Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vanhana olla pelätty noita-akka.

Vierailija
30.10.2022 |

Sellainen satujen noita, jota kaikki pelkää. Asustelisin pienessä samalkattoisessa mökissä keskellä metsää. Kaikki kiertäisivät paikan kaukaa, kun siellä asuu se noita-akka. Miten sellaiseksi pääsee? Oletteko nähneet paikkoja auki? Miten nyt nuorena voi varmistaa, että pääsee eläkeiässä viimeistään tuohon asemaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tiellesi! Kerrankin tavallisuudesta poikkeava suunnitelma.

Vierailija
2/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi estää sen, ettei lapset tule työntämään uuniin? Saako sitä varten vakuutuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvitse eläkeikää ootella. Tee se nyt jo! Mä tein sen kauan sitten. Ei edes virpojat uskalla tulla ovelleni.

Vierailija
4/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan jo ollakin. Naapurit kiskovat lapsiaan perässään kiireellä karkuun.

Tinderissäkin jo ihan ulkonäön perusteella tultiin noidaksi sanomaan.

Vierailija
5/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi estää sen, ettei lapset tule työntämään uuniin? Saako sitä varten vakuutuksen?

Luojan kiitos minulla naakat on tukkineet piiput.

Näyttäähän se ympärillä kaarteleva julmettu lintuparvikin aika noitamaiselta.

Vierailija
6/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvitse eläkeikää ootella. Tee se nyt jo! Mä tein sen kauan sitten. Ei edes virpojat uskalla tulla ovelleni.

Miten teit sen? Kävitkö jonkun koukutuksen? Minulle tarjottiin töissä positiivisen ilmapiirin luojan koulutusta. Oletteko kuulleet negatiivisen ilmapiirin luojan koulutuksesta joskus? Olen aika hyvä siinä ihan luontaisestikin, mutta lisäkoulutuksesta ei varmasti olisi haittaa.

-Ap (Akka-parka)

Vierailija
7/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Aika hyvä ratkaisu paloturvattomuuden totetutumiseen.

Vierailija
8/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Minuakin luultiin viikonloppuna Halloween-koristeeksi!

Vierailija
9/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin valita sopiva maalaispitäjä ja pukeutua mustiin pitkiin hameisiin, niin noitana pidetään iästä viis. Harjoittele vielä tiukka tuijotus ihmisten silmiin, niin taatusti alkavat kiertämään kaukaa mökkisi. Muutama lapsi voi yrittää uskaltaa tulla nurkille norkoilemaan, mutta ajat ne luudalla huiskien tiehensä. Tai jos vaikuttavat vähän mukavammilta lapsilta, niin tarjoat yrttiteetä ja hunajaan kastettuja kuivattuja marjoja. Tai siis yrität tarjota, eiköhän ne juokse kirkuen karkuun jos yrität puhutella.

Terveisin eräs tarpeeksi satumainen että pidetään noitana ihan kaupunkiympäristössä

Vierailija
10/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo noita. Ja kartettu ihminen muutoinkin ollut koko ikäni.

En enää jaksa edes udella, että mitä juoruilua ja missäkin päin maata. 🖤

Onneksi olen oman uskontoni luonnon parista löytänyt jo esiteininä.

Ei ole tarvetta nimittäin olla katkera. 🙂

Vierailija
11/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin valita sopiva maalaispitäjä ja pukeutua mustiin pitkiin hameisiin, niin noitana pidetään iästä viis. Harjoittele vielä tiukka tuijotus ihmisten silmiin, niin taatusti alkavat kiertämään kaukaa mökkisi. Muutama lapsi voi yrittää uskaltaa tulla nurkille norkoilemaan, mutta ajat ne luudalla huiskien tiehensä. Tai jos vaikuttavat vähän mukavammilta lapsilta, niin tarjoat yrttiteetä ja hunajaan kastettuja kuivattuja marjoja. Tai siis yrität tarjota, eiköhän ne juokse kirkuen karkuun jos yrität puhutella.

Terveisin eräs tarpeeksi satumainen että pidetään noitana ihan kaupunkiympäristössä

Äänekäs käkättävä nauru kannattaa myös opetella.

Vierailija
12/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista, ettei uuninluukusta mahdu sisään aikuinen. Voit myös kokeilla lapsilukkoa.

Vierailija
13/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja mökkejä löytyy ja monissa on jo sammalkatto. mutta sitä pitää hoitaa ja rempata tai katto tippuu niskaan.

Vierailija
14/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoon vaan, sen Kaavilaisen peräkammarin pojan naapuriin. Riittää molemmille säpinää.

Vierailija
15/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - nytkö ollaan sitä, mutta ilman pelkomomenttia...?

Vierailija
16/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savoon vaan, sen Kaavilaisen peräkammarin pojan naapuriin. Riittää molemmille säpinää.

Ahaa. Minkälaista reseptiä tämmöisen pojan valmistamiseen kannattaa käyttää?

Vierailija
17/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella loitsujen lausumista.

Näitä loitsuja on hyvä mumista samalla kun samoilee metsässä keräilemässä yrttejä rohtoja ja juomia varten, niin pysyy uteliaat kauempana.

Vierailija
18/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luutaa valitessa kannattaa ottaa huomioon, että nykyään lentomatkustamista ei katsota hyvällä. Kannattaa siis tehdä sitä paljon.

Vierailija
19/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh nettipalstojen mukaan riittää, että naisella on ikää yli 30.

Vierailija
20/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Aika hyvä ratkaisu paloturvattomuuden totetutumiseen.

No kai se aika turvallista on, kun tulitikkua kummempaa ei voi mökissä polttaa, ja tuskin ne hannu ja kerttukaan puita kantavat mukanaan, niitä ei varastossa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän