Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.
En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.
Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.
Ap
-
Hyvä AP onkos sinulla jokin ihan perusteltu järkisyy olla ottamatta rokotetta?
-
Jokaisella on oikeus kieltäytyä lääketieteellisistä toimenpiteistä ja päättää, mitä keholleen tehdään eikä siihen tarvita mitään erityisempää syytä. Minulla samoja mietteitä kuin aloittajalla, olen todella pettynyt ihmisiin, joskaan en siitä hirveästi yllättynyt. Harmi, kun täällä harvoin saa mitään empatiaa. -eri
Tunnetuimpia lääketieteellisistä hoidoista kieltäytyjiä on ollut muuan Steve Jobs. Ulkopuolisena on ollut vaikea ymmärtää hänenkään syitään. Noin kuriositeettinä.
Tuota päätöstään myös katui. Lopulta suostui syöpäleikkauksiin mutta oli liian myöhäistä. Suurena guruna ajatteli kai, että kun tarpeeksi uskoo niin kyllä se dieetti ja erikoismehut parantaa. Tottunut tietynlaiseen ajatteluun ja se koitui kohtaloksi.
Juu, näin ymmärsin mutten ajatellut name dropatessani mainita tuosta katumuksesta. Ehkä näille rokotedenilisteillekin sen aika vielä tulee. Toivomme tietysti, että tauti hellittää Suomen osalta ilman isompia murheita. Olen tietysti huolissani rokotekattavuudesta joillakin alueilla.
Venäjällä ja lähimaissa näitä superihmisiä, joihin ei tartu mikään, kutsutaan "putineiksi".
Syöpähoito sama asia kuin koronarokote terveelle ihmiselle. Hmm... odotas kun mietin.
Ei, ei se ole sama.
Kai te kaiken kieltäjät tiedätte, että koronarokotteessa käytettyä tekniikkaa suunnitellaan käytettäväksi syövän hoidossa?
Haluaisin nähdä ilmeenne, kun syöpälääkäri kertoo hoidosta, ja tajuatte, että teidän pitää joko ottaa lääkettä josta olette kieltäytyneet suurieleisesti, tai luultavasti kuolla.
Miksi ihminen, joka pitää oikeutenaan ottaa tai olla ottamatta rokotetta ei arvosta toisen ihmisen oikeutta olla tekemissä tai olla olematta tekemissä rokottamattoman kanssa? Ei voi mennä niin, että tekee päätöksensä oma napa edellä ja vaatii muilta muuta.
Menehän nyt ottamaan se rokote. Ongelmasi ovat itse aiheutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minulla täsmälleen samat ajatukset. Todella synkkiä ajatuksia ihmisistä ja nykymenosta. En usko, että palaan ikinä ennalleni, koska tämä saamani kohtelu on muuttanut käsitystäni ihmisistä ihan kokonaisvaltaisesti. Myöskin lähipiirissäni tapahtunut ihmissuhteen päättyminen rokotetun henkilön suorastaan psykoottisesta käytöksestä johtuen on ollut outoa seurattavaa. Miten voikin rokotettu henkilö pelätä niin hysteerisesti virusta (tai vielä enemmän rokottamattomia ihmisiä), johon on itse saanut rokotuksia.
Samaa olen miettinyt. Kolme kertaa rokotettu haaveilee neljännestä rokotteesta, jotta uskaltaisi mennä teatteriin sitten, kun sinne taas pääsee. Kaksi kertaa rokottu ei uskalla lähteä minnekään, vaan odotettaa tammikuun puoliväliin kolmatta annosta omaehtoisessa karanteenissa. Osa on myös sairastanut koronan, kolme oireettomana ja kaksi lievänä flunssana, jotka olisivat kaikki jääneet ilman testiä huomiotta. Eipä ole ennen ollut tällaista tilannetta, että oireettomat ihmiset pelkäävät kuolevansa sairauteen, joka paljastuu sattumalta ja on täysin oireeton. On synnytetty tilanne, jossa normaalisti fiksusti käyttäytyvät ihmiset pelkäävät sairautta niin paljon, että käyttäytyvät epärationaalisesti. Miten tästä selvitään, kun tauti aikanaan laantuu, jos pelot jäävät pysyviksi?
Mitä eprärationaalista on pelätä oikeasti vakavaa kulkutautia. Sairastuin itse koronaan ja olin sairaalassa sen vuoksi myös hoidossa. Olen nuori ja en ylipainoinen. Enkä omaa mitään muutakaan erityistä alttiutta. Itse asiassa en ole ikinä ollut näin kipeä vaikka olen jonkun influenssan hieman nuorempana sairastanut. Tunnen muitakin kellä long-covid. Nuoria hekin ja jotain siltä väliltä. En pelkää, olen ottanut yhden rokotteen sairastumisen jälkeen. Väliä oli noin 6 kuukautta. En silti halua altistaa itseäni uudelleen tieten tahtoen virukselle joka olisi voinut tappaa minut. Siitä kun on ihan tarpeeksi omakohtaista kokemusta että mitä se voi tehdä vaikka ei tappaisikaan. Myös kokemusta muilta sairastuneilta. Sellainen ihminen on fiksu joka pelkää edes hieman ja välttelee kaikin tavoin sairastumista. Sellainen ei ole fiksu joka sanoo, että korona on vain flunssa ja itseään tai ketään ei tarvitse suojata siltä. Sellainen on typerys.
Eiköhän kaikki meistä jollain tavoin välttele virusta. On tuo silti ylimitoitettua pelätä, vaikka on ottanut monta rokotusta, kuten tuossa aiemmassa kommentissa. Jos ei satu kuulumaan selkeästi riskiryhmään. Kaikki voimme kuitenkin lukea tilastoista ja hahmottaa ne riskit omalle kohdallemme ja näin saada järkeä pelkojen tilalle.
Itsekin olen muuten sen rokottamattomana sairastanut muutama kuukausi sitten ja ihan kotona kuumeisena minulla meni.
Onnekas sinä.
Tunnen kahden rokotteen läpi sairastuneen riskiryhmäläisen, joka oli niin kipeä, että rokottamattomana olisi maannut siellä teholla. Tunnen myös oireettomana sairastaneen, sekä henkilön, jolla se oli kuin "paha flunssa", mutta jolla on pitkäkestoiset oireet yhä 9 kuukautta sairastamisen jälkeen.
Kysymys ei ole ollenkaan sinusta lopeta nyt jo se oman navan kaivelu ja ajattele muitakin. Tuollainen on äärettömän itsekästä eikä tästä taudista päästä koskaan sinunlaisten takia.
Ymmärrän ihan täysin, ja kyllähän tämänkin ketjun vastauksista näkee, minkälaisia ihmisistä on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.
En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.
Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.
Ap
-
Hyvä AP onkos sinulla jokin ihan perusteltu järkisyy olla ottamatta rokotetta?
-
Jokaisella on oikeus kieltäytyä lääketieteellisistä toimenpiteistä ja päättää, mitä keholleen tehdään eikä siihen tarvita mitään erityisempää syytä. Minulla samoja mietteitä kuin aloittajalla, olen todella pettynyt ihmisiin, joskaan en siitä hirveästi yllättynyt. Harmi, kun täällä harvoin saa mitään empatiaa. -eri
Tunnetuimpia lääketieteellisistä hoidoista kieltäytyjiä on ollut muuan Steve Jobs. Ulkopuolisena on ollut vaikea ymmärtää hänenkään syitään. Noin kuriositeettinä.
Tuota päätöstään myös katui. Lopulta suostui syöpäleikkauksiin mutta oli liian myöhäistä. Suurena guruna ajatteli kai, että kun tarpeeksi uskoo niin kyllä se dieetti ja erikoismehut parantaa. Tottunut tietynlaiseen ajatteluun ja se koitui kohtaloksi.
Juu, näin ymmärsin mutten ajatellut name dropatessani mainita tuosta katumuksesta. Ehkä näille rokotedenilisteillekin sen aika vielä tulee. Toivomme tietysti, että tauti hellittää Suomen osalta ilman isompia murheita. Olen tietysti huolissani rokotekattavuudesta joillakin alueilla.
Venäjällä ja lähimaissa näitä superihmisiä, joihin ei tartu mikään, kutsutaan "putineiksi".
Syöpähoito sama asia kuin koronarokote terveelle ihmiselle. Hmm... odotas kun mietin.
Ei, ei se ole sama.
Kai te kaiken kieltäjät tiedätte, että koronarokotteessa käytettyä tekniikkaa suunnitellaan käytettäväksi syövän hoidossa?
Haluaisin nähdä ilmeenne, kun syöpälääkäri kertoo hoidosta, ja tajuatte, että teidän pitää joko ottaa lääkettä josta olette kieltäytyneet suurieleisesti, tai luultavasti kuolla.
Kai sinä tiedät, että syöpä on vähän eri kuin flunssan kaltainen sairaus? Enkä kyllä menisi kemoterapiaankaan varmuuden vuoksi saati sitten ottaisi sädehoitoja "suojellakseni muita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.
Tämä ketju on malliesimerkki siitä millainen keskustelufoorumin irvikuva tämä palsta on. Ap:ta syyllistävät viestit säilyvät, kun taas tukea antavat viestit (ts. "väärät mielipiteet") poistatetaan. Häpeäisitte edes. Ettekö todella siedä kuulla muita mielipiteitä, kuin omanne? Tekeekö se teistä onnellisia ja tyytyväisiä, kun saatte ruokkia vihaanne? Tämä meno ei ihan oikeasti poikkea kovinkaan paljoa enää vuosikymmenten takaisista juutalaisvainoista. Sanan 'keskustelu' käsite ei ole sitä, että joukko ihmisiä kokoontuu puhaltelemaan toistensa muniin.
Toivotan edelleen tsemppiä ap:lle. On todella helppo ymmärtää, miksi voi joutua tuntemaan olevansa yksin, kun ympärillä on pääasiassa pelkkiä korppikotkia.
Nämä ketjun viimeiset viestit... Onko ihme jos rokotevastaisten juttuja ei jaksa kuunnella. Ihan itse menette oppositioon, turha uhriutua kahtiajaosta. Siis onko mitään kykyä havainnoida omaa käytöstä?
Minä en ainakaan rokotettuna vihaa rokottamattomia, miksi ihmeessä vihaisin?
Kuvittelet kaiken. Jonkinlainen jeesus-syndrooma?
Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.
Usko pois, ei ole kyse siitä. Minä olen huolissani että rokottamattomat kaverit saavat tartunnan ja sairastuvat vakavasti ja tartuttavat muita. Kaikilla on jotain riskitekijöitä, röökiä, astmaa, ylipainoa tai kaikkia näitä.
Vierailija kirjoitti:
Virasta eronnut lääkäri paljastaa Injektiopiikki-blogissaan:
– Keväällä 2021 muutos oli havaittavissa. Sitä on vaikea kuvailla, mutta potilaat muuttuivat nopeasti ”raskashoitoisemmiksi”. Kiinnitin siihen huomion, mutta en osannut yhdistää mistä se johtuu. Jokin ei vain ollut kohdallaan. Mikä on vialla? Potilaat kuolevat käsiin.
Noin 60-vuotias mies tuli päivystyksenä lonkkaleikkaukseen. Osastolta tuli tieto, että potilas on purrut tippaletkut poikki ja on ”vaikea” käyttäytymisensä takia. Kun potilas tuli saliin, huomasin, että hän on minulle tuttu vuosien takaa. Syy käyttäytymiseen oli massiivisessa aivotapahtumassa, jonka hän oli yllättäen saanut. Hän ei pystynyt kommunikoimaan lainkaan, koska puhekyky oli hävinnyt kokonaan. Hän selkeästi kuitenkin tunnisti minut ja rauhoittui.
Leikkauksen aikana tarkistin historian. Hän oli saanut yllättäen massiivisen aivotapahtuman ja altistavaa perussairautta ei ollut. Perusterve, töissäkäyvä, liikuntaa harrastava mies. Silloin tarkistin ensimmäisen kerran piikkistatuksen. Hän oli saanut 2. annoksen noin viikkoa ennen tapahtumaa. Sattuma.
Sattumia toinen toisensa jälkeen
”Oudoissa” tapauksissa aloin tarkistaa piikkitilanteen ja kaava toistui. 2-4 viikkoa tehosteesta ongelmat olivat suurimmillan. Sama toistui, kun injektioissa siirryttiin ikäryhmästä toiseen. Vanhuksilla ongelmat olivat tietenkin hankalimpia ja välillä kuolemaan johtavia.
Yhden viikon aikana jehovantodistajia oli päivystyslistalla lähes joka päivä. Sanoinkin, että nyt on jehovien kokoontumisajot sairaalalla. Pidin luonnollisena, etä jehovantodistaja ei ota vierasta geneettistä koodia mR**-injektion muodossa elimistöön, koska sen luulisi olevan paljon pahempi kuin luonnollinen punasolu.
Toisen potilaan kohdalla tarkastin piikkistatuksen. Toinen annos otettu noin kaksi viikkoa sitten. Mitä ***vettiä? Kolmannen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten. Neljännen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten.
Sitten tajusin. Jehovantodistajilla on vanhimmisto, joka tekee suuret päätökset. Ilmeisesti seurakuntaa koskeva piikkipäätös oli tehty ja suuri joukko jehovantodistajia meni samaan aikaan piikille ja siten myös kakkospiikille. Se aiheutti kokoontumisajot sairaalalle. Jokainen leikkaus kohdistui vatsan alueelle (verenkierto-ongelma vatsan alueen laskimoissa).
Silloin olin jo suhteellisen varma, että piikitykset ovat syyllisiä potilaiden raskashoitoisuuteen ja suureen määrään päivystysajalla tehtäviä kiirellisiä toimenpiteitä.
Onko sama tilanne myös muualla?
16.9.2021 TAYS ilmoitti peruvansa kiireettömiä leikkausaikoja. Peruutukset kohdistuvat ruoansulatuselinsairauksien ja urologian kiireettömiin toimenpiteisiin. Syynä ovat jatkohoitopaikkojen puute, henkilöstön saatavuus ja kiireellisen hoidon kysynnän kasvu.https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008267875.html
Uutisessa sanotaan se suoraan. Syy leikkausten siirtämiseen kesällä oli jatkohoitopaikkojen puute. Osastot ovat siis täynnä. Leikkauspotilaalle täytyy olla jatkohoitopaikka, jotta leikkaus pystytään tekemään. Syykin sanotaan, se on kiireellisen hoidon kysynnän kasvu. Päivystysajalla tehdyt toimenpiteet saivat gastron osastot tukkoon. Ympäri Suomen. Kyse ei ollut k-taudista. Kyse oli sen torjunnasta."Nuoret piikittömät k-potilaat täyttävät sairaalan"
Paikallinen lehti uutisoi nuorten piikittömien k-potilaiden täyttävän sairaalan. Katsoin tilanteen. Nolla k-potilasta teholla, osastolla yksi 43-vuotias ja 11 kpl yli 73-vuotiaita.
Moikka Igor! Miten teillä siellä Pietarissa talvi etenee, jokos pilkkijäät kantavat?
