taidan kulkea farkuissa koko kesän
Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.
Vaalejs ei ole minulle ongelma, läpikuultavat verisuonet ja muu rumuus on.
Ihan vituttaa kesän ajattelukin.
Kommentit (73)
Kun saisi näihin suonikkaisiin arpisiin pölkkyihin edes rusketusta luonnolliseti mutta kun ei tartu.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:59"]
Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone?
[/quote]
Sokeroi, vahaa tai epiloi. Tai jos on rahaa, mene laserkäsittelyyn.
[/quote]
Ei auta nuokaan :/ epiloimalla saa vähän pidemmän ajan, mutta jo päivän kahden päästä uudestaan, eikä tosiaan ole aikaa ja kipukynnystä tekemään koko ajan tuotakin. Ärsyttää.. Laseria voisi kokeilla jos uskaltaisi ja olisi rahaa. -16
Mulla ei oo jalkaongelmia, mut kuljen silti kesät talvet farkuissa. Joskus saatan kääriä lahkeita niin että nilkat näkyy, mut harvemmin sitäkään. Eihän mulla edes ole urheilukamppeiden lisäksi muita housuja kun farkkuja, eikä tarvetta hankkia.
Onhan niitä muunlaisiakin housuja kuin farkkuja. Ohuita, lepattavia, viileitä ihania puuvilla- ja pellavahousuja esimerkiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:35"]Oletko ap koskaan kokeillut itseruskettavaa ja sheivaamista? Ei niissä minunkaan karvaisissa, talvikalpeissa mutta kirjavissa kintuissa hurraamista ole. Mutta sheivauksen/sokeroinnin ja itseruskettavan jälkeen alkaa näyttää jo huomattavasti esittelykelpoisemmalta vaikkei näistä nyt millään huippumallin sääriä saakaan :)
[/quote]
Tietenkin sheivaan. Mutta aina johonkin jää karvoja. Ja kun en ole albiino niin ne karvatkaan eivät ole näkymättömiä haituvia.
Mulla on samoja juttuja jaloissa kuin aapeella ja lisäksi toisessa sääressä vähän suonikohjuja mutta hankin silti kesäksi yhdet siistit shortsit joita aion myös käyttää (välillä käytän myös väljiä pitkiä housuja auringon takia). Miehilläkin on rumat jalat mutta he käyttävät silti shortseja, miksi minun pitäisi piiloutua?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:58"]Mulla on samoja juttuja jaloissa kuin aapeella ja lisäksi toisessa sääressä vähän suonikohjuja mutta hankin silti kesäksi yhdet siistit shortsit joita aion myös käyttää (välillä käytän myös väljiä pitkiä housuja auringon takia). Miehilläkin on rumat jalat mutta he käyttävät silti shortseja, miksi minun pitäisi piiloutua?
[/quote]
Ongelma on se, etten näe miehilläkään rumia jalkoja. Vanhoilla tantoilla joo, mutta ei se kiinnosta ketään. Sitä vain ajattelee, että no se on vanha, so what. Itse olen nuori. Ja perfektionisti. Ap
Ap valittaa vain valittamisen ilosta. Täällä on hyviä vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, mutta mikään ei kelpaa. Ei ole aikaa/rahaa/halua kokeilla. Pidä sitten niitä farkkuja, kun et kerran muunlaisia housuja kaupasta muka löydä. Ongelmasi olisi ratkaistavissa täällä ehdotetuilla keinoilla, mutta kyllähän se selväksi tuli ettet edes halunnut ratkaisua vaan valittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:59"] Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone? [/quote] Sokeroi, vahaa tai epiloi. Tai jos on rahaa, mene laserkäsittelyyn. [/quote] Ei auta nuokaan :/ epiloimalla saa vähän pidemmän ajan, mutta jo päivän kahden päästä uudestaan, eikä tosiaan ole aikaa ja kipukynnystä tekemään koko ajan tuotakin. Ärsyttää.. Laseria voisi kokeilla jos uskaltaisi ja olisi rahaa. -16
[/quote]
Siis miten niin ei auta? Kai ne auttaa paremmin kuin sheivaus? Kannattaa varmaan käydä sokeroimassa ne koivet, en voi uskoa, että parissa päivässä kaikki juurineen nypityt karvat alkavat jo puskea takaisin. Sheivatuissa jaloissa sänki taas saattaa tulla esiin jo saman päivän aikana.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:35"]Oletko ap koskaan kokeillut itseruskettavaa ja sheivaamista? Ei niissä minunkaan karvaisissa, talvikalpeissa mutta kirjavissa kintuissa hurraamista ole. Mutta sheivauksen/sokeroinnin ja itseruskettavan jälkeen alkaa näyttää jo huomattavasti esittelykelpoisemmalta vaikkei näistä nyt millään huippumallin sääriä saakaan :)
[/quote]
Tietenkin sheivaan. Mutta aina johonkin jää karvoja. Ja kun en ole albiino niin ne karvatkaan eivät ole näkymättömiä haituvia.
