Miksi joku lopettaa ihmissuhteen ghostaamalla eli häipymällä ilman selitystä?
Oletko itse kenties syyllistynyt ghostaamiseen ja jos olet, niin miksi? Tai onko sut jätetty ghostaamalla? Musta on outoa vain kadota ihmissuhteesta ilman selitystä ja jättää vastaamatta toisen viesteihin, mutta haluaisin ymmärtää, miksi joku tekee niin.
Kommentit (326)
Tiedän näitä "tauon pitäneitä" ja ovat kyllä aina kaatuneet siihen "taukoon". Kyse lähes aina siitä, että on joku muu kiikarissa.
Olihan se kivaa saada ikävien nuoruusvuosien jälkeen saada kaveri, jonka kanssa puhua muutakin kuin työasioita. Hän oli kuitenkin kova käyttämään alkoholia sitä peittelemättä. Oli jopa töissäkin kännissä. Aviopuoliso on alkoholiongelmainen ja näen sitä alkolla läträämistä jo muutenkin niin, etten enää kaverina sellaista jaksa. Itse olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan vuosia sitten. Sen normikäyttö on ihan ok, en mitenkään karsasta ihmisiä jotka juo.
Nykyaikainen jatkuvan tavoitettavuuden oletus on väärä.
Kaikki eivät halua jatkuvasti tavoitella tai olla tavoitettavissa. Ei ainakaan sellaisten ihmisten kohdalla, jotka tuntuvat rasittavilta.
Suurin osa ihmisistä on enemmän tai vähemmän rasittavia.
Kun tilanne on sellainen että toinen epärakentavasti vain kiukuttelee ja mököttää kaikesta niin parempi vain poistua.
Mies lopetti vain viestinnän, vaikka olimme juuri viettäneet ihania hetkiä yhdessä. Ensi hehkutti niitä ja sitten yhtäkkiä vaikeni. Kyllä ihmetytti vähän ja ihan aikuisia ollaan
Tarkentakaa toi ihmissuhde tässä tapauksessa ärsyttää tuo sana kun se tunnutaan yhdistävän romantiikkaan vaikka todellisuudessa tuo sana tarkoittaa kaikenlaisia ihmisten välisiä suhteita eikä pelkästään romantiikkaa
Viestejä ei paha kun mitään luvattu.Elämässä sattuu,tapahtuu. Eri asia jos luvattu jotain tavattu kenties ja täydellinen hiljaisuus ??
Googlessakin sanotaan että tarkoittaa kaikkia ihmisten välisiä suhteita eikä vaan romantiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Henkilöt jotka olen ghoustannut ovat olleet totaali mulqui joihin ei tehoa mikään puhe ovat myös itse epäempaattisia ja itsekkäitä joten ghoustaus on paras isku niille. Oppivathan olemaan ja tippuvat jalustalta kuin per seelle ammutut harakat. Niille ole kukaan mitään selitys velkaa.
;D
"Miksi joku lopettaa ihmissuhteen ghostaamalla"
Koska hän on kusi*ää.
Eivät uskalla kohdata toisen negatiivisia tunteita.
Voitteko mitenkään lopettaa sanan ihmissuhteet jankkausta romantiikka mielessä koska ihmissuhteet eivät ole pelkkää romantiikkaa kaikki ihmisten väliset suhteet on ihmissuhteita minä en sitä tiennyt ennen kuin oli joskus pakko googlata
1. Liian monet pakkiraivot takana, ei kiinnosta miesten tantrumit enää.
2. Aikani on arvokasta ja olet tuhlannut sitä jo ilmeisesti sen juttelun ajan, kun jatkoa ei kerran tule, niin älä tuhlaa enempää.
Miesten käytöstavat ovat ala-arvoisia ja he syyllistyvät toistuvasti seksuaalirikoksiin. Jos ei, niin sitten se on vasta edessä, mitään järkevää courtshippiä, sitoutumista, neuvottelua, ym. Ei ole. Pelkkää munan heiluttelua ja raivoa. Apinoita. Miksi neuvottelisin apinan kanssa. Jos mies on osoittanut olevansa humaani ja kunnioittava, niin voin käydä kunnioittavan sananvaihdon aiheesta. Jos ei, niin katse peiliin
Eiköhän tuossa tarvita kaksi. Kumpikaan ei pidä yhteyttä tai se on satunnaista. Ihmissuhde vain hiipuu pois ilman sen kummempaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksen kautta tutustuin henkilöön. Hän alkoi soitella ja joka kerta haukkui minut! Kiitos ei. Onneksi on helppo laittaa esto.
Jätin kun selvisi hänellä vaimo ,joka tuli Suomen. Jätin Viestillä ja puhelin hänen numeroon esto.Kävi ovella,viestitin vaimolle mikä sinussa vikana kun miehesi ei pysy kotona?minua ei kasvatettu jakamaan mies! toki sattui , minua kuitenkaan ei kasvatettu jakamaan mies.
Mikä sinua vaivaa?
Jos puhumisesta ei tule mitään ja tunnet olevasi vaarassa, kyllä silloin saa vain lähteä. Tai sen verran voi sanoa, että se oli nyt siinä. Sitten estot kaikkialle ja turvalukko oveen.
Vierailija kirjoitti:
Joitain asioita ei vaan voi sanoa ääneen. Ei voi sanoa "mieluummin hyppään kaivoon tai jyrkänteeltä alas, kuin vietän hetkeäkään sun kanssa".
No ehkei tarvitse olla aivan noin suora. Voi kai asian sanoa kauniimminkin, että kokee että on parempi olla olematta yhteyksissä, toivottaa hyvää jatkoa ja kertoo laittavansa numeron estoon. Se ei ole ghostaamista.
Ghostaamista. Mikset kirjoita suomea? Tämän takia ei pitäisi esitää viisaamapaa kuin on. Porukka riitelee keskenään, kun ymmmärtävät sanan kukin tavallaan. Mutta olemmehan me fiksuja kun käytämme sanoja joite emme ymmrrä.
Minä tein näin yhdelle kaverille. Hän alkoi käyttää alkoholia joka viikonloppu ja varmaan joskus arkenakin. Soitteli aina minulle, että tule ryyppäämään. Sanoin monta kertaa ettei ryyppääminen kiinnosta, mutta jatkoi vain soittelua. Usein soitteli illalla siihen aikaan kun olin jo menossa nukkumaan.
Lopetin sitten vastaamisen niin puolisen vuotta kesti, että lopetti soittelun. Ystävystyin tämän tyypin kanssa lukiossa ja silloin hän oli ok, mutta valitettavasti alkoholi vei hänet. Olisin voinut häntä silloin tällöin tavatakin, jos olisi edes joskus ollut selvin päin.
Nainen hooras., ei ekakerta mutta jäi niin kiinni että kai sitä itseään vitutti. Kamat oli jo haettu ja seuraavalla kerralla kun viestitti olin Mexicossa. Se tiettä kumpikin mitä siellä valkoinen mies saa. Myöhemmin viestitti lisää, pistin blokkiin ja jätin puheluun joku kk sitten vastaamatta. Miksi et vaan ymmärrä että itse teit päätöksen.