Asiasta ihan toiseen, pitikin joskus kysäistä miten sinun ikäpolvesi venäläiset ajattelevat partisaanien iskuista siviilikyliin ja partisaanien tekemistä naisten ja lasten raiskauksista ja murhista. Pitäisikös vanhat kaukopartiomiehet vielä hakea oikeuteen. Tai ainakin Venäjän valtio voisi virallisesti riistää heiltä kunniamerkit ja sankaristatuksen. Nimet, sotilasarvot ja tapahtumapaikat luonnollisesti julkaistaisiin kansainvälisesti. Korvauksien maksamisen suhteen ollaan kyllä valitettavan myöhässä. Tämä kaikki ihan sillä, ettei totuus unohtuisi!!
Miten ihan itse ajattelet näistä lähihistorian asioista?
"Partisaani-iskussa Seitajärven kylään naisille ja lapsille tehtiin kammottavia asioita"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, ei ole kyse siitä. Minä olen huolissani että rokottamattomat kaverit saavat tartunnan ja sairastuvat vakavasti ja tartuttavat muita. Kaikilla on jotain riskitekijöitä, röökiä, astmaa, ylipainoa tai kaikkia näitä.
En usko. Minun tuntemani röökimuijat on rokotettu ja terveet normaalipainoiset kaltaiseni rokottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Keväällä 2021 muutos oli havaittavissa. Sitä on vaikea kuvailla, mutta potilaat muuttuivat nopeasti ”raskashoitoisemmiksi”. Kiinnitin siihen huomion, mutta en osannut yhdistää mistä se johtuu. Jokin ei vain ollut kohdallaan. Mikä on vialla? Potilaat kuolevat käsiin.
Noin 60-vuotias mies tuli päivystyksenä lonkkaleikkaukseen. Osastolta tuli tieto, että potilas on purrut tippaletkut poikki ja on ”vaikea” käyttäytymisensä takia. Kun potilas tuli saliin, huomasin, että hän on minulle tuttu vuosien takaa. Syy käyttäytymiseen oli massiivisessa aivotapahtumassa, jonka hän oli yllättäen saanut. Hän ei pystynyt kommunikoimaan lainkaan, koska puhekyky oli hävinnyt kokonaan. Hän selkeästi kuitenkin tunnisti minut ja rauhoittui.
Leikkauksen aikana tarkistin historian. Hän oli saanut yllättäen massiivisen aivotapahtuman ja altistavaa perussairautta ei ollut. Perusterve, töissäkäyvä, liikuntaa harrastava mies. Silloin tarkistin ensimmäisen kerran piikkistatuksen. Hän oli saanut 2. annoksen noin viikkoa ennen tapahtumaa. Sattuma.
”Oudoissa” tapauksissa aloin tarkistaa piikkitilanteen ja kaava toistui. 2-4 viikkoa tehosteesta ongelmat olivat suurimmillan. Sama toistui, kun injektioissa siirryttiin ikäryhmästä toiseen. Vanhuksilla ongelmat olivat tietenkin hankalimpia ja välillä kuolemaan johtavia.
Yhden viikon aikana jehovantodistajia oli päivystyslistalla lähes joka päivä. Sanoinkin, että nyt on jehovien kokoontumisajot sairaalalla. Pidin luonnollisena, etä jehovantodistaja ei ota vierasta geneettistä koodia mR**-injektion muodossa elimistöön, koska sen luulisi olevan paljon pahempi kuin luonnollinen punasolu.
Toisen potilaan kohdalla tarkastin piikkistatuksen. Toinen annos otettu noin kaksi viikkoa sitten. Mitä ***vettiä? Kolmannen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten. Neljännen potilaan kohdalla 2. piikki otettu noin kaksi viikkoa sitten.
Sitten tajusin. Jehovantodistajilla on vanhimmisto, joka tekee suuret päätökset. Ilmeisesti seurakuntaa koskeva piikkipäätös oli tehty ja suuri joukko jehovantodistajia meni samaan aikaan piikille ja siten myös kakkospiikille. Se aiheutti kokoontumisajot sairaalalle. Jokainen leikkaus kohdistui vatsan alueelle (verenkierto-ongelma vatsan alueen laskimoissa).