[/quote]
Jestas. Sheivaa vähän huolellisemmin sitten. Eiköhän sama ongelma ole kaikilla naisilla... teet nyt kyllä itse itsellesi asiasta ongelman, jos et muka oikeasti saa sheivattua sääriäsi.
Käy ap kokeilemassa sokerointia tai vahausta. Ei jää tummia karvatuppia pilkistelemään ihoon. Epilointikin toimii. Tai sitten vain sheivaat tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:00"]Ap valittaa vain valittamisen ilosta. Täällä on hyviä vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, mutta mikään ei kelpaa. Ei ole aikaa/rahaa/halua kokeilla. Pidä sitten niitä farkkuja, kun et kerran muunlaisia housuja kaupasta muka löydä. Ongelmasi olisi ratkaistavissa täällä ehdotetuilla keinoilla, mutta kyllähän se selväksi tuli ettet edes halunnut ratkaisua vaan valittaa.
[/quote]
Jännä juttu kun karvoja ei saa pois sheivaamalla, sokeroimalla tai millään muullakaan menetelmällä. Kaupasta löytyy vain farkkuja, mistä lie muut hankkivat ilmavat housunsa ja maksihameensa. Itseruskettavaakaan ei varmaan voi kokeilla, syy tosin on vielä kuulematta. Eihän tässä nyt vain ole muuta vaihtoehtoa kuin kulkea niissä farkuissa ja kadehtia muiden täydellisiä sääriä, joita muut naiset eivät taatusti edes joudu sheivaamaan...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:58"]
Mulla on samoja juttuja jaloissa kuin aapeella ja lisäksi toisessa sääressä vähän suonikohjuja mutta hankin silti kesäksi yhdet siistit shortsit joita aion myös käyttää (välillä käytän myös väljiä pitkiä housuja auringon takia). Miehilläkin on rumat jalat mutta he käyttävät silti shortseja, miksi minun pitäisi piiloutua?
[/quote]
Jatkan vielä, että kerran näin kesällä urheilullisen miehen shortseissa ja hänellä oli säärissä valtavia riippuvia suonikohjuja, silloin tajusin ettei kukaan luultavasti edes huomaa minun alkavia kohjujani. Olen huomannut että tärkeintä on muistaa käyttää kosteusvoidetta ja välillä kuoria jalkojen ihoa ja poistella karvoja (tietenkään ei ole pakko jos pitää karvoista tai ei välitä). Alkukesä on pahin, kun on just alkanut käyttää shortseja, loppukesällä koko asiaa ei enää mieti.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:36"]mäkään en pidä shortseista, enkä sellaisia jalkaani vedä. Sen sijaan mulla on farkkujen lisäksi väljiä pellavahousuja, puuvillahousuja, silkkihousuja ja kasoittain erilaisia hameita ja mekkoja. Joten pelkissä farkuissa en kuitenkaan kulje koko lämmintä kesää. [/quote] Mutta minua vituttaa piilotella siksi, että jalkani ovat superrumat. Haluaisin vain vetää shortsit jalkaan ja näyttää hyvältä.
[/quote]
Niin, kukapa ei haluaisi näyttää hyvältä ilman vaivannäköä? Harva jos kukaan siihen oikeasti pystyy. Mutta ei ne "täydellisten jalkojen" omistajat huutele tuolla ulkona paljonko aikaa menee ihonhoitoon.
