhyitä shortseja ja aion tänäkin kesänä käyttää. Nyt tosin olen raskaana ja lyllerrän sitten ison mahani kanssa tuolla pienissä shortseissa :D Aivan sama mulle. Tuskin olen kovin hehkeä näky, mutta en jaksa välittää.
Mulla ongelmana että en voi käyttää mitää hirveän lyhyitä, tiukkoja shortseja taikka bikini-alaosaa, kun omistan pakaroissa kolmannen asteen palovamma-arvet. Byhyy. T-18v.
Ostakaa maksimekkoja ja -hameita! :) nykyään niitä on hyvät valikoimat kaupoissa ja ne on paljon mukavampia ja ilmavampiakin kun vaikka farkkusortsit. Ja nykyään on jonkin verran myös tarjolla sellasia mukavan vilpoisasta kankaasta tehtyjä kesähousuja, vähän haaremihousun tyylisiä mutta ei niin lököttäviä. Perusketjuliikkeistä saa ihan kohtuuhinnallakin ja ainakin maksimekkoja olen kirppareillakin nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"]Minulla ei ole tigh gapia, olen ylipainoinen ja jaloissa on paitsi arpia myös mustelmia silloin tällöin. Kalvakatkin ne on. Mutta en todellakaan välitä mitä muut jaloistani ajattelee, jalkani saavat nauttia auringosta siinä missä jonkun kauniimman koivet saa. Ja muuten, en ole kaunis kasvoiltanikaan. MITEN minä edes kehtaisin liikkua missään jos tuhlaisia aikaa tuollaiseen murehtimiseen? [/quote] En valinnut syntymistä perfektionistiksi.
[/quote]
Yritä kanavoida perfektionismi johonkin fiksumpaan toimintaan jossa siitä voi olla hyötyäkin. Niin minä teen. Oikeasti on aika helvetin yhdentekevää millaiset jalat ihmisellä on. Pääasia että ne toimii.