Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.
Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?
Onko yhteiskunta varautunut rokottamattomien henkiseen romahtamiseen kun mitään rokotettujen joukkokuolemaa ei tapahdukkaan.
Siinä mielessä se kyllä tapahtui jo, että jos tilastointi sekä koronan kanssa että rokotteeseen kuolleet tilastoitaisiin samalla tavalla, rokotekuolemia on jo huomattavasti enemmän. Ruumiita tulee joka ikinen päivä mutta eihän me sitä nähdä kuten ei olla nähty aiemminkaan. Ihminen kuolee perinteisesti kotiinsa tai sairaalaan.
Vuosihan päättyi juuri rajuun ylikuolematilastoon. Piikit niittää satoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.
Aamen.
Tämähän se oikea syy on. Pelko. Absurdia, että triplarokotetut pelkäävät rokottamattomia. Miksi? Eihän heistä mitään vaaraa rokotetuille pitäisi olla.💁🏻♀️
fhfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen! Onneksi miehen kanssa pystytään puhumaan omista mielipiteistä avoimesti, muuten tuntuu että olen joutunut vaimentamaan itseäni, koska en halua välirikkoja enempää sen takia että ajatukseni poikkeaa valtavirrasta.
Elämme outoja aikoja. Minä puolisoni kanssa olemme myös rokottamattomia. Perhe tietää, yksi paheksuu, toisia ei juuri kiinnosta. Muut eivät tiedä. Elämme tarkkaan, ihmismassoja ja muihin ihmisiin tartuttamista vältellen. Kerran aiemmin olen ventovieraan kanssa vähän vahingossa ajautunut keskustelemaan piikin haitoista ja tästä kahtiajakautuneesta ilmapiiristä. Oli mielenkiintoista, varsinkin sama loppupäätelmä, jälkikäteen tämä aika perataan tarkkaan ja ihmetellään.
Eniten ihmettelen sitä, ettei suomalaista uutisointia kyseenalaisteta yhtään. En puhu mistään foliohattuteorioista, vaan ihan faktoista. Nykyään ei tarvitse olla mikään kielinero, kun saa tietoja ympäri maailmaa, ei tarvitse olla kvanttifyysikko, että pystyy tilastoista seuraamaan asioita. Suomessa saa asiantuntijana televisiossa kansalle vakuutella ihmisiä, jotka saavat palkkionsa rokote/lääkeyhtiöiltä ja joiden sidonnaisuudet ovat helposti selvillä, mutta mitään ei kyseenalaisteta. Kaikki ylhäältä tullut niellään tuosta vaan ja aletaan vihata niitä, jotka kyseenalaistavat. Tästä tulee kieltämättä historia mieleen.
Ei ymmärretä psykologisia vaikutusmekanismeja. Yksi aivojen voimakkaimmista tunteista on myötätunto ja hyvä niin, kunhan sitä ei käytetä väärin. Kuinka ihmiset saadaan tekemään mitä vaan, kun vedotaan heidän hyväntahtoisuuteen (tässä riskiryhmien tartuttaminen). Ja suomalaiset ovat tässä juuri niin ihania, halutaan auttaa ja tehdä oikein. Opitaanko edes tästä, jos joku asia vaivaa mieltä, mutta päättäjät vetoavat myötätuntoon, hälytyskellojen pitäisi soida.
Onhan tämä surullista ja pelottavaa, kun päättäjiin eikä mediaan voi luottaa.
Toisaalta elämme ihan hyvää elämää, olemme terveitä, aktiivisia ja niin onnellisia, kuin tässä ajassa voi olla. Parempaa Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti toivottaen!
Kuin omia ajatuksiani, huojentavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.
Usko pois, ei ole kyse siitä. Minä olen huolissani että rokottamattomat kaverit saavat tartunnan ja sairastuvat vakavasti ja tartuttavat muita. Kaikilla on jotain riskitekijöitä, röökiä, astmaa, ylipainoa tai kaikkia näitä.
Älä nyt viitsi, olet niitä ihmisiä, jotka piilottavat läskisyrjinnän mukahuolen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.
Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.
😂
Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.
-
Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.
-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta. Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...
On parempi olla vähemmistön kanssa oikeassa, kuin enemmistön kanssa väärässä.
- rokottamaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy vahvana. Tiedät olevasi keskivertoa fiksumpi, kun teit päätöksen muun kuin painostuksen perusteella. Ole pikemminkin surullinen siitä, mitä muut ovat menneet tekemään. Todella toivon, että rokote ei tee mitään pahaa ihmisille pitkällä aikavälillä. Pää pystyyn ja pidä pintasi.
Kiitos! Olen vuosien myötä tottunut tähän, että kuljen hiukan omaa reittiäni tehden omia ratkaisujani, joten tämä oli itseasiassa hiukan yllätyskin miten rokotemyönteinen Suomen kansa kahden ekan piikin kanssa olikaan. Kolmannen kohdalla olen huomannut jo hiukan empimistä, mitä kohti oikein ollaan menossa.
Minulla intuitio oli alusta asti tosi vahva tekijä, joka sanoi että älä ota tätä rokotetta. Katsoin aluksi sivusta kun tuttavat painelivat rokotteelle edes tietämättä mitä rokote sisälsi. Kun kyselin heiltä kysyittekö rokotteen tuoteselosteita tai ainesosia, he olivat ihan huuli pyöreänä että ei. Itse lueskelin julkaisuja, tutkin tieteellisistä kehityspohjaa rokoteteknologialle, seurasin rokotteen ottaneiden oireita, juttelin terveydenhuollon parissa työskentelevien tuttujen kanssa ja muodostin omaa kokemus ja tietopohjaa asian ympärille. Kesällä kun rokotuskutsu tuli, sanoin itselleni että annan tälle kaikelle puoli vuotta aikaa vakuuttaa minut, ja teen uuden päätöksen rokotuksesta vuoden lopussa jos asia näyttää kääntyvän rokotusta kannattavaksi.
Syksyn mittaan alkoi tämä painostus, pakottaminen ja ajojahti. Silloin viimeistään päätin, että tämä ei ole se tie jolle lähden. Tämä rokoteteknologia ja sen väkisin kaikille puskeminen lähinnä saa aikaan olon, että mitä ihmettä niissä piikeissä oikein on kun ne on pakolla kaikille työnnettävä.
Ap
Keskustelu meni sivuraitelle ehkä koronapolitiikasta johtuen, jossa vetovastuun ottivat poliitikot eikä viranomaiset.
Olisi pitänyt puhua velvollisuudesta, kuten vaikkapa kuljettajan on osoitettava työkykynsä tarvittaessa puhaltamalla alkometriin.
-sivusta-
KENELLÄKÄÄN ei ole minkäänlaista velvollisuutta ottaa minkäänlaista lääketieteellistä hoitoa/rokotetta! Ei vaikka olisi täysin hyväksytty lääke/rokote, puhumattakaan KOKEELLISESTA hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Joo, juuri näin monet salaliittoteorioihin haksahtaneet rokottamattomat ajattelevat. Olen seurannut heidän videoitaan ja kirjoituksiaan ja innoissaan hekumoiden odottavat rokotettujen joukkokuolemaa. Eivät itse näe siinä mitään ristiriitaa, että ovat omasta mielestään valon ja rakkauden edustajia. Välillä jotkut heistä surevatkin sitä että oma lähipiiri tulee kuolemaan, mutta muut lohduttavat, että rokotetut ovat oman kuolemansa valinneet joten eivät tarvi sääliä. Semmoista valon ja rakkauden porukkaa.
Uskon:
Tieteeseen, joka tutkii, selvittää ja kyseenalaistaa, vaatii keskustelua ja kommunikointia, eikä pidä mitään itsestäänselvänä, ei edes sen jälkeen, kun joku hypoteesi on todettu "faktaksi", jonkin tutkimuksen kautta. Ymmärretään, että tutkimusmenetelmät kehittyvät ja se mikä on tänään "faktaa", se voi olla huomenna vanhentunutta tietoa, jossa ei osattu huomioida sellaista, mistä ei vielä eilen tiedetty mitään.
En usko:
Koronarokotteisiin, jotka on lykätty markkinoille pikatahtiin ja ilman perinteisiä tutkimusmenetelmiä, joiden teho jatkuvasti muuttuu ja joita täytyy jatkuvasti tehostaa uusilla rokotekierroksilla. En usko rokotteisiin, joiden teho on osoittautunut heikoksi ja silti niiden kautta tehdään poliittisia päätöksiä, joilla heikennetään ihmisten itsemääräämisoikeuksia.
Maailma on sekaisin, joko tarkoituksella, jossa tavoitteena ihmisten itsemääräämisoikeuksien rajoittaminen tai tahattomasti, jolloin valtaosa päätöksentekijöistä on joukkopsykoosin vallassa, eivätkä he itse kykene ymmärtämään omaa tilaansa.
Kysymys: onko keisarilla vaatteita vai ei? Onko tavoitteena totalitaristinen yhteiskunta ympäri maailman vai joukkopsykoosi, josta heräämiseen vaaditaan toimia, joihin psykoosin ulkopuoliset eivät toistaiseksi ole valmiita. Onko anarkismi ainoa tie ulos joukkopsykoosin vallassa olevista päättäjistämme?
Jep, itse pitänyt rokottamattomuuteni salassa, tai valehdellut että joo kaksi rokotusta otettu...ihmiset on mennyt Vuosi vuodelta sairaammaksi, lähipiirissä haukutaan rokottamattomia ja ei muka nähdä tai kuulla "epätasa arvoa " ja menty massahysteriaan ja pelon lietsontaan mukaan. Mä hiljaisena vierestä vaan katson kun Suomi tuhontuu pala palalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.
Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.
😂
Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.
-
Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.
-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta. Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...
Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.
Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle rokotus oli vain pelkkä piikki. Se pistettiin ja unohdin koko asian.
En ymmärrä miksi tämä on niin iso ongelma joillekin, onkohan taustalla jotakin mielenterveys asioitakin.
Ei osata suhteuttaa riskejä ja luotetaan hyvään tuuriin sairastumisen kanssa.Taustalla mt-ongelmia, jotka voivat näkyä monessa eri muodossa, yleensä fanaattisuutena. Se fanaattisuus voi liittyä jonkin poliittiseen puolueeseen, uskomuksiin perustuviin liikkeeseen, uskonlahkoon, tai muuhun vastaavaan.
Fanaattisuus kertoo aina mielenterveyden ongelmista, olipa aihe mikä tahansa, sillä analyyttinen ajattelu on se mikä pitää ihmisen järjissään.
Sinänsä ironista, että puhut analyyttisen ajattelun tärkeydestä tuolle, joka suhtautui rokotteeseen todella ajatellematta ja välinpitämättömästi. "Vain piikki" ja "en ymmärrä miksi tämä on iso ongelma joillekin". Harva rokotettu noin aivottomasti asiaan suhtautuu.
Tää on ihan vastaava valitus kun kasvissyöjät tai uskovaiset vinkuu siitä että heistä ei tykätä.
Tosiasia on se että useimmille on ihan yks paskan hailee onko toinen ihminen kasvissyöjä, uskovainen tai rokottamaton. Se mikä vituttaa on se saarnaaminen joka näihin asioihin usein liittyy.
Eli lakkaa saarnaamasta ja huomaat että ympärillä olevat ihmiset suhtautuu suhun ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. On sinulla ollut rankkaa. Itse hautasin läheiseni ja hoidin toista syöpää sairastavaa peläten, että kaikista suojaustoimista huolimatta vien hänelle lähitöistä viruksen ja tapan hänet. FFP2- maskeihin on mennyt omaisuus, omat muut lähisuhteet ja harrastukset olen laittanut tauolle. Sori, mutta minulta ei ruikutuksellesi irtoa mitään myötätuntoa.
Voimia. Jotkut ihmiset vaan täpinöissään lukevat ties mitä tubeja ja tulevat pätemään. Jos joku on eri mieltä, niin heillä on sitten niin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.
Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?
Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.
Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.
Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.
Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.
Millä todennäköiseyydellä rokotteeseen kuolee? Sinulla ilmeisesti on tästä tilastoa olemassa? Entä ennusteet sinne kolmen vuoden päähän? Niitä tosin näkyi jo ennen kuin rokotteita oli ollut jaossa vain yksi eikä vielä tiedetty vahvistusrokotusten tarpeesta. Eikö tämä lisäpiikittäminen nopeuta prosessia? Kuinka paljon meistä on elossa komen vioden kuluttua? 10 %? 5 %?