Ei mullakaan mitkään täydelliset jalat ole, mutta mitä sitten. Mieluummin olen mukavasti shortseissa ja saan vähän rusketusta. Harvat jalat ovat niin järkyt, että niitä peittää tarttisi. Ei kukaan välitä jos jollakulla on pari suonikohjua tai mustelmaa. Karvat saa halutessaan pois. Mullakin karvat kasvaa samantein takaisin mustina ja paksuina, mutta en usko kenenkään jaksavan kyylätä jos vähän sänkeä näkyy.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:00"]Ap valittaa vain valittamisen ilosta. Täällä on hyviä vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, mutta mikään ei kelpaa. Ei ole aikaa/rahaa/halua kokeilla. Pidä sitten niitä farkkuja, kun et kerran muunlaisia housuja kaupasta muka löydä. Ongelmasi olisi ratkaistavissa täällä ehdotetuilla keinoilla, mutta kyllähän se selväksi tuli ettet edes halunnut ratkaisua vaan valittaa.
[/quote]
Mitä helvettiä? Missä olen puhunut ajasta ja rahasta?? Ja kyllä jos laitan shortsit jalkaan niin varmasti laitan myös sukkikset, se ei kuitenkaan poista ongelmaa??
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:35"]Oletko ap koskaan kokeillut itseruskettavaa ja sheivaamista? Ei niissä minunkaan karvaisissa, talvikalpeissa mutta kirjavissa kintuissa hurraamista ole. Mutta sheivauksen/sokeroinnin ja itseruskettavan jälkeen alkaa näyttää jo huomattavasti esittelykelpoisemmalta vaikkei näistä nyt millään huippumallin sääriä saakaan :)
[/quote]
[/quote]
Jestas. Sheivaa vähän huolellisemmin sitten. Eiköhän sama ongelma ole kaikilla naisilla... teet nyt kyllä itse itsellesi asiasta ongelman, jos et muka oikeasti saa sheivattua sääriäsi.
[/quote]
KARVAT OVAT SATTUMOISIN ONGELMUSTA PIENIN. KATKENNEET VERISUONET EIVÄT KATOA HÖYLÄLLÄ. JA ISAAN KYLLÄ SHEIVATA, SE EI OLLUT ONGELMAN YDIN. ONOA RASIRTAVAA, KUN TÄÄLLÄ HALUTAAN AINA YMMÄRTÄÄ KAIKKI TAHALLAAN VÄÄRIN.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:05"]Käy ap kokeilemassa sokerointia tai vahausta. Ei jää tummia karvatuppia pilkistelemään ihoon. Epilointikin toimii. Tai sitten vain sheivaat tarkemmin.
[/quote]
Tässä isoin ongelma on VERISUONET, katkenneet ja läpikuultavat. Karvat ovat mitätön ongelma niihin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:00"]Ap valittaa vain valittamisen ilosta. Täällä on hyviä vastauksia ja ratkaisuehdotuksia, mutta mikään ei kelpaa. Ei ole aikaa/rahaa/halua kokeilla. Pidä sitten niitä farkkuja, kun et kerran muunlaisia housuja kaupasta muka löydä. Ongelmasi olisi ratkaistavissa täällä ehdotetuilla keinoilla, mutta kyllähän se selväksi tuli ettet edes halunnut ratkaisua vaan valittaa.
[/quote]
Jännä juttu kun karvoja ei saa pois sheivaamalla, sokeroimalla tai millään muullakaan menetelmällä. Kaupasta löytyy vain farkkuja, mistä lie muut hankkivat ilmavat housunsa ja maksihameensa. Itseruskettavaakaan ei varmaan voi kokeilla, syy tosin on vielä kuulematta. Eihän tässä nyt vain ole muuta vaihtoehtoa kuin kulkea niissä farkuissa ja kadehtia muiden täydellisiä sääriä, joita muut naiset eivät taatusti edes joudu sheivaamaan...
[/quote]
MINÄ EN OLE KIRJOITELLUT MISTÄÄN EPILOINNISTA MITÄÄN. VOI SAATANA YRITTÄKÄÄ TAJUTA, ETTÄ TÄLLÄ SIVUSTOLLA KÄY VÄHINTÄÄN SATOJA IHMISIÄ JA TÄHÄN KETJUUN KOMMENTOI _HIEMAN_ USEAMPIKIN HENKILÖ KUIN VAIN MINÄ. PERKELE TARVITSE ULISTA MINULLE MUIDEN KIRJOITUKSISTA.
Oletko ap koskaan kokeillut itseruskettavaa ja sheivaamista? Ei niissä minunkaan karvaisissa, talvikalpeissa mutta kirjavissa kintuissa hurraamista ole. Mutta sheivauksen/sokeroinnin ja itseruskettavan jälkeen alkaa näyttää jo huomattavasti esittelykelpoisemmalta vaikkei näistä nyt millään huippumallin sääriä saakaan :)