Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
441/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä omin sanoin mRNA-teknologia, ole hyvä.

Tuota ei kattavasti pysty ihan kauhean lyhyesti selittämään, kun pitäisi samalla selittää iso osa solujen toiminnasta, mutta lyhyesti - Normaalitilanteessa solu muodostaa geeneissään olevan DNA:n perusteella mRNA:ta, jonka perusteella sitten solulimassa sijaitsevat ribosomit muodostavat tuon mRNA-ohjeen mukaista proteiinia.  mRNA rokotteessa soluihin viedään keinotekoista mRNA:ta, jonka perusteella solun ribosomit sitten muodostavat (myös) tuota haluttua proteiinia (Tässä tapauksessa tuon koronaviruksen piikkiproteiinia), jotka elimistön immuunijärjestelmä tunnistaa "ylimääräiseksi" ja sitten opettelee torjumaan sitä.

Tuossa immuunijärjestelmän oppimisessa kestää aina jonkin aikaa.  Nyt sitten jos rokotettu saa tuon koronaviruksen, niin sen piikkiproteiini on jo tuttu, ja elimistö pystyy aloittamaan torjuntatoimet sitä vastaan nopeasti.  Kun taas rokottamattomien immuunijärjestelmän pitää tartunnan tullessa ensin opetella torjuntatoimet, jonka jälkeen se vasta kykenee viruksia tappamaan, mutta koska tuossa kestää yleensä useampi päivä, niin siinä ajassa virus kerkiää lisääntymään elimistössä  paljon, ja suurempi virusmäärä aiheuttaa pahemmat oireet.

Aidossa tartunnassa immuunijärjestelmä oppinee torjumaan myös sen viruksen muitakin osia eikä vain piikkiproteiinia, joten jos jossain uudessa virusmuunnoksessa on se piikkiproteiini muuntunut liikaa, niin toi pelkillä piikeillä opetettu imuunijärjestelmä ei enää välttämättä osaakaan sitä (suoraan) torjua, kun taas aidon tartunnan jäljiltä elimistö saattaiskin osata torjua myös viruksen muita mahdollisesti muuttumattomia osia.

Vierailija
442/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy vahvana. Tiedät olevasi keskivertoa fiksumpi, kun teit päätöksen muun kuin painostuksen perusteella. Ole pikemminkin surullinen siitä, mitä muut ovat menneet tekemään. Todella toivon, että rokote ei tee mitään pahaa ihmisille pitkällä aikavälillä. Pää pystyyn ja pidä pintasi.

Kiitos! Olen vuosien myötä tottunut tähän, että kuljen hiukan omaa reittiäni tehden omia ratkaisujani, joten tämä oli itseasiassa hiukan yllätyskin miten rokotemyönteinen Suomen kansa kahden ekan piikin kanssa olikaan. Kolmannen kohdalla olen huomannut jo hiukan empimistä, mitä kohti oikein ollaan menossa.

Minulla intuitio oli alusta asti tosi vahva tekijä, joka sanoi että älä ota tätä rokotetta. Katsoin aluksi sivusta kun tuttavat painelivat rokotteelle edes tietämättä mitä rokote sisälsi. Kun kyselin heiltä kysyittekö rokotteen tuoteselosteita tai ainesosia, he olivat ihan huuli pyöreänä että ei. Itse lueskelin julkaisuja, tutkin tieteellisistä kehityspohjaa rokoteteknologialle, seurasin rokotteen ottaneiden oireita, juttelin terveydenhuollon parissa työskentelevien tuttujen kanssa ja muodostin omaa kokemus ja tietopohjaa asian ympärille. Kesällä kun rokotuskutsu tuli, sanoin itselleni että annan tälle kaikelle puoli vuotta aikaa vakuuttaa minut, ja teen uuden päätöksen rokotuksesta vuoden lopussa jos asia näyttää kääntyvän rokotusta kannattavaksi.

Syksyn mittaan alkoi tämä painostus, pakottaminen ja ajojahti. Silloin viimeistään päätin, että tämä ei ole se tie jolle lähden. Tämä rokoteteknologia ja sen väkisin kaikille puskeminen lähinnä saa aikaan olon, että mitä ihmettä niissä piikeissä oikein on kun ne on pakolla kaikille työnnettävä.

Ap

Huuhaata. Kellekään ei nimittäin ole lähetelty mitään rokotekutsuja.

Luitko ihan pubmedista faasin vertaisarvioituja julkaisuja vaiko esim.koronarealisteja?

Katsoitko Tokentubesta, Bitchutesta epämääräisiä haastatteluja vai Luitko esim.Naturesta kehitystyön historiikkeja?

Keskustelitko keuhkolääkärin tai tehohoitosh:n kanssa vaiko lähärin/hyvinvointivalmentajan?

Mistä.hankit tarkemmin tietosi, johon pohjata päätöksesi?

Katselitko nyyhkyvideoita haittatarinoista vai luitko tieteellisiä artikkeleita haitoista?

Tiedätkö kaikkien elämäsi aikana syöneiden lääkkeiden tarkat sisällysluettelot? Entä valmisruoat ja puolivalmisteet? Luontaistuotteet?

Oletko viimeisen vuoden lukenut tarkkaan kaikkien sisällysluettelot ja varmistanut, että tiedät, mikä on mitäkin?

Olen eri, mutta koska luen vain tiedelehtiä ja uskon oikeita asiantuntijoita, en ota rokotteita. Bitchutesta en ole kuullutkaan ja hyvinvointivalmennukseen en usko.

Mainitsepa yksikin tiedelehti, jota seuraat sekä pari asiantuntijaa nimeltä, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vain kirjoitti:

Voin kertoa, että rokote ei sisällä mikrosiruja tai ihmissusiseerumia.

Mutta abortoitujen sikiöiden kantasoluja se kyllä sisältää.

Koronalääke sitä sisältää, se jota Trump otti sairastuttuaan, vaikka väittää vastustavansa aborttia.

Ottakaa selvää, ennen kuin huutelette.

Ja tämä koronalääke saattaa viedäpotilaan dialyysiin vaikka covidin hoitaisi. vahvat sivuvaikutukset, vahmennat kuin injektiolla.

Onhan se mukavampi käydä 3 kertaa viikossa dialyysissä kuin ottaa 3 rokotetta ja mahdollisesti vielä 4.. .. kukahan se piikkejä rakastaa... joka 3 kertaa viikossa pistää neulan käsivarteensa vai se joka  ne rokotteet ottaa. Tässä vähän vastinetta niille jotka piikkifantasioitaan kirjoittelee ja rokotettuja syyttelee.

Ja lähteenä jenkkiläinen nyyhkyvideo jossa ei ensimmäistäkään faktaa mukana: ei epikriisejä, ei tarkkoja diagnooseja, useimmiten ei edes tarkkoja päivämääriä.

Vedotaan tunteisiin ja katsoja tunnekuohussaan ei huimaa, ettei itse asiassa rokitehaitasta mitään muuta todistetta kuin että sanotaan "rokotuksen jälkeen".

Vierailija
444/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virasta eronnut lääkäri paljastaa Injektiopiikki-blogissaan:

– Keväällä 2021 muutos oli havaittavissa. Sitä on vaikea kuvailla, mutta potilaat muuttuivat nopeasti ”raskashoitoisemmiksi”. Kiinnitin siihen huomion, mutta en osannut yhdistää mistä se johtuu. Jokin ei vain ollut kohdallaan. Mikä on vialla? Potilaat kuolevat käsiin.

Noin 60-vuotias mies tuli päivystyksenä lonkkaleikkaukseen. Osastolta tuli tieto, että potilas on purrut tippaletkut poikki ja on ”vaikea” käyttäytymisensä takia. Kun potilas tuli saliin, huomasin, että hän on minulle tuttu vuosien takaa. Syy käyttäytymiseen oli massiivisessa aivotapahtumassa, jonka hän oli yllättäen saanut. Hän ei pystynyt kommunikoimaan lainkaan, koska puhekyky oli hävinnyt kokonaan. Hän selkeästi kuitenkin tunnisti minut ja rauhoittui.