Ajattelitko, että meidän oikeuslaitoksemme on rokotevastainen ja syytteitä olisi tulossa lasten rokotuksista? Millä lailla te valveutuneet kansalaiset ajattelitte antaa vauhtia prosessiin, ellei oikeuslaitos toimi haluamallasi tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.
En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.
Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.
Ap
Lopeta sitten ulina.
Ja se jo tiedetään, että kuten muihinkaan hengitystieinfektioihin, ei koronaankaan saa sairastamalla immuniteettia.
Turha ulista, kun sairastuu udestaan.
Ja uskot että silti rokotteesta saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.
En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.
Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.
Ap
-
Hyvä AP onkos sinulla jokin ihan perusteltu järkisyy olla ottamatta rokotetta?
-
Ei tarvitse mitään syitä jos ei vaan halua. EI OLE PAKKO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.
Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.
Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.
Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.
Millä todennäköiseyydellä rokotteeseen kuolee? Sinulla ilmeisesti on tästä tilastoa olemassa? Entä ennusteet sinne kolmen vuoden päähän? Niitä tosin näkyi jo ennen kuin rokotteita oli ollut jaossa vain yksi eikä vielä tiedetty vahvistusrokotusten tarpeesta. Eikö tämä lisäpiikittäminen nopeuta prosessia? Kuinka paljon meistä on elossa komen vioden kuluttua? 10 %? 5 %?
Ajattelitko, että meidän oikeuslaitoksemme on rokotevastainen ja syytteitä olisi tulossa lasten rokotuksista? Millä lailla te valveutuneet kansalaiset ajattelitte antaa vauhtia prosessiin, ellei oikeuslaitos toimi haluamallasi tavalla?
Nämä asiathan selviävät ajan kanssa. Kuten Hanna Nohynek sanoi, rakennamme lentokonetta samalla, kun lennämme sillä.
Hyvää matkaa ja toivotaan pehmeää laskeutumista niille, jotka matkasta hengissä selviävät. Nythän koneessa on jo ruumiita mutta ihmiset istuvat silmät kiinni.
Rokottamattomat ovat niin pieni vähemmistö tässä maassa missä melkein kaikki muut ovat rokotettuja paitsi pikkulapset (yli 4 miljoonalla 2. rokote otettu ja loput ovat lapsia), joten ei tässä enää mitään vastakkaisasettelua edes tarvita. Jos olet rokottamaton niin olet aika yksin asiasi kanssa, vaikka ehkä oma pieni somekuplasi muuta väittää. Itseäni ei oikeastaan vähempää voi kiinnostaa jos joku ottaa ison riskin ja jättää rokotteen ottamatta. Onhan niitä itsetuhoisia tässä maassa paljon muitakin, ei kaikkia vaan voi pelastaa.
on ihmisiä jotka ottaisivat rokotteet mutta kun se rokote on terveysriski. Viranomaiset vähettelevät ulkolaisia tutkimuksia rokotteiden haittavaikutuksista ja hyväksyvät vain suomalaistutkijoiden tutkimukset. Kuitenkin hyväksyvät ulkolaiset rokotteet. Rokotteiden haittoja ei täällä paljoa tutkita kun on tärkeää saada mahdollisimman moni piikille. Vähät piittaavat siitä jos jollekin rokotteen otto saattaa olla kohtalokas. Sitten haittoja selitellään muutenkin että juu henkilöllä oli perussairauksia. Vanhemmalle porukalle niitä nimenomaan tuputetaan, heillä on eniten ns perussairauksia. Arvostukseni ja luottoni on mennyt täysin suomalaisviranomaisiin, yrittäessäni asiallisesti kysellä rokotteista ja haitoista. Syynä on omakohtainen diagnoosi jonka tiimoilta esim. Englannissa oli useita menehtyneitä jne saairaalahoitoon joutuneita. THL mielestä estettä rokotuksen ottamiselle diagnoosistani huolimatta ei ollut. Aivan outoa sakkia.
Näin se syrjäytyminen tapahtuu. On monia muitakin asioita kuin rokote, jotka vaikuttavat samalla tavalla: ilottomuus, masennus, huonosti pukeutuminen, ulkonäkö, epäsosiaalisuus, ...
Jopa oma äiti voi hylätä ja maailma muuttuu yhtäkkiä aivan kummalliseksi paikansi elää. Kukaan ei yksinkertaisesti ymmärrä eikä välitä.