Silloin olin jo suhteellisen varma, että piikitykset ovat syyllisiä potilaiden raskashoitoisuuteen ja suureen määrään päivystysajalla tehtäviä kiirellisiä toimenpiteitä.
16.9.2021 TAYS ilmoitti peruvansa kiireettömiä leikkausaikoja. Peruutukset kohdistuvat ruoansulatuselinsairauksien ja urologian kiireettömiin toimenpiteisiin. Syynä ovat jatkohoitopaikkojen puute, henkilöstön saatavuus ja kiireellisen hoidon kysynnän kasvu.https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000008267875.html
Uutisessa sanotaan se suoraan. Syy leikkausten siirtämiseen kesällä oli jatkohoitopaikkojen puute. Osastot ovat siis täynnä. Leikkauspotilaalle täytyy olla jatkohoitopaikka, jotta leikkaus pystytään tekemään. Syykin sanotaan, se on kiireellisen hoidon kysynnän kasvu. Päivystysajalla tehdyt toimenpiteet saivat gastron osastot tukkoon. Ympäri Suomen. Kyse ei ollut k-taudista. Kyse oli sen torjunnasta."Nuoret piikittömät k-potilaat täyttävät sairaalan"
Paikallinen lehti uutisoi nuorten piikittömien k-potilaiden täyttävän sairaalan. Katsoin tilanteen. Nolla k-potilasta teholla, osastolla yksi 43-vuotias ja 11 kpl yli 73-vuotiaita.
Moikka Igor! Miten teillä siellä Pietarissa talvi etenee, jokos pilkkijäät kantavat?
Asiasta ihan toiseen, pitikin joskus kysäistä miten sinun ikäpolvesi venäläiset ajattelevat partisaanien iskuista siviilikyliin ja partisaanien tekemistä naisten ja lasten raiskauksista ja murhista. Pitäisikös vanhat kaukopartiomiehet vielä hakea oikeuteen. Tai ainakin Venäjän valtio voisi virallisesti riistää heiltä kunniamerkit ja sankaristatuksen. Nimet, sotilasarvot ja tapahtumapaikat luonnollisesti julkaistaisiin kansainvälisesti. Korvauksien maksamisen suhteen ollaan kyllä valitettavan myöhässä. Tämä kaikki ihan sillä, ettei totuus unohtuisi!!
"Partisaani-iskussa Seitajärven kylään naisille ja lapsille tehtiin kammottavia asioita"
Tosiasia on se, että piikitetyt ovat vaarassa. Mutta se on oma valintanne. 2-3 piikkiä tulette tänäkin vuonna saamaan. Tekee elimistölle ihmeitä niiden aiempien 2-3 piikin lisäksi, jotka olette jo ottaneet.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minun tuntemani röökimuijat on rokotettu ja terveet normaalipainoiset kaltaiseni rokottamatta.
Ei se ole sinun uskostasi kiinni. Meillö tuskin on yhteinen kaveripiiri.
Lapsellista tuommoisten teorioiden kehittely. "Ne on vaan kateellisia". Defenssit huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että piikitetyt ovat vaarassa. Mutta se on oma valintanne. 2-3 piikkiä tulette tänäkin vuonna saamaan. Tekee elimistölle ihmeitä niiden aiempien 2-3 piikin lisäksi, jotka olette jo ottaneet.
Onnea matkaan.
Sen piikin sisältö hävisi jo. Vain immuniteetti jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sinun uskostasi kiinni. Meillö tuskin on yhteinen kaveripiiri.
Lapsellista tuommoisten teorioiden kehittely. "Ne on vaan kateellisia". Defenssit huipussaan.
Kenellähän ne defenssit nyt oikein jylläävätkään??
Voi voi kun hirveää :D
Kun omat valinnat aiheuttaa tuollaista tuskaa niin vaikea käsittää mikset ote rokotetta?