Miksi joku lopettaa ihmissuhteen ghostaamalla eli häipymällä ilman selitystä?
Oletko itse kenties syyllistynyt ghostaamiseen ja jos olet, niin miksi? Tai onko sut jätetty ghostaamalla? Musta on outoa vain kadota ihmissuhteesta ilman selitystä ja jättää vastaamatta toisen viesteihin, mutta haluaisin ymmärtää, miksi joku tekee niin.
Kommentit (326)
Manipuloivaan, riidanhaluiseen ihmiseen kannattaa lopettaa suhde ghostaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut yksi autisti tosiaan jätti kertomalla ettei alunperinkään ollut kiinnostunut, ei missään vaiheessa tuntenut yhtään mitään johtuen siitä millainen olen ja vielä haukkui päälle ominaisuuksiani. Hänen mielestään tämä oli reilu tapa lopettaa suhde koska hänellä oli jo seuraava kohde kiikarissa. Jouduin monen vuoden terapiaan tuon tyypin jäljiltä.
Tuokin on henkistä väkivaltaa ja tahallista satuttamista 😳
Siltä se tuntui. Miehellä oli jo ikääkin 40+ mutta henkiseksi mieslapseksi oli jäänyt. Mutta olen ajatellut että ehkä autisminkirjo aiheuttaa raatorehellisyyttä, eikä ehkä välttämättä olekaan tahallinen tarkoitus loukata. Itsehän menin silti ihan palasiksi, en siitä että joku toinen oli parempi, vaan siitä että otti asiakseen puhua minusta niin rumasti ja jäi vaan hyväksikäytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Manipuloivaan, riidanhaluiseen ihmiseen kannattaa lopettaa suhde ghostaamalla.
Juuri näin.
Itse lopetin yhteyden pidon nuoruuden tuttuun, ilman kummempia selittelyjä. Hän oli huonotapainen, ilkeä, valehteleva. Kovasti koki olevansa "niin viisas että voi manipuloida muita mielensä mukaan". (Hänen omat sanansa.) Hän sai nimitellä ja vittuilla kaikille, mutta ei kestä mitään itseensä kohdistuvaa aiheellista kritiikkiä.
Kiusasi ja nimitteli lapsiaan ja kertoi lapsilleen minun olevan samaa mieltä, kun puhuin hänen kanssaan puhelimessa. Ym.
En näe että olen velvollinen huolehtimaan kusipäiden tunteista. Tuskin jäi kovasti hänkään kaipaamaan.
No mä kyllä ilmoitin viestillä että katkaisen välit ja syyn, mutta tämä toinen osapuoli ei ole ymmärtänyt.
Yhteisiltä tutuilta kuullut.
Vahingossa voi joutua suhteeseen
M35