Leikkauksen aikana tarkistin historian. Hän oli saanut yllättäen massiivisen aivotapahtuman ja altistavaa perussairautta ei ollut. Perusterve, töissäkäyvä, liikuntaa harrastava mies. Silloin tarkistin ensimmäisen kerran piikkistatuksen. Hän oli saanut 2. annoksen noin viikkoa ennen tapahtumaa. Sattuma.

Sattumia toinen toisensa jälkeen

”Oudoissa” tapauksissa aloin tarkistaa piikkitilanteen ja kaava toistui. 2-4 viikkoa tehosteesta ongelmat olivat suurimmillan. Sama toistui, kun injektioissa siirryttiin ikäryhmästä toiseen. Vanhuksilla ongelmat olivat tietenkin hankalimpia ja välillä kuolemaan johtavia.

Yhden viikon aikana jehovantodistajia oli päivystyslistalla lähes joka päivä. Sanoinkin, että nyt on jehovien kokoontumisajot sairaalalla. Pidin luonnollisena, etä jehovantodistaja ei ota vierasta geneettistä koodia mR**-injektion muodossa elimistöön, koska sen luulisi olevan paljon pahempi kuin luonnollinen punasolu.

Toisen potilaan kohdalla tarkastin piikkistatuksen. Toinen annos otettu noin kaksi viikkoa sitten. Mitä ***vettiä? Kolmannen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten. Neljännen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten.

Sitten tajusin. Jehovantodistajilla on vanhimmisto, joka tekee suuret päätökset. Ilmeisesti seurakuntaa koskeva piikkipäätös oli tehty ja suuri joukko jehovantodistajia meni samaan aikaan piikille ja siten myös kakkospiikille. Se aiheutti kokoontumisajot sairaalalle. Jokainen leikkaus kohdistui vatsan alueelle (verenkierto-ongelma vatsan alueen laskimoissa).

Silloin olin jo suhteellisen varma, että piikitykset ovat syyllisiä potilaiden raskashoitoisuuteen ja suureen määrään päivystysajalla tehtäviä kiirellisiä toimenpiteitä.

Onko sama tilanne myös muualla?

16.9.2021 TAYS ilmoitti peruvansa kiireettömiä leikkausaikoja. Peruutukset kohdistuvat ruoansulatuselinsairauksien ja urologian kiireettömiin toimenpiteisiin. Syynä ovat jatkohoitopaikkojen puute, henkilöstön saatavuus ja kiireellisen hoidon kysynnän kasvu.

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008267875.html

Uutisessa sanotaan se suoraan. Syy leikkausten siirtämiseen kesällä oli jatkohoitopaikkojen puute. Osastot ovat siis täynnä. Leikkauspotilaalle täytyy olla jatkohoitopaikka, jotta leikkaus pystytään tekemään. Syykin sanotaan, se on kiireellisen hoidon kysynnän kasvu. Päivystysajalla tehdyt toimenpiteet saivat gastron osastot tukkoon. Ympäri Suomen. Kyse ei ollut k-taudista. Kyse oli sen torjunnasta.

"Nuoret piikittömät k-potilaat täyttävät sairaalan"

Paikallinen lehti uutisoi nuorten piikittömien k-potilaiden täyttävän sairaalan. Katsoin tilanteen. Nolla k-potilasta teholla, osastolla yksi 43-vuotias ja 11 kpl yli 73-vuotiaita.

Moikka Igor!  Miten teillä siellä Pietarissa talvi etenee, jokos pilkkijäät kantavat?

Asiasta ihan toiseen, pitikin joskus kysäistä miten sinun ikäpolvesi venäläiset ajattelevat partisaanien iskuista siviilikyliin ja partisaanien tekemistä naisten ja lasten raiskauksista ja murhista. Pitäisikös vanhat kaukopartiomiehet vielä hakea oikeuteen. Tai ainakin Venäjän valtio voisi virallisesti riistää heiltä kunniamerkit ja sankaristatuksen. Nimet, sotilasarvot ja tapahtumapaikat luonnollisesti julkaistaisiin kansainvälisesti. Korvauksien maksamisen suhteen ollaan kyllä valitettavan myöhässä.   Tämä kaikki ihan sillä, ettei totuus unohtuisi!!

Miten ihan itse ajattelet näistä lähihistorian asioista?

"Partisaani-iskussa Seitajärven kylään naisille ja lapsille tehtiin kammottavia asioita"

https://www.is.fi/suomi100/art-2000005170672.html

Tosiasia on se, että piikitetyt ovat vaarassa. Mutta se on oma valintanne. 2-3 piikkiä tulette tänäkin vuonna saamaan. Tekee elimistölle ihmeitä niiden aiempien 2-3 piikin lisäksi, jotka olette jo ottaneet.

Onnea matkaan.

- - -

Se "rokotekriitisten" propaganda se vasta taitavaa on ja edellinen on siitä loistava esimerkki!

Selkeästi kouluja käynyt henkilö toistelee papukaijamaisesti lukemiaan fraasejaan "selkeästi rokotetut ovat vaarassa", kyseenalaistamatta tai todistamatta väitettä mitenkään. Asian todellisen laidan olisi kyennyt hetkessä selvittämään, mutta kun ei.... Kaikenlainen kyseenalaistaminen on saatu sammutettua tämän suunnan "rokotekriittisiltä" jollain suonenktkaisulla ihan tyystin.

-

Vierailija
445/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samoja ajatuksia. Pelottaa ja ahdistaa ihmisten joukkopsykoosi ja typeryys.

En paljon juttele näistä rokotusasioista, koska niistä saa varman riidan aikaiseksi. Jos joku kysyy, niin kerron kyllä. En tosin häpeäkään kriittisyyttäni.

On ihan käsittämätöntä miten huonoon jamaan Suomi on mennyt parissa vuodessa keskustelukulttuurissa ja vastakkainasettelussa.

Väsyttää ja harmittaa.

Olen jättänyt somen ja uutiset väliin. Tämä palstavisiitti oli poikkeus, mutta nyt taas jatkan taukoa.

Tsemppiä meille! Luotetaan ja viljellään valoa ja rakkautta kaikesta huolimatta.

Onko kaikki rokotukset ottaneet sun mielestä joukkopsykoosissa? Esim.jos lapselleen ottaa perusrokotteet?

Vierailija
446/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ajateltaisi enemmän muita - eikä itseä? kirjoitti:

Raha raha raha?? Joku luulee, että rokotteita otetaan salaliiton ja bisneksen takia. Kaikkea voi ja saa elämässä pelätä, mutta ei kannata. Surettaa niin kovin, että tämä pandemia osoittaa, kuinka ihmiset ovat kykenemättömiä ratkaisemaan asiaa, joka voidaan parantaa vain keskinäisellä yhteistyöllä.

Yhden ihmisen rokotus ei tee mitään, mutta joukkovoimalla on merkitystä. Mikään rokote ei voi suojata kaikkia ihmisiä jokaiselta tartunnalta, mutta jos 8-9 tartuntaa kymmenestä estyy, eikö se ole hyvä asia? Vähemmän tuskaa, surua, kuolemaa ja kipua meille monille niin rakkaassa ja kauniissa Suomessa? Päästäisiin joskus kaikki suht normaalioloihin tästä? Yrittäjät saisivat takaisin elantonsa ja oman elämänsä?

Oma isäni melkein kuoli kesällä, aivan yllättäen, sairauskohtaukseen. Teho-osasto toi hänet takaisin elämään. Olen nin kiitollinen, varsinkin kun voinut mennä häntä siellä tapaamaan. Sen jälkeen olen ymmärtänyt, miten uskomatonta on, kun hädän tullen joku tulee, auttaa ja pelastaa. Miksei autettaisi yhdessä rintamassa heitä, jotka ovat poleilla työskennelleet aamusta iltaan, että hoidettavia olisi edes vähän vähemmän? Miksei autettaisi heitä, kenellä on rakkaita läheisiä, joilla on vielä elinaikaa, pitämään heidät luonaan vielä?

Tässä pandemiassa haastavaa on se, ettei kyse ole vain minusta tai sinusta, siitä mikä on kenenkin oikeus ja vapaus. On nähtävä kauemmas, tunnettava myötätuntoa muihin, halua ylittää omat pelot ja tehdä mikä on heille oikein.

Lähes 88% kansasta rokotettu lähes 12 000 tartuntaa päivässä. Onko piikit siis toimineet kuten ajattelit? Että jos rokotuskattavuus olisi 100% niin ongelma häviäisi?

Oncatko termit New World Order tai The Great Reset sinulle tuttuja? Jopa presidentti Niinistö käyttä näitä termejä.

Ymmärrätkö sinä aivoton lammas, mistä tässä koko showssa on kyse?

Nuo käsitteet ovat minulle tuttuja esim rapsodiasat ja henna marian julkaisuista ,ja tietysti mv-lehdestä. totuus on sielä mv-lehden ja hesarin välissä. kannataa myls lukea ulkomaisia lähteitä ja esim. eri maiden terveydenhoitohenkilöstön keskustelupalstoja. covid tappaa, terveydenhoito ajettu ahtaale jo ennen koronaa (poliitikot/yritykset). pfie rikastuu. toistaalta rokotukset vähentävät kuolleisuutta ja auttavat yrikuormittuntuttaterveydehoitoa (ihan joka maassa). 3.hengityssuojat suojaavata parhaiten ja ne tulisi olla pakolliset julkisissa sisätiloissa. ehkä tämän aallon jälkeen käy helpottamaan. mutta tämä talvi on musta ainakin euroopassa ja amerikoissa..vaikka omicron olisi lievä niin kuolemia tuleeenemmän kuin ennen. jenkeissä on ollaan huolestuneita lasten sairastuessa nyt pahemmin. 

Vierailija
447/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! Onneksi miehen kanssa pystytään puhumaan omista mielipiteistä avoimesti, muuten tuntuu että olen joutunut vaimentamaan itseäni, koska en halua välirikkoja enempää sen takia että ajatukseni poikkeaa valtavirrasta.

Elämme outoja aikoja. Minä puolisoni kanssa olemme myös rokottamattomia. Perhe tietää, yksi paheksuu, toisia ei juuri kiinnosta. Muut eivät tiedä. Elämme tarkkaan, ihmismassoja ja muihin ihmisiin tartuttamista vältellen. Kerran aiemmin olen ventovieraan kanssa vähän vahingossa ajautunut keskustelemaan piikin haitoista ja tästä kahtiajakautuneesta ilmapiiristä. Oli mielenkiintoista, varsinkin sama loppupäätelmä, jälkikäteen tämä aika perataan tarkkaan ja ihmetellään.

Eniten ihmettelen sitä, ettei suomalaista uutisointia kyseenalaisteta yhtään. En puhu mistään foliohattuteorioista, vaan ihan faktoista. Nykyään ei tarvitse olla mikään kielinero, kun saa tietoja ympäri maailmaa, ei tarvitse olla kvanttifyysikko, että pystyy tilastoista seuraamaan asioita. Suomessa saa asiantuntijana televisiossa kansalle vakuutella ihmisiä, jotka saavat palkkionsa rokote/lääkeyhtiöiltä ja joiden sidonnaisuudet ovat helposti selvillä, mutta mitään ei kyseenalaisteta. Kaikki ylhäältä tullut niellään tuosta vaan ja aletaan vihata niitä, jotka kyseenalaistavat. Tästä tulee kieltämättä historia mieleen.

Ei ymmärretä psykologisia vaikutusmekanismeja. Yksi aivojen voimakkaimmista tunteista on myötätunto ja hyvä niin, kunhan sitä ei käytetä väärin. Kuinka ihmiset saadaan tekemään mitä vaan, kun vedotaan heidän hyväntahtoisuuteen (tässä riskiryhmien tartuttaminen). Ja suomalaiset ovat tässä juuri niin ihania, halutaan auttaa ja tehdä oikein. Opitaanko edes tästä, jos joku asia vaivaa mieltä, mutta päättäjät vetoavat myötätuntoon, hälytyskellojen pitäisi soida.

Onhan tämä surullista ja pelottavaa, kun päättäjiin eikä mediaan voi luottaa.

Toisaalta elämme ihan hyvää elämää, olemme terveitä, aktiivisia ja niin onnellisia, kuin tässä ajassa voi olla. Parempaa Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti toivottaen!

Esitelkääpä todisteita, että suomalaiset asiantuntijat ovat lääkejätin palkkalistoilla, kiitos!

Näitäkin on pyydetty ja pyydetty ja pyydetty.

Vastauksena korkeintaan tullut Gatesin säätiön lahjoitus jota ei edes ole ohjattu kenellekään yksittäiselle ihmiselle.

Myötätuntoon ts.tunteisiin vedotaan nimenomaan rokitehaittatarinoissa. Eihän niissä esitellä diagnooseja, sairaskertomuksia, tieteellisiä tutkimuksia, vaan yhden ihmisen oireet ja kärsimys, josta syytetään yksin rokotetta.

Ei teitä vihata. Ollaan vain turhautunutta, kun ette tajua, kuinka rokottamattomat ovat syy sairaanhoidon kuormittumiseen ja rajoitusten jatkumiseen.

Tästä kieltäydytty ottamasta vastuuta.

Vierailija
448/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fhfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! Onneksi miehen kanssa pystytään puhumaan omista mielipiteistä avoimesti, muuten tuntuu että olen joutunut vaimentamaan itseäni, koska en halua välirikkoja enempää sen takia että ajatukseni poikkeaa valtavirrasta.

Elämme outoja aikoja. Minä puolisoni kanssa olemme myös rokottamattomia. Perhe tietää, yksi paheksuu, toisia ei juuri kiinnosta. Muut eivät tiedä. Elämme tarkkaan, ihmismassoja ja muihin ihmisiin tartuttamista vältellen. Kerran aiemmin olen ventovieraan kanssa vähän vahingossa ajautunut keskustelemaan piikin haitoista ja tästä kahtiajakautuneesta ilmapiiristä. Oli mielenkiintoista, varsinkin sama loppupäätelmä, jälkikäteen tämä aika perataan tarkkaan ja ihmetellään.

Eniten ihmettelen sitä, ettei suomalaista uutisointia kyseenalaisteta yhtään. En puhu mistään foliohattuteorioista, vaan ihan faktoista. Nykyään ei tarvitse olla mikään kielinero, kun saa tietoja ympäri maailmaa, ei tarvitse olla kvanttifyysikko, että pystyy tilastoista seuraamaan asioita. Suomessa saa asiantuntijana televisiossa kansalle vakuutella ihmisiä, jotka saavat palkkionsa rokote/lääkeyhtiöiltä ja joiden sidonnaisuudet ovat helposti selvillä, mutta mitään ei kyseenalaisteta. Kaikki ylhäältä tullut niellään tuosta vaan ja aletaan vihata niitä, jotka kyseenalaistavat. Tästä tulee kieltämättä historia mieleen.

Ei ymmärretä psykologisia vaikutusmekanismeja. Yksi aivojen voimakkaimmista tunteista on myötätunto ja hyvä niin, kunhan sitä ei käytetä väärin. Kuinka ihmiset saadaan tekemään mitä vaan, kun vedotaan heidän hyväntahtoisuuteen (tässä riskiryhmien tartuttaminen). Ja suomalaiset ovat tässä juuri niin ihania, halutaan auttaa ja tehdä oikein. Opitaanko edes tästä, jos joku asia vaivaa mieltä, mutta päättäjät vetoavat myötätuntoon, hälytyskellojen pitäisi soida.

Onhan tämä surullista ja pelottavaa, kun päättäjiin eikä mediaan voi luottaa.

Toisaalta elämme ihan hyvää elämää, olemme terveitä, aktiivisia ja niin onnellisia, kuin tässä ajassa voi olla. Parempaa Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti toivottaen!

Esitelkääpä todisteita, että suomalaiset asiantuntijat ovat lääkejätin palkkalistoilla, kiitos!

Näitäkin on pyydetty ja pyydetty ja pyydetty.

Vastauksena korkeintaan tullut Gatesin säätiön lahjoitus jota ei edes ole ohjattu kenellekään yksittäiselle ihmiselle.

Myötätuntoon ts.tunteisiin vedotaan nimenomaan rokitehaittatarinoissa. Eihän niissä esitellä diagnooseja, sairaskertomuksia, tieteellisiä tutkimuksia, vaan yhden ihmisen oireet ja kärsimys, josta syytetään yksin rokotetta.

Ei teitä vihata. Ollaan vain turhautunutta, kun ette tajua, kuinka rokottamattomat ovat syy sairaanhoidon kuormittumiseen ja rajoitusten jatkumiseen.

Tästä kieltäydytty ottamasta vastuuta.

Lopeta jo. Eiköhän tuo ole tullut selväksi. Koko maan terveydenhuolto kaatuu tuohon.

Vierailija
449/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla viikolla hallitus alkaa aivan varmasti taas rummuttamaan rokotuksia-rokotuksia-rokotuksia.

Viimeksi koulujen kesälomien loppuessa hallitus keksi yllättäen aloittaa lasten rokottamisen kysymättä keneltäkään mitään. Ilmoitusluontoisesti vain kerrottiin, että ylihuomenna annamme kaikille lapsille rokotteet koulussa.

Vierailija
450/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemma varmaan myös syyllisiä kun rokotetut levittää tautia ja joutuvat sairaalahoitoon? Kolmesti rokotettuja kun kärrätään punkkaan, niin kyllä se rokottamattoman syy on? Rokoteella suojataan lähimmäistä....eikun ei se suojaakaan....sillä suojataan ottajaa....eikun sekin joutuu sairaalahoitoon....kaikki tämä on rokottamattomien syytä. 👍

Vierailija
451/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3 x koronarokotettu ja minulla on ollut aivan upea vuosi 2021. Ihmiset on ihan mukavia., ei tarvitse liikaa veljeillä kenenkään kanssa.

Vierailija
452/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla yhdellä rokote/maskivastaisella on myös paha mieli, kun häntä pyydettiin käyttämään maskia, jotta työtila on kaikille turvallinen. Onkin saikutellut ja pyytänyt vapaita jos minkä tekosyyn varjolla sen jälkeen. 

Vierailija
453/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.

En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.

Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.

Ap

-

Hyvä AP onkos sinulla jokin ihan perusteltu järkisyy olla ottamatta rokotetta?

-

Jokaisella on oikeus kieltäytyä lääketieteellisistä toimenpiteistä ja päättää, mitä keholleen tehdään eikä siihen tarvita mitään erityisempää syytä. Minulla samoja mietteitä kuin aloittajalla, olen todella pettynyt ihmisiin, joskaan en siitä hirveästi yllättynyt. Harmi, kun täällä harvoin saa mitään empatiaa. -eri

Tunnetuimpia lääketieteellisistä hoidoista kieltäytyjiä on ollut muuan Steve Jobs. Ulkopuolisena on ollut vaikea ymmärtää hänenkään syitään. Noin kuriositeettinä.

Tuota päätöstään myös katui. Lopulta suostui syöpäleikkauksiin mutta oli liian myöhäistä. Suurena guruna ajatteli kai, että kun tarpeeksi uskoo niin kyllä se dieetti ja erikoismehut parantaa. Tottunut tietynlaiseen ajatteluun ja se koitui kohtaloksi.

Juu, näin ymmärsin mutten ajatellut name dropatessani mainita tuosta katumuksesta. Ehkä näille rokotedenilisteillekin sen aika vielä tulee. Toivomme tietysti, että tauti hellittää Suomen osalta ilman isompia murheita. Olen tietysti huolissani rokotekattavuudesta joillakin alueilla.

Venäjällä ja lähimaissa näitä superihmisiä, joihin ei tartu mikään, kutsutaan "putineiksi".

Syöpähoito sama asia kuin koronarokote terveelle ihmiselle. Hmm... odotas kun mietin.

Ei, ei se ole sama.

Kai te kaiken kieltäjät tiedätte, että koronarokotteessa käytettyä tekniikkaa suunnitellaan käytettäväksi syövän hoidossa?

Haluaisin nähdä ilmeenne, kun syöpälääkäri kertoo hoidosta, ja tajuatte, että teidän pitää joko ottaa lääkettä josta olette kieltäytyneet suurieleisesti, tai luultavasti kuolla.

Ei pelkästään suunnitella, vaan on jo käytetty n.15v.

Tiedettä v.2007, mRNA-rokote syövän hoidossa.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17589432/

Vierailija
454/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.

Taas rokotevastaisten olkiukkoja.

Niitä on helpompi mätkiä kuin faktaa, että rokottamattomat ovat yliedustettuna sairaalaan ja erityisesti tehohoitoon joutuvista, mikä uhkaa sairaanhoidon kantokykyä ja pitkittää rajoituksia.

Mitä tahansa muuta kuin tämän myöntämistä.

Vierailija
455/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikalla yhdellä rokote/maskivastaisella on myös paha mieli, kun häntä pyydettiin käyttämään maskia, jotta työtila on kaikille turvallinen. Onkin saikutellut ja pyytänyt vapaita jos minkä tekosyyn varjolla sen jälkeen. 

Juu, en oikein tajua tätä kun ensin nämä haluavat luoda narratiivin jossa uljas rokottamaton on juuri se, joka pesee käsiään, desinfioi ja käyttää maskia eikä käy missään kun taas tuhma rokotettu passin kanssa levittää tautia. Sitten ollaankin maskia vastaan, ei saa olla "piikitetty ja maskitettu". Joo, ymmärrän että rokottamatonkin voi olla monesta syystä mutta kun niissä syissä ei monesti ole päätä eikä häntää ja sitten ollaan jo koko suojaamista vastaan eikä osa edes usko että tauti on olemassa:D

Vierailija
456/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mRNA -teknologiassa ei tätä heikennettyä virusta ole ollenkaan. Mutta senhän sinä tiesitkin.

Tiesin toki.  Mutta siinä piikkiproteiini saatetaan elimistöön välillisesti niin, että "harhautetaan" oma elimistö tuottamaan sitä.  Lopputulos on sama, elimistössä on viruksen osia.

Vierailija
457/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.

Niitä on helpompi mätkiä kuin faktaa, että rokottamattomat ovat yliedustettuna sairaalaan ja erityisesti tehohoitoon joutuvista, mikä uhkaa sairaanhoidon kantokykyä ja pitkittää rajoituksia.

Näin sen on oltava. Tuo pieni joukko kaataa kaiken ja tuhoaa kaiken hyvän!

Vierailija
458/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Rokotettujen takia niitä variantteja syntyy. Olemme tehneet kammottavan virheen. Virheen, jota et Iltalehdestä tule koskaan lukemaan.

Mutaatio syntyy sen todennäköisemmin mitä enemmän virus lisääntyy, ja rokottamattomien elimistössä se kerkiää lisääntymään pidempään.

Vierailija
459/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin vuosi sitten pyllyn pyyhkimisen, kun eräs netissä vaikuttava terveysspesialisti aika vakuuttavasti todisti että pyllyn pyyhkiminen ei ole luontiasta toimintaa ihmiselle, pesu kerran viikossa riittää. En ole koskaan ollut yhtä terve, mutta sosiaaliset ympyräni ovat kutistuneet ja ihmiset jopa julkisilla paikoilla tuntuvat karttavan minua.

Vierailija
460/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Joka kerran kun näille esittää selkeät ja luotettavat tilastot ja käppyrät alkaa selittely ja aiheen vaihtaminen tai joku d-vitamiinihorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän