Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunnittelen hautajaisiani osana testamenttia, millaiset pilat vielä "suotavia" haudan takaa?

Vierailija
24.03.2023 |

Kuolinhetkeni ei vielä tiedossani ja seuraan kehitystä, voin kyllä vielä muuttaakkin jekkujani mutta varmuuden vuoksi parempi olla varautunut, haluan ns "viimeiset naurut"!
Olen tunnettu kauhuelokuvien fani ja tarkoitus on loihtia aitoa kauhutunnelmaa.
Käytössäni on luotettava apuri, järjestely on molemminpuolinen ja paljastetaan testamentin salaisessa lisäosassa hautajaisten jälkeen.
Ehdotelkaa ohjelmanumeroita ja mielipiteitä hautajaisista jossa vainaja pilailee tai järjestää ohjelmia/ tapahtumia!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
2/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissasi on todennäköisesti läheisiäsi, jotka ovat surun murtamia kuolemasi takia. Jekut tuskin parantavat heidän mielialaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisissasi on todennäköisesti läheisiäsi, jotka ovat surun murtamia kuolemasi takia. Jekut tuskin parantavat heidän mielialaansa.

To-sik-ko.

Vierailija
4/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska sinua ei ole enää olemassa, niin en tuossa vaiheessa rajaisi mitään pois.

Ei rajoja!

Vierailija
5/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joku voisi laskea kukkaseppeleen puolestasi arkulle. Värssyn keksiminen voisi olla mielenkiintoista maallisille jäännöksilleni, maatukaa hyvin. Minä tiedän nyt mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, nimesi tähän

Vierailija
6/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO yksi voisi olla, että testamenttaat kaiken tuolle jekkujen tekijälle 😂

Vierailija
7/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai arkkusi voisi olla koristeltu persoonallisesti kauhuteeman mukaisesti. Tietty apurillasi pitäisi olla hyvä kirje että hautaustoimiston ja kirkon väki ei puuttuisi siihen että apurisi on koristellut arkun.

Vierailija
8/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haudalla voisi jostain puun takaa kurkkia oikean kokoinen pahvikuvasi? Voisi olla aika karmivaa kun joku huomaisi sen arkun laskussa hautaan.

Vierailija
9/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvintehty kauhuvideo, missä esiinnyt itse pääroolissa: "Muistakaa, minä palaan vielä takaisin!" .

Vierailija
10/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sukulaiset mutapainimaan perinnöstä, testamenttaa omaisuus painin voittajalle! Ei ole kauhujuttu mutta huvittavaa.

Vierailija
11/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lähiomaiset varmasti tietävät, millainen jekuttaja AP on ollut eläessään. Joten heitä saattaa hyvinkin lohduttaa se, jos AP:n huumori on hautajaisissa läsnä.

Ei hautajaisten tarvitse olla mikään pönötystilaisuus.

Vierailija
12/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun apurisi asettelee kukkalaitetta arkun päälle kirkossa niin samalla hän laittaa kukkalaitteen sekaan mininauhurin, josta alkaa hetken kuluttua kuulumaan arkun kannen koputtelua ja sinun ääntäsi kun huudat epätoivoisesti päästäkää pois, piru sohii minua hvettiin.

Vierailija
13/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vakavasti sairas, kun kirjoitat näin..... ?

Vierailija
14/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen ihmisistä, olen hieman eri mieltä. Jos esim. vainaja osasi nauraa itselleen elämänsä, niin voisi heittää vähän samantuulistä juttua kuoltuaan. Olen itse ollut hautajaisissa, missä oli kahvittelun aikana naurussa pitelemistä.

Omannäköiset joka tapauksessa, ei mitään tekemällä tehtyä jekkua.

Vierailija
15/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun apurisi asettelee kukkalaitetta arkun päälle kirkossa niin samalla hän laittaa kukkalaitteen sekaan mininauhurin, josta alkaa hetken kuluttua kuulumaan arkun kannen koputtelua ja sinun ääntäsi kun huudat epätoivoisesti päästäkää pois, piru sohii minua hvettiin.

Tämä on mauton, ihan irvokas ´pila. ´

Vierailija
16/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistotilaisuudessa täytekakusta voisi pongahtaa jotain kuin vieteriukko konsanaan.

Vierailija
17/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan 14-vuotias?

Vierailija
18/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla testamentissä ehto et ne jotka ei tuu hautajaisiin jäävät ilman perintöä. lisäehto jos vakavasti sairas tai kuumeessa todistettavasti niin saavat.

Yritän kyllä tuhlata mahdollisimman paljon eläissäni mutten ehdi millään tarpeeksi, nimiä saajaksi on reilusti jotta kukaan ei hirveästi hyödy mun kuolemasta, ettei tapeta ahneudesta.Lapset saa 500 000/ lapsi ja loput jaetaan muulle suvulle ja ystäville.

Sitten kuitenkin utelette lapsilukuu elossa on tusinan verran.

Vierailija
19/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan 14-vuotias?

ihan kuutisenkymmentä oon

Vierailija
20/37 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koputtelu on kyllä loistava. Ehkä voisi arkun kansi myös liikahdella?