Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taidan kulkea farkuissa koko kesän

Vierailija
21.04.2015 |

Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.

Vaalejs ei ole minulle ongelma, läpikuultavat verisuonet ja muu rumuus on.

Ihan vituttaa kesän ajattelukin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleus

Vierailija
2/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Joka kevät alkaa miettimään että ei helvetti mitähä sitä laittaa taas kesällä päälle ettei ihan läkähtyis mutta ei tarvis paljastaa jalkoja.. jee. Noh onneksi suomen kesä on lyhyt! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:32"]Täällä toinen. Joka kevät alkaa miettimään että ei helvetti mitähä sitä laittaa taas kesällä päälle ettei ihan läkähtyis mutta ei tarvis paljastaa jalkoja.. jee. Noh onneksi suomen kesä on lyhyt! :D
[/quote]

Niinpä. Harmittaa kyllä. Miksi joillain ei ole mitään jalkaongelmia? Lienee perinnöllistä paskaa?

Vierailija
4/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha ihosairaus ja pahaa ihottumaa, näytän oikeasti välillä zombielta! Mutta aion nauttia kesästä minihameissa mikäli niin haluan! :) olkaa rohkeita!

Vierailija
5/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en pidä shortseista, enkä sellaisia jalkaani vedä. Sen sijaan mulla on farkkujen lisäksi väljiä pellavahousuja, puuvillahousuja, silkkihousuja ja kasoittain erilaisia hameita ja mekkoja.

Joten pelkissä farkuissa en kuitenkaan kulje koko lämmintä kesää.

Vierailija
6/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:36"]mäkään en pidä shortseista, enkä sellaisia jalkaani vedä. Sen sijaan mulla on farkkujen lisäksi väljiä pellavahousuja, puuvillahousuja, silkkihousuja ja kasoittain erilaisia hameita ja mekkoja.

[/quote]

Mistä tollasia housuja löytyy? Tuntuu ettei koskaan osu silmiin mitään potentiaalisia vaihtoehtoja vaan aina niitä lyhyen lyhyitä housuja tai sitten järkkyjä pussihousuja..

Vierailija
7/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:36"]mäkään en pidä shortseista, enkä sellaisia jalkaani vedä. Sen sijaan mulla on farkkujen lisäksi väljiä pellavahousuja, puuvillahousuja, silkkihousuja ja kasoittain erilaisia hameita ja mekkoja.

[/quote]

Mutta minua vituttaa piilotella siksi, että jalkani ovat superrumat. Haluaisin vain vetää shortsit jalkaan ja näyttää hyvältä.

Vierailija
8/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää herättää erityisesti nämä naiset ketkä vetävät ylleen pikkushortsit,vaikka heillä ei ole edes thigh gappia! Omg noloa

Vierailija
9/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite suorastaan kateellinen niille ihmisille, jotka eivät välitä muiden mielipiteistä vaan pukeutuvat niin kuin itse haluavat.

Vierailija
10/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:44"]Oon ite suorastaan kateellinen niille ihmisille, jotka eivät välitä muiden mielipiteistä vaan pukeutuvat niin kuin itse haluavat.
[/quote]

En halua olla ruma. Itseni takia. Ap

Vierailija
11/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:44"]Oon ite suorastaan kateellinen niille ihmisille, jotka eivät välitä muiden mielipiteistä vaan pukeutuvat niin kuin itse haluavat.
[/quote]

En halua olla ruma. Itseni takia. Ap
[/quote]

Koska olisi niin mahtavaa vain laittaa ne shortsit ja katsoa luonnonvalossa jalkoja ajatellen: ovatpa ne nätit.

Vierailija
12/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko käyttää farkkuja, kun muitakin housuja on olemassa. Ei ne pitkät lahkeet juuri hikoilua lisää, materiaali vaikuttaa kyllä siihen miten kuumalta vaate tuntuu päällä.

Vierailija
13/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat jalkani ovat pahasti arpeutuneet onnettomuudessa. Jaloissa on arpia ja kuoppia ja ties mitä muhkuroita. Kuljen silti kesän minihameissa ja shortseissa. Voihan sitä pukeutua vaikka pilkkihaalariin piilottelemaan omaa rumuuttaan, mutta siinä menee elämä hukkaan.

Vierailija
14/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:26"]Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.

[/quote]
Mites sukkahousut jalkaan? Minä käytän kesällä kärkivahvikkeettomia ohuita sukkahousuja shortsien ja mekkojen kanssa. :)

Vierailija
15/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone?

Vierailija
16/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:26"]Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.

[/quote]
Mites sukkahousut jalkaan? Minä käytän kesällä kärkivahvikkeettomia ohuita sukkahousuja shortsien ja mekkojen kanssa. :)
[/quote]

Varmasti pakko hommata. Kuitenkin siinäkin on se piilottelupointti. Vituttaa piiotella. Muut vain laittavat shortsit jalkaan ja lähtevät ulos näteillä jaloilla.

Vierailija
17/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:26"]Ikinä tajunnut sitä shortsihehkutusta. Minulla kuultaa suonet läpi jaloista, on hitaasti paranevia mustelmia, punoitusta, katkenneita verisuonia, karvoja... ja olen NUORI ihminen. Että ei paljon kiinnosta käyttää shortseja.

[/quote]
[/quote]

Varmasti pakko hommata. Kuitenkin siinäkin on se piilottelupointti. Vituttaa piiotella. Muut vain laittavat shortsit jalkaan ja lähtevät ulos näteillä jaloilla.
[/quote]
Katsopas tarkasti nyt kesä kun tulee niin hirvittävän monella "täydellisillä jaloilla" siunatuilla on ne sukkahousut jalassa. :)

Vierailija
18/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:59"]

Sama täällä. Farkut läpi kesän, ehkä joskus caprit kun on aikaa sheivata kunnolla. Siis karvat puskee samantien takas kun saa pois, ärsyttää.. Mikäköhän voisi olla avuksi, anyone?

[/quote]

Sokeroi, vahaa tai epiloi. Tai jos on rahaa, mene laserkäsittelyyn.

Vierailija
19/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rumat jalat mutta käytän silti polvipituisia hameita ja caprisortseja.

Rumuuden syitä ovat mm. voimakas karvankasvu (sokerointi ollut toistaiseksi paras ratkaisu), länkisääret, erilaiset arvet tai ärtynyt iho ja lyhyet jalat.

Eipä ole kukaan tullut erikseen huomauttamaan rumuudestani ja kevyissä vaatteissa on mukava olla.

Vierailija
20/73 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole rumissa jaloissa vaan pään sisällä. Ei kukaan muu niitä teidän rumia koipianne katso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä