Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisitte?

Vierailija
04.10.2024 |

Oon sinne menossa ja pitää päättää jatkanko sieltä pohjoisempaan halvemmalla onnibussin, joka tarkoittaisi hotellin jättämistä jo aamuseitsemältä vai lähdenkö vasta kolme tuntia myöhemmin Lapin linjan bussilla. Tuo myöhäisempi Lapin linjan vuoro 20-30 euroa kalliimpi. Toisaalta en ole koskaan ollut aamuvirkku ja siksi tuntuisi inhottavalta herätä jo kuuden aikaan tai viimeistään puoli seiskalta aamulla bussille.

Toisaalta, jos lähtisin aikaisemmalla bussilla, ehtisin juuri syömään lounasta, koska bussi perillä puolen päivän aikaan. Myöhäisempi bussi olisi perillä vasta neljän aikoihin.

Mitä oikein tekisin? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys alkuun, että oon siis Lappiin menossa. 

Vierailija
2/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin vähän pitempään ja söisin hotellin aamiaisella vatsan täyteen ennen lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisempi ihan vain sen takia että tukisin pienempää bussifirmaa. 

Vierailija
4/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuisin vähän pitempään ja söisin hotellin aamiaisella vatsan täyteen ennen lähtöä.

Sua ei haittaisi 20 euroa kalliimpi bussi? 

Vierailija
5/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään noista. Mielummin tuhlaan rahani ulkomailla kun siellä saa vastinetta

Vierailija
6/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin myöhäisempi lähtö, mutta jos rahat on tiukilla niin sitten aikaisempi. Itse varmasti tiedät tilanteesi parhaiten.

Vierailija
7/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielummin myöhäisempi lähtö, mutta jos rahat on tiukilla niin sitten aikaisempi. Itse varmasti tiedät tilanteesi parhaiten.

Ei ole rahat tiukilla, mutta tuntuu vain muuten kummalliselta maksaa niin paljon enemmän matkasta. Ajattelen, että ikään kuin maksan hotellilla kunnon aamiaisesta sen sijaan, että lähtisin aiemmin ja nappaisin aamiaispaketin mukaan, vaikka ei noin varmaan pitäisi ajatella ja on take awayna saatava aamiaispakettikin ihan hyvä vaihtoehto. Pohjoisen busseja ei vain ole kuin noi kaksi. 

Vierailija
8/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin sillä aikaisemmalla, mutta ihan vain sen takia, että tykkään aamuvirkkuna olla aikaisin liikkeellä.

Vierailija
9/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin sillä aikaisemmalla, mutta ihan vain sen takia, että tykkään aamuvirkkuna olla aikaisin liikkeellä.

Siinä toisaalta puolensa, koska jää enemmän aikaa sinä päivänä perille päästyään. 

Vierailija
10/10 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kalliimpi ja myöhäisempi. Ellei tunnu että olisit aamuvirkku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi