Teuvo Hakkarainen - viihdettä kansalle
Teuvo "Tee-Hoo" Hakkaraiselta odotetaan nyt kunnon panosta kansan edessä. Oikein meheviä lööppijuttuja, oksentelua ja tappelua humalassa eduskunnan aitiossa. Epäselviä naissuhteita, huorissa käyntiä. Kännistä toilailua ja sekoilua. Kunnon poppamies-sahuri meininkiä. Juottakaa kaverit Teuvoa lisää, niin saadaan viihdettä kansalle.
Teuvoa voisi myös pyytää tekemään Matti Nykäsen kanssa duettolevyn. Kummatkin humalassa tietenkin.
Kommentit (6)
Niinnoh eihän Teuvo itse näitä toilailua tuo esiin vaan media :) Näköjään sai jytkysti enemmän äänejä mitä Hjalliksen poika, joten kyllä Tepe jotain osaa.
Teuvo on mun sankari! otan siitä mallia ja ryyppään yheiskunnan laskuun ja loisin! Ottakaa muutkin mallia! Teuvon mallia!
Suomi nousuun. Jokainen pikkupitäjä täyteen Teuvo-baareja. Ihmiset saadaan pois kotoa istumaan baariin ja juomaan kaljaa. Teuvo-baarit ja keskikalja humala pitää suomen nousussa. Nousua se on nousuhumalakin.
Sait vähän sitä mitä pyysit. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Niinnoh eihän Teuvo itse näitä toilailua tuo esiin vaan media :) Näköjään sai jytkysti enemmän äänejä mitä Hjalliksen poika, joten kyllä Tepe jotain osaa.
Osaahan se, sekoilee, ryyppää ja ajelee taksilla veronmaksajien piikkiin. Ihan on tavoille oppinut siellä eduskunnassa, jopa vähän paremmaksi kuin muut.
Parhaimmillaan Teuvo just on kännissä. Sellainen seitinohut normaali perussuomalainen päiväkänni.