Miksi joku lopettaa ihmissuhteen ghostaamalla eli häipymällä ilman selitystä?
Oletko itse kenties syyllistynyt ghostaamiseen ja jos olet, niin miksi? Tai onko sut jätetty ghostaamalla? Musta on outoa vain kadota ihmissuhteesta ilman selitystä ja jättää vastaamatta toisen viesteihin, mutta haluaisin ymmärtää, miksi joku tekee niin.
Kommentit (285)
Tiedän näitä "tauon pitäneitä" ja ovat kyllä aina kaatuneet siihen "taukoon". Kyse lähes aina siitä, että on joku muu kiikarissa.
Olihan se kivaa saada ikävien nuoruusvuosien jälkeen saada kaveri, jonka kanssa puhua muutakin kuin työasioita. Hän oli kuitenkin kova käyttämään alkoholia sitä peittelemättä. Oli jopa töissäkin kännissä. Aviopuoliso on alkoholiongelmainen ja näen sitä alkolla läträämistä jo muutenkin niin, etten enää kaverina sellaista jaksa. Itse olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan vuosia sitten. Sen normikäyttö on ihan ok, en mitenkään karsasta ihmisiä jotka juo.
Nykyaikainen jatkuvan tavoitettavuuden oletus on väärä.
Kaikki eivät halua jatkuvasti tavoitella tai olla tavoitettavissa. Ei ainakaan sellaisten ihmisten kohdalla, jotka tuntuvat rasittavilta.
Suurin osa ihmisistä on enemmän tai vähemmän rasittavia.
Kun tilanne on sellainen että toinen epärakentavasti vain kiukuttelee ja mököttää kaikesta niin parempi vain poistua.
Nainen hooras., ei ekakerta mutta jäi niin kiinni että kai sitä itseään vitutti. Kamat oli jo haettu ja seuraavalla kerralla kun viestitti olin Mexicossa. Se tiettä kumpikin mitä siellä valkoinen mies saa. Myöhemmin viestitti lisää, pistin blokkiin ja jätin puheluun joku kk sitten vastaamatta. Miksi et vaan ymmärrä että itse teit päätöksen.