taidan kulkea farkuissa koko kesän
Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.
Vaalejs ei ole minulle ongelma, läpikuultavat verisuonet ja muu rumuus on.
Ihan vituttaa kesän ajattelukin.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:00"]Ap valittaa vain valittamisen ilosta. Täällä on hyviä vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, mutta mikään ei kelpaa. Ei ole aikaa/rahaa/halua kokeilla. Pidä sitten niitä farkkuja, kun et kerran muunlaisia housuja kaupasta muka löydä. Ongelmasi olisi ratkaistavissa täällä ehdotetuilla keinoilla, mutta kyllähän se selväksi tuli ettet edes halunnut ratkaisua vaan valittaa.
[/quote]
Jännä juttu kun karvoja ei saa pois sheivaamalla, sokeroimalla tai millään muullakaan menetelmällä. Kaupasta löytyy vain farkkuja, mistä lie muut hankkivat ilmavat housunsa ja maksihameensa. Itseruskettavaakaan ei varmaan voi kokeilla, syy tosin on vielä kuulematta. Eihän tässä nyt vain ole muuta vaihtoehtoa kuin kulkea niissä farkuissa ja kadehtia muiden täydellisiä sääriä, joita muut naiset eivät taatusti edes joudu sheivaamaan...
[/quote]
MINÄ EN OLE KIRJOITELLUT MISTÄÄN EPILOINNISTA MITÄÄN. VOI SAATANA YRITTÄKÄÄ TAJUTA, ETTÄ TÄLLÄ SIVUSTOLLA KÄY VÄHINTÄÄN SATOJA IHMISIÄ JA TÄHÄN KETJUUN KOMMENTOI _HIEMAN_ USEAMPIKIN HENKILÖ KUIN VAIN MINÄ. PERKELE TARVITSE ULISTA MINULLE MUIDEN KIRJOITUKSISTA.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:05"]Käy ap kokeilemassa sokerointia tai vahausta. Ei jää tummia karvatuppia pilkistelemään ihoon. Epilointikin toimii. Tai sitten vain sheivaat tarkemmin. [/quote] Tässä isoin ongelma on VERISUONET, katkenneet ja läpikuultavat. Karvat ovat mitätön ongelma niihin verrattuna.
[/quote]
No hoh hoijaa. Katkenneisiin verisuoniin tekee lääkärit hoitoja, se toki maksaa. Käy solariumissa tai kokeile itseruskettavaa, mä olen laittanut omiin koipiini joskus jopa kevyesti meikkivoidetta. Mullakin on näkyviä verisuonia, kalpea iho ja paksu ja tumma karvankasvu. Elämä on.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:26"]Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.
Vaalejs ei ole minulle ongelma, läpikuultavat verisuonet ja muu rumuus on.
Ihan vituttaa kesän ajattelukin.
[/quote]
Mites sukkahousut jalkaan? Minä käytän kesällä kärkivahvikkeettomia ohuita sukkahousuja shortsien ja mekkojen kanssa. :)
[/quote]
Varmasti pakko hommata. Kuitenkin siinäkin on se piilottelupointti. Vituttaa piiotella. Muut vain laittavat shortsit jalkaan ja lähtevät ulos näteillä jaloilla.
[/quote]
Kyllä mä ainakin laitan shortsit jalkaan ja lähden ulos rumilla jaloilla, liity seuraan!
Löytyy arpea, karvaa, läskit reidet, punaisia pilkkuja. Ja kalpeatkin mun jalat on talven jälkeen, tietty. Mutta silti shortsit päälle, kun lämpötila antaa myöden.
Sortsit nyt hirveän näköiset kenellä tahansa. Ne pitäisikin kieltää julkisilla paikoilla kaikilta yli kymmenvuotiailta. Alle kymmenvuotiailtakin, jos ovat ylipainoisia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:05"]Käy ap kokeilemassa sokerointia tai vahausta. Ei jää tummia karvatuppia pilkistelemään ihoon. Epilointikin toimii. Tai sitten vain sheivaat tarkemmin. [/quote] Tässä isoin ongelma on VERISUONET, katkenneet ja läpikuultavat. Karvat ovat mitätön ongelma niihin verrattuna.
[/quote]
No hoh hoijaa. Katkenneisiin verisuoniin tekee lääkärit hoitoja, se toki maksaa. Käy solariumissa tai kokeile itseruskettavaa, mä olen laittanut omiin koipiini joskus jopa kevyesti meikkivoidetta. Mullakin on näkyviä verisuonia, kalpea iho ja paksu ja tumma karvankasvu. Elämä on.
[/quote]
Yritä ymmärtää lukemaasi. Haluan ongelman POIS. En halua PEITTÄÄ sitä. Varmasti menen hoitoihin heti kun on varaa. mutta sitä vaaa ei ole tässä ja nyt välittömästi. Huoh!!!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:23"]
[/quote]
[/quote]
Yritä ymmärtää lukemaasi. Haluan ongelman POIS. En halua PEITTÄÄ sitä. Varmasti menen hoitoihin heti kun on varaa. mutta sitä vaaa ei ole tässä ja nyt välittömästi. Huoh!!!
[/quote]
*vaRAA
Mulla on valkoiset jalat, musta sänki ja suonikohjuja, katkenneita verisuonia ynnä muuta. Ja kuljen sortseissa sekä hameissa! Kamalalta näyttää, mutta ihansama minulle. Kumma kyllä olen silti saanut komean ja mukavan miehen ja muitakin olisi ollut tarjolla. Nykyään sentään jalat ovat pikkuisen paremmat kun löytyy enemmän lihasta kun läskiä, mutta eipä tuo ihmisiä kauhistuttanut ennenkään tai sitten kuiskuttelivat kauempana, ei jotenkin jaksa kiinnostaa edes. Jos on kuuma, en tasan tarkkaan pue farkkuja tai muuta pitkää, piste. :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:59"]Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone?
[/quote]
Älä sheivaa! Problem solved. Itse en yleensä jaksa ja silti käytän shortseja. Ihan sama jos jotain mielensäpahoittajaa häiritsee, minusta se olisi lähinnä hauskaa, jos näin kävisi. En ole kyllä ikinä mitään kommentteja saanut, ei ihmisiä yleensä jaksa muiden säärikarvat kiinnostaa kun kaikki energia menee omien karvojen ja muiden "virheiden" murehtimiseen. :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:31"]
[/quote]
[/quote]
Ohis, mutta valitettavasti ne hoidot eivät välttämättä auta.
Ap kiskaisi herneen keuhkoihinsa asti...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No onko sulla kokemusta epäonnistuneista hoidoista? Mikään ei ole elämässä varmaa, sen kai tietää kaikki aikuiset.
Suosittelen ap:ta pysymään koko kesän sisällä. En rumien säärien takia, vaan muiden ongelmien vuoksi...
Minulla ei ole tigh gapia, olen ylipainoinen ja jaloissa on paitsi arpia myös mustelmia silloin tällöin. Kalvakatkin ne on. Mutta en todellakaan välitä mitä muut jaloistani ajattelee, jalkani saavat nauttia auringosta siinä missä jonkun kauniimman koivet saa.
Ja muuten, en ole kaunis kasvoiltanikaan. MITEN minä edes kehtaisin liikkua missään jos tuhlaisia aikaa tuollaiseen murehtimiseen?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"]Minulla ei ole tigh gapia, olen ylipainoinen ja jaloissa on paitsi arpia myös mustelmia silloin tällöin. Kalvakatkin ne on. Mutta en todellakaan välitä mitä muut jaloistani ajattelee, jalkani saavat nauttia auringosta siinä missä jonkun kauniimman koivet saa.
Ja muuten, en ole kaunis kasvoiltanikaan. MITEN minä edes kehtaisin liikkua missään jos tuhlaisia aikaa tuollaiseen murehtimiseen?
[/quote]
En valinnut syntymistä perfektionistiksi.
Mä kuljen kesät talvet mekoissa. Paljon ilmavampaa kuin farkut. Talvella on kyllä sukkahousut.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No onko sulla kokemusta epäonnistuneista hoidoista? Mikään ei ole elämässä varmaa, sen kai tietää kaikki aikuiset.
[/quote]
Minulla ei ole, mutta yhdellä perhetutullani on. Kävi siis lääkärillä hoidattamassa laserilla itseään häiritseviä katkenneita verisuonia näkyviltä paikoilta, kasvojen ja kaulan seuduilta. Valitettavasti ei jäänyt pelkästään siihen, ettei hoito auttanut, vaan se *pahensi* asiaa. Katkenneiden verisuonien tilalle tuli sinipunaiset isot laikut, jotka eivät jostain syystä lähde pois, vaikka odotellut on.
Enkä ole ap, ihan sivusta vain huutelen.
Eipä ne shortsit tai hame paljon viilennä helteellä. Paidalla on mielestäni paljon isompi vaikutus kuin housuilla. Myös ohuita ja ilmavia housuja on saatavilla. Tai sitten vaan pitkä kesähame, se on myös aika persoonallinen valinta ainakin Suomessa.
No aika nuorelta Ap kyllä vaikutatkin. Ongelmasi kuulostaa siltä että sheivaus ja kevyt rusketus riittää saamaan jaloista salonkikelpoiset. En ole ikinä nähnyt kenelläkään rumia sääriä, joskus on löllöiset reidet sattuneet silmään kadulla. Sellaisten omistajat voisivat harkita polvipituista hametta mikroshortsien sijaan. Vaan toisaalta voivat olla harkitsemattakin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:57"]Minulla ei ole tigh gapia, olen ylipainoinen ja jaloissa on paitsi arpia myös mustelmia silloin tällöin. Kalvakatkin ne on. Mutta en todellakaan välitä mitä muut jaloistani ajattelee, jalkani saavat nauttia auringosta siinä missä jonkun kauniimman koivet saa.
[/quote]
En valinnut syntymistä perfektionistiksi.
[/quote]
Et ole syntynyt perfektionistiksi, se on opittua ja voi liittyä johonkin mt-ongelmaankin. Siitä on mahdollista oppia pois. Etkä sinä täällä ulisemalla saa pois ongelmaa, joka ilmeisesti on suurimmaksi osaksi sinun omassa päässäsi. Ei kukaan katso sinun jalkojasi niin läheltä tai niin intensiivisesti, että huomaisivat jotkut katkenneet pienet hiussuonet. Kyllä tuolla ulkona liikkuu kaikenlaista tallaajaa, sinä vain valitset nähdä niitä joiden avulla voit ruoskia itseäsi vähän lisää.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:35"]Oletko ap koskaan kokeillut itseruskettavaa ja sheivaamista? Ei niissä minunkaan karvaisissa, talvikalpeissa mutta kirjavissa kintuissa hurraamista ole. Mutta sheivauksen/sokeroinnin ja itseruskettavan jälkeen alkaa näyttää jo huomattavasti esittelykelpoisemmalta vaikkei näistä nyt millään huippumallin sääriä saakaan :)
[/quote]
Tietenkin sheivaan. Mutta aina johonkin jää karvoja. Ja kun en ole albiino niin ne karvatkaan eivät ole näkymättömiä haituvia.
[/quote]
Jestas. Sheivaa vähän huolellisemmin sitten. Eiköhän sama ongelma ole kaikilla naisilla... teet nyt kyllä itse itsellesi asiasta ongelman, jos et muka oikeasti saa sheivattua sääriäsi.
[/quote]
KARVAT OVAT SATTUMOISIN ONGELMUSTA PIENIN. KATKENNEET VERISUONET EIVÄT KATOA HÖYLÄLLÄ. JA ISAAN KYLLÄ SHEIVATA, SE EI OLLUT ONGELMAN YDIN. ONOA RASIRTAVAA, KUN TÄÄLLÄ HALUTAAN AINA YMMÄRTÄÄ KAIKKI TAHALLAAN VÄÄRIN.
[/quote]
OSAAN, ONPA RASITTAVAA*