Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF?! Esimies haluaa nähdä labratulokset.

Vierailija
20.04.2015 |

Olin viime viikolla pari päivää sairaslomalla angiinan vuoksi. Lääkärissä kävin, sain pyytämättä saikun ja kauhistelut karmeen näköisistä nielurisoista. Lähettivät nieluviljelyyn ja antoivat kymmenen päivän antibioottikuurin. Aika selvä peli siis. Ilmoitin esimiehelle, ja hän vaati saikkutodistuksen lisäksi nähdä nieluviljelyn tulokset. Mitä vittua? Tämä oli vuoden ensimäinen saikku, eikä odotettavissa ole tämän enempää (olen yleensä kerran vuodessa flunssassa max 2-3 pv). Olen tunnollinen ja tarkka työntekijä, eikä muilta työntekijöiltä ole koskaan moisia vaadittu.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noita pk-yritysten auvoja :) Yksi tuttu puotipuksu kirjoittelee vieläpä Facebookissa, kuinka vituttaa sairastelevat työntekijät ja hänkin on kuumeessa painanut monta tuntia ja läpäläpä. Todella asiatonta käytöstä, kun kyse on kuitenkin pienestä firmasta ja kaikki selvillä siitä, keitä ko. henkilöllä työskentelee. 

Vierailija
82/82 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sairauslomatodistuksesi on saatu työnantajan hyväksymästä terveydenhuollon toimipaikasta, se riittää eikä labroilla ole mitään tekemistä asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme